Je to tak. Žiadny kombík nie je možné nahrať SUVéčkom. Krátky kufor, vysoká nakladacia hrana, väčšia hmotnosť, vyššie prevádzkové náklady, vyššia cena.
A koľkože má Dacia tých nepredaných kombíkov v skladoch? V našich končinách som sa pozrel - v Čechách 3 kusy, slovom tri. Na Slovensku ani jeden. Kombíky od Dacie sa predávali dobre, tak láskavo nepíš hlúposti.
Taky bych řekl, na silnicích jich jezdí dost. Velký kombik za lidovku. To asi zamýšlené SUV nebude. Rázem bude z auta za 300tis Kč double... a Dacia přes 500tis bude neprodejná :D
No jo ale ten Duster za 500tis bude v drtivé většině 4x4 ;-) Ale myslet si, že lidovku Logan MCV za 300k nahradí 7m SUV bez pohonu všech kol s logen Dacia za 500-600k je blbost 😉
Nechaj sa prekvapiť. Keď bude vyzerať podobne dobre ako Duster a najbližší konkurent bude o 200 k drahší, bude sa predávať. Aj keď samozrejme iným ľuďom ako kombík za 300, to je bez debaty. Žiadne SUV kombík nikdy nenahradí, to je isté.
Ako keby dôvodom na uvedenie alebo zrušenie nejakého modelu boli iba predaje a nič iné... Kedy si sa dopracoval k tej krátkozrakosti, chlape?
Mimochodom - Dacia nebola ani náhodou robená hlavne pre východnú Európu a ďalšie menej movité regióny, že nie?
Zrovna u Loganu a MCV to je jediný přijatelný důvod. Emise nebo konstrukční náročnost s tím sotva mají něco společného, když to auto má stejné motory a konstrukci jako sedan. Tolik k mé krátkozrakosti.
A jelikož se Dacia prodává v celé Evropě, nějaká orientace "jen na východ" je zjevně málo na to, aby se obhájilo MCV, populární v pár ekonomicky nevýznamných státech.
A iné dôvody? Čo tak obchodná politika Renaultu? Prerozdelenie pôsobnosti značiek, uprednostnenie iných segmentov z dôvodu vyššej marže? Samozrejme že na lowendovom kombíku sa zarobí menej ako na módnom crossoveri, takže nízky odbyt za koncom kombíka zrejme nebude.
bude vyhovovat mladým ***otrendům - tedy bude šoupat pupek po zemi, nebude mít diesel, manuální převodovku, 4x4 ani ruční brzdu, zato bude mít uprostřed palubky 19-ti palcovou TV... :no: