Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První jízdní dojmy z nového BMW 4 kupé. Mnichovský bobr se povedl

Nové BMW řady 4 kupé jsme při prvních jízdách vyzkoušeli v „obyčejné“ verzi 420d xDrive, poháněné mildhybridním turbodieselem. Jak jezdí?
Zpět na článek
27. 10. 2020 13:47
27. 10. 2020 14:28
27. 10. 2020 17:05
27. 10. 2020 22:27
28. 10. 2020 08:53
28. 10. 2020 10:07
28. 10. 2020 10:53
27. 10. 2020 14:27
28. 10. 2020 10:54
27. 10. 2020 14:28
27. 10. 2020 17:32
27. 10. 2020 17:45
27. 10. 2020 18:06
27. 10. 2020 18:51
27. 10. 2020 19:08
27. 10. 2020 21:12
28. 10. 2020 08:11
28. 10. 2020 10:09
28. 10. 2020 10:52
28. 10. 2020 11:20
28. 10. 2020 14:21
Avatar - iudex
27. 10. 2020 13:47
4er vs 3er
Síce si pomaly na bobrí gril zvykám, stále to ale nie je ono, presne ako píše autor, ak sa človek následne pozrie n minulú 4er, tak vidí, že mohlo byť lepšie.
A súčasne je to (v prípade dilemy, či sedan alebo kupé) silný argument v prospech 3er. https://d62-a.sdn.cz/…dT/BMW-330i.jpeg?…
Rozbalit vlákno
6
Avatar - KANKUNEN
27. 10. 2020 14:28
Re: 4er vs 3er
To je tak hnusné, že se mi to hnusí čím dál víc. Hezká holka s hnusným předkusem bude mít furt předkus. To podvozek nedožene.
27. 10. 2020 17:05
Re: 4er vs 3er
Tak nějak :yes:
27. 10. 2020 22:27
Re: 4er vs 3er
Ale dozene ;-)
Avatar - lyon667
28. 10. 2020 10:07
Re: 4er vs 3er
Prior Design už chystá replacement kity předního nárazníku. :)
28. 10. 2020 10:53
Re: 4er vs 3er
Už jsme to tady řešili, vypadá moc pěkně :yes:
Avatar - alf1963
27. 10. 2020 14:27
Maska
Mě to připomíná vytahaný kozy starý báby.
Rozbalit vlákno
1
28. 10. 2020 10:54
Re: Maska
Tak změň přítelkyni nebo koukej na jiné pornostránky... ;-)
27. 10. 2020 14:28
Bobor
Bol tu clanok o tuneroch, ktori vyvyjaju novy predny naraznik s malymi ladvinkami.
Mna napadlo jednoduchsie riesenie a to urobit pekne vytvarovanu podlozku pod SPZ vo farbe karoserie, ktora tie zuby rozdeli...
Potom by vznikli hore pekne ladviky a dole by ostali dva otvory.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pradeda777
27. 10. 2020 17:32
Re: Bobor
Souhlas. Přesně toto mě před časem napadlo. Dokonce jsem viděl fotku, kde držák RZ byl přes celou šířku masky (nebyl v barvě vozu), ale i tak to vypadalo přijatelně. V barvě vozu a na okrajích trochu vytvarovaný, by výsledek mohl být ještě lepší...... :-!
27. 10. 2020 17:45
Re: Bobor
Áno, musí to byť cez celu masku, aby to nadväzovalo na nárazník.

Na tejto fotke a v tejto farbe mi to pripomína dve veľké nosné dierky a pod tým maličkú papuľku psíka, alebo pandy :-)
Proste pre mňa je to úplný hnus...
https://www.auto.cz/…y-bobr-se-povedl?…
27. 10. 2020 18:06
Re: Bobor
No, v dnešní době prostorového tisku by neměl být problém nějaký takový plast svépomocí vyrobit, a to doslova za pár šupů. :-) :yes:
27. 10. 2020 14:32
dobry auta jeste jsou
O nove 4ce uvažuji do budoucna. Kombik 3ka a vseobecne kombi se mi nelibi a 5er je na moje potreby zbytecny luxus. Aktualne mam pro rodinne jezdeni 4 gran coupé, do kufru se vejde kocarek plus tri tasky na tyden dovolene. Jizdni vlastnosti fajn, tuhy podvozek. Kdyz si vezmu co dnes okolo 1 mil poridit solidniho tak tam toho moc nemam. Pokud tedy chcete jak kvalitu materialu, zpracovani a dobry motory a jízdní vlastnosti v neposledni rade. Navic benzinove motory umi byt u BMW spořivé, xDrive ne kazdy vyuzije, kdyz nasnezi tak to chce mit dobry gumy a sundat nohu z plynu. Jinak kdyz furt nestojite na brzde da se dostat na uvedenou spotrebu výrobce vetsi o 0,5 litru. Nehlede na to ze aktualni 4ka hodne ztraci na cene a tak lze sehnat zanovni kus za pekny penize. Nova generace je otazka. Dekuji za info.
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2020 14:56
Test? to opravdu není
Zdravím všechny,
toto není test,. To je preview a to ještě v kostce.
Pro autora: V režimu Comfort lze přepnout zobrazení i na otáčky, místo výkonoměru. Lze si vybrat v nastavení Menu.
Pro všechny ostatní: Mám tuto specifikaci v nové 3-er. O motoru po 3 měsících mohu říci toto (což v testu nebylo):
Start-Stop v Comfortu NELZE VYPNOUT!!!, zato logika motoru neváhá motor vypnout ani v případě, že jste se před minutou rozjeli a je studený. Stejně tak ho ´chcípne´ hned, co jste dojez z dálnice k pumpě.
Řešení - software úprava mimo budovu BMW. Po té ovšem jednoznačné zlepšení, žádná prodlevy, když motor chcípl na křižovatce, aby po 0,5vteřině opět naběhl.
Díky příkladnému odhučnění není výkon motoru dechberoucí, resp. vnímání rychlosti je nižší, než reál.
V sobotu jsem měl ´sportovní projížďku´ po středohoří (65km), výsledná spotřeba 7,8. vše na manuální řazení. To funguje příkladně, až s výjimkou 1 a 2 kdy to vypadá často jako ´jedna rychlost.
Při pohybu voliče z Automatu do S/Manuál módu otáčky vylítnou klidně z 1500 na 3000.
Plynulost motoru je dle mého vlivem biturba a ne Midlhybridu. rozdíl v dynamice u stejného modelu s/bez Mildu je neznatelný.
Jinak, pokud jdete podobnou cestou jako já: Octa-SueprbIII - BMW tak se stále jedná o auto, do kterého si budete rádi sedat a třeba si jenom tak večer pustit pár písniček na zadní sedadlo z aparatury HarmanKardon.
Rozbalit vlákno
32
27. 10. 2020 15:15
Re: Test? to opravdu není
Auto je to pro někoho asi dobré, ale mně je za to líto peněz. Těch 1.27M je základ, +MPaket, +Innovation paket za 180k a mam příplatky minimálně 400 k a to je na obyčejný bláto 420d nebo 320d už fakt příliš. Budíky v klasické grafické automobilové úpravě slibujou už dávno, neděje se nic. Ty popisuješ tragický start-stop, kterej je ochotnej ničit auto, to se fakt museli zbláznit. Motor samotnej není špatnej, jednou jsem s ním jel a na základ je to hodně dobrý. Automat nemá chybu, manuály bych do toho přestal vyrábět apriori.
27. 10. 2020 15:27
Re: Test? to opravdu není
Já se přidám se zkušenostmi s 330i. Naprosto jednoznačně doporučuji namísto 320D. Rozdíl pořizovací ceny je naprosto zanedbatelný, nějakých 25 tisíc. Pokud se někdo bojí spotřeby, tak za mě je 330i fakt nesmírně povedený motor. Minulý týden Brno - Praha, na tempomat maximální povolená rychlost znamenala výslednou spotřebu 5,9 l/100 (včetně opravovaných úseků s omezenou rychlostí). Klidná jízda městem kolem 7,5-8 litru. Přitom veškeré výhody benzínu, tzn. velmi točivý motor, který se rád podívá až k 7 tisícům, stovka při ideálních podmínkách leží někde u 5,5 s (pak spotřeba samozřejmě roste, nikoliv však závratně). Náklady na provoz oproti 320, která je na diesel povedená, ale s 258 koňovým benzínem nesrovnatelná, jsou velmi malé.....
27. 10. 2020 15:41
Re: Test? to opravdu není
330i mám v hledáčku, rád slyším pozitivní hodnocení :-)
27. 10. 2020 15:55
Re: Test? to opravdu není
V tom případě bych měl ještě další doporučení. Jelikož se internetové recenze u nové trojky nesmírně rozcházejí, ať již ve sportovnosti, komfortu apod., tak jsem při výběru testoval různé varianty, tzn. 320D,330i, xdrive ne xdrive, Mpaket, ne Sportline apod. Ideální varianta čistě subjektivně za mě je, 330i M sport s adaptivním podvozkem na 18kách. Proč 330i jsem již psal, M adaptivní podvozek umí udělat auto oproti standardnímu podvozku pohodlnější, pokud o to stojíš (např. ve městě je standardní M podvozek občas dost otravný, jelikož je prostě tuhý, v posledním testu zde byl recenzentem dokonce nazván "beznadějně prkenným"). Všechno, co nemělo Msport, mi zase nepřišlo zrovna zábavné... tam se radost z jízdy opravdu nekoná. 18 a 19 je pak čistě subjektivní, 19 vypadají lépe, ale měl jsem občas pocit, že jednak více hlučí (vzadu mají /35), jednak umí vyloudit ránu, což jsem u 18tek nezaregistroval. Tak snad vybereš správně, u nové 3ky a určitě i 4ky může být člověk skutečně nemile překvapen, pokud si na konfiguraci nedá pozor.
27. 10. 2020 16:57
Re: Test? to opravdu není
Díky, nakonfigurovat dobře auto je v dnešní době alchymie. 18tky jsou za mne jasná volba, navíc nejsou runflaty. Zkoušel jsi i xdrive? Úplně jsem to nepochopil z příspěvku. Mám už cca 10 let audinu quattro, tak jsem na 4 kolku zvyklej i když je mi jasné, že 99% času jen vozím kila navíc, tak v tom 1% je to super :-)
27. 10. 2020 17:34
Re: Test? to opravdu není
Zkoušel jsem 330i i 330i xdrive, za mě subjektivně v drtivé většině případů k nerozeznání. Rozhodně jsem neměl pocit, že mi v zadokolce skáče zadek jako v některých zadokolkových jaguarech a stejně tak jsem ale bohužel neměl tak zřejmý pocit toho, že mě výkon tlačí jednoznačně zezadu, jak tomu mám v jaguarech. Prostě ta zadokolka se v běžném provozu chová velmi podobně jako xdrive. Pokud nechceš jezdit kruháče bokem napřed, tak xdrivem nic nezkazíš....
28. 10. 2020 04:45
Re: Test? to opravdu není
Jak prosím skáče zadek v jaguárech?
Avatar - Dinar
28. 10. 2020 08:01
Re: Test? to opravdu není
Taky čtu a bavím se. Jaguárům skáčou zadky, zadní gumy jsou víc slyšet ne proto, že jsou širší, ale proto, že mají nižší profil atp. :D
28. 10. 2020 08:14
Re: Test? to opravdu není
Klid kluci, jsou to subjektivní názory. Jestli se nepletu, jezdili jsme s webpajou stejným vozem, tj. XF 3.0 S/C (kompresor). Fantastické auto a úžasný motor. V zadokolce na světlech mi prakticky vždycky pri přidání plného plynu tancoval zadek. Pro dešti jsem po zkušenostech plný plyn zásadně Nedaval. Později ve verzi s pohonem všech kol tyhle projevy odpadly. Tak jsem to myslel. Rozumím, ze těch 340 koni je rozdílných od těch 258 v 330i. Zadokolky v novych bmw mi (A nejen mě) zkratka přijdou velmi poddajné. To dinar, zadni gumy nejsou u 330i širší u 18 a 19 palců (Pouze se liší rozměr u náprav), oboje jsou 255, ale mají jiný profil (/40, resp. /35). Takže pokud subjektivně 18 neruší tolik zvukové jako 19 (což se opakuje i v mnoha testech 3er) logicky to nemůže byt šíří, která je u obou naprosto shodná, 225 vpředu a 255 vzadu, ale 18ky mají 225/45 vpředu a 255/40 vzadu, zatímco 19ky 225/40 a 255/35.
28. 10. 2020 08:33
Re: Test? to opravdu není
Tak ty jsi myslel, tancování zadku ;-)
XF jsem měl dvě v naftě, XE bylo s kompresorem. Ale tam byl ten zadek opravdu hodný. Až jsem si po měsíci říkal, že tomu chybí ještě takových 50-60koní.
Hluk hodně ovlivňují pneumatiky. Podvozkový guru Jagu určitě nemohl nikdy doporučit na prvomontáž Dunlop SP nebo Pirelli. Po přezutí na Micheliny auto jezdilo ještě o parník líp a tišeji ;-) ...na 20".
Avatar - Dinar
28. 10. 2020 09:17
Re: Test? to opravdu není
Výška profilu, nemůže mít na hluk vliv, zajímalo by mě zdůvodnění takového jevu, naopak šířka logicky ano, a v případě shodné šířky, pak konstrukce gumy samotné. Hlukem se liší pneu naprosto stejných rozměrů od různých výrobců poměrně výrazně.

S ne/vlivem xdrivu souhlas, píšu to tady už roky, od příchodu F30, což bylo první bmw napříč modelovou řadou, u kterého awd neměnilo charakter zadokolky, tedy první povedené awd od bmw. G30 i G20 jsou na tom stejně, prostě není z jízdního projevu (mimo kluzký povrch) poznat, jestli je to auto rwd nebo awd.

A pokud jde o toho jaguara, ono i XF v první gen. mělo od soudobé F10 nastaven protiprokluz i esp mnohem benevolentněji, u F10 se nezavrtí ani zadokolka s dostatečným výkonem (pokud se nevypne dtc), bmw je v tomto už víc než dekádu hodně bojavé.
Avatar - SKAY
28. 10. 2020 10:30
Re: Test? to opravdu není
Hluk jsou vibrace a nizky profil je nepohlti a nepremeni uvnitř pneu tak to rezonuje a vibruje vice nez v balonu.
Avatar - Dinar
28. 10. 2020 10:48
Re: Test? to opravdu není
Hezký pokus, ale tvrdost směsi, tvar dezénu, to jsou mnohem podstatnější proměnné, které hluk ovlivňují.
Avatar - SKAY
28. 10. 2020 11:13
Re: Test? to opravdu není
A u stejneho typu gumy lisici se jen prof č
28. 10. 2020 09:37
Re: Test? to opravdu není
Všechno je to o výkonu, kdybys měl 340i s pohonem zadních kol, jakože už nejde, poddajná ti nepřijde, poddajné ti přijde 330i, protože nemá moc výkonu... ten Jaguar ho asi taky neměl. A nová M3/4 RWD určitě poddajná nebude:)
no a samozřejmě na mokru dávat podál plynu na podlahu určitě není dobrý nápad se zadokolkou...
28. 10. 2020 10:24
Re: Test? to opravdu není
V6 s kompresorem určitě nedostatkem výkonu netrpěl a hlavně se i se zapnutou stabilizací nerozpakoval pustit zadní kola při přidání plynu na špacír. ;-)
28. 10. 2020 10:43
Re: Test? to opravdu není
zamotal jsem se v tom, samozřejmě, naopak myšleno.
27. 10. 2020 17:13
Re: Test? to opravdu není
Jel jsem na 18" v 320d a že by to bylo nějaký pohodlný, to se mi fakt moc nezdálo. Až jsem se prodejce donutil zeptat, co tam máme za režim. Čekal jsem sport, měl jsem comfort. :( Připomínalo mi to Mazdu 3 (tu novou) na 18", až tak to nemělo rádo příčný nerovnosti.
27. 10. 2020 16:34
Re: Test? to opravdu není
320d není biturbo, je to jednoturbová nafta. Biturbo je třeba v X1 25d 170kW.
27. 10. 2020 18:11
Re: Test? to opravdu není
Já myslím, že je.říkal mi to dealer a v oficiálních stránkách se píše Twin Power Turbo.
27. 10. 2020 18:25
Re: Test? to opravdu není
Twin Power Turbo není biturbo. Dealeři lžou jak když tiskne jen aby prodali. Biturbo znamená, že motor má dvě turba, konkrétně u čtyřválcových dieselů se dává jedno menší pro podporu plnění motoru v nízkých otáčkách a jedno větší pro podporu plnění motoru při středních a vysokých otáčkách, viz třeba to 25d. 20d má jedno turbo označované jako twin power turbo, s biturbem, to nemá nic společného.
27. 10. 2020 18:46
Re: Test? to opravdu není
No, tak pravdu máš.
A já si tak pěkně žil, do této chvíle😁
Avatar - white label
27. 10. 2020 19:50
Re: Test? to opravdu není
Twin Power Turbo je takový marketingový výraz pro Twin Scroll Turbo.
A Twin Scroll Turbo (vpravo) je pořád jen jedno turbo, stejně jako Single Scroll Turbo (vlevo):
https://dsportmag.com/…rbos-702x384.jpg

edit - Zakomplexovaní neználci, klidně dál palcujte, to je to jediné, co dokážete udělat. ;-)
Avatar - lyon667
28. 10. 2020 10:21
Re: Test? to opravdu není
Palec hore ti dát můžu? :D
28. 10. 2020 10:51
Re: Test? to opravdu není
Chceš být za neználka? Tady musíš dávat prostředníky. :-!
Avatar - white label
28. 10. 2020 12:06
Re: Test? to opravdu není
Fakáč tu chybí, přitom na mnohé příspěvky by se hodil výrazně lépe, než oba palce. ;-)
Avatar - speedfred
28. 10. 2020 12:10
Re: Test? to opravdu není
...jak chýba, máš ho mať 🖕
Avatar - white label
28. 10. 2020 12:17
Re: Test? to opravdu není
Já myslel v hodnocení příspěvku, kde máš jen ty dva palce. :-[] ;-)
Avatar - white label
28. 10. 2020 12:03
Re: Test? to opravdu není
:D
Jasně, ten se naopak cení. 👍
Zatím ten edit docela funguje. ;-)
Avatar - _Karel_
28. 10. 2020 12:21
Re: Test? to opravdu není
Ono je to tu vážně MŠ. Na diskuzním webu kam chodím se ti ukazuje, kdo líbí/nelíbí dal, a pak to má svou hodnotu, nehledě na to, že je pak každý používá přeci jen s rozmyslem.
Ale na ACZ můžeme být rádi, když to tu vůbec nějak funguje, natož chtít takové "pokročilé" fce.
Avatar - Dinar
28. 10. 2020 08:05
Re: Test? to opravdu není
"Řešení - software úprava mimo budovu BMW." Jestli to správně chápu, tak sis nechal udělat úpravu sw jinde než u bmw, tedy otázka, jak budeš řešit záruku?
29. 10. 2020 11:49
Re: Test? to opravdu není
Záruku budu řešit zcela normálně. Pokud by zjistili, že je provedený zásah do S/S (pouze kódem přepsaný patřičný řádek),
a pokud by řekli "to ten zásah, ten rostrhal Váš motor.", tak pak budu chtít od nich technický rozbor, který to prokáže - u soudu.
27. 10. 2020 15:05
Nové ledviny - omyl
Ten bobrí předek vypadá tak legračně, hlavně u toho bílého auta, že to snad musí být vtip. Nebo omyl. Předpokládám, že tento model dostane facelit za rok-dva :D
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2020 15:17
Dyt to ale neni test
Jsou to jizdni dojmy, pravdepodobne za pul dne jezdeni. Je to napsano v nadpisu. Star stop se da vyřadit, jak pises, respektive nastavit aby po nastartovani byl vypnuty, s moznosti si jej zapnout, pripadne nechat v rezimu eco do budoucna pro setriveho neznaleho majitele. Otázka jednoho napichnuti na pc. To ze se zvysi otacky kdyz posunes volič prevodovky na sportovni rezim z 1500 na 3000 je snad dobre ne? Za dalsi biturbo se rika autu co ma dve turba. A jinak, chapu nadseni nebo spis spokojenost s autem, ale asi bych v nem nesedel vzadu v garazi abych poslouchal hudbu. A pred panelakem uz vubec ne. At slouzi!
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2020 16:48
Start stop
Na start-stop a jiné blbosti jako active-sound používám aplikaci BimmerCode, která funguje naprosto skvěle. :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Machýrek
27. 10. 2020 18:51
Re: Start stop
Nedojebe se tim záruka?
27. 10. 2020 19:08
Re: Start stop
ne, nikdo to neřeší...
27. 10. 2020 20:49
Re: Start stop
Přesně, nikdo to neřeší a pokud je strach, dá se to pár kliknutíma před návštěvou servisu zapnout.
Avatar - Machýrek
27. 10. 2020 21:12
Re: Start stop
Super, objednávám kabel :yes:
Avatar - Dinar
28. 10. 2020 08:11
Re: Start stop
Týká se to i těch akt. motorizací, mildhybridových? Docela bych se divil.
Jinak ano, klasický start-stop v bmw nikdo neřešil, tedy jeho odpojení (dobře vědí, že motoru neprospívá), v roce 2015 to dokonce ještě odpojoval bmw servis na požádání sám, ale tohle je jiná situace, opravdu budu zvědav na to, až s tím zásahem do sw přijede na první servis, osobně tipuju, že to bude problém.
Avatar - speedfred
28. 10. 2020 10:09
Re: Start stop
U BMW sa riešilo vypnutie SS otočením funkcie SS tlačítka. Už aj toto im ale z Mníchova zakázali.
Avatar - Dinar
28. 10. 2020 10:52
Re: Start stop
Ano, přesně to dělali, SS po nastartování defaultně vypnut, zmáčknutím tlačítka se aktivuje. Bohužel zákaz takové úpravy se dal čekat, auta plnila emise se zapnutým SS, proto musí být defaultně aktivovaný. Proto se taky podivuju nad tím, že by v G20 zásah do SW v tomto směru neznamenal problém při návštěvě servisu.
Avatar - speedfred
28. 10. 2020 11:20
Re: Start stop
Už aj toto sa dá sčasti odrbať. Kúpiš si krabičku OBD II stiahneš do tel nejakú apku a môžeš si tam mazať chyby a prenastavovať prkotinky.
Príp. priamo pre BMW je JB4 a to je celkom fajn vecička.
Avatar - Machýrek
28. 10. 2020 14:21
Re: Start stop
SS jde vypnout tlačítkem, ale ASD bych chtěl vypnout a na to by ta appka mohla být užitečná.
Avatar - Machýrek
27. 10. 2020 18:56
Do kupé benzin
Za prémiový peníze chci prémiový motor a to čtyřválec neni.
No a do kupé nafta, to je jak pít teplý pivo.
Rozbalit vlákno
2
27. 10. 2020 19:08
Re: Do kupé benzin
mě spíš zaráží, že je tam u motoru co prakticky nic nežere ještě mild-hybrid.
u kterých motorů je to povinně?
Avatar - Machýrek
27. 10. 2020 21:17
Re: Do kupé benzin
Nějaký desetiny na emisích to asi ušetří, že se jim vyplatí to tam montovat.
28. 10. 2020 08:59
Kde je ten nepohodlný podvozek???
Jel jsem dvě verze G20, jedna na M podvozku, druhá na M adaptivním. První na 18", druhá na 19".

Společným faktorem byl pevný, ale perfektně odtlumený podvozek. Nyní pod 4er se o něm píše taky, tak nechápu stesky nad 3er v jiných testech jen na ACZ.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
28. 10. 2020 09:21
Re: Kde je ten nepohodlný podvozek???
Úplně ideální bude neadapt. M podvozek na nějakých významně lehčích 19kách než jsou ty origo, viděl jsem na bimmer postu vážení, zase nechutných skoro 13kg, zlaté Apexy s 9 kg při stejném rozměru. Ale to už jsme mimo originál, každopádně u bmw to vždycky bude otázka lehkých úprav, chce-li člověk dokonalost. ;-)
28. 10. 2020 09:32
Re: Kde je ten nepohodlný podvozek???
S lehčími koly by se mohly ještě drobně přitvrdit tlumiče. ;-)
Avatar - lyon667
28. 10. 2020 10:28
Re: Kde je ten nepohodlný podvozek???
Že jsem zvědavej - proč neadaptivní?
28. 10. 2020 10:52
Re: Kde je ten nepohodlný podvozek???
Fixní chování. Mě ale třeba adaptivní tlumiče baví, v případě rychlé jízdy nikdy nepoužívám automatický režim, ale ten co nejvíc vyhovuje ;-)
Avatar - Dinar
28. 10. 2020 11:01
Re: Kde je ten nepohodlný podvozek???
Mám rád konzistentnost, podle mého se dobrý podvozek pozná tak, že funguje ve všech situacích. To přepínání v tom dělá jen zmatek, teď jsem ve sportu, aha, tak tahle zatáčka se dá jet rychlejí... :-O Reálně je ta změna vlastností/schopností podvozku čistě změnou nastavení tuhosti tlumičů jen v oblasti "přání otcem myšlenky", harmonické to není nikdy, resp. spíš může podvozek v růz. režimech větším zhoupnutím nebo naopak tvrdší absorbcí díry nemile překvapit, než pomoct. Proto jsem zastáncem pasivních podvozků a mému osobnímu naturelu vyhovují Mpaket podvozky v souč. i min. generaci trojek a pětek na devatenáctkách naprosto bez problémů. A vzhledem k věku nemyslím, že bych se vyžíval v kostitřasech. ;-)
28. 10. 2020 21:18
mpaket podvozek
No, mame to stejne. Ja sice nemam vykon auta pres 200kw, ale proste mi M podvozek sedl, diky jeho presnosti, tuhosti a stále stejnych informací. Jo, nekde na dirach jak vrata je to moc tuhé ale ne tvrdé, a po 90 procent jizdy je to ideál. Jenze byl tu jeden mudrc, co mi napsal ze jsem udelal chybu a ze jsem mel radsi vzit adaptivni a taky ze moje auto nejezdi do 7 litru, ale za 10. Tolik jen k tomu, ze kazdymu vyhovuje neco jinyho a clovek nesmi dat na pindy jinejch a uz vubec ne internetovejch honibrků, ktery vystridali mraky bmw, protoze delaji poskoka managementu a prevazeji auta sem a tam a tak jen oni vi co je dobry.
Rozbalit vlákno
0