Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Land Rover prý chystá menší Defender, s tříválcem a bez 4x4

Novinka přezdívaná jako „baby“ Defender by mohla být základním SUV v nabídce automobilky. Premiéry bychom se měli dočkat již během dvou let.
Zpět na článek
2. 11. 2020 15:49
2. 11. 2020 16:44
2. 11. 2020 17:53
2. 11. 2020 15:29
Discovery Sport
Podle toho, co bylo uveřejněno dříve, by nový "levnější" model měl použít platformu stávajícího Discovery Sport. Tomu odpovídá i primárně přední pohon a použití 1,5 litrového tříválce.

Land Roveru cenově dostupnější model schází, pod milion nenabízí nic. Na druhou stranu, třeba Mercedes chce jít opačnou cestou a nabídku "levných" modelů podstatně omezit.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
2. 11. 2020 15:33
Re: Discovery Sport
Pokud bude cena relativně přijatelná, mohlo by se to prodávat slušně...
Avatar - kaa
2. 11. 2020 17:11
Re: Discovery Sport
S tříválcem? Nevěřím.
Avatar - white label
2. 11. 2020 17:56
Re: Discovery Sport
Věřit samozřejmě nemusíš ničemu, ale realitu tím nezměníš..., viz R3 v automobilech už dnes.
2. 11. 2020 18:49
Re: Discovery Sport
Ale 3hrnek za milion v malém SUV, to bude pecka ;-)
Avatar - white label
3. 11. 2020 01:31
Re: Discovery Sport
Vždyť R3 už v malém (mainstreamovém) SUV je, a to za cca tři čtvrtě milionu (Ford Puma ST), takže tak jak jsem psal, realita již dnes. ;-)
Avatar - kaa
2. 11. 2020 20:06
Re: Discovery Sport
A co je realita? Že ovce jezdí v R3? Že R3 je výplod EU a je to konstrukční paskvil, po kterém by za normálních okolností neštěkl ani pes.
2. 11. 2020 18:21
Re: Discovery Sport
V krátkodobém horizontu se "levné" auto od "prémiové" automobilky prodávat dobře určitě bude.
Otázka je, jestli nemá pravdu Mercedes, když tvrdí, že mu "levná" auta nejen málo vydělávají, ale ještě odrazují tradiční klientelu, která žádá výjimečnost a je ochotna za ni taky patřičně platit.

Jaká je správná cesta pro Land Rover netuším, ceny jeho vozů a jejich servisu jsou teď ale rozhodně blíže Mercedesu, než třeba Volkswagenu.
Avatar - VDC
2. 11. 2020 15:49
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
2. 11. 2020 16:44
Re: Ne!
Beztak většina Land Roverů končí jako stylovka do města, takže absence 4x4 mi přijde v pohodě. Spíš jsem se ještě nějak nedokázal vnitřně srovnat s tím, že základní motorizace má dnes stále častěji jen tři válce, ale ne tom se bohužel už asi jen tak nic nezmění. Ono to auto na ježdění do obchoďáku nakonec bude asi dávat smysl.
Avatar - white label
2. 11. 2020 17:53
Re: Ne!
Ano, (pří)městská stylovka...
2. 11. 2020 17:08
Zneužívání historie
Nový Jimmy je povedený,nový Mercedes G je povedený, nový Bronco je povedený také. Protože respektuje styl a účel svého legendárního vzoru. Nový Defender jen jméno svého jmenovce zneužil. Udělat ještě víc vyměklé SUV je jasná prostituce.
Rozbalit vlákno
4
2. 11. 2020 18:09
Re: Zneužívání historie
Taky považuju za chybu, že si Land Rover nezachoval Defender jako opravdový off-road s rámem. Prestiži výrobce off-roadů by to jedině prospělo.
Vzít samonosnou hliníkovou karoserii Range Roveru a uplácat z ní Defender je sice o dost levnější, ale když už předtím stejným způsobem vznikl nový Discovery, tak se v portfoliu L-R najednou objevují velmi podobně zaměřená auta za podobnou cenu, což není zrovna ideální...
Avatar - pradeda777
2. 11. 2020 18:27
Re: Zneužívání historie
Ano, ideální to není....jenomže ani tento svět není ideální a asi taky ideální neměl být.... :-( Bohužel v tuto chvíli automobilky bojují o přežití a musí zkousnout ledasco..... ;-\
2. 11. 2020 21:57
Re: Zneužívání historie
JLR jako součást skupiny TATA prošel zajímavým obdobím. Ze ztrátové firmy se díky indickým penězům stal úspěšný (=vydělávající) výrobce luxusních aut, ale objemem produkce stále poměrně malý. Navíc se mi zdá, že TATA ho neumí (nebo nemůže) nijak integrovat, aby se daly využít vývojové a jiné synergické efekty... takže stojí tak nějak osamoceně, což není dobré. Teď je znovu ve finančních problémech a TATA stojí před otázkou, zda JLR prodat nebo do něj znovu nalít spoustu peněz.
Avatar - pradeda777
3. 11. 2020 09:28
Re: Zneužívání historie
Dnešní doba zkrátka nepřeje vozům jako Jaguár. Jediná šance je v SUV. Ale tam se pohybuje sesterská RR, kterou vlastní stejný majitel. Pro Jaguar nezáviděníhodná situace... ;-\ Dále. Jaguár si udělal jméno a založil si budoucnost na úspěších v motor sportu. Odtud plynula jeho klientela. Jaguar už v motor sportu není.....ti co slavnou éru pamatují a Jaguáry si proto kupovali pomalu vymírají a Jaguar je v nebezpečí že zemře s nimi.... :-(