Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Golf Alltrack prozrazuje další detaily. Nabídne i silný turbodiesel z GTD

Zvýšená varianta Golfu Variant bude dostupná výhradně s pohonem všech kol. Na vrchol nabídky se postaví turbodiesel se 147 kW.
Zpět na článek
3. 11. 2020 11:09
3. 11. 2020 11:21
3. 11. 2020 11:27
3. 11. 2020 11:38
3. 11. 2020 11:50
3. 11. 2020 12:01
3. 11. 2020 12:06
3. 11. 2020 14:42
3. 11. 2020 16:37
3. 11. 2020 12:08
3. 11. 2020 12:32
3. 11. 2020 12:48
3. 11. 2020 14:13
3. 11. 2020 14:50
3. 11. 2020 16:33
3. 11. 2020 17:38
3. 11. 2020 18:37
3. 11. 2020 19:26
4. 11. 2020 07:53
4. 11. 2020 07:58
3. 11. 2020 11:54
3. 11. 2020 12:55
3. 11. 2020 13:50
4. 11. 2020 08:01
3. 11. 2020 11:09
7 gen
Nemuzu si pomoci, ale 7 generace se mi libi o neco vice. Opicarny nebo kudrlinky uz to nevytrhnou.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lamal
3. 11. 2020 11:21
no...
nakoniec bude VW ten, co tu bude mat silny diesel jo ? :D inak ten dizajn je hrozny, to napojenie prednej podivnosti, na ktoru si clovek zvyka na ten vybuleny zadok, ktory si dizajnovo s tym predkom vobec netyka je des... HRUZA ! .... zlate kombiky MK3, MK4, MK7 na tie sa dalo aspon pozerat...
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Emel
3. 11. 2020 11:27
Re: no...
Jo?
Za mě teda tohle celkem dobrý... asi nejlepší G8 zatím... a kombík se mi líbí víc než sedmička - kombinace delšího rozvoru, větší výšky a více zešikmeného zadního sloupku pomáhá proti tomu dojmu u sedmičky, že ten masivní sloup visí ve vzduchu
https://img2.auto.cz/…ull/6639282_.jpg
https://img2.auto.cz/…ull/3958742_.jpg
Avatar - radolaco
3. 11. 2020 11:38
Re: no...
a nevadi ze porovnavas G7 variant a G8 alltrack?
Avatar - Ham.
3. 11. 2020 11:50
Re: no...
Nevadí, podstata je stále stejná, G8 má prostě hezčí proporce než G7 jak v normální verzi kombíku, tak v alltracku. Natažení rozvoru G8 výrazně pomohlo.
Avatar - Emel
3. 11. 2020 12:01
Re: no...
Je to součást skládačky.
Na G7 Variant se mi nelíbí ten zadní sloupek, obecně... tady je to lepší, protože a) celkově lepší proporce Variantu díky rozvoru b) hezčí více šikmý zadní sloupek a c) i ten Alltrack tomu pomáhá.

Prostě to co vidím tady je za mě ok, mohl bych to mít doma.
Avatar - radolaco
3. 11. 2020 12:06
Re: no...
No dal som si tu namaju to dat na jeden obrazok. Urcite vyzera G8 alltrack lepsie....ale ci to je tym razvorom neviem...skor ten zadny stlpik
https://i.ibb.co/47jZrtX/alltrack7vs8.jpg
Avatar - Emel
3. 11. 2020 14:42
Re: no...
Podle mě od všeho trochu.
Avatar - lamal
3. 11. 2020 12:08
Re: no...
mne sa lubi viac ta 7 aj z obrazkov, ktore si poslal... ten ´´nos´´ na 8cke sa mi nelubi a z inych uhlov ako priamo z boku je to este horsie, vyslovene čučí do priestoru,... real mozno bude lepsi
Avatar - Ozzman
3. 11. 2020 12:32
Re: no...
To neřeš, silný diesel to přebije, že bych o tom uvažoval i já a to VW nemusim :D
Avatar - lamal
3. 11. 2020 12:48
Re: no...
budes mat pohlad na svoje vysnene vozidla celkom jednoduchy, za chvilu tu bude mat diesel len wágen, vidim ze sa uz transformujes :D
Avatar - Ozzman
3. 11. 2020 14:13
Re: no...
No jo, vymaluji si byt na šedo, koupím šedé hadry, musím si zvyknout :D :D
Avatar - lamal
3. 11. 2020 14:50
Re: no...
hlavnežebudevelkykufervocpodaza6lnadialnici :-)
Avatar - white label
3. 11. 2020 16:33
Re: no...
Ono se to v jiném laku dělat nebude? ;-)
Avatar - Ozzman
3. 11. 2020 17:38
Re: no...
Ale koncernova šéd je spíše synonymem pro nudu ;)
3. 11. 2020 18:37
Re: no...
Ne, VW ujíždí na 50ti odstínech šedi :-[]
Avatar - LeonST
3. 11. 2020 19:26
Re: no...
Četl jsem teď test Tarraca s tímhle silnějším TDI. Sice je to mastodontní SUV, ale přeci jen bych na 200 koní a 400 Nm v naftě čekal podstatně lepší hodnocení:

"Bohužel dynamika zůstala trochu za očekáváním. Do stovky auto zrychluje velice ochotně, ale kolem dálničního limitu nečekejte žádnou akci. V těchto rychlostech už auto zrychluje opravdu hodně neochotně. Nemohu se ubránit pocitu, že v tom má prsty evropská legislativa. V každém okamžiku mám totiž pocit, že jsem pod nepřetržitým dozorem euro šotků kontrolujících přívětivost auta k polárním čepičkám. Nejednou se mi totiž stalo, že auto různě reagovalo na povely plynu. Někdy jsem se sotva dotkl pedálu a auto mohutně zatáhlo, jindy jsem mohl mít nohu na podlaze a auto se jen velice letargicky dalo do pohybu. Mám pocit, že řídící jednotka vám prostě sekne příval výkonu, pokud spočítá, že vypustíte moc zplodin."

Tak se obávám, že tenhle motor zůstane za očekáváním.
4. 11. 2020 07:53
Re: no...
Ako väčšina motorov VW...
Avatar - Mikesus
4. 11. 2020 07:58
Re: no...
mně se z boku víc líbí asi 8gen, ale ten předek takhle vypadá jak z Aurisu :D
Nicméně jakmile se to otočí zpředu, nebo zezadu, vůbec se mi to nelíbí. Už jsem potkal HB, černý, naživo a je to ještě horší než na fotkách.
3. 11. 2020 11:54
...
Tohle je definice fádnosti v šedé barvě
Rozbalit vlákno
3
Avatar - SKAY
3. 11. 2020 12:55
Re: ...
Už neznaji zelenou hňedou oranžovou jen šedá maskáč asi korektni barva.
Avatar - miromen
3. 11. 2020 13:50
Re: ...
Ten nadherny předek k tomu zbytku sedi jak perdel na hrnci. Ja bych to naopak oblekl do ještě vyraznějši barvy např. tmavě šede nebo ideal černe ať ta maska jakou svět neviděl vynikne ještě vice.
Avatar - Mikesus
4. 11. 2020 08:01
Re: ...
já potkal HB v černé a jak mi to na fotkách přijde horzné, v reálu to bylo ještě horší.
3. 11. 2020 16:46
Golf neměl nikdy...
...pohlednou verzi kombi a ani poslední generace na tom nic nezmění. Je to asi lepší než G7, ale pořád divné proporce. To co umí Passat vždy, Octavia také, i ta Corolla se to naučila, tady prostě ne a ne vyjít na první dobrou.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
3. 11. 2020 18:32
Re: Golf neměl nikdy...
Ano, Golf Variant vzhledově tradičně slabý, už ten první na bázi G3 nic moc, u druhého (na bázi G4) to bylo o poznání lepší, zejména Bora Variant vypadala vyváženěji, ...od začátku měla verze Variant vycházet raději ze sedanu (Vento, Bora, Jetta). Golf Variant 5,5 vypadal snad nejhůř, zadek jako z jiného auta...
Aktuálně s delším rozvorem je to určitě lepší, i když žádná nirvána to pořád není.
4. 11. 2020 07:54
Re: Golf neměl nikdy...
Mám pocit, že VW stále zvádza vnútorný boj medzi modernou a konzervatizmom , a nejak stále nevie, kde je tá správna hranica.