nakoniec bude VW ten, co tu bude mat silny diesel jo ? :D inak ten dizajn je hrozny, to napojenie prednej podivnosti, na ktoru si clovek zvyka na ten vybuleny zadok, ktory si dizajnovo s tym predkom vobec netyka je des... HRUZA ! .... zlate kombiky MK3, MK4, MK7 na tie sa dalo aspon pozerat...
Jo?
Za mě teda tohle celkem dobrý... asi nejlepší G8 zatím... a kombík se mi líbí víc než sedmička - kombinace delšího rozvoru, větší výšky a více zešikmeného zadního sloupku pomáhá proti tomu dojmu u sedmičky, že ten masivní sloup visí ve vzduchu https://img2.auto.cz/…ull/6639282_.jpg https://img2.auto.cz/…ull/3958742_.jpg
Nevadí, podstata je stále stejná, G8 má prostě hezčí proporce než G7 jak v normální verzi kombíku, tak v alltracku. Natažení rozvoru G8 výrazně pomohlo.
Je to součást skládačky.
Na G7 Variant se mi nelíbí ten zadní sloupek, obecně... tady je to lepší, protože a) celkově lepší proporce Variantu díky rozvoru b) hezčí více šikmý zadní sloupek a c) i ten Alltrack tomu pomáhá.
Prostě to co vidím tady je za mě ok, mohl bych to mít doma.
No dal som si tu namaju to dat na jeden obrazok. Urcite vyzera G8 alltrack lepsie....ale ci to je tym razvorom neviem...skor ten zadny stlpik
https://i.ibb.co/47jZrtX/alltrack7vs8.jpg
mne sa lubi viac ta 7 aj z obrazkov, ktore si poslal... ten ´´nos´´ na 8cke sa mi nelubi a z inych uhlov ako priamo z boku je to este horsie, vyslovene čučí do priestoru,... real mozno bude lepsi
Četl jsem teď test Tarraca s tímhle silnějším TDI. Sice je to mastodontní SUV, ale přeci jen bych na 200 koní a 400 Nm v naftě čekal podstatně lepší hodnocení:
"Bohužel dynamika zůstala trochu za očekáváním. Do stovky auto zrychluje velice ochotně, ale kolem dálničního limitu nečekejte žádnou akci. V těchto rychlostech už auto zrychluje opravdu hodně neochotně. Nemohu se ubránit pocitu, že v tom má prsty evropská legislativa. V každém okamžiku mám totiž pocit, že jsem pod nepřetržitým dozorem euro šotků kontrolujících přívětivost auta k polárním čepičkám. Nejednou se mi totiž stalo, že auto různě reagovalo na povely plynu. Někdy jsem se sotva dotkl pedálu a auto mohutně zatáhlo, jindy jsem mohl mít nohu na podlaze a auto se jen velice letargicky dalo do pohybu. Mám pocit, že řídící jednotka vám prostě sekne příval výkonu, pokud spočítá, že vypustíte moc zplodin."
Tak se obávám, že tenhle motor zůstane za očekáváním.
mně se z boku víc líbí asi 8gen, ale ten předek takhle vypadá jak z Aurisu :D
Nicméně jakmile se to otočí zpředu, nebo zezadu, vůbec se mi to nelíbí. Už jsem potkal HB, černý, naživo a je to ještě horší než na fotkách.
Ten nadherny předek k tomu zbytku sedi jak perdel na hrnci. Ja bych to naopak oblekl do ještě vyraznějši barvy např. tmavě šede nebo ideal černe ať ta maska jakou svět neviděl vynikne ještě vice.
...pohlednou verzi kombi a ani poslední generace na tom nic nezmění. Je to asi lepší než G7, ale pořád divné proporce. To co umí Passat vždy, Octavia také, i ta Corolla se to naučila, tady prostě ne a ne vyjít na první dobrou.
Ano, Golf Variant vzhledově tradičně slabý, už ten první na bázi G3 nic moc, u druhého (na bázi G4) to bylo o poznání lepší, zejména Bora Variant vypadala vyváženěji, ...od začátku měla verze Variant vycházet raději ze sedanu (Vento, Bora, Jetta). Golf Variant 5,5 vypadal snad nejhůř, zadek jako z jiného auta...
Aktuálně s delším rozvorem je to určitě lepší, i když žádná nirvána to pořád není.