Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Martin Vaculík testuje Ladu Niva 2020: Mnoho novinek, hlavní nevýhoda zůstala

46 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
Avatar - Anonym
Anonym
v říjnu 24 ks. Na šedý dovoz hezké číslo, co by za to některé značky daly 😄
Avatar - SKAY
SKAY
Škoda žeto tak rezne 😒 Dnes už kultovní vúz :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
když se hned po koupi udělá nástřik dutina a podvozku, vydrží
Avatar - SKAY
SKAY
Dnes to děla malokdo ale klientela lady je asi specificka ajesi vedoma nedostatku.
Avatar - Anonym
Anonym
musíš si to udělat sám nebo říct že to chceš udělat. U veteránů po renovaci se to dělá furt
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Twl, takže kúpim si nové auto a mám ešte svojpomocne riešiť antikoroznu ochranu? Ak to hoc aj šedý dovozca nie je schopný urobiť sám, tak moje peniaze určite neuvidí. U veterána to chápem, ale u nového auta ani náhodou.
MOJEJMENO
No já si koupit nové auto, tak dělám nástřik podvozku nejpozději druhý den. Možná to je tím, že nejsem z těch, kteří se auta zbavují už po šesti letech.
Mig_35
viděl jsem tři měsíce starého Wranglera s orezlýma pantama dveří... nebo spíš tři měsíce novýho.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mig_35
Ale jo zasmál jsem se :yes:
Jan Koláčný
Zdravím. Díky moc za nádherné video. O tomhle autě sním že s ním budu jezdit všude 😉 .Doma máme krátkou nivu z roku 1998. Hlučnost je pravda větší, ale jezdím s ní moc rád. Přišel jsem ale na trik - při jízdě na velké kvalty větší rychlostí - řekněme od 90 km/h stačí na páku redukce položit ruku a to protivné kňučení se zásadně ztlumí. Domnívám se, že samotná redukce není udělaná až tak mizerně, ale že páka funguje jako zvukovod do interiéru. Navykl jsem si tak jezdit a je /skor👋 klid 😉
hezký den a těším se na další zajímavé video.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - KubikCv
KubikCv
Lada power na to má protihlukovou sadu a je to přesně jak píšete http😐/youtu.be/v105_DNZRe0
JKOV8
Pane Vaculíku, volil by jste raději Daciu Duster nebo Ladu 2131?
Jak by to bylo u Lady s montáží LPG?
Avatar - KubikCv
KubikCv
Lada je vyloženě pracovní stroj, případně auto pro horské oblasti se svými potřebami a nutnou péčí ( pravidelné voskování, protikorozní nátěry a konzervace dutin ) .
Duster je mnohem víc auto pro "běžného" uživatele a v celku pohledné.
Je to podobné jako s novým Suzuki Jimny...je to fajn retro,ale pořád je to pravověrný rámový offroad který ocení opravdu úzká skupina lidí. I když vypadá sakra dobře
Avatar - eLzyx
eLzyx
vážně radil bitumen? To dle mého názoru ta největší blbost, protože pak to auto obvykle shnije pod tím gumoasfaltem. Lepší to narvat voskem co se ho tam vejde, ať to stříká ze všech děr.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Pokud se ti pod ten bitumen nedostane voda a vlhkost, tak ti nemá co a jak shnít.

Spíš je problém, že časem se ti ten nástřik poruší a dostává bordel pod něj a ty to nevidíš. Ale určitě nevidím důvod proč to neošetřit ochranným nástřikem na bázi bitumenu.

Spíš se divím, že tohle neudělá už prodejce. Nabídnout k testu nezajetý auto, který už hnije.. V dnešní době?
Avatar - Beefcake
Beefcake
Dnes su aj modernejsie veci ako asfaltove #_&£#& .
Avatar - SKAY
SKAY
Jsou ale bitumen / valvoline/taky neni zly :yes: co 3-4 roky neco prepatlas a Ok
Nebo dinitrol ci wurtz ale chapu ze dnds kanal ci rampu ma malokdo doma.
Avatar - eLzyx
eLzyx
to je strašně alibistická podmínka "když se ti nedostane pod bitumen voda". Jenže to nezabezpečíš. Pokud máš dva plechy přes sebe, jsou mezi nimi relativně velké mezery, a ty je z vnější strany uzavřeš bitumenem, tak ti tam ta voda nateče z druhé strany a už neodteče. Takže to tam bude reznout možná ještě rychleji. Proto je lepší vosk, nebo něco mastného, co vodu vytěsní, ale neuzavře možnost odtoku.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
Čo tak strčiť celé auto do igelitového vreca a zataviť?
stefan123
Nacapat spodok vyjazdenym olejom co to da a ist sa povozit po prasnej polnej ceste... 4ever...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano, to opravdu není. Auto, který začne hnít dřív než jej stihnu dovézt domů za mě v dnešní době nemá co dělat. :-!

Navíc dokud Duster nepřijde o AWD, tak tohle naprosto nedává smysl :-!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Niva nemá náhradu, je to jediné auto které odřeš na první jízdě a není ti to líto
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Kdyby stála tak o polovinu míň tak asi neřeknu nic. Za málo peněz málo muziky. Ale za 390 už to levné není. Jasně, je tam AWD a redukce, což v téhle ceně nikdo nenabízí. Ale z praktického hlediska k čemu to je? Duster na potřeby lesáků apod. prostě s průchodonstí stačí.
Avatar - KubikCv
KubikCv
Dustera bych ze srovnání vynechal...tohle je cenou a použitím na úrovni Jimny , jen větší...a rezne to možná stejně
traveldrive
Za 390 je drahá, ale nič také za podobnú cenu nekúpiš. A nie, lesákom často Duster nestačí. Voči Nive je to papierová škatuľka
Avatar - Anonym
Anonym
tohle projede trošku víc jak Duster, ale to je detail že 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Projede. Ale kdo z cílové skupiny to otřebuje? Nikdo. Lesákům stačí Dustery (AWD). A Lesům ČR stačií i Tucsony a Santa Fe 😒]
Avatar - mrha
mrha
Když si naklikate v textovém konfigurátoru skoro všechno, dostanete se na 750 tis.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Niva nemá náhradu, je to jediné auto které odřeš na první jízdě a není ti to líto. Takový je to střep.
Homer J
Tak to těžko, odřeš to a do půl roku to bude rezavý jak liška. Chápu, že pro někoho to může být nenahraditelný auto, ale na běžný ježdění fakt ne.
hlousv1
A šlo by celou tu hnanou zadní nápravu i s tou redukcí odpojit? Je mi jasný, že šlo ale spíš jestli to sníží spotřebu a zmizí to šílení kvíleni, ale nic se nerozbije. Ano chci hranaty auto z navstevniku a budu stim jezdit jenom po Vaclavaku... jakoze fakt, ucim tam ve skole 😁
gargamel1
A čo to vyrieši? Spotreba pôjde dolu o pár deci, navyše to zhorší jazdné vlastnosti. Už teraz sa dá kúpiť set na prestavbu na odpojenie predka, ale je to o ničom. Aj tak ti bude od kolies točit kardanom, tak načo?
Avatar - mrha
mrha
Víc, víc , víc videí s p. Vaculíkem!
Avatar - SKAY
SKAY
Ne, meně je více at nespadne do nejakeho patosu...
.Rambousek.
Mě ještě víc pobavilo, když u toho na chvíli sundá druhou ruku z volantu, jak se ten volant klepe 😁
Avatar - KubikCv
KubikCv
Nachytal bych nejspíš Martina na švestkách 😊 Pokud jsem to dobře pochopil z německých testů Lady Taiga, tak hlavním důvodem montáže airbagu bylo SOS nouzové volání, které k automatickému spuštění potřebuje impuls i z vystřeleného airbagu. Kvůli konstrukci přesně jak to Martin popsal,byl zvolen boční airbag.
Lada power řeší hlučnost následovně http😐/youtu.be/v105_DNZRe0

PS: Ten spoj na podvozku který Martin zmiňoval je nejspíš daní za tu pětidveřovou karoserii, je to prostě napojované.

Naopak mě se Chevy/Lada Niva líbí...podvozek a technika stařičký Nivy a celkem hezkej pětidveřovej kabát
Avatar - curwasportiva
curwasportiva
Původně jsem chtěl napsat, že je fajn, že si člověk i dnes může koupit jednoduchý, nenáročný a LEVNÝ offroad, dokud pan Vaculík nezmínil cenu...

390 000Kč, za konstrukčně 50 let staré auto s motorem z žigulíku a nulovou pasivní bezpečností, to jako opravdu? To se asi soudruzi posr*li v kině 😁 😁 😁
traveldrive
Soudruzi nie, to dovozca/predajca. V Rusku začína Niva v prepočte niečo pod 200 tis. Kč
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
Video hezký! :-! Ale v době Dustera 4x4 už Niva jaksi nedává smysl. 😁
Dan Kucera
Lada je fajn.Inu asi bych si ji koupil,teda dle potřeb.Ikdyž je pan Vaculik nejlepší a absolutně jediný zapalenecký autař,co dokáže hovořit mechanickou řečí,nemohu souhlasit se spotřebou.Ta je inu vysoká a to moc.Jezdíval jsem s quattrem 1650kq,pancerny 5tival,namotáno 600tis,stálá 4kola bez nesmyslů a uchyláren dnešní vanilkové doby pro neřidiče a dlohodobou jsem mival 5.7l při dlouhodobém průměru cca44km/h včetně dálnic...Tdi a Lada to by bylo perfektní skloubení..Jasně že konstrukcí pouze od Piecha.. 😄