Ekonomika
3_diamanty
3
na jednej strane sme v dobe ked si uz bez auta snad nevieme ani bezny den predstavit a clovek bez neho si pride jak bez ruky ale zaroven na strane druhej sa coraz viac stretavam s faktom ze nejeden moj kolega ci znamy uz ani vemi netuzi po vlastnictve nejakeho draheho tatosa a vystaci si uz aj bez neho ... mozno za to moze aj fakt ze na rozdiel od minulosti dnes mame aj elektorbicykle elektrokolobezky a rozne ine sposoby prepravy ...rovnako mnohi uz pracuju dnes aj z domu .. na dialku online a tak pod ( sam som tak pred rokmi pracoval isty cas a vtedy toho clovek fakt vela neprejazdi ) ... rovnako ceny aut uz padaju po kupe rychlo dolu a moralne auta neskutocne rychlo uz dnes aj starnu .... neviem... kazdopadne aspon ja sam za seba mozem prehlasit ze po zdielanom aute zatial netuzim a aj ked nejazdim vela tak aj napriek tomu auto pouzivam denno denne a som rad za vlastne svoje auto ... zdielane by mi moc v tomto fakt nepomohlo a ani nic neusetrilo ani neulahcilo situaciu .. ale inak docela chapem ze nie kazdy dnes uz tuzi mat audinu ci medveda ked pracuje z domu alebo je kadzdu chvilu ci uz mimopracovne alebo pracovne na cestach .. a poznam aj nejedneho solventneho suseda ktory uz dnes radsej investuje do cestovania ci elektroniky ako do nejakeho draheho auta hoc na neho aj v pohode ma ... ale tak kazdy to mame inak... samozrejme je to vsetko individualne bez ohladu na to co si kto o tom mysli :yes:
silversurfer
1
tak , ono taky zalezi , jestli mas rodinu/male deti, ci nikoliv. Bez auta to je casto velmi obtizne a hlaven stoji to spoustu casu....jinak, prodeje padajim ale kdyz napisu do autosalonu o nejake infom tak mi sotva odpovi a nejakem budoucim zajmu nemluve.
pradeda777
0
Ano, určit by se většina lidí bez auta obešla. Pamatuji dobu (1952 - 195😄, kdy v našem okresním městě (cca 10 000 obyv.), bylo snad jen 10 osobních aut. Takže drtivá většina lidí chodila "po svých" nebo jela na kole, protože ani místní doprava tenkrát nebyla. Když člověk potřeboval někam dál, tak na to byl autobus nebo vlak. Takže bez auta to šlo a určitě by to šlo i dnes. A ano, žilo se pomaleji a bez stresu.
jiras_
1
Dnes se ale nefasuje umístěna, lidi se chtějí a můžou někam podívat a že "to taky nějak šlo" nikoho nezajímá, svět jde dopředu. Dřív se třeba zheblo v bolestech na ledvinovej kámen, dnes se jde druhý den z nemocnice domů.
xxc
0
fakt muselo byt bez stresu, niekde v roku 1952 cakat na autobus, ktory chodil nahodne 😁
Štítím se jezdit v autě, které má někde nalepené šušně z nosu. Fuj. Moje kolo a sdílené kola taky vypadají úplně jinak.
Sdileny auta jsou snad nejvetsi kravina “tyhle” doby
Kravinou je považovat takovou službu za kravinu. Ty ani já ji asi nevyužijeme, ale jak vidíš, je plno lidí, kteří zájem mají.
A prečo? Z jeho pohľadu je to kravina, z môjho tiež. Snáď má každý právo na vlastný názor, nie?
Ten nejlepší nápad 😄 😄
To můžete jít rovnou dělat taxikáře a ještě vám lidi za vození budou platit 😄
To můžete jít rovnou dělat taxikáře a ještě vám lidi za vození budou platit 😄
Jinak se to nazvat nedá. Sdílené vozy jsou naprostá cypovina. Sdílené cokoliv je totiž cypovina.
Pravidelně tu čteme lživé články o tom, jak jsou nová auta nejdostupnější a nejlevnější. A rázem protože řidiči mají nejdostupnější nové vozy tak preferují sdílené vozy??? To je logika!!!
Směšné... Lživé.
Než tu někdo začne vymýšlet, že to je důsledek aktuálního zdražení, tak bych rád připomněl, že čekací lhůty na vozy do výroby jsou klidně 6 měsíců. Takže současné zdražení se projeví někdy v budoucnu stejně jako Covid. Protože se stále dodávají auta objednané před Covidem.
Směšné... Lživé.
Než tu někdo začne vymýšlet, že to je důsledek aktuálního zdražení, tak bych rád připomněl, že čekací lhůty na vozy do výroby jsou klidně 6 měsíců. Takže současné zdražení se projeví někdy v budoucnu stejně jako Covid. Protože se stále dodávají auta objednané před Covidem.
Fakt mám "rád" mrdky na skůtrech, které se cpou v koloně před křižovatkou mezi auty často velmi těsnou uličkou...