Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
že se to auto neprodává dobře. Velké, hezké.
10t za rok ještě není taková trága, Talisman je zhruba na dvojnásobku... což je určitě lepší poměr pro MPV než třeba Sharan / Passat. Osobně bych tipoval asi ještě míň.
Horší je, že rok 2020 bude pravděpodobně znamenat velký sešup... Espace zřejmě závisí na Francii a v březnu spadl na 42 aut... a za 1-9 je tam od oka 2500ks.
Horší je, že rok 2020 bude pravděpodobně znamenat velký sešup... Espace zřejmě závisí na Francii a v březnu spadl na 42 aut... a za 1-9 je tam od oka 2500ks.
To je jistě výsledek té nově zaváděné francouzské daně za koupi těžších aut... :-( :no:
Tá daň sa ešte neplatí a pravé príchod rôznych daní/poplatkov... zvykne spraviť krátkodobý nárast, ale to sa tu nedeje.
Jenže k tomu jestli se to auto prodává dobře, nebo naopak, jsou podstatnější prodejní čísla, než to, jaké to auto připadá tobě, nebo komukoli jinému, kdo si ho nakonec stejně nekoupí.
lamal
Slusny test. Zaver to zhrnul pekne ´´Espace si navíc dnes hraje na luxusní zboží´´, ´´Předchůdci jednoduše uměli rodinnou klientelu oslovit lépe´´.
Renault má takovou hezkou tradici... než nějaký model pohřbí, tak s ním zkusí udělat ještě nějakou šílenost... co kdyby. Takže z Twinga zadokolku, ze Safrana Vel Satis a z Espacu dejme tomu crossover... :-)
(s nadsázkou... trošku)
(s nadsázkou... trošku)
Suhlasim, zeby aj laguna@talisman ? ... z houna bič neupleties, ale renault to stale skusa, nema vsak na efektivitu z nemecka.
No Talisman není šílenost, Talisman je naopak hodně na jistotu - sedan a kombi, v celkem konzervativním střihu... jen ze začátku trošku podcenili motorizace (platí i pro Espace) a nevím, jestli se jim ten první dojem povedlo napravit.
Talisman s vlečkou v zadu ? Pozri sa na predaje talismanu, osobne by som si radsej kupil superB, ako talisman... taka je aj realita, superB sa v EU preda 3x tolko ako talismanov.
Přesně tak, ta zadní vlečená náprava u Talismanu nemá co dělat, vždyť je to sakra čistokrevný D segment! :-O :-( :no:
Není to tak špatné, některá auta s multilinkem jsou i horší, spíše jsem tam neviděl mimo vzhledu a velmi slušného interiéru jiný důvod ke koupi. Řídil se tak nějak obyčejně, bez extra vazby od řízení, spíše jsem tam vnímal hluk od podvozku a aerodynamický hluk. Nové motory neznám, takže to nehodnotím. Obhájilo by se to cenou, která dnes ceníkově nevypadá vábně..
´´Řídil se tak nějak obyčejně´´ to je podla mna zasluha toho podvozku...
I odezvy od volantu. Ale ano, ale ne za vše může jen tyč na zadní nápravě :) to jsem chtěl říct..
myslis, ze ladenie prednej napravy a celku (vratane riadenia) nesuvisi s pouzitou zadnou napravou ? v malom aute vlecka nevadi, vo velkom, dlhom a tazkom ano, v talismane nema proste vlecka co hladat a za tie prachy tiez nie... nejak si stale nepochopíl, ze nie je jedno a to iste v akom aute je vlecka aplikovana, je obrovsky rozdiel ci je v cliu, alebo v talismane
Laguna měla taky vlečku vzadu, ne? Já beru že to je odrbávka, ale myslím, že cílovce víc chyběla ta dvoulitrová nafta.
Taky bych si radši koupil Superb... no však Superb je taky druhé nejprodávanější auto ve třídě.
Taky bych si radši koupil Superb... no však Superb je taky druhé nejprodávanější auto ve třídě.
Tak na laguně je ta vlečka taky poznat hlavně na rozbité silnici, ale tou dvakrát preplnovanou 1.6 to ná dvoulitry nedotahli... Já bych asi radši Renault, než škodu :D
Laguna měla bezklíčové otevírání všech dveří už od roku 2007 na rozdíl od Superbu, který to má až od loňska.
wakantanka
pokiaľ si dobre pamätám, tak na trh prišiel Espace s benzínovou 1,6 TCe a dieslovou 1,6DCi. 1,8 TCe a 2,0 DCi prišli tuším až po roku či dvoch, keď zákazníci proste žiadali väčšie a výkonnejšie motory.
Ďalšia chybka v texte je, že najprv píšete o tom, že 2,0 DCi prišiel do Espace s výkonom 147 kW a teraz po FL sa mu znížil výkon na 139 kW, pričom o odstavec ďalej chválite výkon 147 kW. Teda buď platí jedno alebo druhé či sa mýlim?
Ďalšia chybka v texte je, že najprv píšete o tom, že 2,0 DCi prišiel do Espace s výkonom 147 kW a teraz po FL sa mu znížil výkon na 139 kW, pričom o odstavec ďalej chválite výkon 147 kW. Teda buď platí jedno alebo druhé či sa mýlim?
Dobrý den, ano, máte pravdu, modernizovaná verze ale skutečně přišla s 1.8 TCe a 2.0 Blue dCi, jak píšu. A jedná se skutečně o dosavadní, silnější verzi, jak píši, že je stále ještě dostupná ze skladových zásob.
Ada je zase tady
Nemá. Protože to není vůz, ale rendlík. Kupte si MPV s dieselem někde jinde.
Má zmysel brať do úvahy tvoj názor? Nie nemá. Lebo píšeš blbosti. Prečítajte si radšej test a iné, fundovanejšie príspevky ako od Ádu.
Arese
že měřítky Espace minulých generací tato jeho současná generace vlastně ani pořádné rodinné MPV není - na to je uvnitř příliš malé, příliš málo variabilní a hlavně příliš drahé... ;-\ ;-\ ;-\
kesumb
je nejhorší novodobý auto, se kterým jsem kdy jezdil. S tak mizerným podovzkem by neobstála ani dodávka.
Kecy v kleci. Na rodinný ježdění se to kousnout da. Mám tím pár tisíc km a kdyby to stalo pod milion, nemám problém si to koupit. Sharan je proti tomu jak vergl pro rumunský dělníky.
Keby keby, ale fakt je viac ludi, co to povazuju za najhorsie auto, ake kedy mali :-) Staci pozriet recenzie na moje.auto.cz. Co je to rodinne jazdenie? Ked sa deti pytaju, ze preco ich tak trasie? Alebo na dialnici sa pyta dieta, ci nemame otvoreny kufor (tak to huci)?
ProchyToman
Kdyz je to tak spatny jizdne, tak od toho tu je Mini Countryman jcw, kazdej si muze vybrat. Plesk dej mi majnus parchante! 😁
Luboš Juchelka
Hlavně že Octavie mají víceprvkovou zadní nápravu :-) :no:
Octávka se stále řadí do C segmentu. Sice na jeho rozměrový vrchol, ale do Céčka! ;-) A přesto zadní víceprvek u vyšších motorizací má a nabízí i čtyřkolku a sportovní verzi RS! A teď to srovnej s nabídkou u Talismana... ;-\ ;-\ ;-\
Hele, vy Lubošové Juchelkové, ProchyTomanové a Elišky Kutnohorské... co takhle naučit se používat tlačítko Reagovat?
Lepší Octavie ten víceprvek mají
Lepší Octavie ten víceprvek mají
To je jednoduché. dáš reagovat, hodí ti do vlákna, ale potřebuješ se přehlásit na jiného uživatele, tak se odhlásíš, přihlásíš, pořád to ukazuje, že reaguješ na danej komentář, ale vložením se udělá nový. Zjistil jsem to po té, co mne to v půlce psaní odhlásilo ( asi kvůli tomu, že to pořád nedává přihlášeni na mobilu a PC zároveň ) a dal jsem to postnout. No a ejhle, ono to chtělo nejdřív přihlásit a pak to hodilo jako nový příspěvek, ne jako reakci.
Psal, že mu to neumožňuje aplikace v mobilu. Nicméně s jeho počtem nicků může mít pravdu i Mikeš.
maraaa
Jsem vlastníkem (taky verze po faceliftu) a na některé věci mám dost rozdílný názor než autor. Přijde mi jakoby autor některé věci nepochopil, případně je hodně konzervativní.
1) Ani Renault (už) Espace neprezentuje jako MPV. Prostě to není MPV, je to hybrid mezi combi, SUV a MVP. Vlastně k MPV má z těch 3 typů karosérie úplně nejdál. Nelze tedy od něj čekat vlastnosti MPV. Nejblíž má asi k Peugeotu 5008, což (už) taky není MPV.
2) Nelze 3 samostatné zadní sedačky hodnotit optikou, že tam má sedět 3x 185-190cm chlap vedle sebe, jako když jedou Fabií na Ještěd :). Je to určené pro 3 dětské sedačky/podsedáky vedle sebe, pro tento účel to funguje úplně perfektně. Jsou tam 3 isofixy, což moc aut nemá.
3) Kritika voliče automatu je mimo. Naopak je to geniální, výrazně lepší než klasický mechanický volič s aretací. Na 2 lehká ťuknutí tam máte R nebo D. Když vypnete motor, automaticky to přepne na P a zatáhne ruční brzdu, není potřeba se voliče ani dotknout. V D si můžete ťuknutím do páky podřadit (jako pádlem). Nic tak vychytanýho a praktickýho jsem ještě nezažil, ale pravda řídil jsem zatím jen asi 10 různých aut s automatem :) Nejblíž tomu mělo BMW :)
4) Podobně to vidím s šuplíkem, je mega velkej a praktickej. Žena si nestěžuje, že by se špatně vysouval :)
5) 4control je úžasný. Jak na manévrování při parkování, tak to skvěle jezdí v zatáčkách při svižné rodinné jízdě. Je to až překvapivé, jak to bere zatáčky jak po kolejích. Není potřeba nic korigovat. Na limitu s tím nikdo "při smyslech" jezdit nebude, a pokud chce, tak se vracíme k nepochopení.
6) Naopak bych úplně nesouhlasil s perfektním automatem, je to dvojspojka, takže se chová jako dvojspojka. Občas cukne, neumí rychle podřazovat o víc stupňů. Na dvojspojku to není špatný (zažil jsem výrazně ucukanější), ale není to tak dobrý jako třeba 8st Aisin v Peugeotu.
7) Nezmíněno, že v kufru chybí (alespoň v 7 místné verzi) odkládací prostory. Nejsou tam žádné. Nějaké boční kapsy by se hodily.
Je jasný, že Espace není auto pro každýho. Je pro rodiny, co mají 3 děti a chtějí si dopřát trochu luxusu v moderním pojetí (a hlavně nechtějí jezdit v dodávce). Toto vlastně nikdo jiný nenabízí a Espace to dělá celkem dokonale. Vlastně za mě má jen 2 zásadní chyby, je to drahý (ale nekonfigurujte si do stejný výbavy Superba) a v této cenové relaci se tak nějak čeká pohon 4x4.
1) Ani Renault (už) Espace neprezentuje jako MPV. Prostě to není MPV, je to hybrid mezi combi, SUV a MVP. Vlastně k MPV má z těch 3 typů karosérie úplně nejdál. Nelze tedy od něj čekat vlastnosti MPV. Nejblíž má asi k Peugeotu 5008, což (už) taky není MPV.
2) Nelze 3 samostatné zadní sedačky hodnotit optikou, že tam má sedět 3x 185-190cm chlap vedle sebe, jako když jedou Fabií na Ještěd :). Je to určené pro 3 dětské sedačky/podsedáky vedle sebe, pro tento účel to funguje úplně perfektně. Jsou tam 3 isofixy, což moc aut nemá.
3) Kritika voliče automatu je mimo. Naopak je to geniální, výrazně lepší než klasický mechanický volič s aretací. Na 2 lehká ťuknutí tam máte R nebo D. Když vypnete motor, automaticky to přepne na P a zatáhne ruční brzdu, není potřeba se voliče ani dotknout. V D si můžete ťuknutím do páky podřadit (jako pádlem). Nic tak vychytanýho a praktickýho jsem ještě nezažil, ale pravda řídil jsem zatím jen asi 10 různých aut s automatem :) Nejblíž tomu mělo BMW :)
4) Podobně to vidím s šuplíkem, je mega velkej a praktickej. Žena si nestěžuje, že by se špatně vysouval :)
5) 4control je úžasný. Jak na manévrování při parkování, tak to skvěle jezdí v zatáčkách při svižné rodinné jízdě. Je to až překvapivé, jak to bere zatáčky jak po kolejích. Není potřeba nic korigovat. Na limitu s tím nikdo "při smyslech" jezdit nebude, a pokud chce, tak se vracíme k nepochopení.
6) Naopak bych úplně nesouhlasil s perfektním automatem, je to dvojspojka, takže se chová jako dvojspojka. Občas cukne, neumí rychle podřazovat o víc stupňů. Na dvojspojku to není špatný (zažil jsem výrazně ucukanější), ale není to tak dobrý jako třeba 8st Aisin v Peugeotu.
7) Nezmíněno, že v kufru chybí (alespoň v 7 místné verzi) odkládací prostory. Nejsou tam žádné. Nějaké boční kapsy by se hodily.
Je jasný, že Espace není auto pro každýho. Je pro rodiny, co mají 3 děti a chtějí si dopřát trochu luxusu v moderním pojetí (a hlavně nechtějí jezdit v dodávce). Toto vlastně nikdo jiný nenabízí a Espace to dělá celkem dokonale. Vlastně za mě má jen 2 zásadní chyby, je to drahý (ale nekonfigurujte si do stejný výbavy Superba) a v této cenové relaci se tak nějak čeká pohon 4x4.
Díky za reakci.Ad2) to je přesně to, co jsem si říkal též Asi tam člověk nebude vozit 3 padesátileté kolegy z práce ..Taky momentálně hledám auto se 3 sedačkama ve druhé řadě a s isofixem.Vyber velmi omezený.Skoda, že tolik zdražilo, jedna z alternativ je právě ojetá XC90 či nova 5008/3ev Traveller.
5008 je fakt dobrá a dá se koupit za celkem dobré peníze v nižších výbavách. I v levnějších konfiguracích je to moc příjemné auto. Člověk by to neřekl, ale třeba 1.5 HDI s automatem jezdí hrozně fajn, není to trhač, ale je to úplně v pohodě.
Aktualne se da koupit za velmi peknou cenu Ford S-Max nebo Galaxy. Za cca 750 tisic je i s LED svetly atd. Za me rozhodne lepsi volba nez 5008.
XC90 je mala pro 3 deti vzadu, na to pozor.
XC90 je mala pro 3 deti vzadu, na to pozor.
no, kazdopadne chci automat, coz zase nektere ty ceny posila trochu jinam....V praci mame sluzebni fordy a prijde mi ,ze tam porad neco zlobi, nicmene ten Galaxy jen moznost, byt se taky omezuje vyroba. 5008 je moc pekna, ale nevi, jestli ten ulozny prostor nepotrebujeme preci jen vetsi a je i o neco uzsi..Jinak, ta XC90 mi pro deti ve veku 9 a dve jeste do 3 let prisla na dalsich x- let docela v pohode:-) ale je pravda, ze ja bych tam moc sedet nechtel;-)
S-MAX /Galaxy není v benzínu. To je třeba důvod, proč mně vypadla ze seznamu. Benzín a 3x Isofix vzadu jen 5008 nebo Espace a Espace vlastně už teď taky ne.
Ještě bych doplnil, že na 19" základních kolech to dle mých dojmů nemlátí. Přitom opticky jsou velké dost, design taky fajn. Jsou na tom dostatečně "balónové" pneumatiky (profil 55). Takže příplatek za 20" se moc nevyplatí.
Jen malá technická. Profil 55 bez uvedení šířky je (matematicky) téměř nic neříkající číslo, je to 55% z neznámého základu. Čím bude pneumatika užší, tím menší bude i ten "balón" a naopak.
Na testovaném autě jsou (údajně) docela široké 20" pneu 255/45, což je výška profilu 114.75 mm, takže na 19" by měl být bohatě vysoký profil okolo 127.5 mm.
Na testovaném autě jsou (údajně) docela široké 20" pneu 255/45, což je výška profilu 114.75 mm, takže na 19" by měl být bohatě vysoký profil okolo 127.5 mm.
ad2) Ty sedačky jsou prostě malé, nejde o to, že by nutně museli vzadu jezdit tři velcí chlapi, ale o to, že kvůli velikosti, tvaru a umístění těch sedaček, si tam pořádně ten chlap nesedne ani jeden. sedačky jsou nízko, přesto hlava ve stropě, hlavová opěrka mezi lopatkami, klasický nonsens zadních sedaček rodinných modelů renault.
ad3) Kritika AT naprosto sedí, el. volič automatu vymyslelo bmw už někdy před třinácti lety, s logikou ovládání, kterou postupem doby přejali všichni ostatní výrobci a která je jednoduchá a bezchybná. Renault jako správný francouzský výrobce hledá svou slepou uličku, prostě musí to udělat jinak, i když je to ovládání jen složitější, a zbytečně, tento způsob nemá žádnou přidanou hodnotu. Prostě klasická fr. manýra, podobně jako pevné středy volantů, i-cockpity atp.
ad4) Šuplík, opět stejná kategorie "zbytečná designová manýra", žádný přínos, ospravedlnění typu, dá se to nějak používat, tak co...
ad3) Kritika AT naprosto sedí, el. volič automatu vymyslelo bmw už někdy před třinácti lety, s logikou ovládání, kterou postupem doby přejali všichni ostatní výrobci a která je jednoduchá a bezchybná. Renault jako správný francouzský výrobce hledá svou slepou uličku, prostě musí to udělat jinak, i když je to ovládání jen složitější, a zbytečně, tento způsob nemá žádnou přidanou hodnotu. Prostě klasická fr. manýra, podobně jako pevné středy volantů, i-cockpity atp.
ad4) Šuplík, opět stejná kategorie "zbytečná designová manýra", žádný přínos, ospravedlnění typu, dá se to nějak používat, tak co...
Tak ono s tými sedačkami to nie je novinka - mám česť so štvrtou generáciou a vzadu sedieť je za trest. Síce mám všade aj pri 190cm miesta kopu, ale kolená pri brade, pretože sedadlá sú hrozne malé. Dobré pre deti, ale nevhodné pre dospelých. Mám pocit, že vo Felícii sa vzadu sedelo lepšie...
ad3) mne najviac na bežné jazdenie vyhovuje riešenie od Mercedesa. Tá subtílna páčka pod volantom je geniálne riešenie. Nezaberá to miesto na stredovom paneli, keď si chce človek sám radiť má pádla pod volantom, na zvyšok stačí ľahký ťuk do nej.
Tak tohle mi vadilo nejvíce :D společně s dalšími blbosti, co mají větší mercedes nacpabe pod volantem :D Jako druhý nejblbejsi volič AT musím vyzdvihnout geniální řešení ve formě otočného kolečka, zdravím Jaguar a hlavně Ford.. Naopak starší řešení Fordu či voliče Koncernu jsou zcela ok.
Ta páčka pod volantem funguje principielně úplně stejně jako el. volič bmw na tunelu, tady je rozdíl jen v umístění, osobně přesedám pravidelně mezi mb a bmw a jediný problém je, že si pak místo zařazení v bmw pustím stěrače. :-) Ale ten renaultí způsob ovládání je prostě nesmyslně komplikovaný, páka se musí vyhnout pro zařazení, není k tomu důvod, jen to prostě musí být jinak než u Němců, páč my jsme Francouzi... ;-)
ad2) Pokud přijmete myšlenku (s kterou to bylo podle mě Renaultem navrženo), že tam vzadu mají jezdit dospělí jen nouzově a naopak tam mají být primárně 3 děti, tak je Espace super. Mě třeba zase nevyhovuje (mám 3 děti), že 95% aut je navrženo tak, že vzadu budou sedět primárně dospělí a pro 3 děti je to nouzovka. Mám 3 děti, tak vím, co je pro mě priorita. A věřte, že děti jsou nadšené :) Po IŤácku, není to chyba, je to fíčura :) Pro toho, kdo chce vozit vzadu primárně dospělý, nedává Espace vůbec smysl a je blbost si to kupovat...
ad3) a ad4) Mám vlastní zkušenost a názor, mě to přijde dobrá inovace, která funguje skvěle a prakticky. Ale respektuju, že někomu to vyhovovat nemusí.
ad3) a ad4) Mám vlastní zkušenost a názor, mě to přijde dobrá inovace, která funguje skvěle a prakticky. Ale respektuju, že někomu to vyhovovat nemusí.
V Espace som nesedel, ale pokial sa tam vzadu fakt zle sedi, tak mi to pripomenulo sadnutie dozadu do C5 Aircross, kde sa sedelo rovnako zle. Ale aby sme nehadzali do jedneho vreca, napr. v C4 Picasse sa sedi relativne dobre vzadu aj na samostatnych sedadlach.
Inak co sa tyka volica prevodovky, neviem ako je to v Espace, ale v BMW som na ten joystick nezvykol ani za rok jazdenia, cize tie chvaly su dost mimo :-)
Inak co sa tyka volica prevodovky, neviem ako je to v Espace, ale v BMW som na ten joystick nezvykol ani za rok jazdenia, cize tie chvaly su dost mimo :-)
Nesedi sa tam vzadu zle, len niektori potrebuju silou mocou najst nejaky dovod na kopnutie. 2 mi tu jazdia a jedno z nich ma znamy, ktoreho som pytal na testovanie lebo ze mam dobru ponuku. Jedina vec, co sa vytknut da su posledne 2 sedadla v tretom rade, kde uz aj ja (175 cm) som si tresol hlavu o brzdove svetlo. Z nejakeho hlupeho dovodu je proste dovnutra vypukle. Tiez mi vadilo, ze auto malo necelych 120k a uz v tom vselico vrzgalo a hrkalo. Taky ten wannabe luxus na prvy dojem, ale inak to jazdilo dobre. 4control je super vec ale stale by som mal obavu o servis s tym, ktory tu na okoli robit nevie nik. Kazdopadne to auto zabija cena a jazdene 3-4rocne su za menej ako polovicu.
Prečo asi sú za polovicu? Lebo nikto normálny nebude kupovať vrzgajuce auto. Ani ja svoje už nepredám. Alebo iba veľmi lacno.
To je ale něco za něco, buď sedačky pro 2 dospělé a třetí nouzovka, nebo 3 plnohodnotné, ale pro děti. Spíš by mě zajímalo, proč žádný výrobce v Evropě ještě nezavedl variabilní uspořádání druhé řady sedadel. V USA to tak má spousta modelů a každý si může vybrat, co mu lépe vyhovuje.
rohYpnol
Espace není tak úspěšný jako dříve protože je jinak zaměřený??? Naprosté nepochopení autora! Espace je jinak zaměřený PRÁVĚ PROTO, aby měl aspoň takové prodeje jako má.
1,26 M že je hodně na rodinné auto s plnohodnotnými 7 místy?? Těším se, co zazní pod testem Enyaq vzhledem k ceně... :-! :-! :-!
Faktem je, že evropané mají méně dětí vyjma lidovců a sluníčkářů. Takže MPV zkrátka ztrácí v Evropě cílovou skupinu. V USA jsou velká MPV stále populární, protože pro rodiinný vůz je to zkrátka to nejlepší co lze najít. Navíc na trhu v Evropě došlo k výraznému posunu v kvalitě "osobních dodávek", takže místo někdejšího Espace si prostě spousta lidí vezme raději třeba Multivan/Caravelle.
1,26 M že je hodně na rodinné auto s plnohodnotnými 7 místy?? Těším se, co zazní pod testem Enyaq vzhledem k ceně... :-! :-! :-!
Faktem je, že evropané mají méně dětí vyjma lidovců a sluníčkářů. Takže MPV zkrátka ztrácí v Evropě cílovou skupinu. V USA jsou velká MPV stále populární, protože pro rodiinný vůz je to zkrátka to nejlepší co lze najít. Navíc na trhu v Evropě došlo k výraznému posunu v kvalitě "osobních dodávek", takže místo někdejšího Espace si prostě spousta lidí vezme raději třeba Multivan/Caravelle.
Akurat ze MPV v ponimani USA, to su europske SUV segmentu D + este tak meter a pol natiahnute. Presne to, co sa ti snazil s tou carnival ukazat. A Espace zabity sice cenou je, ale za tie prachy socialny multivan nebude velmi alternativa.
Za 1,26 s pěti místy, sedmimístná verze je za příplatek. A jestli jsou místa vzadu v Espace plnohodnotná... jak by vypadala neplnohodnotná?
Vermo
Ked som sa dozvedel, ze budem mat s dvojickami tri deti, samozrejme som zacal pozerat nove auto. Aj napriek 7-miestnym prislubom, Kodiaq, Allspace, SantaFe to proste neda. Touran maly. Do Sharanu sa mi strasne nechcelo, stare auto a brutalne drahe, ale mal som uz VW a bol som spokojny. Nakoniec ostali tito fesaci - Sharan/Alhambra, S-Max, 5008 a Espace. Ked mate dat 40k za auto, tak si fakt premyslite, ci skusite Espace. Jednoducho rozmyslate nad tym, ze co ak sa Vam nieco stane a mate v aute rodinu. A teraz nehovorim len havaria ale aj technicke problemy. Plus v tom case Espace akosi odchadzal a mal prist facelift ale strasne dlho to trvalo. Jednoducho som nenasiel odvahu. Nakoniec som siel do Sharanu so 130kw so 4Motion a po roku nelutujem. Som skutocne zvedavy co si budu kupovat ludia ked sa Sharan/Alhambra prestane vyrabat. V tejto triede asi naj je Alhambra FR line v tej krasnej white silver metalize ale paradoxne high line Sharan vysiel na SK lacnejsie. Ma zaver chcem povedat, ze vo Francuzsku si este vzdy vazia rodiny. Je tam kopec prijatelnych MPV a dokonca aj tie ich SUV su skor MPV s vyzerom SUV (5008).
Barrichello
4900 koní, to není špatný pro rodinu :D
Zázračný motor, výkon (v kW) se přesně shoduje s udávaným objemem motoru.
Zřejmě nějaký hybridní pacifický raketoplán... ;-)
Zřejmě nějaký hybridní pacifický raketoplán... ;-)
Individuální dovoz, nic na to není skladem... To není pro každého. Ale auto je to pěkné, to se musí uznat.
×
Sdílení komentáře
×
Jinak se mi ale Espace docela líbí, třeba v té fialové metalíze je to fešák, zvenku i uvnitř, to nic proti. Jenom... Volvo jde sice od 10 k 5, ale že by zákazníci utíkali zrovna k Renaultu...
Espace minimálně vypadá super. Jakýsi futuristický van na velkých kolech, úsporné motory, zajímavý design. Evokující SUV a dobrodružství, ale stále držící větší výhody vanu. Divím se, že se současná generace neprodávala víc. Ono Sharan není vše, já nemít větší rodinné suv, tak by mě mohl lákat minimálně na úvahu. A že to je Rencek myslím už dneska tolik nevadí.
Motory... řekněme raději motor... :-)
Je to dále jedno z mála aut, kam se dají dozadu pohodlně dát 3 dětský sedačky a zároveň to není převlečená dodávka.
Akorát ta cena je tedy opravdu úchylná, před FL se to dalo sehnat i v Initiale dost pod milion. Absenci benzínového motoru nechápu, u nás se toho pokud vím v benzínu prodávalo víc.