Novinky
Toyota Highlander odhaluje české ceny. Sedmimístné hybridní SUV pořídíte za 1,4 milionu
78 komentářů
traveldrive
11
Za mňa len ďalšia zbytočná obluda. Na čo je takáto megalománia dobrá?
Přejít do diskuze
A tohle nemá výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce?
A co je potom tohle: ( vytaženo z ceníku )
Elektricky nastavitelné sedadlo spolujezdce
To jako, že je elektricky, ale nejde nastavovat nebo co?
A co je potom tohle: ( vytaženo z ceníku )
Elektricky nastavitelné sedadlo spolujezdce
To jako, že je elektricky, ale nejde nastavovat nebo co?
Ne, to není žádná volba, z jedné varianty utrápeného čtyřválce se volit nedá, na to musí být alespoň dvě možnosti a ty zde nejsou.
No a co? To se s tim ma závodit? U nás to je naprosto dostačující.
Dik za opravu. Čeština nikdy nebyla moje silná stránka.
Dik za opravu. Čeština nikdy nebyla moje silná stránka.
Jinak za auto, které nemá ani takovou banalitu, jako je výškové nastavování sedadla spolujezdce (a nelze to mít ani za příplatek v nejvyšší variantě, zatímco v Evropě to má každé (i lowcostové) auto (např. i taková Scala)) jsou ty ceny naprosto absurdní.
Každému je jasné, že toto nebude predajný trhák, ale je to v podstate jediná cesta, ako ponúknuť veľké rodinné SUV a nemať obavy, že to kvôli vysokým emisiám budú musieť každú chvíľu sťahovať z ponuky. U nás sa Highlander ponúka od 45-tis a komu sa to zdá veľa, toho možno pobaví info, že Ford E😜lorer bude u nás len v topke so šestvalcovým plug-inom a za....tramtadadadááá: pouhých 75-tisíc eur. Veľa šťastia. 😁 Ó, a skoro by som zabudol, ešte Suzuki Across plug-in hybrid za 50-tisíc.
Kecás nesmysly. Nejnovější generace dieselů už má emise velice slušné, nehledě k menšímu objemu vypouštěného CO2... 😉
Nejlepší je jebka co má 1300 kg a trpíš v ní skrčeninou
Udělej si někdy crashtest Fabia vs MB S Klasse, třeba i to dojde
Udělej si někdy crashtest Fabia vs MB S Klasse, třeba i to dojde
Diesel je úpadková technologie a čistě evropská anomálie. S tím, jak celosvětově klesá význam evropského trhu, se diesely už se nepočítá a to je jedině dobře.
Ruku do ohně bych za ro nedal, ale jezdil jsem s novou ravkou uz několikrát a toho bych si asi všimnul. V toyote budu zase znovu tento týden, tak se na to podivam
Je to určitým způsobem mistrovství, první část věty okamžitě postavit na hlavu druhou částí téže věty. Takhle to dopadá, když se opisují marketingové bláboly, to pak prosté logické myšlení vždy dostane pěkně po koulích.
Jako alternativa k rx450h L, pro někoho kdo potřebuje mama car pres týden a o víkendu na hory... Otázka je, jestli to za ty prachy stojí
Kdyz tohle bude jezdit za 6.6l benzinu, tak co2 je adekvátní jako 6l nafty. Jestli tohle bude jezdit za 6.6 jak tvrdí wltp nevim, ale co vím, že v takto velkém aute žádná nafta nebude jezdit za 6.
Takze ani ty nizsi emise co2 úplně pravda nebudou.
Takze ani ty nizsi emise co2 úplně pravda nebudou.
...silného turbodieselu je takové těžké a nearodynamické auto stejně úplně marné! 😒 😒 😒 :no:
Všetky z tých troch SUV majú technológiu, ktorá zodpovedá cene, skôr ide o to, že kto si niečo také kúpi, hlavne ten Ford. Za podobné peniaze je GLE 350 de hoci bez šesťvalca. A kým u nás Toyota neponúkne plug-in hybridnú RAV4, tak ten Across má výhodu.
Tak ten E😜lorer má mnohem silnější a vyspělejší pohon a v EU se prodává jen v top verzi. Když budeš dobíjet tak i úspornější (PHEV). U nás stojí E😜lorer 2M, ale odpovídá verzi Highlanderu za 1.8M. Takže v ceníku nevidím moc rozdíl.
Cenu 2M rozhodně lépe obhájí auto s 450k (350k V6 + 100k elektromotoru) než hybridní čtyřválec s celkem 250k a technikou z RAV4.
Cenu 2M rozhodně lépe obhájí auto s 450k (350k V6 + 100k elektromotoru) než hybridní čtyřválec s celkem 250k a technikou z RAV4.
Není to úpadková technologie, ale nejlepší řešení na jízdu pod zátěží. Ropu nemáme, abychom s ní mohli plýtvat jako v USA.
V hybridu nehraje hmotnost tak strašnou roli a jako mamacar jsou SUV prostě atraktivnější než MPV.
No na ty prodeje jsem zvědavej, ale ten základ za 1,4 mi úplně přes čáru nepříjde, tady je třeba za 1,3 předváděčka Kodiaq v naftě se stejným výkonem a výbavě L&K, dejme tomu, že novej vychází cca stejně. a výbava asi bude o fous lepší než základ u Highlandera. Asi BYCH vzal tu Toyotu, ale od stolu těžko říct, v RAVce mi ten pohon přijde ještě OK, tohle je zase větší, těžší ... https😐/www.tipcars.com/…-4x-9173188.html
Ale jo, já jen, že je úplně normální to, že mainstream se dá vyskládat do ceny prémie- Sup za cenu 3-er a pod.
Nijak neprotestuju proti tomu, že tahle Toyota je drahá, a ani se mi nelíbí, vůbec. Ostatní Toyoty aspoň stojí normální peníz - bráno ve svých třídách.
Nijak neprotestuju proti tomu, že tahle Toyota je drahá, a ani se mi nelíbí, vůbec. Ostatní Toyoty aspoň stojí normální peníz - bráno ve svých třídách.
Zajímavé, že v Highlanderu je 2.5 HSD v posílené verzi oproti RAV4/Camry nebo NX/ES. Taková verze především Lexusům dost chybí. Ne že by to vyřešilo problém s motory, ale ES je na hraně akceptovatelnosti a bylo by to jedině plus. Bohužel bez šestiválců (které mimo EU existují) je nabídka Toyoty/Lexusu taková handicapovaná 😐
A cena Highlanderu je vysoká. Čekal jsem tak +250k nad RAV4 a ne +500k. Jinak řečeno očekával jsem, že naplní cenovou mezeru mezi RAV4 a Land Cruiserem. Za 1.8M nevím proč brát Highlander když LC dostal konečně posílenou naftu. Nebo jasně, LC je offroad, a Highlander moderní a hybridní mamacar do města. Já bych ale rovnou vzal jako mamacar ten LC 😁
Rád Highlander zkusím, ale obávám se, že bez velkých slev nemá šanci.
A cena Highlanderu je vysoká. Čekal jsem tak +250k nad RAV4 a ne +500k. Jinak řečeno očekával jsem, že naplní cenovou mezeru mezi RAV4 a Land Cruiserem. Za 1.8M nevím proč brát Highlander když LC dostal konečně posílenou naftu. Nebo jasně, LC je offroad, a Highlander moderní a hybridní mamacar do města. Já bych ale rovnou vzal jako mamacar ten LC 😁
Rád Highlander zkusím, ale obávám se, že bez velkých slev nemá šanci.
Za 6,6l/100km to jezdit nebude. Manželka s RX450h jezdí za 8,5-9l. Jasně, je to těžší a je tam 3,5V6, ale aby to trochu jelo tak se bude muset Highlander víc točit. No, uvidíme.
Lidi asi mají strach z budoucích drahých oprav těch složitých antiemisních systémů, no... ;-\
Přitroublý podle vzoru mladý...
Jakou má ten toyota hybridní zázrak vmax., opět závratných 180 km/h?
Jakou má ten toyota hybridní zázrak vmax., opět závratných 180 km/h?
A v USA mají zase to lepší.
Ale co si budeme povídat, do takového auta by seděl silný diesel jak pr*del na hrnec.
Ale co si budeme povídat, do takového auta by seděl silný diesel jak pr*del na hrnec.
E😜lorer stojí hodně peněz, ale dává za 2M větší smysl, než tenhle mainstream za 1,8M. Jediná chyba je, že se neprodává nějaká chudší verze, jen fulka.
Tak začíná na 1,4 a upřímně ta základní výbava mi o nic zásadního ochuzená nepříjde, asi jediný co bych chtěl z vyšších výbav jsou ty LED světla, ale jinak ? Elektrickýmu kufru jsem na chuť nepřišel, zvlášť u japonců je to furt otravně pomalý, parkovací kamera je už v základu, takže senzory asi dokážu oželet, elektrický sedačky (pokud to auto často nestřídá řidiče) taky mít nemusím. Za mě ta základní cena je celkem fér. Drahej mi přijde spíš Ford E😜olrer, i když je to plug-in a asi o něco větší auto než Highlander. Ale ten pokud vím začíná někde okolo 2 mega a to už fakt dost.
Jako technicky nejsou, ale tržně se potkávají. A máš pravdu s tím RX, tam to bije do očí až absurdně.
nechápu co je extrémního na té váze. Mam jedno auto co váží 1,9 pohotovostní a druhé 2,2 tuny a ani jedno není SUV, nýbrž oboje sedany. A co jako 😄
Jde nastavovat. Dopředu, dozadu, opěradlo sklápět, ale výškově? Výškově ne! Stejně to má RAV4 plug-in. Myšlení japonských inženýrů asi nikdy nepochopím...
Jasně jízda stálou rychlostí po dálnici kamionem (kde má ta "úpravna emisí" rozměry menšího osobního auta), tak to je zatím pro diesel to pravé. Na postávání s natočeným autem před školkou se ale diesel opravdu nehodí a proto se nehodí ani do těchto mamacarů.
Tyto marketingové lži nejsou nic nového pod sluncem, aneb "Náš Ford T si můžete vybrat v jakékoliv barvě, pokud to bude černá!" 😒] 😒] 😒]
Mluvím o RAV4 plug-in prodávané na německém trhu. Z jejího konfigurátoru je to dobře patrné. Pokud jde o Highlander, tak na nemožnost výškového nastavování si stěžovali lidi v Americe, ale pochybuju, že evropská verze (i s ohledem na tu RAV4) bude jiná. Navíc jsou ta sedadla relativně vysoko, takže lidi do 180 cm jsou v pohodě, ale fakt vysoký člověk (a nebo někdo s delším trupem) by tam prostě měl problém. Jako u auta za 350tis to pochopím, ale u auta za 1,8mil fakt ne.
Nebuď trapnej. V offroadu nebo autu typu Multivan s velkým nájezdem nebo pro provoz s přívěsem je diesel jasně nejvhodnější. A v malejch autech je nikdo nikomu necpe. To skončilo s oturbením a downsizingem benzínů pod emisním tlakem. Ne tak, jak si myslíš ty.
K čemu si tedy kupuji velký benzím, když ho budu plynovat ? Když chci šetřit, tak vezmu tu naftu...
Přesně. Chápu nějaký základ 1.4M, ale cena 1.8M už je doména prémie nebo něčeho technicky mnohem víc.
Jak podotkl Remorey, absurdně to leze do zelí šestiválcovému RX z vlastní prémiové stáje. Čím víc nad tím přemýšlím, tím víc CZ nabídku Highlandera nechápu.
Jak podotkl Remorey, absurdně to leze do zelí šestiválcovému RX z vlastní prémiové stáje. Čím víc nad tím přemýšlím, tím víc CZ nabídku Highlandera nechápu.
tady je nutno podotknout, že Highlander a LC nejsou ani trosku konkurence.
Ale za 1,8 už s prehledem koupis RX450h, a to bude trosku jiná liga + sestivalec.
Ale za 1,8 už s prehledem koupis RX450h, a to bude trosku jiná liga + sestivalec.
Jo, loketku mezi předními sedadly použitelnou leda pro zadní cestující umí i Mazda, takže asi fakt Japonská specialita.
To je právě ten problém dieselů, že než se stihly nějak rozumně zlepšit na přijatelnou úroveň, tak už o ně není zájem ani v Evropě s "dotovanou" naftou. Dokonce i každá rozumná rozvážková firma má dneska dodávky na CNG. Ve světě nebyl o diesel zájem nikdy, takže to co kecáš ty, nijak nerozporuje to, co jsem napsal výše já.
Na co velky auto? Ja nevim, co ti na to rict? No proste jezdi velky auta a nejak to nikdo neproziva. I kdyz me nekdy stve ze pres tu krabici nevidim. Deset let na nehodach mi ale naucilo jednu vec. Hmota vitezi. Mas deti? Jezdi okolo tebe jen vyjezdeny vyrovnany, zkuseny ridici a nebo jsou okolo psychopati, lidi co pospichaji? Odpovez si sam
Byl jsem teď v Toyotě. Potvrdili mi, že nižší výbavy nemají, vyšší ano. Takže to není, že není, ale v nižších výbavách není. Koukal jsem tam na elektricky nastavitelné, a tam normálně nahoru šla.
Je to fail, ale předpokládám, že to Highlander bude mít podobně.
Je to fail, ale předpokládám, že to Highlander bude mít podobně.
Tak auto je to velký, i základní výbava podle mě stačí. a tam mi ta cenovka mi tak hrozná nepříjde, otázka je jak a za kolik bude jezdit v tak velkým autě ten hybrid.
Jenže spotřeba bude torchu jinde, než by byla u dieselu. Každopádně mě osobně by ani ta spotřeba nevadila u takových motorů.
Záleží kde se pohybuješ, na venkově to moc vidět není, i když dneska sem viděl RAMku i X5 na vesnici, ale ve velkých městěch to potkám denně a opravdu desítky kusů dohromady
Vrcholná verze má ventilované i vyhřívané s pamětí + elektricky nastavitelnou i bederní = mluvím o řidiči vedle fakt nevím
Vyhřívání je i vzadu
Vyhřívání je i vzadu
Toto je nejšílenější úlet, co jsem u Toyoty zatím viděl, auto je úplně psycho, design jak od duševně narušeného in-že-noýra nebo mimozemšťana,, interiér, tvar, to je opravdu strašné auto. Škaredé, nemocné a s cenou která je o 200% přepálená. Opravdu úsměvný přístup této divné auta výrobní korporace. 😒] :no:
Abych nemusel jezdit tou naftou plnou ekopí*ovin a ušetřil na servise? + lepší zvuk a charakter motoru
Ceníková cena je jedna věc, ale jakmile člověk reálně přijde a dostane z toho 200-300k dolů, tak to bude samozřejmě zajímavější.
Ja si myslím, že když někdo loví v těchto vodách, tak i kdyby to rxko bylo o 100 až 200 dražší, tak většina Sahne po něm. Nebavíme se o autech za 500 tisíc, kde řešíš, jestli si můžeš koupit metalizu , nebo ne. A pokud budu chtít velký nepremiovy, čili levnější, hybrid suv, větší smysl mi dává nový Sorento. S tou 1.6 turbem to beztak pojede o parník líp a upřímně i ten interiér se mi líbí víc.
Spotřeba ropy neustále klesá.... A co další spořebitelé ropy - letadla vč vojenských, lodě vč vojenských, výroba plastů, léčiv, chemikálií a hnojiv, topení ropnými produkty a pohon elektrocentrál a generátorů v oblastech bez elektřiny. To dohromady bude mít velmi podobné nároky jako auta.
Za S klasse dosad BMW 7, BMW X5 a X6, Audi A8,Q7, Jaguar XJ,XK + suv, Porsche Pamera, Cayenne, Chrysler 300, Lancia Thema, Dodge Charger, Challenger, Durango, Cadillac CT6, Escalade, Range Rovery, Chevrolet Suburban,velké pikapy RAM, Silverado, F-150, Tundra, Mercedesy GL, CL, G, Jeep GrandCherokee, Commander, velké Lexusy, Bentley Mulsanne, FlyingSpur, Continental, Bentayga, RR Phantom, Cullinan , Wraith, Dawn , Toyoty LandCruiser, FJ, Maserati Levante, Quattroporte, Gran Turismo, Maybach, Volco XC, velké kombíky V atd
A povídej mi o tom jak nic z toho na silnicích nepotkáváš, já denně desítky kusů.Je jedno jestli rok staré nebo 20 let, ale potkávám.
A povídej mi o tom jak nic z toho na silnicích nepotkáváš, já denně desítky kusů.Je jedno jestli rok staré nebo 20 let, ale potkávám.
HEV RAV4 výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce nemá určitě. Paradoxně ho ale má třeba o x set tisíc levnější Corolla.
Ergonomie japonců je divná. Jedno z mých aut je drahej japonec se sedadlama v kůži, výhřevem a v elektrice.Ale nejdou tam dostat bederní opěrky, To samé loketní opěrka - musel by ti růst loket ze zadku, abys ji použil,