Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota Highlander odhaluje české ceny. Sedmimístné hybridní SUV pořídíte za 1,4 milionu

David Bureš
Diskuze (78)

Novinka japonské značky bude na českém trhu dostupná výhradně s třemi řadami sedadel a hybridním pohonem.

Toyota Highlander je velké rodinné SUV nabízené třeba v Severní Americe už od roku 2000. Loni se začala vyrábět jeho čtvrtá generace, která poprvé dorazí také do Evropy. Highlander přitom spolu se spuštěním předobjednávek odhaluje české ceny, které začínají na částce 1.399.000 korun.

První cena se vztahuje na výbavový stupeň Comfort, který už je bohatě vybaven. Jeho součástí je sedm airbagů, sledování mrtvého úhlu, multimediální systém s osmipalcovou dotykovou obrazovkou, světelný a dešťový senzor, elektricky ovládané sedadlo řidiče nebo čalounění z umělé kůže. Dále tu jsou 18palcová kola z lehkých slitin, dojezdová rezerva, bezdrátové nabíjení chytrého telefonu, ambientní osvětlení, zadní parkovací kamera, třízónová automatická klimatizace, adaptivní tempomat nebo vyhřívání volantu, čelního skla a předních sedadel.

Druhý stupeň se jmenuje Prestige a přijde na 1.550.000 korun. V tomto případě je výbava rozšířena o upozornění na dopravu za vozidlem, elektricky nastavitelná přední sedadla s pamětí u řidiče, 20″ kola, čalounění kombinující koženku s kůží, diodové světlomety, parkovací senzory vpředu i vzadu nebo elektricky ovládané víko zavazadelníku.

Za 150.000 korun si pak můžete pořídit paket Tech s ventilovanými předními sedadly, hudebním systémem JBL s 11 reproduktory nebo 12,3“ obrazovkou multimediálního systému včetně navigace.

Video se připravuje ...

Vrcholem je pak Executive za 1.800.000 korun s digitálním vnitřním zpětným zrcátkem, bezdotykovým otevíráním víka kufru, head-up displejem, elektricky otevíratelným střešním oknem, navigací s 12,3″ displejem, ventilovanými předními sedadly nebo vyhříváním krajních zadních sedadel.

Dostupná motorizace pro Highlander je v Evropě jediná. Zákazníci mohou volit výhradně z hybridní varianty kombinující 2,5litrový benzinový čtyřválec o výkonu 139 kW s dvěma elektromotory, které dohromady poskytují 181 kW. Poháněná jsou všechna kola prostřednictvím planetové převodovky. V USA nicméně Highlander pořídíte též s 3,5litrovým vidlicovým šestiválcem.

Automobil je mimochodem dlouhý 4.950 mm, v nabídce značky chce hrát roli rodinné alternativy k terénnímu (a spíše luxusnímu) Land Cruiseru. I proto je standardně vybaven třemi řadami sedadel.

Čeští prodejci sice již začali přijímat předobjednávky na nový Highlander, zákazníci si však na vůz budou moci počkat až po Vánocích. První exempláře se k nim dostanou na začátku roku 2021.

Toyota Highlander – základní technická data a české ceny
Motor 2.5 Hybrid
Pohon 4x4
Největší výkon spalovacího motoru [kW/min] 139/-
Točivý moment spalovacího motoru [N.m/min]  239/4300-4500
Kombinovaný výkon [kW/min] 181
Převodovka e-CVT
Zrychlení z 0-100 km/h [s] 8,3
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,6
Cena Comfort [Kč] 1.399.000
Cena Prestige [Kč] 1.550.000
Cena Executive [Kč] 1.800.000
David Bureš
Diskuze (78)

Doporučujeme

Avatar - Mikesus
11. 11. 2020 19:08
Re: že převozem přes oceán vše zdraží minimálně o 50%
Byl jsem teď v Toyotě. Potvrdili mi, že nižší výbavy nemají, vyšší ano. Takže to není, že není, ale v nižších výbavách není. Koukal jsem tam na elektricky nastavitelné, a tam normálně nahoru šla.
Je to fail, ale předpokládám, že to Highlander bude mít podobně.
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2020 17:37
Re: že převozem přes oceán vše zdraží minimálně o 50%
Vrcholná verze má ventilované i vyhřívané s pamětí + elektricky nastavitelnou i bederní = mluvím o řidiči vedle fakt nevím

Vyhřívání je i vzadu
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2020 17:31
Re: Plečka jak z Agrostroje a cena jako kdyby byla z pozlace
https://autobible.euro.cz/…e-skoda-to-neni/
Avatar - Pavel Mikel
11. 11. 2020 12:32
Plečka jak z Agrostroje a cena jako kdyby byla z pozlaceného
Toto je nejšílenější úlet, co jsem u Toyoty zatím viděl, auto je úplně psycho, design jak od duševně narušeného in-že-noýra nebo mimozemšťana,, interiér, tvar, to je opravdu strašné auto. Škaredé, nemocné a s cenou která je o 200% přepálená. Opravdu úsměvný přístup této divné auta výrobní korporace. :-[] :no:
Avatar - Barrichello
11. 11. 2020 12:09
Re: Bez pořádného...
Abych nemusel jezdit tou naftou plnou ekopí*ovin a ušetřil na servise? + lepší zvuk a charakter motoru