Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Prodej elektromobilů se ztrojnásobil, hybridy přidaly 43 procent

176 komentářů

PowerHouse
Nejlepší je buď spalovák nebo EV.
Ty hybridy mají 2 pohony, jsou složité , ale zase když je lidi kupují, tak proč ne.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Videl jsi nekdy, jak je technicky udelany hybrid od Toyoty?

EDIT: To je jednoducha, prosta, neurazliva otazka. Ciste ze zvedavosti. S cim se na ni da nesouhlasit?
Avatar - Anonym
Anonym
Jak kolovrátek. Tak ano, některé pseudo hybridy jako třeba od VW nebo Peugeotu jsou poněkud zvláštní.... No ale stačí nakupovat u mistra a mám hybrid jednodušší než spalovák.
Anonym
Kojota boys se tu slezli. Jirka a Romča.
Avatar - Anonym
Anonym
Pro tebe nejlepší je kombík v naftě co táhne vodspoda, s oškubanou slepicí na předku a tažným na zadku. Taky někdy dolévá naftu do nádrže a od výfuku odpadávají kytičky. My ti to neberem.
Anonym
Mám hodně aut.
Ano, naftový kombíky (ve kterejch nejezdím) taky.
Anebo desetiválcový benzínový supersport přes 600PS. I offroady a náklaďáček. Taky veterán a spousty obyč. aut na firmě.
Přestaň se prosím tě ztrapňovat a kafrat jak mladá vrana, je to strašný.
Narozdíl od tebe jsem už měl i čistej elektromobil.
A teď jsem chtěl kupovat i Toyotu. Štve mě, že to tak blbě nevyšlo. Značka mi nevadí. Jen vy, hybrido žvanilové.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Hork neřeší co máš , ale jak se tady chováš. Jako spratek co si myslí, že se může do ostatních navážet, ale když to dostaneš zpátky, tak tu uraženě oroduješ autem od tatínka.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Hork schytal o co si koledoval. Zbytečné provokativní řeči bez jakéhokoli obsahu. Na hrubý pytel hrubá záplava.
Avatar - Anonym
Anonym
Co jsem schytal? Od některých nelze očekávat nic jiného. Někdo to má tak nastaveno a s tím nehneš. Takže nevím, co jsem vlastně schytal. Takovou reakci jsem přímo očekával.
Anonym
Proč ty kecy o dieselovejch kombíkách a slepicích? ztrapnil ses. Snažil ses urážet. Teď, když vidíš, že tam nahoru na mě nedoplivneš, tak trapně děláš, že nse nic neděje? Proč urážíš lidi co mají třeba naftovou octavii a ano třeba i s tažným? Co se na ně povyšuješ?... a pak trapně mravokárně ublíženě kecáš.
Avatar - Anonym
Anonym
Nepovyšuju se. Každý ať si koupí auto jaké chce a potřebuje.
Anonym
Tak to je v pořádku. :yes😒br /> Sakra pes - já potřeboval ten Hilux a nakonec ho nemám. Sakra pes.
ryccardo
A proč ho nemáš? Sis to rozmyslel?
Anonym
Blbá časová osa.
Mám L200 na firmě Instyle plnej.
Spokojenost.
Ale vzhledem k tomu, že tahá často vlek a jezdí naložený jsem novépo FL nechtěl, protože dostalo slabší motor.
No a jak Mitsu odchází z Evropy, je to úplně rozhodnutý.
Tak jsem hledal náhradu. A Hilux byl slabej taky. X Klasse drahá e je to Nissan. SangYong servis strašně daleko. Tak jsem se v tom mlátil a už jsem musel objednat. A tak jsem na tu práci koupil VW ale ne pickup. Zatím, co jsem se v tom tloukl zrušili Amarok i X Klasse.
A pak jsem se dozvěděl o tom Hiluxu novým 2.8 ve výbavě Invictible bych ho asi chtěl. Ale musel bych ho vyzkoušet. Teď je to jedno. O pár týdnů mi to nevyšlo. Vytáčí mě to.
ryccardo
To je stejně hrozný jak kvůli těm zeleným palicím v Bruselu mizí u spousty aut a modelů silnější motorizace nebo to balí úplně a z Evropy odcházejí. Chápu, že u toho pickupu pokud ještě tahá vlek potřebuješ pořádnej motor bez ohledu na nějaký zas-raný emise CO2.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nemoh bys ses už přestat ztrapňovat? To CO2 ti tu už roky vysvětluje hafo lidí včetně odkazů = co nějakej přečíst a zkusit pochopit? https😐/www.e15.cz/…mborgova-1374720

Nebo fakt věříš že všichni ve všech oborech od ekonomů, klimatologů po blbý testy pneu a měření emisí = sou totální hovada, ***i, *** (abych tě zlomkem citoval) a naprosto vůbec nic neví ničemu nerozumí = a TY VYVOLENÝ se vteřinu zamyslíš a ze svý výše chápeš jak sou všichni mimoni? 😲
Fakt VĚŘÍŠ tomu že inteligence světa se sešla tady na ACZ a jmenuje se ryccardo a Barik a rohYpnol a Arese a fostek? 😄

A všechno ve funkcích a místech NAD váma = sou vlastně tupá hovada a totální ***? FAKT tomu věříš? 😉
ryccardo
Mohl by ses už přestat ztrapňovat svýma neznalostma a prezentováním hoaxů? Nezpochybňuju vliv CO2 na klima planety. Jenže změna klimatu vlivem aut je mýtus, kterým věří jen primitivní nevzdělaný lidi jako seš ty.

https😐/www.autoforum.cz/…kvli-emisim-co2/?…

Kretene! - tady máš jasný čísla: emise CO2 produkovaných lidma jsou 3,5 % z celkového objemu, který produkuje sama příroda. Z těch 3,5 % pouze 5,5 % připadá na dopravu!!! Čili nula nula nic a nemá tudíž vůbec význam řešit emise CO2 u aut, protože jejich podíl na celkový produkci je naprosto marginální. Taky je to politický téma a žádný odborník netvrdí, že když omezíme CO2 u aut tak bude problém vyřešen. I kdyby zmizela nějakým kouzlem z planety všechna auta na podílu CO2 to nepoznáš. Seš hloupej a máš neustále potřebu dávat svoji tupost na obdiv. Nechápu.
Avatar - Anonym
Anonym
Já si ho dovolím klidně zpochybnit

Dnes vyprodukovaný oxid uhličitý zůstane v atmosféře až 100 let. Takže jestli se dnes mění klima kvůli současnému množství CO2, může se situace začít měnit až někdy za 50 až 100 let. Svět se ovšem, s výjimkou evropských zemí v EU, nechystá k nějakému rychlému poklesu jeho produkce, takže množství plynu bude dále stoupat. (Metody jeho mitigace, tedy jímání, nebo odstraňování z přírody jsou zatím v plenkách, proto pro vývody tohoto textu nemá tato metoda význam.)

Zprávy o tom, co se všechno mění k horšímu, jsou v médiích velmi časté. Jen v posledních dnech se objevily dvě, které jasně ukazují, že „tohle“ už nezastavíme. Moře v Arktidě zatím stále nezamrzá. Aby toho nebylo málo, objevují se v něm bubliny metanu, který se uvolňuje z mořského dna. Metan je přitom 20krát skleníkovějším plynem, než proklínané CO2 . Téměř současně vyšla zpráva o tom, že oxid dusný, který hojně produkuje příroda i člověk (především v zemědělství), má skleníkové účinky 300krát větší, než oxid uhličitý
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže tomu věříš = že jste s rohYpnolem a barikem a aresem = nadřazená nadinteligentní rasa 😉

Vždy vše víš líp = než viz odkaz(y) 😄

Je to prostě celoplanetární spiknutí zleva zprava https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit TY a tobě podobní = to VŽDY víte líp. Ehm není ti alespoň nápadný, že ti to v hlavě (viz vaculíkovo pravidlo) vychází většinou VŽDY přesně NAOPAK = než v těch odkazech? 😲

EDIT myslíš že to z těch odkazů je že to sou
a) KRETÉNI totální ***I atd. prostě to co píšeš když nesouhlasíš NEBO
b) je to spiknutí a podvod na tu pravou inteligenci = tebe a barika a rohYpnola atd.?

a) nebo b)?
Avatar - Anonym
Anonym
ryccardo
A mě si vole vynechal 😁 😁
Ty už tak spoléháš na to že ty tvoje odkazy nikdo nečte, že tam plácáš odkazy nesouvisející s tématem 😁 Nebo jak spotřební daň na naftu souvisí s oteplováním Zeměkoule ty kafemlejnku hloupej?
Avatar - Anonym
Anonym
😄 😄 😄
Hele, zelený marxista je tu.

Vaše CO2 je megapodvod, čti soudruhu zelený bolešviku, vzdělávej se plácale. Jaktože tě paní učitelka ve škole neučila o metanu a oxidu dusném? Určitě nemáš ani základku, vid plácale

Dnes vyprodukovaný oxid uhličitý zůstane v atmosféře až 100 let. Takže jestli se dnes mění klima kvůli současnému množství CO2, může se situace začít měnit až někdy za 50 až 100 let. Svět se ovšem, s výjimkou evropských zemí v EU, nechystá k nějakému rychlému poklesu jeho produkce, takže množství plynu bude dále stoupat. (Metody jeho mitigace, tedy jímání, nebo odstraňování z přírody jsou zatím v plenkách, proto pro vývody tohoto textu nemá tato metoda význam.)

Zprávy o tom, co se všechno mění k horšímu, jsou v médiích velmi časté. Jen v posledních dnech se objevily dvě, které jasně ukazují, že „tohle“ už nezastavíme. Moře v Arktidě zatím stále nezamrzá. Aby toho nebylo málo, objevují se v něm bubliny metanu, který se uvolňuje z mořského dna. Metan je přitom 20krát skleníkovějším plynem, než proklínané CO2 . Téměř současně vyšla zpráva o tom, že oxid dusný, který hojně produkuje příroda i člověk (především v zemědělství), má skleníkové účinky 300krát větší, než oxid uhličitý
Avatar - Anonym
Anonym
Váš bolševický green deal je megapodvod a ničemu nezbarání, oteplování nejde minimálně do roku 2070 zastavit. Zejména když totálně se*ete na metan , který jde z moře/oceánů a z tání permafrostu na Sibiři a tání Gronska, Islandu, Aktartidy.
Metan je výrazně horší pro oteplování jak trapné CO2.

Do roku 2050 bude množství CO2 v atmosféře stále stoupat. Aktivisty požadované okamžité akce není žádný stát schopen, i kdyby chtěl. I kdyby chtěli jeho obyvatelé. Okamžitá akce v podání moderního státu znamená v případě oxidu uhličitého těch 20 – 30 let, ke kterým sama sebe zavázala EU. (Navíc bez toho, že by se na to zeptala obyvatel členských zemí.) Což znamená, že ještě desítky let budou probíhat a mohutnět procesy nastartované v předchozích desetiletích. O to spíš, že prakticky veškeré unijní i aktivistické klimatické snažení je napřené proti CO2. Další skleníkové plyny, jako zmíněný metan a nově i oxid dusný jsou mimo záběr zeleného establishmentu. A státy mimo EU budou i CO2 vypouštět ještě po roce 2050.
ryccardo
Ale hlavně, klima se mění přirozeně samo. Jsou teplejší období a chladnější. Nemá cenu, aby proti tomu lidstvo bojovalo. Musíme se jako lidstvo jen přizpůsobit. Poručíme větru dešti to hlásali komouši. Teď poručíme počasí celý planety. K smíchu 😁 Přijdou mladý tupý cucáci typu Hamuna a hlásají jen to co jim aktuální propaganda nacpe do hlav. Je to v zásadě furt stejný. Kdyby takový duchem mdlý jedinec jako Hamuna žil o 80 let dříve, tak nebude řešit CO2 ale bude hajlovat a bude zapřísáhlý nacista a kdyby žil ve středověku tak bude upalovat čarodějnice a kacíře. Teď má téma CO2 a jeho "hlavní" emitory - automobilová doprava 😁 😁 . Ale hloupý lidi bez rozhledu a racionálního uvažování prostě existovali a existovat vždycky budou. Jen kdyby se tou svojí ortodoxní blbostí tolik nechlubil 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A ze své VÝŠE inteligence bez jakékoli znalosti dokonce si pletouc meteorologii a klimatologii = génius z Jablonce s IQ tisíc = komentuje závěry oboru (který nejen nestudoval ale nemá ani tušení jak čím obor došel k závěrům https😐/archiv.ihned.cz/…-na-klimatologii ALE pozor VÍ = že všechno dělali a dělají blbě. Všichni od studentů profesorů po klimatology = VŠICHNI sou dementi = o své práci neví naprosto NIC = vůbec jí nechápou a nerozumí. Proto jim někteří géniové (co si jinak vůbec nevymýšlí a nelžou 😊 musí vysvětlovat JAK je to s klimatem 😄

Takže znova otázka a) nebo b)?

a) jsou to retardi https😐/www.e15.cz/…mborgova-1374720 naprosto tupí nechápající ani zlomkem co ty
b) je to spiknutí https😐/www.csfd.cz/…planete/prehled/

doplnil bych c) jak to vidím já = je to naprosté žvanění o věcech o kterých NIC NEvíš neznáš nerozumíš = prostě potvrzení kapku víš OCEÁN NEvíš. Ale když není PO TVÝM = urážíš všechny a všechno vzdělanější= protože je jasný že ekonomii, klimatologii atd. rozumíš LÍP
ryccardo
Bože ty seš takovej ukrutnej čůůůrák. Ty ani neumíš číst. Všimnul jsi si v tom co píšu, že nezpochybňuju změnu klimatu? Takže proč mi tady zase dáváš ty tvoje za A za B? Změna klimatu existuje a probíhá, ale co neumí náš rádoby inženýrek pochopit? Není způsobeno auty!!! Emise CO2 z nich jsou 5,5% z 3,5% k tomu se ty kriple vyjádři a přesťaň tady s těma svýma obšírnýma hypotézama kdo je úrovní IQ nad kým.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty si ZEŠÍLEL že FURT jen urážíš a si fakt nejvulgárnější diskutér českých webů?

Téma inženýrek = si ale připomněl správně. Jak víš jeden člověk SI TO VYMYSLEL pak SI VYMYSLEL že to tak není a pak SI VYMYSLEL jak MĚ tím dostal :😉
ryccardo
Proč bych měl zešílet? A co ti je vlastně po tom jak já formuluju svoje příspěvky?

No že sis svůj diplom vymyslel můžeš klidně přiznat veřejně 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tohle množství vulgarit = se do žádný normy nevejde = šílenství
Na jakémkoli běžném webu = tě smažou. I když budeš mít novej nic s novou e-mailovou adresou každej den. ACZ kde se na všechno kašle je v tomhle směru docela VELKÁ anomálie = víš vůbec KOLIK tisíc vulgarit a urážek si jen tady napsal? A nemyslím že furt dokola machruješ jak je EU a všichni kdo rozhodujou atd. proti tobě blbí

Takže už sis VZPOMNĚL jak si to pomotal s inženýrem? 😉

STEJNĚ jako s USA podporujícími vypatlance... a ono je podporuje zrovna strana = kterou si ve stejný době sám volil. Asi takhle VĚTŠINU věcí (dle vaculíkova pravidla) pomot(áv)áš

A jako řešení vidíš = URÁŽET
Takže co to letitý vysvětlování o CO2 = už ti došlo že to co si k tématu napsal = je stejný NESMYSL jako o dotování nafty?
Nebo jen dnešní odkazy o CO2 = je to proti tobě blbá tupá kráva? Ty problematice SAMOZŘEJMĚ rozumíš líp?

No a to hlavní co mě zajímá a co se TAK BOJÍTE odpovědět = je to tupaňa nebo podvodnice? a) nebo b?
ryccardo
Tady je totiž hochu svoboda projevu. Jestli se ti nelíbí v diskuzi nemusíš sem vůbec lízt. Popravdě tady těch pár dní kdy jsi nic nepsal bylo v pohodě. Nemyslím, že by si někdo zoufal po těch tvých výplodech. Tajně jsem doufal, že už od tebe bude pokoj. No nevyšlo.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hochu? Kolik ti je? 😁

Ne tohle NENÍ svoboda projevu = to si ZASE jen napsal = že nemáš ani tucha

Je to zajímavý jak se tupoun až DĚSÍ faktů = no tak najdi konečně ty gule a když VÍŠ že to svět dělá úplně blbě a za VŠECHNO ZLÝ může EU = tak jestli z tuposti zúčastněných nebo b) je to mega giga levárna (ale vy se s barikem a rohYpnolem a Jerry.Gunmanem a fostekem NEDÁTE = neb VY ste ta pravá inteligence 😄

Tak hrdino ze zbabělákova😒br /> 1) kolik ti je HOCHU?
2) a nebo b = PROČ to je už ty desítky let OPAČNĚ než si ty myslíš že je správně? Trvalá DEBILITA všech co rozhodujou nebo PODVOD? a) nebo b)?
ryccardo
No koukám, že Barikovi už s tebou došly nervy. Já ti napsal co bylo potřeba ti sdělit, takže zkus zase jinou "diskuzi" s někým jiným dokud ti ošetřovatelé nevypnou internet 😁 Přeci jen komunikovat s takovým póvlem vyčerpá. Asi si půjdu dát kafčo 😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže další KLASICKÁ reakce :yes: :-!

Hele když tisíce vulgarit máš za svobodu slova = zlámat ruce a nohy někomu tak sprostýmu jako si ty máš za demokracii? Nemyslím za OPRÁVNĚNÉ = to je, ale za demokratické vyjádření názoru 😄

Barik mimochodem o CO2 plácá stejný NESMYSLY https😐/www.auto.cz/diskuse/77771/1#… když už máte potřebu urážet že svět je mimo = nechtělo by to aspoň v základu rozumět = tomu co kritizujete?

EDIT podívej se kolik vět jste oba napsali JEN aby ste nemuseli vysvětlit jak to vidíte = a) nebo b)

Kolik ty VULGARIT jen protože já s něčím souhlasím = a ty ne https😐/en.wikipedia.org/…i/Kyoto_Protocol desítky let je to stejný https😐/www.e15.cz/…mborgova-1374720

Takže ti co to říkají😒br /> a) jsou totálně tupí a ty nás právem urážíš = a fakt si spolu s fostekem a barikem atd. vysoko nad náma
b) jsou totální podvodníci a lžou = a ty nás právem urážíš

a) nebo b)?
ryccardo
Ale radoby inzenyrek by lamal ruce. Sis o tom precetl na hybrid.cz jak se to dela? 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zkus se dál neztrapňovat = a soustředit se na to CO2

Vysvětlovalo ti to tu během let už víc lidí + odkazy = až už neopakuješ ty blbosti jako dneska barik. JAK si teda vysvětlujete to že svět to vidí a dělá JINAK než to chápete vy dva?

a) vědci a světoví lídři nechápou v rozsahu co vy (no to fakt ne ale 😄
b) je to od nich (nás) lež jak věž = na vás si ale nepříjdou (-me)
c) prostě to NEchápete. A co vy nechápete = to je blbost výmysl kravina, to neexistuje. Svět končí vaší úrovní = dál už je to blbost. Citát "kapku víš OCEÁN NEvíš" = taky blbost.

PROČ dál SEBE ztrapňuješ s inženýrem fakt nevim = je to napsaný a vokecáváním to nesmažeš. Nebo myslíš že jo? 😲 :-!
Prostě sis to VYMYSLEL pak si VYMYSLEL že ne a pak si VYMYSLEL jak si MĚ tím dostal. Je to ZAZNAMENÁNO = a nikdy to nezmizí. Stejně jako ty vypatlance co je PODLE TEBE podporuje USA https😐/www.novinky.cz/…ade-mraky-126952 nikdy to nezmizí stejně jako mé vysvětlení že si to poplet = čímž sme se my dva dali do řeči. Ani další stovkou urážek = to nezmizí. chápeš to žejo?
ryccardo
O jakym svete furt mluvis? Jediny kdo zavadi takovy limity emisi CO2 u aut ze je uz nesplni ICE motory je EU. Vsude jinde po svete tak striktni normy nemaji, tak kde mas ten svet o kterym furt mluvis? Svet je v tvym pripade Brusel a hrstka politiku, kteri tak rozhodli. Zadny vedec netvrdi ze je potreba nastavit takovy limity na CO2 u aut, aby je nedokazaly ICE motory plnit. Jestli takovyho vedce znas posli mi odkaz.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tak viz Kjótský protokol a desítky vysvětlení = dneska DonVito barikovi = FURT to NEchápeš

Já zas nechápu tohohle mstivýho starce https😐/www.idnes.cz/…16_ekonomika_maz co ho volíš a vidíš jako NEJLEPŠÍ MOŽNOST (to sem TĚ parafrázoval)

Odkazů i vysvětlení si k tématu dostal už dost = takže asi nemá smysl donekonečna vysvětlovat. Barik a ty nechápete = je to za c)

Stejně odmítáš odpovědět na to co si sám napsal = Irán vypatlanci. To sis myslel že podporovaný nenáviděným USA. Teď víš že podporovaný KSČm který si tou dobou volil = takže
a) sou dál totálně vypatlaný
b) když je na jejich straně KSČm = tak změna názoru
ryccardo
Kjótský protokol se dá zjevně plnit i tak, že nechám ICE motory nadále žít. Celý svět s tím nemá problém jen v Bruselu to politici nastaví tak, aby ICE motory zařízli. Nic takovýho se ve zbytku světa neděje, takže podle tebe kašlou Kjótský protokol? Ty něco šnupeš, že píšeš takový nesmysly nebo je to důsledek tvého mentálního postižení? Skáčeš z jednoho tématu na druhý prokládáš to rovnítkama. Zkus se trošku víc soustředit na to co píšeš. I hloupý autista by měl dát dohromady pár řádků, aby to mělo hlavu a patu. 😁
DonVito
https😐/www.greenpeace.org/…rol-diesel-cars/

10 years left to say goodbye to petrol, diesel and conventional hybrid cars
Avatar - Anonym
Anonym
Greenpeace jo, ty kašpary ještě nezakázali? 😄 😄 😄 Spolek bolševických kreatur sosající peníze od státu a zelených korporací chtějící vydělat na Green dealu 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Problém je ten, že to CO2 vůbec není věc , která způsobuje nejvíc ohřívání, ale je to metan uvolnování z tání permafrostu a z oceánů.Ten jí ohřívá víc jak stonásobně rychleji než trapné CO2.
A oxid dusný je další lahůdka.

Takže opětovná otázka pro Hammunu a Don Vita? Kdy jdete na čínskou ambsádu s transparenty protestovat proti ilegálnímu kácení Sibiře? Měli byste vyrazit, jinak bude metanu čím dál víc
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je to JEDNODUCHÝ = buď sou (slovy ryccarda) tupý vypatlaný mozky hovada ničemu nerozumějící kret éni IQ tykve = všichni z těch odkazů + třeba já a DonVito (jede v tom s náma i https😐/www.respekt.cz/…to-muzeme-prezit = doporučuju :yes:

Nebo = ty a ryccardo a fostek a Jerry.Gunmann atd.

JEDNA strana prostě taková = je 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Ono je to ještě jinak. jsou 2 typy vědců, ty seriozní zobírající se skutečnými vlivy na klima a ty jedoucí dle notiček EU a participující na prachách od EU a ty hlásají to co zelená propaganda.

Smutné je že vy nedokážete pochopit, že seriozní věděc nezpochybnuje CO2 ale dodává, že to není hlavní problém, že sou tu palčivější problémy jako metan a xid dusný a další - jedy a odpadyvypoušěné do vod a vzduchu která vaše zelená bolševická EU v rámci záchrany klima ale vůbec neřeší.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
takže spíš b)? Nebo trochu i a)?

a ta pravá inteligence si ty a ryccardo a rohYpnol a fostek atd.?
Avatar - Anonym
Anonym
Pravá intelgience jsou seriozní vědci nezávislí na penězích z EU nebo od lobbingu fotovoltaiky, větrníků a EV aut
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže kjótský protokol 1997 celá planeta = nemá to nic s EU

Je to TOTÁLNÍ DEBILISMUS naprostá neznalost znamenající snad až mentální retardaci? to je a)

Nebo za b) spiknutí?

Nicméně na vás PRAVOU INTELIGENCI planety = představovanou tebou ryccardem fostekem rohYpnolem atd. = si stejně nepřijdou

Tak a) nebo b)?
Avatar - Anonym
Anonym
seš schopen pochopit psaný text, protokole?

Do roku 2050 bude množství CO2 v atmosféře stále stoupat. Aktivisty požadované okamžité akce není žádný stát schopen, i kdyby chtěl. I kdyby chtěli jeho obyvatelé. Okamžitá akce v podání moderního státu znamená v případě oxidu uhličitého těch 20 – 30 let, ke kterým sama sebe zavázala EU. (Navíc bez toho, že by se na to zeptala obyvatel členských zemí.) Což znamená, že ještě desítky let budou probíhat a mohutnět procesy nastartované v předchozích desetiletích. O to spíš, že prakticky veškeré unijní i aktivistické klimatické snažení je napřené proti CO2. Další skleníkové plyny, jako zmíněný metan a nově i oxid dusný jsou mimo záběr zeleného establishmentu. A státy mimo EU budou i CO2 vypouštět ještě po roce 2050!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Neumíš nechceš bojíš se odpovědět = takže přišel kašpar = klasika 😁

Takže je to b) celý megagigapodvod = na tu pravou inteligenci představovanou ryccardem a rohYpnolem a fostekem a tebou atd. si ale stejně nepřijdou. VY totiž = věříte JEN tomu co si SAMI vymyslíte 😉

Nebo b) fatální neznalost vzdělanejch celý planety = viz třeba ten Kjótský protokol

Aralský jezero? Ty si fakt komik = rus někdy v 50. letech začal a zničil = dnešní posstovětský státy asi už nedaj dohromady. Po komunistech zůstaly doslova DĚSIVÝ ekologický zátěže = viz ty dál smýšlí furt stejně
Avatar - Anonym
Anonym
SSSR skončilo v roce 1991. Za pár dní je 2021. Co za těch 30 let udělal západ?

Nic že. Jediný kdo udělal nápravu je Kazachstán, který odklonil vodu zpět do Aralu a jeho část jezera vzkvétá a plní se vodou. Azerbajdžán to odmitá udělat, neb by neměl čím zavlažovat bavlníkové plantáže a bez bavlny by přišel o prachy. Takže co s tím EU udělá? Nic že.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Co bude dělat EU s aralským jezerem který zdevastovalo SSSR v 50. letech 20. století? Jako FAKT? 😁

Takže hrdino = a) nebo b)?
Avatar - Anonym
Anonym
Zaplatí Azerbajdžánu aby tam odklonil zpátky tu vodu a z jezera neustále neunikala sůl a chemie tisíce km daleko???

Když má EU peníze na debility, mohla by řešit vážné ekologické problémy.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Si fakt blázen = 70 nebo kolik let starej ruskej problém mimo území EU
Je bohužel SPOUSTA práce a bude stát ještě SPOUSTA peněz napravovat podobný škody po evropských komunistech

Takže HRDINO ze Zbabělákova = ten Kjótský protokol a 1997 byl celým světem přijatej je to samozřejmě daleko starší. Odborná komunita světa = slovy ryccarda totální *** kretén debil atd. ničemu nerozumí rozhodně ne ve vaší úrovni znalostí to je a)

Nebo je to celý megagiga podvod na tu pravou inteligenci planety = představovanou lidma jako je fostek ryccardo rohYpnol arese ty atd.? to je b)?

Představuješ si to spíš jako a) nebo spíš b)? To že TY a RYCCARDO a rohYpnol a fostek máte pravdu = to je jasný to nediskutujme. Ale a) nebo b)?
Avatar - Anonym
Anonym
Co bude EU dělat s vojenským, chemickým, plastovým a jaderným odpadem v oceánech? Co bude dělat s kácením sibiře čínou? co bude dělat s kácením deštných pralesů? co bude dělat s měsíční krajinou po těžbe v jižní americe rusku, číně, africe?

Co bude dělat s metanem a oxidem dusným? Pokud na všechno tohle odpovíš nic, tak nemá smysl řešit auta.

Tohle vydá za 2 miliardy aut 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty to fakt nedáš? Je to TAK prostý😒br />
a)

nebo

b)

Fakt to nedáš?
Avatar - Anonym
Anonym
Žádný a nebo b neexistuje, svět není černobílej.

Zkus odpovědět na C, ale toho nejsi schopen.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže zbabělá ubohá troska = prostě buď je to celý megapodvod nebo debilita zúčastněných co to tvrdí = tady to je dost černobílý. Prostě buď sou to totálně neschopný paka s IQ tykve a ryccardo a ty a fostek atd. to chápete FAKT LÍP než celá vědecká obec od toho Kjótskýho protokolu po současnou EU = nebo je to spiknutí proti vám. Prostě a) nebo b) = naprostá debilita všech a že jich je nebo spiknutí od vědců po politiky

c) sem viz já 11:55 zmínil :-!

Takže a) nebo b) nebo fakt c)? To bys mě fakt PŘEKVAPIL = přiznat že se nemýlí svět, ale ten ryccardo a fostek a rohYpnol atd. :😉
ryccardo
hej primitive ještě za C.

https😐/cs.wikipedia.org/…Esk%C3%A1_dohoda

Na to se USA vykašlali, protože si nemíní zdevastovat průmysl. EU se svýma trapnýma 10% se bude snažit zachránit svět a víš proč? Protože ve vedení má takový kretény jako ty. Tj. co neumí matiku pro 5 třídu, takže neví co to je 10% a taky neví co je to 5,5% z 3,5% 😁 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Proč od roku 1997 neudělal celý svět něco s Aralským jezerem, díky soli a chemikáliím uvolňovaným odtamtud neustále tajou ledovce v himalájích a celé tísíce km2 jsou zamořené a zamořují se celých 23 let dál a dál a čím dál víc?

Spolek kašparů a plácalů akorát vid
ryccardo
Ano dementi jako seš ty skutečně ničemu nerozumí a nedovedou si dávat data do souvislostí. To byla jaká možnost za C?
ryccardo
To už vůbec mentálně nedává. Ještě mu zamotej hlavu metanem. Ale jinak máš samozřejmě pravdu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je jako jasný = že ta PRAVÁ intgeligence = se zkoncentrovala v diskuzích na ACZ pod nicky ryccardo a barik a rohYpnol a fostek atd. 😉

A víš co je FAKT DĚSÍVÝ = že tomu asi FAKT VĚŘÍ 😲 😁 :-! 😒]

Že to je celý a) naprostá tupost od vědců a politiků = viz jen dnešní odkazy sou proti tobě ***I vypatlaný? NEBO
b) totální podvod(níci)?

Takže a) nebo b)? To jak na to odmítáte odpovědět = je signifikatní? 😄

Přitom je to TAK JEDNODUCHÝ = prostě to co se desítky let děje je buď ńaprostá totální DEBILITA zúčastněných NEBO úmyslnej totální megapodvod. Jedno z toho

Téma c) že *** s IQ tykve si ty a rohYpnol atd. = to nechme být. Rád bych abys ste zvládli minimální minimum: JAK si to celý PŘEDSTAVUJETE = je to naprostá idiocie od vědecký obce a politiků od doby kdy si bral rozum příprav Kjótského protokolu NEBO je to stejný desítky let PODOVOD?

Striktní odmítán í odpovědi + klasický nástup URÁŽENÍ = je typický (pro vzdělanou inteligenci 😉
ryccardo
Ty neodpovídáš na moje dotazy, takže zapomeň, že nějakýmu nevzdělanýmu primitivovi budu odpovídat na jeho dementní dotazy jestli A nebo B. Co si jako myslíš ty pako, že jsem u výslechu?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Fakt NEskutečný 😲 :-!

Nojo = nemáte na to = ani jeden. Což neni náhoda 😄

Prostě svět se buď mýlí (že vás neposlouchá) NEBO je to úmyslnej podvod (ale na vás si nepřijde 😉

Prostě si jen ŽVANIL = fakt věcem nerozumíš a řešiš to EXTRÉMNÍ VULGARITOU. To první nevadí = většina lidí "kapku ví OCEÁN NEví". Ale to nekonečný nikdy nekončící MACHROVÁNí že všichni nad tebou nad tvou úrovní sou vlastně BLBÍ a dělají všechno BLBĚ = to je fakt moc

A tahle neschopnost vysvětlit jak to teda vidíte KDYŽ tak jasně vidíte že to svět dělá blbě = to je fakt ubohost ubohá

Že nejsi myslitel = budiž. Že si nejsprostší a furt se nad všechny vyvyšuješ + to kombinuješ ne se stovkama ale tisíceme vulgarit = to di fakt tam kam patříš
ryccardo
Nauč se odpovídat na otázky nejdřív ty. Konkrétní příklady a odkazy obcházíš bez komentáře a smysluplné reakce a jen meleš ty svoje hovadiny ve smyslu jestli si myslím, že jsem chytřejší než vědci.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nejsi chytřejší? No fajn. Takže je to desítky let trvající PODVOD?

Hele tím BYL TU KLID si myslel že když si napsal BLBOST tak tě nikdo neopravil nedal odkaz jak je to správně? TO bys chtěl?
ryccardo
Jsem zvědavej ty kretene kdy ti dojde, že ty nikoho neopravuješ. Ani mě ani nikoho jinýho. To si jen ve svý autistický palici tak maluješ 😁 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
KRETÉNE a zase AUTISTICKÝ PALICI? Fakt neskutečná = reakce na odkazy a PROKAZATELNÝ omyly = tak co ten Irán kterým naše diskuze aneb MÉ uvádění tvých omylů na pravou míru = začalo? Máš je když už víš že si to pomotal ale nepodporuje je zlý USA jak si napsal ale KSČm který si zrovna tou dobou volil = dál za vypatlance?

Chápu že se ti líbí Okecáváček a přidal bys mu na platu https😐/www.novinky.cz/…ahojena-40342027

Fakt věříš že to s CO2 = je komplexní nechápání všech nad tebou? 😲 😁

FAKT tomu věříš? Popravdě ekonomický ŽVÁSTY PLKY BLBOKRAVINY co napsal Jerry.Gunman ti přišly REÁLNĚJŠÍ než co já 😉
To že si zbaštil nemálo (prokazatelnejch = viz https😐/manipulatori.cz/ ) hoaxů = to si musíš pamatovat chápat i ty. Nebo? 😄

No takže jako vždy PŘESNĚ OBRÁCENĚ = jo odkaz (třeba) na manipulatori.cz a vysvětlení jak to je správně = to je oprava. Ale pravýmu KRETÉNOVI = možná ani tohle nedojde?
ryccardo
Výborně! Opět na scéně tvůj oblíbený Irán perfektní o něm si nám už dlouho nic nepsal a dokonce i Ovčáček. To už musíš být hodně zoufalej. A já bych mu dokonce chtěl přidávat?? To jsou mi novinky 😁 😁 Copak ve svým záchvatu ještě napíšeš? Určitě ten prejt co máš v hlavě něco duchaplného vygeneruje 😁 ačínáš být celkem v prd-eli dokonce i ruce si mi chtěl včera lámat. To mě pobavilo nejvíc. Jistě si o tom něco zajímavýho četl jak se to dělá vidˇ 😁 😁 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NEpamatuješ si = co si sám napsal?

Jo Zemana a KSČm si (dle svých slov) volil a Okecáváčkovi si chtěl přidat a do řeči sme se dali když si napsal PŘESNĚ OBRÁCENĚ že je podporuje USA

A nemáš koule = odpovědět co ty dneska na vypatlance. Jestli sou to dál JAK SI SÁM NAPSAL vypatlanci nebo když víš že sou stejně jako ty zapřísáhlý nepřítel USA atd. = tak... si změnil názor

To co si napsal = se prostě dá dohledat = to ani stovkama v tvém případě tisíci vulgarit a urážení = nezmizelo. To CHÁPEŠ ne?
ryccardo
Před několika lety jsem napsal, že mi nepřijde plat Ovčáčka přehnaně vysokej, když o tom psali na netu (míněno základní plat ne prémie) Ty si z toho vydedukoval, že bych mu chtěl teď přidávat.

https😐/www.idnes.cz/…92843_domaci_jol

Zvláštní autistická úvaha. O Iránu jsem určitě nic pozitivního nepsal, ale ty si mi vlastně nikdy neřekl co konkrétně máš na mysli. Jen asi už 4 roky vždycky Irán vytáhneš jako trumf a myslíš si jak ohromně nade mnou zvítězíš, když tohle heslo napíšeš. Že ze sebe jen děláš ještě většího čůůůráka ti nedochází.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Napsal si (cituju) klidně 2x tolik = ale zajímavý jak přesně si to pamatuješ = ale tvrdíš že ten Irán NE 😉
VW hoaxy a čínskou investici Nexen a nedávno vzniklou módní pavědu klimatologie a další = taky ne 😄

Ale o to nejde, jde o Okecáváčkovu aktuální viz odkaz VULGÁRNÍ naprosto nepřiměřenou a NEPŘIJATELNOU reakci státního zaměstnance na normální dotaz novináře. Proto se ti líbí = chová se stejně jako ty. Na nepříjemný dotaz = uráží
Lhát urážet a mít 6ti cifernej příjem = neni to tvůj IDEÁL?

ANO o Iránu si nic pozitivního nepsal = napsal si že sou VYPATLANCI který podporuje USA
Takže je máš dál za vypatlance? I když si tou dobou současně volil českou politickou stranu = která jako jedna z mála prostě EXTRÉMISMUS = je podporuje?

A to byly první kdy sem tě opravil uvedl na pravou míru vysvětlil a dal odkaz TAK sme se my 2 dali do řeči. Jen si tehdy dennodenně neházel čůůůrákama a kreténama a autistama = a nepsal že si HRDÝ že si nevulgárnější diskutér českých webů

CHÁPEŠ že ta diskuze tam zůstala = že ani další stovky a tisíce popírání a urážení = na tom nic nemění?

Prostě jsi a vždy (už za Dieselgate) PROTI snižování emisí = považuješ to za BLBOST chybnou už přes 50 let trvající cestu = není to po tvým je to ŠPATNĚ. A když něco není po tvým (jen výsledky testů pneu) OSTATNÍ sou čůůráci *** tupý hovada póvl atd. atp.

Už si prozřel s Čínou? http😐/www.drsnysvet.cz/leky-z-ciny/ nebo to Zemanovi dál baštíš? A vokecáváš ten mínus 2 biliony (to jak si nejdřív striktně odmítal že to je možný a pak přešaltoval na VOKECÁVÁNÍ že to nevadí to se nedá zapomenout). Na jaře si ještě plakal dojetím když přiletěla letadla s o 900% předraženým zbožím = který nám z vedlejšího Tchajwanu poslala zadarmo. Z toho už ses dostal? Nebo furt TOTÁLNĚ MIMO?

Fakt to je FURT JEN o tom že já SOUHLAS a ty s něčím co se ve veřejném prostoru stalo děje NEsouhlas. Když není to po TVÉM a někdo si dokonce dovolí souhlasit s děním = tak urážíš vysmíváš si nejvulgárnější diskutér českých webů. To je celý tak je to jednoduchý
A tohle furt dokola
ryccardo
Nexen!!! díky ten tady taky dlouho nebyl. Nicméně čínský výrobce pneumatik je Nankang ne Nexen. To jsou tuším korejci.

60000 je pěticifernej příjem ne 6ti, ale to ti odpustím.

Že Irán podporuje USA píšeš opakovaně bohužel jen ty. To jsou ty projevy autismu. Ty máš ale hodně těžkou formu čoveče. Tak mě napadá nemáš na to invalidní důchod? Vysvětlovalo by to pak tu tvojí přemíru volnýho času. Zjevně totiž nepracuješ 😁 Ano Irán mám dál za vypatlance a ***ostát. Podobně ostatně nahlížím na každou ortodoxně islámskou zemi, kterou vede nějaký pošahaný duchovní vůdce. Zbytek nemám náladu ani komentovat. Hlavně si to nějak srovnej s tím Ovčáčkem a Iránem 😁
Avatar - Anonym
Anonym
No on Hammuna není jedinej kdo to nedává, jeho zelený soukmenovci jako DonVito to nedávaj taky a furt tu žvaněj o CO2 a omezení splodin z aut a o metanu a oxidu dusném ani čárka a zbylé ekologické problémy neřešíme, protože Aral je daleko a zavinili to bolševici v 50 letech, mimochodem stejný bolševici jako tihle, taky chtěli poručit větru dešti a chtěli obracet dokonce tok řek 😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Cykly sou samozřejmě další věc a seriozní vědci je taky zmiují. Cykly se opakují. A budou opakovat
ryccardo
Tady jsem na tohle téma viděl celkem zajímavou přednášku.

https😐/www.youtube.com/watch?…

Nicméně bacha! Říkal Hamuna, že to není profesor ale jenom docent!
Navíc má prý podivínský názory. Zřejmě proto, že nepodporuje Hamunovo jasný vidění světa 😁 😁
ryccardo
hele kdyby ten blbeček byl dospělej pře 15 lety, kdy dementi vedoucí EU hlásali, že to pravý ořechový pro pohon aut je diesel a tlačili na jeho používání stejně jako teď tlačí na EV, tak se nad tím co EU v boji s emisema CO2 u aut předvádí teď jen ušklíbne. Jenže nezná historii nebo si ji neumí dát do souvislostí. Věří politikům a hlavně soudruhům v Bruselu. Tahle šaškárna v podobě tlačení EV a házení špíny na čisté spalováky za 10-15 let přejde a ti samí začnou vyřvávat jak je EV špatné, protože baterky jdou blbě reckylovat při jejich výrobě vzniká spousta škodlivých látek a těžba surovin je taky neekologická. Co je jisté už teď jisté, tak že boj s přírodou a snahy o ovlivnění klimatu vyjdou na prázdno a lidstvo se bude muset přizpůsobit planetě ne planeta nám, byť budeme zavádět tuny různých nesmyslných opatření.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
VULGÁRNOST = to všechno vyřeší :yes: 😉
Okamžitě se tím z tvých PŘEDSTAV a výmyslů stane realita = chytni koule a řekni jestli je to a) nebo b) nebuď ABSOLUTNÍ baba = jen urážející jak šílená (máš náskok v tisících = nikdo nenapsal tolik urážek jako ty = možná na celym českym webu = jinde by tě prostě típli = ACZ je v tomhle velká anomálie

Soudruzi = ste vy dva z Barikem = fandové PRAVÝCH soudruhů. Proč to současně používáte jako urážku = to asi sami nevíte 😄
Napovím = tupě citujete ruský hoaxy = a sakra hodně a často :no: 😒
https😐/www.irozhlas.cz/…v_2011101010_tzr

Takže mysliteli = už VÍŠ jak je to s tím CO2 = kdy to celá planeta shrnula v Kjótkým protokolu = takže ne před 15 ale to platí už CELEJ tvůj dospělý život? Už víš že na to téma plácáš měsíce a roky kraviny = asi jako o dotování nafty?

Prostě JEN žvanit = že svět končí TVÝM mozkem = a fostekovým a barikovým a rohYpnolovým atd. To by ten bylo FAKT DRSNÝ 😲 :😉 😁 :-! 😒]

Si stejně zbabělej neschopnej odpovědi jako barik? Je to a) nebo spíš b)?
Avatar - Anonym
Anonym
Jediný prounijní zelený neomarxistický soudruh jsi tu ty.

My hájíme starý tradiční svět a hodnoty a zdravý rozum.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nikoli ZDRAVÝ ale VÁŠ = vo tom to celý je 😉
Normální vzdělanej nadprůměrně inteligetní člověk VÍ že "kapku víš oceán nevíš" pravý BLB s IQ tykve = si myslí zhruba opak

Téma že to NENÍ c) tedy že světová inteligence koncentrovaná v podobě znalostí a IQ tebe ryccarda rohYpnola fosteka atd. se určitě NEmýlí = ani nediskutujeme!

Diskutujeme JEN tvoji absolutně absurdní neschopnost napsat prostý

a) světová vědecká obec se už desítky let naprosto fatálně mýlí = vůbec ničemu nerozumí = ryccardo a já z výše svých znalostí, inteligence a vzdělání vidíme jak jsou už od dob Kjótského protokolu TOTÁLNĚ MIMO = všechno je PŘESNĚ NAOPAK

b) je to celosvětový PODVOD = ale na ryccarda fosteka barika atd. si nepřijdou

Tak prostý to je = a) nebo b)
Avatar - Anonym
Anonym
je to za C) upravená pravda prezentována tak, jak se hodí neomarxistům v EU a jejich green dealu, kde jde jen o business a prachy a ne o skutečnou ekoloii. Tvoji pavědci nám říkají POUZE část pravdy, ne celou pravdu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jaký moji furt? 😲

Neznáš CELO SVĚTOVÝ Kjótký protol? Je to teda😒br />
a) naprostá DEBILITA neznalost atd. zúčastněných?

nebo

b) totální PODVOD od zúčastněných?

Třeba jen ti v odkazech sou teda ***I tupý hovada atd. jak říká ryccardo NEBO podvodníci?

c) do toho nepleť = to je že TY a RYCCARDO a rohYpnol atd. = jste MIMO a kapku víte a oceán ne = jen brbláte a urážíte. To NENÍ MOŽNÝ 😁 :-!

Takže a) nebo b)?
ryccardo
S každým se bavím podle toho na jaký úrovni dotyčný je. S tebou se tudíž bavím tak jak zasluhuješ. Kdyby si byl jen hloupej, tak s tebou mám trpělivost a jednám slušně, ale hloupej, arogantní a namachrovanej? Takový ksindl slušně nedávám. A proč bych měl s takovým odpadem jako jsi ty vůbec komunikovat slušně? 😒]
A kdyby mě ACZ típlo, tak si prostě udělám nový nick na tomhle fakt nelpím, ale možná jim vadíš víc než já, tak jsou třeba rádi, když ti někdo napíše jak se věci mají 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano svůj vztah k inteligenci = pražské kavárně = si RÁD a NADŠENĚ po zemanovi opakoval = ten znám 😄

Co neznám = je to JAK si PŘEDSTAVUJEŠ že to je PROČ svět dělá co ty chápeš jako blbost

a) z neznalosti
b) je to podvod

A už si POCHOPIL jak je to s tím CO2? Já to znám tak nějak od dob toho Kjótského protokolu tj. 23 let = ty tady roky píšešeš KRITICKY = ale podle formulací který používáš to vypadá to že dodnes ani netušíš o čem je řeč
Avatar - Anonym
Anonym
Tvoji vědci sou podplacená neomarxistická hovada hlásající zchudnutí Evropy v rámci Green deal a kroky na záchranu, které jsou naprosto k ničemu.

Seriozní vědci hlásají trochu něco jiného.

Dovzdělej se plácale co je to oxid dusný a metan a že vaše CO2 je proti tomu čajíček pro kojence. Pak nám přijd něco plácat o klima
DonVito
Píšeš hlouposti bariku.

To, že je N2Ox-krát horší než CO2 neznamená, že s CO2 nebudeš nic dělat.

Tzn. že se budeš snažit odstranit zároveň zdroje N2O!!!
https😐/www.agmatters.nz/goals/reduce-nitrous-oxide/

Bohužel, to se opět netýká aut, takže si myslíš, že to nikdo neřeší...

Kdyby byli farmáři jako ty, tak by akorát fňukali, že emise produkuje hlavně energetika, průmysl a doprava.... A dělali by h o v .....
Což nepopírám, že tomu tak v praxi není. 😁
Ale o tom se nebavíme.

https😐/www.epa.gov/ghgemissions/sources-greenhouse-gas-emissions

Globally, about 40 percent of total N2O emissions come from human activities.2 Nitrous oxide is emitted from agriculture, transportation, industry, and other activities..

Globally, 50-65 percent of total CH4 emissions come from human activities.2, 3 Methane is emitted from energy, industry, agriculture, and waste management activities, described below.
Avatar - Anonym
Anonym
Nějak si vynechal ten metan.

Ten co uniká ze Sibiře a z oceánů řeší EU konkrétně jak? A vaši slavní zelení marxističtí vědci? Pojd mi o tom povídat
A pokud to neřeší, nemá nejmenší smysl řešit auta, ty to fakt nevytrhnou, navíc jestli umíš číst, tak změny teploty sou do roku 2070 nezastavitelné, tj i kdybys vypnul světový průmysl a od zítřka chodili všichni pěšky, nejde to zastavit!!!!

Už si to pochopil?
DonVito
Wtf

Cti poradne, ty troubo.
A svyho Marxe si strc nekam.
Urcite ani nevis, ze metan je CH4.

Nevis nic, tak neplevel diskuzi.

Pro pomalejsi tveho typu jeste jednou😒br /> Globally, 50-65 percent of total CH4 emissions come from human activities.2, 3 Methane is emitted from energy, industry, agriculture, and waste management activities, described below.

Absurdni je, kdyz ty tady nekomu pises o chapani. 😲
Povidat si s tebou i rohYpnolem je zratou casu.
Nejdriv to sami nechapete.
A kdyz to pochopite, tak si stejne nepriznate jaky hovadiny pisete!

PS ''Nejak si vynechal'' melo byt: Nejak JSI vynechal.
Tak prestan poucovat.
Avatar - Anonym
Anonym
Ty demagogický lháři,

NEJVICE METANU NYNI POCCHAZI Z TANI PERMAFROSTU a z TANI LEDOVCU, OCEAN BUBLA.

To je lidská činnost ty ohýbači pravdy, lháři a manipulátore?

Co si to vůbec dovoluješ!!!!!
N2O je oxid dusný, o tom si psal podvodníku, metan je CH4. Už nevíš o čem píšeš? Si zhulenej jako váš vzor, zelený bolševik Peksa a Bartoš?
DonVito
Precti si poradne prispevek z 18:17, troubo.

A uz neotravuj.

https😐/www.epa.gov/ghgemissions/sources-greenhouse-gas-emissions

Promin, fakt s tebou nechci ztracet cas
Dobrou noc
Avatar - Anonym
Anonym
https😐/www.stoplusjednicka.cz/…osibirskeho-more

https😐/enigmaplus.cz/…lidstvo-hrozbou/

https😐/www.theguardian.com/…-scientists-find

Tady si to nastuduj marxisto a přestan tu otravovat s CO2 u auta. Naprosto marginální věc proti tomuhle.
Avatar - Anonym
Anonym
Bla bla s realitou to nemá nic společného miliony, možná milardy tun metanu uvolnuje sama příroda a proč je uvolnuje? Protože tají ledovce a taje perfmafrost?

Proč tají ledovce a permafrost? Protože nelegální kácení sibiře, deštných pralesů, džunlí a stepí, cyklické změny, ten hammunou neoblíbený aral z kterého denně vaje desítky tun soli a chemikálií přes část sssr až do himálájí, chemický, jaderný a plastový odpad v oceánech ničíč plankton, korály, veškerý život, oteplování rozsáhlými lesními požáry, kdy jen loni+letos shořelo po celém světě uzemí, jako kdyby shořelo dohromady, německo, francie, belgie a itálie.....

a pak někde hodně vzádu je průmysl (ten průmysl, který vyrábí i vaše elektrojebky + větrníky, fotovoltaiku, baterky, nabíječky atd)

o dalších 50 parníku vzadu je topení fosilními palivy

o dalších 100 parníků letecká a lodní doprava

a dalších 200 parníků je automobilová doprava

Můžeš si tu lhát co chceš. A tvoji zelení unijní marxističtí kašpaři taky.
Avatar - Anonym
Anonym
Takže až vyřešíš ten permafrost, oceány, aral, deštný pralesy, odpady , měsíční krajiny po těžbě surovin na vaše ekopí*ovinky , topení , leteckou a lodní dopravu, budu ochoten si vlézt do elektromobilu a zachranovat planetu.

Do tý doby mě ale ani nehne a abys měl radost, tak až budeš stát ty a tvoji soukmenovci na zastávce šaliny, protůruju ti tam V8 s dvěma karbecy bez katalyzátoru, abys měl ten správný vzdoušek.Ideálně lehce studený, to to hezky kouří 😊

A zkuste mi to zakázat provozovat, to se budou dít věci. My vaše bolševický metody známe a umíme je taky používat. My víme, kam ten písek do soukolí nasypat, aby se váš Green deal správně zadhrnul

Fosilu ZDAR!
Avatar - Anonym
Anonym
Ještě tu budou lekce z mateřského jazyka. To už se tady pokoušel zavádět Hammuna, bohužel sem měl z češtiny zásadně jedničku a na střední též jedničku z velmi těžkého diktátu - a to jako jediný ze třídy. Mě nedostaneš s češtinou. No chance, buddy

Ale s neomarxisty zásadně nespisovně , hovorově. 😄

Jak praví nové znění lidového přísloví, na každého Peksu se někde vaří voda, tak bacha😊
Anonym
Jako spratek se tu chováš jen ty. Můj otec je důchodce na vesnici a auta jemu a mámě kupuju já. Všechny svoje auta jsem si koupil za svoje vydělané a dost zdaněné peníze. Nikdy jsem nedostal ani dotace. Tak přestaň bejt směšnej a lživě urážet.
A kdybys nebyl tak nabroušenej, viděl bys, že Hork řeší co mám a co je podle něj pro mě ideál. Bohužel...stejně jako ty...si vymýšlí. Co se s tebou stalo? Blbej den? Neznám tě takhle trapnýho, lžícího o původu cizích věcí a agresivního.
DonVito
Psal jsi, ze jsi dostal nemecke dotace na Citigo.
Pak jsi psal, ze sis koupil EV bez dotaci.
Ted pises, ze uz EV nemas.
Nejak to dohromady neladi.

Tvy prispevky jsou neverohodny.
Anonym
Německý dotace na Citigo jsou pravda. Omlouvám se, Kankunen mě naštval. Ale už ho stejně nemám. Abychom nevraceli dotace, muselo bejt půl roku.
Myslel jsem to tak, že moje firma nečerpala nikdy dotace ani restituce ani dědictví jsem neměl a všechno jsem si vydělal sám. Jak začal prskat s tím autem od tatínka. Ale OK, věř jemu. On ví líp, co jak kupuju než já sám.
DonVito
https😐/www.auto.cz/diskuse/77453/1#…
Citace😒br /> Ale za svoje.
A už jsem se ho i zbavil.
Oni uvažujou...já koupil.Chápeš ten rozdíl,ne?
😲

Tak jak to je? Kolik si tady toho vymejslis?

Co ma znamenat tenhle TVUJ prispevek????
https😐/www.auto.cz/diskuse/77453/1#…
Citace fosteka😒br /> a 10% bylo klaunů bez řidičáku i peněz, kteří by to zvažovali, kdyby dostali dotace. Proste dobytek, kterej čeká, že mu to zaplatí ostatní. Takový komunistický zlodějský hováda.
:no: :no: :no:

A) Je lez, ze sis koupil Citigo s dotaci
B) Jsi tvymi slovy: komunisticky zlodejsky hovado

Ani jedna moznost neni pekna....
Anonym
B je správně.
Uznám to jako chlap.
Platím na daních takový rány, že se za to blbý Citigo nestydím a uznávám to.
Stačí?
Dokážu to uznat.
Navíc jsi to vytrhl z kontextu - psal jsem to v souvislosti s tím, že bez dotací by si moc lidí EV nekoupilo. A za tím si stojím.
DonVito
:yes:

Mozna by ses mohl i jako chlap zacit vyjadrovat. 😉

Pak by se s tebou mozna i dalo diskutovat.
Anonym
Ještě i stojím za tím, že většina fandů EV nemá řidičák nebo moc reálně nepoužívá auto.
Vyjadřovat se jako chlap? Jsem holt...tvrdý chlap. 😒]
Pamatuješ abflex a Chucka Norrise?
DonVito
Dělal sis výzkum fanoušků EV?
Ano je pravda, že elektromobilitu přijímají lépe mladší ročníky.

Tvrdý chlap. To jo, samozřejmě.
To se pozná podle počtu urážek.
Podle první věty předchozího příspěvku spíš důchodce.
Anonym
45 let mi je.
A kdybych byl důchodce, byl by to problém? Byl bych člověk, kterej tu budoval svět a věci, ve kterým si dneska mladí žijou a ani neví, co mají.
Kristepane - já fakt už kecám jak důchodce. 😲
DonVito
Vidis, tak to mas jeste sanci. 😄

Neopovrhovat mladsima a castecne se prizpusobit.

Ja pamatuju to co ty...

Diky za tu posledni vetu. Pobavila. 😁
Dnes pises uvedomnele a sebekriticky. :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Do roku 2050 bude množství CO2 v atmosféře stále stoupat. Aktivisty požadované okamžité akce není žádný stát schopen, i kdyby chtěl. I kdyby chtěli jeho obyvatelé. Okamžitá akce v podání moderního státu znamená v případě oxidu uhličitého těch 20 – 30 let, ke kterým sama sebe zavázala EU. (Navíc bez toho, že by se na to zeptala obyvatel členských zemí.) Což znamená, že ještě desítky let budou probíhat a mohutnět procesy nastartované v předchozích desetiletích. O to spíš, že prakticky veškeré unijní i aktivistické klimatické snažení je napřené proti CO2. Další skleníkové plyny, jako zmíněný metan a nově i oxid dusný jsou mimo záběr zeleného establishmentu. A státy mimo EU budou i CO2 vypouštět ještě po roce 2050.
Avatar - Anonym
Anonym
Hele, co nám povíš na tohle Done?

Dnes vyprodukovaný oxid uhličitý zůstane v atmosféře až 100 let. Takže jestli se dnes mění klima kvůli současnému množství CO2, může se situace začít měnit až někdy za 50 až 100 let. Svět se ovšem, s výjimkou evropských zemí v EU, nechystá k nějakému rychlému poklesu jeho produkce, takže množství plynu bude dále stoupat. (Metody jeho mitigace, tedy jímání, nebo odstraňování z přírody jsou zatím v plenkách, proto pro vývody tohoto textu nemá tato metoda význam.)

Zprávy o tom, co se všechno mění k horšímu, jsou v médiích velmi časté. Jen v posledních dnech se objevily dvě, které jasně ukazují, že „tohle“ už nezastavíme. Moře v Arktidě zatím stále nezamrzá. Aby toho nebylo málo, objevují se v něm bubliny metanu, který se uvolňuje z mořského dna. Metan je přitom 20krát skleníkovějším plynem, než proklínané CO2 . Téměř současně vyšla zpráva o tom, že oxid dusný, který hojně produkuje příroda i člověk (především v zemědělství), má skleníkové účinky 300krát větší, než oxid uhličitý
DonVito
Hloupost.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Měl bys někdy ubrat, toyotí hybrid je nedotovaný a skutečně si dělá elektriku sám. Sám bych to nechtěl, ale na městské poskakování super.
Arese
Za mě určitě čistý (nehybridní) spalovací motor, samozřejmě s manuální převodovkou! 😄 :yes:
ryccardo
Naopak hybridy jsou výhodnější než EV, protože jdou používat jak do města, tak na delší trasy. EV je tak na ježdění kolem komína.
Anonym
článek se statistikou, který nepovažuje za elektromobil dvoutunové naftové SUV s elektromotůrkem na 20km.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Statistiky jsou stále zmatečné
Avatar - Anonym
Anonym
Hlavně nárůsty jsou krásné, ted by chtělo kolik % ze všech prodaných vozů činí EV a kolik hybridy 😄 😄 😄
Avatar - eLzyx
eLzyx
... když má chybné údaje. Neříkejte mi, že Toyota prodala 3170 plugin hybridů, když to v jedné kategorii srovnávají například se Superbem iV. Asi ne, co? To bude mix všech Toyot s baterkou.
Když chci dělat statistiku, tak pořádně, ne? Takže extra kategorie pro mildhybridy, hybridy, plugin hybridy, elektro.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Presne tak. Toyota ma na trhu jediny plug-in, kterych se prodalo minimum. Ty statistiky jsou proste spatne a ty rozdelene kategorie jsou sakra potreba.

EDIT - opraven preklep
Anonym
Přesně tak.
Je v tom hokej ale aspoň trochu se to zlepšilo.
Nedávno bylo všechno i hybrid "elektromobil"
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Asi by bylo dobré rozlišovat kromě plug-in hybridů a hybridů ještě i full-hybridy a mild-hybridy. Protože mild-hybridy budou za chvíli všechna auta na trhu (jako divím se, že už tomu tak dávno není). Takto si akorát Suzuki honí triko, ale je to poněkud falešné, že... 😄
Arese
topten
autoforum je neco jako blesk-plesk, sip, aha, idnes
Arese
topten
jako mrtvi s cinskym virem

zacatkem zari jednotky mrtvejch, zacatkem rijna desitky mrtvejch, zacatkem listopadu stovky mrtvejch - diky andreji, jsme first in covid.
podobne to bude s elektromobilama, kazdy rok ztrojnasobeni, tedy letos 2tis, pristi rok 6tis, 2022 18tis, 2023 50tis, 2024 150tis
Arese
Zatím spíš e😜onenciálně rostou řady naivních elektrohujerů! 😒]
topten
zaviras oci pred EV e😜onencialou podobne, jako babis zaviral oci pred cinskovirovou e😜onencialou.
to babisovo zatemneni ma na svedomi 4156 mrtvych na koronavir jen za rijen a listopad, tedy za pouhych 39 dni.
jestlize letos 2tis EV, vsadim boty, ze pristi rok jich bude minimalne 5tis
Anonym
Abys neprohrál čéče. Velkej kus těch dvou tácků byly Cíga iV a ty už nejsou. Ale asi to poroste.
Arese
topten
jenze - jakej jsi mel letos vyber ??
citigo - to si normalni clovek nekoupi, to je maximalne tak na rozvoz picy do mesta.
a pak elektricky Q8 a to si taky moc normalnich lidi nekoupi
a mozna jeste tesla.
od pristiho roku budou na trhu relativne normalni auta prinejmensim od skodovky a VW, ktery budou pouzitelny pro bezny jezdeni i s celu rodinou.
vsad boty, ze pristi rok se 5tis EV proda

tech 150tis v 2024 je samozrejme nesmysl, kazdej e😜onencialni rust proste jednou konci.
to byla jen provokacka
Mr.Murphy
.... jezdím za tři litry a elektriku, pohoda.... není to pro každého, ale kdo má možnost dobíjet, proč ne.... po městě jak v EV, na hory do Itálie bez problému na plnou benzínu.... dobrá kára, neměnil bych.... Samozřejmě správný petrolhead si užívá, když vede ráno děcko do školy a kolem popojíždění maminky v naftových SUV, lahůdka....
topten
my co nebydlime v kralikarne plug-in hybrida vyuzijem, protoze nabijime v garazi nebo prodluzkou z garaze
Mr.Murphy
.... tak hlavně by do toho měly investovat firmy, aby i lidi "z králíkáren" mohli prostě dobíjet v práci a nesmrděli fosilama při dojíždění do zaměstnání.... a samozřejmě (jak už tu mnohokrát zaznělo) největší vražda je, když firmy kupují PHEV lidem kteří to pak nedobíjí....
topten
no, prece nebudou firemni auto dobijet za svoje penize...
jezdim do par firem, a u poloviny z nich vidim, ze dobijej. bud cistou elektriku, nebo hybrid. samozrejme, jde o vlastniky nebo sefy firem
Anonym
Jde o to, jak moc je to rentabilní. Když započítáš cenu elektriky atd a taky za kolik se prodá pak ojetina.
Podle mě to není žádnej trhák. Jde o to jak moc a jak jezdíš, samozřejmě.
Ale zhoršený jízdní vlastnosti a tím i bezpečnost jsou taky na pováženou.
Konkrétně PHEV Octavia RS ...1720kg. To je šílenství. A pak na dálku žere víc a emisí víc než TDI. Tak to je. Ale jsou i jiný auta, to je fakt.
topten
samozrejme ze toho moc neusetris, podobne jako moc neusetris na dyzlu.
tyhle auta se kupujou z jinyho duvodu nez kvuli tomu ze bys mel vylozene usetrit.
kdyz vezmu ze misto za 8 litru benzinu jezdis za 4 a prihodis k tomu trochu elektriky, tak budes jezdit o korunu na kilometr min. a jestlize zvysenej prumernej najezd je dejme tomu 30tis rocne, tak to je jasny, ze to nikoho nevytrhne.
na druhou stranu, kdyz jedu do prace, rano rozvezu deti do skol, tedy 3x startuju studenej motor a ujedu 15km, vecer domu pak s 1 startovanim 10km, tak tyhle cou-racky na studenej motor zadnymu spalovaku moc neprospivaj, tak pro me prinejmensim pocitove je plug-in v tomhle velky plus

PS: cou-racku mi to nevezme v kuse, nevim, co je na tom slove spatnyho i kdyby se slovni zaklad tykal damy
Avatar - Anonym
Anonym
Vysvětli maminkám at vodí děti do školky jako dřív pěšky a to bude nejvíc eko. 😄
Mr.Murphy
.... no hlavně to bude i zdravé pro ty děti, že jo.... já už jsem si dávno naordinoval že kratší věci po městě prostě zařídím pěšky a to samé aplikuju i na děti, pokud to jde.... a je to fajn, přestaly mě bolet záda a zhubnul jsem 😄 Ale tohle samozřejmě nemůžeš nikomu přikázat.... pořád je velká část populace prostě zvyklá sednout do auta a vůbec nepřemýšlí, že pěšky by to možná zvládli stejně rychle, protože čas strávený parkováním atd. jim sebere tu časovou úsporu co jízdou získali....
Avatar - eLzyx
eLzyx
řídím se stejným "přikázáním" ... "v domovském městě osobního auta neužiješ". Velmi často se pak stává, že se mi někdo vnucuje "hele, hodíš mě do centra, až tady skončíme?". No, ne, rád tě doprovodím, jsem tu pěškobusem 😄 A všichni se hrozně diví, jakože proč? Jestli jsem na tom finančně dobře, jestli mi mají zaplatit taxíka, doporučují v kolik jede "místňačka", absolutně nechápou, že je ten pohyb potřeba. A pokud celý den v práci sedím na zadku, tak je pro mne těch 5km za den vlastně odměnou. A nakonec ... už se mi takhle povedlo překecat kamarádku k dalším "pohybovým aktivitám" po té, co jsem jí nabulíkoval, že po té chůzi je pevnější a na závěr "pohybových aktivit" produktivnější 😁
topten
haha, uz vidim, jak manzelka jde s jednim ditetem 4km a s druhym pak jeste 3km a pak 2km domu, kdyz leje, ve vanici pres zaveje... ja sem kolikrat rad, ze to prorazim se zvysenou ctyrkolkou, protoze kdyz napadne 20cm+, tak se u nas vyhrnuje az kolem poledne. parkrat za zimu ani nevylezem, jeste ze maj ve skole pochopeni ...
Avatar - Anonym
Anonym
Hory a město ala Praha sou dva různý pojmy, že. Jak sem psal jinde, nejet v lednu do Krkonoš, tak sem sníh v ČR letos neviděl....
Avatar - eLzyx
eLzyx
jak to dělali naši prarodičové, že tohle zvládali bez pohonu čtyř kol, zimních pneumatik, či dokonce úplně bez auta? A to navíc tenkrát byly zimy tužší než jsou teď.
topten
muj tata mel u silnice garaz a v zime chodil pul kilometru pesky. prapradeda to nejspis s konema a sanema vyjizdel.
ja jako malej pamatuju, ze autobus mel v zime bezne pul hodiny zpozdeni. samozrejme zamrzly okna a kosa jak na sibiri.
moc si to idealizujes, dnes je zivot mnohem pohodlnejsi a pohodli se moc lidi vzdat nechce.
Avatar - Anonym
Anonym
zvládli to normálně v šáde 120 na portektorech a v žigulu s pytlem písku v kufru. A vyjeli všude.
topten
to je z rise baji a pohadek
v okamziku, kdy te zacal predbihat zadek a zacalo se ti to lamat, tak jsi s tim zas tak moc neudelal.
strejc drzel 120 zuby nehty prave s timhle argumentem, kdyz uz to neslo, koupil feldu a normalni zimaky a a byl spokojenej.
a kdyz uz, muzes to zkusit vycouvat, coz nekterych situacich pomuze.
ale proc takhle blbnout, kdyz to ctyrkolka elegantne resi
Avatar - Anonym
Anonym
ehm, otec měl ty 120 dvě, 1982-1996..... Vyjel s tím všude a to byly zimy, o kterých se ti dneska může zdát. Pokud s tím někdo někde zapadnul nebo sjel do škarpy, byla závada mezi volantem a pedály.
topten
stacilo 15cm snehu, a uz jsi visel na brise.
a musel jsi pockat na traktor, na kone, nebo do jara.
co ty muzes vedet, jaky ja zazil zimy ...
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
To myslis doufam jako nadsazku 😊 Ja si tahani auta ze zaveje (nebo spatne kontrolovane klouzani ze zasnezeneho kopce) pamatuju bohuzel moc dobre. Vyhodou bylo, ze ta auta byla relativne lehka a vytahnout se dala.
Avatar - Anonym
Anonym
Pokud to bylo na mě tak to myslím naprosto vážně. 120 vyjela skoro všude. To byla taková osobní V3S.
Když sem jí zmínil, kam nevyjela V3S, nevyjelo už nic jiného 😄
topten
by me zajimalo, kam na tohle chodis