Novou vlajkovou loď SsangYongu poznáte podle jinak řešené přídě. Pod kapotou tluče 2,2litrový turbodiesel o výkonu 149 kW kombinovaný s novým automatem.
Ale jo, hranaté, trochu svérázné a nehraje si na sportovce. V interiéru se najde nějaká ta chybička, ale jako celek působí kvalitně. Snad to nezabije cena. Musí být levnější než Hyundai/Kia.
Pane Bureši, ještě že ne i mastný a špekatý.
Normální adjektivum k v tomto případě je široký či mohutný. Ale tlustý?
Nedávno jsem slyšel vyčinit malému dítěti, když řeklo, že auto má tlustý gumy. Že by mělo pravdu?
v sucasnosti jeden z naj terenakov ( navyse s tuhym ramom ) co by auto aj do terenu aj pre rodinu.... nehovoriac aj o famoznej cene a dnes uz aj ukazkovej kvalite... takze ziadne sorento ani santa fe a podobne babovky... ne ne .. karty sa obratili.. a dnes uz je to prave rexton ktory za mna prevzal zezlo najlepsieho a najschopnejsieho mainstremoveho rodinneho terenaka ( rodina, teren )
... bravo yong :yes: