Přestavby klasických aut elektromobily jsou v módě. Do jedné se pustila i italská společnost Totem Automobili, která představila elektrickou verzi jedné známé Alfy Romeo.
píšte si tu čo chcete ale toto auto vypadá parádne,detaily perfektné a technické údaje viac ako lepšie.
Nie, není to žiadne znesväcovanie pôvodnej Giulie. Aspoň časť nejakej zachránia nejakú do budúcna.
Ani mě to úplně nevadí.
Je to krásný.
Zvuk z repráků je zlo. Samozřejmě redaktora nejvíce zaujal. Na tomto autě!
...Zajíc asi taky slušně jede. Bude šlapat na paty Márovi.
Tak ja ti neviem. Jednu haraburdu už mám,tak by to chcelo kľudne aj toto. Na víkendové pojazdenie by bolo asi fajn aj ako EV.
Ja ale žiadny Alfista nie som.
Mne práve ako víkendovka zmysel žiadne EV nedáva. Pri víkendových jazdách mi je dupľom jedno, či to zožerie 8 alebo 15 litrov na sto. EV pre toho kto má kde nabíjať je ideál na denné mestské jazdenie a tam by som takéto niečo určite drať nechcel.
Nádherný auto. Nevím, proč se podobně hezkých aut v dnešní době nevyrábí víc, když to současná technologie ulehčuje. Většina dnešních aut jsou nudné, neforemné hroudy bez kousku elegance, které vypadají stejně bez rozdílu značky.
Ale jinak je to definice idiocie, imitovat v eAutě zvuk motoru. Mě to ticho v autě nevadí a to mám benzín. I když dnešní auta nemají tak pěkný zvuk jako starý atmosféry, třeba právě od Alfy nebo Lancie
Tak každý auto nemusí vypadat takhle, tady by možná byl problém s pevností střechy při bouračce. Ale vemte si třeba Audi, moderní, sériovka a podle mě i elegantní a v součastnosti nejhezčí dostupná auta. Za to poznejte třeba rozdíl mezi Kií a Hyundaií. A podobný je to i u většiny nevkusných SUV.
Hm, tak v tomto sa nezhodneme. Podľa mňa AUDI je názorný príklad "dnešních aut, které jsou nudné, neforemné hroudy bez kousku elegance". Bohužiaľ aj keď prémiovka, tak masová produkcia urobená tak, aby vyhovela väčšinovému vkusu. Tak to proste je, že ak to má byť úzko zameraný produkt, tak to musí robiť malosériový výrobca a jeho koncový zákazník mu potom odpustí aj určité nedostatky.
Ak mala znieť ako originál, tak mali zrenovovať originál. Ak to má byť elektro, nech je to elektro. Na čo sú dobré ojebávky so zvukom z reprákov? Aj elektrika má svoje pozitíva a špecifiká, ktoré sa môžu páčiť. Keď sa za ňu hanbia a musia ju maskovať, tak nech ju nemontujú.
Uzákoněné sekat ruce za takové prznění klasických aut. A ještě tady tomu tleskáte. neumí nic jiného, než vzít krásné auto, narvat do toho bordel, co je v kdejaký pračce, baterky a aliexpresu a ještě se tím prsí. Když jsou to takový kingové, at si to auto udělají od podlahy. Je i na blití z těch neustálých předělávek aut na pračky. Jako by těch elektrosraček nevyráběla kdejaká automobilka dost. Ale jasně, číňani dodají baterky kde komu, elektromoter seberou leckde a pak sjou všichni "největší konstruktéři" Co se tenhle elektrický mor začal šířit, je automobilka najednou v každý Horní Dolní a má svůj elektrosráč na prodej.
mno, ja osobne tlieskam za spôsob ako urobili moderné retro, za desig. Z pôvodnej Giulie GTA tam dokopy nič neostalo, takže tam len tak nenarvali baterky a motor z pračky. :) Ak máš pocit, že je to také jednoduché vyrábať sériovo nejaké auto, prečo to neskúsiš sám? Každý jeden výrobca hľadá spôsob ako zaujať, predať a hlavne zarobiť. Ak sa nájde dosť naozajstných kupcov pre mixér na kolesách prečo to teba trápi? Núti ťa to niekto kúpiť?
Pro mnohé lidi to bude časem i jediný způsob, jak takové auto třeba vůbec provozovat. Mám trochu obavu, že jak se začnou omezovat nebo zakazovat prodeje neelektrických aut, půjdou ruku v ruce s tím i zóny se skutečným zákazem vjezdu spalovacích vozidel, a pak bude podobná úprava aspoň částečnou cestou, jak zachránit tu klasiku před úplným koncem.
Fakt ma zaujima ako dokazu postavit take auto na znacky.
Mam v plne podobnu stavbu,ale neriesil som este ci to pojde prihlasit na znacky,alebo to bude treba riesit v inom state EU a potom si to prihlasit na SR.
Mno pokiaľ viem a nezmenilo sa medzičasom niečo, tak ak získaš štatút malosériového výrobcu, ktorý nevyrobí viac ako tuším 20 kusov za rok, tak nemusíš na EuroNCAP a stačí ti homologizácia za cca 3 tis. € v Budapešti. Teda takýto stav bol. Ako sa posudzuje individuálne postavené vozidlo ale netuším. Ale očividne to ide viď taký Kaipan.
Ist to ide,ale hladam lahsiu cestu aku tu co teraz absolvujem s restomodovym Chevy 3100.Aj to,ze to uz bolo na znackach v Anglicku mi pomohlo,ale aj tak sa dotahujem s uradmi v SR.Vyhoda,ze je to benzin a motor je nahradny diel ,tak to neriesia,ale v pripade vymeny za ev motor s tym budu urcite mat problem.Hlavne ci nepotrebujes mat aj nejaku peciatku od nejakeho elektrikara kvoli bezpecnosti a zapojeniu bateriek a nabijaniu takeho auta...hmmm...nedari sa mi zatial dopatrat k nikomu na ministerstve dopravy kto by mi nato vedel odpoved..hlavne vobec nevedia pochopit co to chcem vlastne stvorit :D
Vies prosim ta prezistit tie info ohladne Budapesti?
Pokud už to auto na značkách je, pak žádný problém. Je to stejné jako když do stodvacítky namontuješ 1,8T z Octavie. Aspoň dokud to jsou takhle kusové aktivity, tak to jde. Není to totiž novovýroba auta, ale rekonstrukce starého.
To viem a tak to riesim pri svojom restomod aute.
Vymienam benzin za benzin.
Problem vidim,ked vymenim benzin za ev motor.
Proste na toto mi nevedia na urade odpovedat.
Stk,ek a taketo podobne veci ma zaujimaju.
Proste rad by som niekde v ramci EU oficialne take auto prihlasil
Přesně tak, na takové prznění se fakt nedá nic pozitivního napsat! :-(:-(:-(:no: A celá absurdita je dokonána, když ještě budou ten božský zvuk alfáckého DOHC pouštět z repráků! Může ještě někdo pochybovat o totální dementnosti dnešní automobilové doby?!