Tak tento facelift sa veru nepodaril. Koľko ušetrili tým, že odstránili ten reliéf, ktorý bol na maske pred faceliftom? Inak podľa nadpisu by to auto nemalo mať vpredu asi nič, lebo maska to je stále. Asi autor myslel mriežku chladiča, ale tú nemala elektrická Kona ani predtým.
Vyzerá to, ako keby sa o p i č i l i (sila, čo ten drbnutý systém považuje za nadávku) po Citroene. Takto na fotke je to fakt hnusné, ale tomu, že to bude v reále vyzerať lepšie, veľa šancí nedávam.
A to jako proč ? To, že to tenhle "ocas" bude dookola opakovat jak pokaženy kolovratek a to zdaleka nejen zde nic nezměni na designově velice pohledne až stylove pumě. A uplně stejně to vidim u stylovky Mita, kde jako kontrast je meně pusobivy vykuleny bratřiček punto. A takova giulietta dalši krasavec:yes:
A ve sve době Scorpio hm za tim jsem se teměř vždy otačel.
Navic tento "designovy" guru nesnašejic kudrlinky a o kudrlinkovych peugeotech bude basnit ? O takovem si myslim sve.
Že ty se tak hned chytneš, já nemám rád bizarnosti jako je vykulenost nebo budíky naruby. Scorpio zahynulo, protože ho nikdo nechtěl s vykuleným ksichtem, nevím proč si to Ford chce zopakovat ještě jednou.
Zděšení a odsouzení designu poslední generace Scorpia bylo tak totální a masové, že se prý Ford nikdy neodvážil zveřejnit autora tohoto zohyzďovacího faceliftu. :-[]:-[]:-[]
suhlas.... stale netusim preco este aj v r 2020 nejeden elektromobil musi silou mocou vzdy vyzerat jak nejaky exot.... pritom elektricke niro vie posobit aj ako normalne auto a nic ipritom nedokazovat ani sa na nic nehrat a netvarrit ako martan.....
fuj tvl... ale tak kona sa mi nikdy nepacila ( aj to jej gycove oplastovanie v pripade spalovacej verzie) aj ked mam inak hyundai rad.... zlate niro v tomto smere :yes:
Holt neni tlama jako tlama.
Hyndai se u novych generaci vydal cestou mega tlam, ktere jsou až spojeny se světly, ala audi či mazda a v tomhle připadě jde opačnym směrem tedy zaslepenim a tohle je tedy ještě větši šilenost.
Přijde mi, že má vypouklejší kapotu a jakejsi novej zobák na odtržení stlačeného vzduchu v oblasti s největším odporem. Taky asi pomohlo oddělat ty plasty na boku a zadní lízátko taky vypadá trošku uzavřeněji ala ID.3. Asi jim došlo že Konu stejně nikdo nekupuje očima, takže když už facelift tak ať je aspoň užitečnej...
Chladiče klimy mám stejně velké jako chladiče motoru.
Tak mi to moc nepasuje s tvým tvrzením že EV potřebuje minimum chlazení. Elektromotor sice chladit moc nepotřebuje, ale furt by tam aspoň jeden velký chladič být měl pro to TČ
Furt z toho nevím jestli EV vystačí s podstatně menším chladičem TČ/klimy.
Pokud ano čím to je ? A pokud ne tak kam ten velký chladič schovali, resp. nemá pod plnou maskou málo vzduchu ?
Len ak vychádzaš z toho, že výkon chladiča je priamo úmerný jeho veľkosti, a to nemusí byť pravda. Menší môže byť výkonnejší, sprievodným znakom je vyššia cena, u EV si to asi môžu dovoliť.
Lepšia aerodynamika nevylučuje pekný vzhľad. Lenže to by dizajn nesmeli robiť tí fabrickí babráci, ktorých umenie a invencia siahajú len do výšky platu.
1 díl hororové série SAW (možná znáte) kde 1 chlápek měl zašitou pusu, 2. měl zašité oči. Kona je na tom hůře, ta má obojí.
Automobilový design je v poslední době opravdu tragický.
Raději by měli upravit podvozek, aby to nebylo tak neposedné na nerovnostech a vyřešit problémy s dobíjením baterie 12V baterie zejména při při delší odstávce. A také navýšit ampery pro rychlejší dobíjení + zařídit, aby se baterie držela na dostatečné teplotě pro rychlejší nabíjení.
Ale zase ta spotřeba je srovnatelná s Teslou M 3.
Po instalaci něčeho na střechu nebo na tažné se spotřeba zvýší minimálně.
Jinak snad budou ty světla trochu svítit. Ty LEDky u e-Nira jsou hrozné.
Obávám se ale, že toho neustálé otravné prokluzování kol při zrychlování a vzatáčkách se asi nezbaví.