Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Modernizovaný Hyundai Kona Electric má novou příď bez masky. Technika se však nemění

Hyundai Kona Electric bude i po faceliftu dostupný ve dvou verzích. Základ má výkon 100 kW a kapacitu baterií 39,2 kWh.
Zpět na článek
11. 11. 2020 10:00
11. 11. 2020 10:13
11. 11. 2020 11:23
11. 11. 2020 11:23
11. 11. 2020 12:28
11. 11. 2020 12:50
11. 11. 2020 17:42
12. 11. 2020 00:49
11. 11. 2020 11:33
11. 11. 2020 12:07
11. 11. 2020 15:05
11. 11. 2020 16:32
11. 11. 2020 16:04
11. 11. 2020 16:24
11. 11. 2020 16:28
11. 11. 2020 17:07
11. 11. 2020 18:13
11. 11. 2020 19:09
11. 11. 2020 20:59
11. 11. 2020 20:56
11. 11. 2020 10:00
Mlok Šikmoočko
a ještě se blbě culí. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 12:38
Re: Mlok Šikmoočko
Ale na světlech to vypálí rybník spoustě turbodieslů
11. 11. 2020 10:13
Fuj
Tak tento facelift sa veru nepodaril. Koľko ušetrili tým, že odstránili ten reliéf, ktorý bol na maske pred faceliftom? Inak podľa nadpisu by to auto nemalo mať vpredu asi nič, lebo maska to je stále. Asi autor myslel mriežku chladiča, ale tú nemala elektrická Kona ani predtým.
Rozbalit vlákno
1
11. 11. 2020 11:23
Re: Fuj
Vyzerá to, ako keby sa o p i č i l i (sila, čo ten drbnutý systém považuje za nadávku) po Citroene. Takto na fotke je to fakt hnusné, ale tomu, že to bude v reále vyzerať lepšie, veľa šancí nedávam.
Avatar - KANKUNEN
11. 11. 2020 11:23
Opravdu hnus
světla nad sebou jsou u všech aut hnusné, stejně jako vykulené Mito, Scorpio a teď Puma.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - kari.laz
11. 11. 2020 12:31
Re: Opravdu hnus
Miromen tě za tu Pumu prokleje na šest pokolení :D
Avatar - miromen
11. 11. 2020 12:50
Re: Opravdu hnus
A to jako proč ? To, že to tenhle "ocas" bude dookola opakovat jak pokaženy kolovratek a to zdaleka nejen zde nic nezměni na designově velice pohledne až stylove pumě. A uplně stejně to vidim u stylovky Mita, kde jako kontrast je meně pusobivy vykuleny bratřiček punto. A takova giulietta dalši krasavec:yes:
A ve sve době Scorpio hm za tim jsem se teměř vždy otačel.
Navic tento "designovy" guru nesnašejic kudrlinky a o kudrlinkovych peugeotech bude basnit ? O takovem si myslim sve.
Avatar - KANKUNEN
11. 11. 2020 13:41
Re: Opravdu hnus
Že ty se tak hned chytneš, já nemám rád bizarnosti jako je vykulenost nebo budíky naruby. Scorpio zahynulo, protože ho nikdo nechtěl s vykuleným ksichtem, nevím proč si to Ford chce zopakovat ještě jednou.
Avatar - miromen
11. 11. 2020 17:42
Re: Opravdu hnus
OMG to je solidni marnost.
12. 11. 2020 00:49
Re: Opravdu hnus
Zděšení a odsouzení designu poslední generace Scorpia bylo tak totální a masové, že se prý Ford nikdy neodvážil zveřejnit autora tohoto zohyzďovacího faceliftu. :-[] :-[] :-[]
Avatar - Barrichello
11. 11. 2020 11:29
Úžasný design, chce se mi zvracet
je to hnusný jak pr*del, ten kryt na tu zásuvku a ty světla, prostě hnusná elektrosra*ka, tohle nemá s automobilovým designem co dělat, naprostý odpad
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
11. 11. 2020 11:35
Re: Úžasný design, chce se mi zvracet
suhlas.... stale netusim preco este aj v r 2020 nejeden elektromobil musi silou mocou vzdy vyzerat jak nejaky exot.... pritom elektricke niro vie posobit aj ako normalne auto a nic ipritom nedokazovat ani sa na nic nehrat a netvarrit ako martan.....
Avatar - 3_diamanty
11. 11. 2020 11:33
to je kukuc
fuj tvl... ale tak kona sa mi nikdy nepacila ( aj to jej gycove oplastovanie v pripade spalovacej verzie) aj ked mam inak hyundai rad.... zlate niro v tomto smere :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - miromen
11. 11. 2020 12:07
Opak
Holt neni tlama jako tlama.
Hyndai se u novych generaci vydal cestou mega tlam, ktere jsou až spojeny se světly, ala audi či mazda a v tomhle připadě jde opačnym směrem tedy zaslepenim a tohle je tedy ještě větši šilenost.
Rozbalit vlákno
0
11. 11. 2020 12:43
Lepší aerodynamika
Přijde mi, že má vypouklejší kapotu a jakejsi novej zobák na odtržení stlačeného vzduchu v oblasti s největším odporem. Taky asi pomohlo oddělat ty plasty na boku a zadní lízátko taky vypadá trošku uzavřeněji ala ID.3. Asi jim došlo že Konu stejně nikdo nekupuje očima, takže když už facelift tak ať je aspoň užitečnej...
Rozbalit vlákno
0
11. 11. 2020 15:05
btw
Uz ste videli info o novem bmw iX? 👍
Rozbalit vlákno
1
11. 11. 2020 16:32
Re: btw
https://electrek.co/2020/11/11/bmw-ix-electric-cuv-ix-range-features/

Tak nevim, jestli se mi libi vic bobri zuby nebo Hyundai bez masky.
Spis Hyundai.
11. 11. 2020 16:04
Účel
Mně tohle řešení vyhovuje. Aerodynamicky určitě dává větší smysl.
A hlavně EV potřebují minimum chlazení (když nejde o sporťáky..).

Takže obří gril by měl být reliktem z minulosti. Zdravím 4er...

Je potřeba trochu zvyku.
Zatím mi to taky nejvíc připomíná:
http://www.pohadkar.cz/…/lord-voldemort/
:-)
Kazdopadne to vypada moderne. :yes:
Rozbalit vlákno
7
11. 11. 2020 16:24
Re: Účel
jak velký chladič potřebuje klima resp. tepelné čerpadlo prot topení i klimatizaci ?
11. 11. 2020 16:28
Re: Účel
Oproti chladiči spalovacího motoru?
+ obyčejně ještě chladič stlačenýho vzduchu?

Podívej se na svůj chladič klimatizace, přidej ještě jeden pro chlazení el.motoru, elektroniky a baterek a seš tam. Nebo?
11. 11. 2020 17:07
Re: Účel
Chladiče klimy mám stejně velké jako chladiče motoru.
Tak mi to moc nepasuje s tvým tvrzením že EV potřebuje minimum chlazení. Elektromotor sice chladit moc nepotřebuje, ale furt by tam aspoň jeden velký chladič být měl pro to TČ
11. 11. 2020 18:13
Re: Účel
A myslíš, že tam není, u tý Kony? :-)

To jsou ty otvory dole. ;-)

Rozdíl v chlazení ICE vs EV ti názorně demosntrují přídě Kony (benzinová/hybridní vs elektrická)...
11. 11. 2020 19:09
Re: Účel
Furt z toho nevím jestli EV vystačí s podstatně menším chladičem TČ/klimy.
Pokud ano čím to je ? A pokud ne tak kam ten velký chladič schovali, resp. nemá pod plnou maskou málo vzduchu ?
11. 11. 2020 20:59
Re: Účel
Len ak vychádzaš z toho, že výkon chladiča je priamo úmerný jeho veľkosti, a to nemusí byť pravda. Menší môže byť výkonnejší, sprievodným znakom je vyššia cena, u EV si to asi môžu dovoliť.
11. 11. 2020 20:56
Re: Účel
Lepšia aerodynamika nevylučuje pekný vzhľad. Lenže to by dizajn nesmeli robiť tí fabrickí babráci, ktorých umenie a invencia siahajú len do výšky platu.
12. 11. 2020 03:36
To mě připomíná
1 díl hororové série SAW (možná znáte) kde 1 chlápek měl zašitou pusu, 2. měl zašité oči. Kona je na tom hůře, ta má obojí.
Automobilový design je v poslední době opravdu tragický.
Raději by měli upravit podvozek, aby to nebylo tak neposedné na nerovnostech a vyřešit problémy s dobíjením baterie 12V baterie zejména při při delší odstávce. A také navýšit ampery pro rychlejší dobíjení + zařídit, aby se baterie držela na dostatečné teplotě pro rychlejší nabíjení.
Ale zase ta spotřeba je srovnatelná s Teslou M 3.
Po instalaci něčeho na střechu nebo na tažné se spotřeba zvýší minimálně.
Jinak snad budou ty světla trochu svítit. Ty LEDky u e-Nira jsou hrozné.
Obávám se ale, že toho neustálé otravné prokluzování kol při zrychlování a vzatáčkách se asi nezbaví.
Rozbalit vlákno
0