To by se mohli němečtí a francouzští inženýři moc stydět jak zaostali. Akorát nechápu tu mánii se 48V mild hybridním doplňkem. To mi nebere hlava k čemu jim taková sr...čka pomůže.
Tak neprskej o německým motorovým inženýrství.
A neztrapňuj se. Po okruhu F1 silnice vedou. Monaco, Spa, Valencia a další a ještě další pak po okruzích z minulosti.
Nehceš přestat? Jdi do diskuse o něčem co tě baví a k čemu máš co napsat. Auta to nebudou.
Nikde jsem nepsal, že po okruhu F1 silnice nevedou. Ale já jsem tam nejel a nikdy asi nepojedu takže mě to nezajímá. Budeš se divit, ale auta mě zajímají hodně. Dávám ale přednost vyspělým technologiím.
A proto se navážíš do německých inženýrů.
Karl Benz, Gotlieb Daimler. Wilhel Maybach, Rudolf Diesel, Nicolaus Otto, Ferdinand Porsche, August Horch, Robert Bosch...
Zajímá tě kulový, jinak bys nejezdil v těch střepech.
A jak se ti s novým vyspělým R6 Mazdy jezdí, když tu tak pěješ? Určitě jsi zevrubně vyzkoušel poslední motory R/V6 z Evropy.
Tohle byl tak teoretický plk co jsi napsal, že by bylo lepší ho smazat, nemyslíš?
Vtipný komentář o "vyspělých technologiích", když většina toho, co se dnes používá jako velký hit v automobilismu, vzešlo nějakým způsobem z motorsportu, zejména pak z F1. :-D:-D
Pozri, resp. vypočuj si, čo robia mildhybridy aj so špičkovými motormi. tu konkrétne ako sa zopsul zvuk bavorského R6 po implementácii 48v mildhybridu: https://www.youtube.com/watch?…
To je nesmysl, mildhybrid nedělá se zvukem motoru vůbec nic. Elektromotor má se spalovákem společnou jenom hřídel na které přispívá výkonem/toč. momentem. Zvuk všech nových motorů podléhá novým hlukovým normám a emisním normám a je bohužel maximálně utlumený a to jak díky GPF, tak díky daleko razantnějšímu útlumu výfukových tlumičů (povolené dB(A) se razantně snížily).
Dobre, nie je to priamo vplyv mildhybridu, ten je len ďalším z radu emisných fičúr, ktoré kazia charakter motora a jeho zvuk. Mimochodom GPF má G20ka od uvedenia na trh, teda aj 2020 model.
Ne, mildhybrid zvuk motoru nijak nekazí, nemá čím. Zvuk motoru kazí ucpávky ve výfuku, malý počet válců, přeplňování, přímé vstřikování. Elektromotor s baterkou (hybrid) se zvukem spalovacího motoru nijak nesouvisí.
souvisí, protože při akceleraci se používá elektromotor a tím pádem mizí zvuk spalovacího motoru
lidi jako ty nikdy nic neslyšeli o charakteru motoru
pokud elektromotor "pomáhá", má vliv na jiný způsob využití spalovacího motoru a to má vliv na charakter vozu i zvuk motoru
a to že PHEV nelze dobře vyvážit ..... o tom zase až jindy
Řeč je o zvuku u mildhybridu a u něj se při akceleraci ICE nevypíná, takže zvuk těžko může mizet, ICE je v akci při akceleraci s mildhybridem jako bez něj. Navíc to co sem dal do odkazu iudex je tůrování motoru naprázdno a poslech u výfuků.
mild hybrid vypíná motor :yes:
panejo tady to fičí...
btw. na zvuk se nejezdí, to je průvodní jev, nikoliv nepříjemný, ale že by mi to vadilo víc, než kila navíc a povinný pohon všech kol a automat...
Koukam tady iudex a WinDiesel fakt netusi co je to takovy mild hybrid ale hubu plnou kecu.
Prece to, ze se prida k beznymu motoru malickatej elektromoturecek s par desitkami Nm na par desitek vterin (a zabuduje se to nekdam kam se vejde, nekdy rovnou do prevodovky), tak to se zvukem samotneho motoru neudala ale naprosto vubec nic.
OK, uznávam svoj omyl. Nie som technicky vzdelaný, aj sa mi zdalo logické, že beterka by vplyv na zvuk nemala mať, vychádzal som ale z toho, že model bez mildhybridu má zjavne lepší zvuk, ako model s mHEV. A to je objektívny fakt.
Byla tu řeč o německém inženýrství.
Nedělej ze sebe vola.
Pouýil jsm to na obhajobu Horkým napadeného německého motorářství.
Jestli to nejsi schopen pochopit, jsi blbec.
Určitě bavorské i švábské řadové šestiválce se už stydí, Porsche balí boxer, JLR Ingenium, italové svoje V6. Mazdí motor, který ještě dlouho nebude v prodeji je už teď lepší :yes:
Na to, ze ide o pomerne malu automobilku (sotva 1.5 miliona aut rocne) je obdivuhodne, ze sa pustaju do takychto projektov. Len sa obavam, ci sa tie motory vobec dostanu na nas trh, koli tym pridrbanym europskym emisnym normam...
ale no tak, diskutujeme tady nebo budeme jako sluníčkáři předem lidi vyhazovat z diskuze, protože nejsou správně korektní ????
občas bys mohl sešlápnout brake pedal
A k čemu je dobrý samotný objem? Na me to dojem nedělá, typicky Harley apod, objem 2 litry a z něho 80 koní... nepotrebuju byt v opozici jen na te motorce je to poznat ještě víc než v aute...
Už jsme se snad posunuli od sestilitru se 150 hp á la 60 léta...
Neřeknu nic ve velkém SUV, tam o nic nejde, limuzína budiž... Triumph rocket je motorka “s třásněma” proste:)
hlavně je to o tom, že motorky mají zatím výjimku, jsou o emisní třídu níž a tudíž tam zatím nemusí - až tak nemusí - řešit emise. není v tom žádné hrdinství, žádný punk, jen přihmouřené okolo Evropské unie. Zatím.
šestiválce budou, ale sky X zázrak není a ani nemůže být, protože při zátěži jede normálně a šofér Mazdy by si měl jízdu užívat a ne šetřit. Mercedes měl 350CGI před 20ti lety,ale byl nedoceněný.
Spravy o tom ze Mazda vyvija radove sestvalce som povazoval za klepy typu "jedna pani povidala". Ale tak sa zda, ze som sa mylil, a Mazda to mysli fakt vazne! Tak to teda cumim. 6valec v beznej strednej triede? Ved to je dnes uz pomaly rarita. Dufam ze sa to dostane aj na nas europsky trh. Na to si tie dva roky rad pockam!
Mazda se nikdy nechovala jako ostatní :yes:
A Mazda šilhá po prémii a bez 6-válců to jaksi nepůjde.
A 6-válce někde v USA opravdu lidi zde nepřesvědčí že má Mazda na prémii.
Mazda chce zjevně prodávat méně dražších aut, o tom samém mluví i Mercedes.
tie sestvalce aj podvozok RWD pojdu do lexusu is, ktory kvoli tomu dostal teraz iba facelift, ktory do EU nedorazil a nova generacia is-ka musi pockat na tuto techniku zdielanu s mazdou. Otazka za milion je, kolko penazi z toho bude mat mazda, lebo inak tie naklady na vyvoj nema sancu pokryt.
"Mazda chce zjevně prodávat méně dražších aut, o tom samém mluví i Mercedes."
Mali predaje cez 1,5 miliona, za 2019 uz iba 1,4 a 2020 bude novy "rekord", ja to tipujem na okolo miliona. Aby do 2023 mali z coho zivit dealersku siet v EU... A to su este len subpremia. Ked budu plna premia, tak realne nemusia predat ani tretinu, lebo z tradicnych zakaznikov na to uz nikto cenovo nedosiahne a zakaznici bmw/audi a pod. nie a nie kupovat mazdy...
Bingo, ford ma do konca roka 2020 amnestiu, 5 % aut sa u kazdeho vyrobcu nezaratava do priemeru CO2, logika EU.
Tato vynimka od 1.1.2021 konci a s nou prichadza vyrazne zdrazenie V8 o emisne pokuty, dalsia buducnost predaja mustangu v EU este nie je rozhodnuta, zavisi od toho, ci budu zakaznici ochotni platit Bruselu vypalne.
P.S.
Boli reklamy nedavno v zmysle, kupujte mustang, kym vam ho este mozeme predat za normalnu cenu, mozno si ich postrehol...