Technika
akorát řvoucí stáda elektroprasat chce do koryta baterky. Ne R6ky. Ty jim nelezou do rejpáků!'
Na to, ze ide o pomerne malu automobilku (sotva 1.5 miliona aut rocne) je obdivuhodne, ze sa pustaju do takychto projektov. Len sa obavam, ci sa tie motory vobec dostanu na nas trh, koli tym pridrbanym europskym emisnym normam...
ECO ŠILENCI UDĚLALI A UDĚLAJI TAKÉ NORMY ŽE BUDEME JEZDI EVROPSKÝMA SRAČ?MA O OBSAHU 60 AŽ 800 CM !!!!!!
Proč? Já mám atmosférickou benzínovou 1,8 v obou autech, který mi stojí před barákem.
Aha. A nic víc v nich není? 😒]
...nejsou to dvě hybridní Kojoty?
...nejsou to dvě hybridní Kojoty?
Atmo 1,8? Hmm, tak pán je zřejmě gurmán a na tuhle motorovou nirvánu nemají němečtí inženýři odpověď hodnou konkurence.
Veru, pravý fajnšmeker. Francúzska, resp. japonská atmo 1,8čka, to je mlsanda asi ako sójová držková. 😁
To opravdu nemají.
Jj. zapomněl jsem dodat, že by se měli moc stydět, jak zaostali proti tvým motorickým perlám 1,8 atmo.
Psal jsem ti už včera, ať si vyndáš hlavu ze zadku a dneska ať jdeš do diskuse, kde nebudeš trapnej.
ale no tak, diskutujeme tady nebo budeme jako sluníčkáři předem lidi vyhazovat z diskuze, protože nejsou správně korektní ????
občas bys mohl sešlápnout brake pedal
občas bys mohl sešlápnout brake pedal
1.8 je dobrá tak v moto a nie v aute 🤷 sorry.
a potom ještě v F-1, kterou ajatolláh automobilismu a vyhlášený feinschmecker Fostek vyzdvihuje výše...
Tak v F1 má 1.6 so sebou nepatričný balast. Keď sme pri moto tak čo taký Triumph Rocket? 8-s
Úplný nesmysl. U motorky, kde se pozná ovladatelnost u sportovních modelu i 6kilo vs litr - dostaneš neohrabany ingot, který jede akorát rovně...
Ja som nepísal o ovladatelnosti ale o objeme. Viem, potrebuješ byť v opozícii.
A k čemu je dobrý samotný objem? Na me to dojem nedělá, typicky Harley apod, objem 2 litry a z něho 80 koní... nepotrebuju byt v opozici jen na te motorce je to poznat ještě víc než v aute...
Už jsme se snad posunuli od sestilitru se 150 hp á la 60 léta...
Neřeknu nic ve velkém SUV, tam o nic nejde, limuzína budiž... Triumph rocket je motorka “s třásněma” proste😊
Už jsme se snad posunuli od sestilitru se 150 hp á la 60 léta...
Neřeknu nic ve velkém SUV, tam o nic nejde, limuzína budiž... Triumph rocket je motorka “s třásněma” proste😊
Do motorky muzes dat motor jaky chces, ale stejne na tebe stale prsi, takze ten hlavni problem se tim nevyresi :-!
šestiválce budou, ale sky X zázrak není a ani nemůže být, protože při zátěži jede normálně a šofér Mazdy by si měl jízdu užívat a ne šetřit. Mercedes měl 350CGI před 20ti lety,ale byl nedoceněný.
...dostanete kulový soudruzi, kulový...a ne.s.e.r.t.e mě soudruzi..... 😒]
Spravy o tom ze Mazda vyvija radove sestvalce som povazoval za klepy typu "jedna pani povidala". Ale tak sa zda, ze som sa mylil, a Mazda to mysli fakt vazne! Tak to teda cumim. 6valec v beznej strednej triede? Ved to je dnes uz pomaly rarita. Dufam ze sa to dostane aj na nas europsky trh. Na to si tie dva roky rad pockam!
Mazda se nikdy nechovala jako ostatní :yes:
A Mazda šilhá po prémii a bez 6-válců to jaksi nepůjde.
A 6-válce někde v USA opravdu lidi zde nepřesvědčí že má Mazda na prémii.
Mazda chce zjevně prodávat méně dražších aut, o tom samém mluví i Mercedes.
A Mazda šilhá po prémii a bez 6-válců to jaksi nepůjde.
A 6-válce někde v USA opravdu lidi zde nepřesvědčí že má Mazda na prémii.
Mazda chce zjevně prodávat méně dražších aut, o tom samém mluví i Mercedes.
tie sestvalce aj podvozok RWD pojdu do lexusu is, ktory kvoli tomu dostal teraz iba facelift, ktory do EU nedorazil a nova generacia is-ka musi pockat na tuto techniku zdielanu s mazdou. Otazka za milion je, kolko penazi z toho bude mat mazda, lebo inak tie naklady na vyvoj nema sancu pokryt.
"Mazda chce zjevně prodávat méně dražších aut, o tom samém mluví i Mercedes."
Mali predaje cez 1,5 miliona, za 2019 uz iba 1,4 a 2020 bude novy "rekord", ja to tipujem na okolo miliona. Aby do 2023 mali z coho zivit dealersku siet v EU... A to su este len subpremia. Ked budu plna premia, tak realne nemusia predat ani tretinu, lebo z tradicnych zakaznikov na to uz nikto cenovo nedosiahne a zakaznici bmw/audi a pod. nie a nie kupovat mazdy...
"Mazda chce zjevně prodávat méně dražších aut, o tom samém mluví i Mercedes."
Mali predaje cez 1,5 miliona, za 2019 uz iba 1,4 a 2020 bude novy "rekord", ja to tipujem na okolo miliona. Aby do 2023 mali z coho zivit dealersku siet v EU... A to su este len subpremia. Ked budu plna premia, tak realne nemusia predat ani tretinu, lebo z tradicnych zakaznikov na to uz nikto cenovo nedosiahne a zakaznici bmw/audi a pod. nie a nie kupovat mazdy...
Ja si osobne myslím ze 6valce sa na európsky trh nedostanú, takže kľud... 😉
Proč by ne?
emisne pokuty - ked ma stvorvalec SkyactivX podla WLTP spotrebu 6 litrov, sestvalec bude mat aspon 7 - norma je 4.
Dobre a teď mi zkus vysvětlit, proč se prodává Ford Mustang s V8 5.0.
Nic? Ptám se pořád dokola, Ford má amnestii nebo co?
Nic? Ptám se pořád dokola, Ford má amnestii nebo co?
Bingo, ford ma do konca roka 2020 amnestiu, 5 % aut sa u kazdeho vyrobcu nezaratava do priemeru CO2, logika EU.
Tato vynimka od 1.1.2021 konci a s nou prichadza vyrazne zdrazenie V8 o emisne pokuty, dalsia buducnost predaja mustangu v EU este nie je rozhodnuta, zavisi od toho, ci budu zakaznici ochotni platit Bruselu vypalne.
P.S.
Boli reklamy nedavno v zmysle, kupujte mustang, kym vam ho este mozeme predat za normalnu cenu, mozno si ich postrehol...
Tato vynimka od 1.1.2021 konci a s nou prichadza vyrazne zdrazenie V8 o emisne pokuty, dalsia buducnost predaja mustangu v EU este nie je rozhodnuta, zavisi od toho, ci budu zakaznici ochotni platit Bruselu vypalne.
P.S.
Boli reklamy nedavno v zmysle, kupujte mustang, kym vam ho este mozeme predat za normalnu cenu, mozno si ich postrehol...
:-!
A neztrapňuj se. Po okruhu F1 silnice vedou. Monaco, Spa, Valencia a další a ještě další pak po okruzích z minulosti.
Nehceš přestat? Jdi do diskuse o něčem co tě baví a k čemu máš co napsat. Auta to nebudou.
Karl Benz, Gotlieb Daimler. Wilhel Maybach, Rudolf Diesel, Nicolaus Otto, Ferdinand Porsche, August Horch, Robert Bosch...
Zajímá tě kulový, jinak bys nejezdil v těch střepech.
Tohle byl tak teoretický plk co jsi napsal, že by bylo lepší ho smazat, nemyslíš?
Anebos myslel ať se podívám a taky se zhnusím? Tak to jo.
lidi jako ty nikdy nic neslyšeli o charakteru motoru
pokud elektromotor "pomáhá", má vliv na jiný způsob využití spalovacího motoru a to má vliv na charakter vozu i zvuk motoru
a to že PHEV nelze dobře vyvážit ..... o tom zase až jindy
panejo tady to fičí...
btw. na zvuk se nejezdí, to je průvodní jev, nikoliv nepříjemný, ale že by mi to vadilo víc, než kila navíc a povinný pohon všech kol a automat...
Prece to, ze se prida k beznymu motoru malickatej elektromoturecek s par desitkami Nm na par desitek vterin (a zabuduje se to nekdam kam se vejde, nekdy rovnou do prevodovky), tak to se zvukem samotneho motoru neudala ale naprosto vubec nic.
Nedělej ze sebe vola.
Pouýil jsm to na obhajobu Horkým napadeného německého motorářství.
Jestli to nejsi schopen pochopit, jsi blbec.
Pozor Romane, je to horký! 😉