Novinky
"Doba elektrifikovaných hot hatchů je zkrátka tady."
A kde jsou! Kde je ta doba a ty auta!
Tohle blbé rádoby zajímavé elektro-ejchuchu na konci článku je směšný.
Ano jistě. HH s váhou přes 1.5tuny je snem každého řidiče.
Jinak článek je hodně spekulativní, ale přesun pod Alpinu by byl logický.
A kde jsou! Kde je ta doba a ty auta!
Tohle blbé rádoby zajímavé elektro-ejchuchu na konci článku je směšný.
Ano jistě. HH s váhou přes 1.5tuny je snem každého řidiče.
Jinak článek je hodně spekulativní, ale přesun pod Alpinu by byl logický.
I s řádově vyšší cenovkou bo Alpina...
Nemusí zásadne byť. Alpina je drahá, lebo vyrába špecialitky, auto na úrovni MRS bude musieť mať podobnú cenu ako doteraz, inak by proti Cupre alebo Golfu asi neuspel... Keď si to uvedomujeme ty, tak určite aj oni. Roobia z ereska ALpinu aby predali viac, nie aby predali menej, nie? A pre tých menej ortodoxných Megane GTI možno zostane, o ňom reč nie je.
Ekonomický tlaky si nevybíráš = a teď to je a bude dík světový pandemii = eště horší
Masovky zdraží(ly) ale nějak to jde = okrajový modely to budou mít ještě (mnohem) těžší
Masovky zdraží(ly) ale nějak to jde = okrajový modely to budou mít ještě (mnohem) těžší
Zatím to vypadá tak, že začal konec spalováků a dál budou jen za příplatek, aby cena byla podobná EV.
Čo píšeš je mimo realitu. Emisné pokuty nepustia a mainstreamový Renault nebude vedieť utiahnuť také pálky ako sa budú platiť za vysokovýkonné (=vysokoemisné) športiaky, resp. ak to plne premietnu do ceny, kupujúci to nebudú vedieť zaplatiť (resp. nebudú ochotní zaplatiť pri mainstreame). Kdežto u športovej, "prémiovej" značky bude vyššia cena zákazníkmi skôr akceptovateľná, čiže je šanca, že za drahý hotheč pod značkou Alpina budú ľudia skôr ochotní zaplatiť ako za drahý hotheč pod značkou Renaultu.
Btw. u nás faceliftovaný Megane RS vôbec nie je v ponuke, ale v Nemecku začína tesne pod 40t eur. To je len o 1500 eur menej, ako tam stojí BMW 128ti. Takže priestor na zdražovanie pod značkou Renaultu proste nie je. Kto by kúpil Renault za cenu BMW?
Btw. u nás faceliftovaný Megane RS vôbec nie je v ponuke, ale v Nemecku začína tesne pod 40t eur. To je len o 1500 eur menej, ako tam stojí BMW 128ti. Takže priestor na zdražovanie pod značkou Renaultu proste nie je. Kto by kúpil Renault za cenu BMW?
Nechápu, jak může výše uvedený závěr jinak totálně tragického článku autor jakoby otočit do pozitivní roviny - ubohá fraška. Který příznivec hot-hatchů by si koupil nějakou předraženou a těžkou hybridní plečku, pravděpodobně navíc ještě s automatem?!! 😲 😒 😒 😒
P.S. Milé evropské značky, těšte se, jak vám v kategorii hot-hatchů nakope zadek dříve podceňovaný Hyundai! Ten jediný totiž se svojí i30N (a již brzy i boží i20 N) nabízí přesně to, co zájemci o hot-hatch chtějí! Nemyslel jsem si, že to někdy napíšu, ale je to tak - Bravo, Hyundai! 😄 :yes: :yes: :yes:
P.S. Milé evropské značky, těšte se, jak vám v kategorii hot-hatchů nakope zadek dříve podceňovaný Hyundai! Ten jediný totiž se svojí i30N (a již brzy i boží i20 N) nabízí přesně to, co zájemci o hot-hatch chtějí! Nemyslel jsem si, že to někdy napíšu, ale je to tak - Bravo, Hyundai! 😄 :yes: :yes: :yes:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kto by to este pred 2 rokmi cakal ze dnes uz aj i30N bude zaujimavejsia volba ako RS megane ...
hyundai :yes:
hyundai :yes:
Tak na rozdiel od redaktora si myslím, že je to zlá správa v oboch prípadoch. Ak Megane RS skončí bez náhrady, je to zlá správa bez ďalšieho, proste ďalšia legenda odchádza do histórie a Renault už nebude produkovať (po tom, ako už dávnejšie skončilo Clio RS) žiadne ostré auto.
A aj alternatíva, že by Megane RS pokračoval pod značkou Alpine nie je zrovna dobrá správa, lebo to takmer určite bude znamenať zdraženie (pretože Alpine je viac ako Renault, za čo si bude treba zaplatiť, presne v štýle Cupry).
A aj alternatíva, že by Megane RS pokračoval pod značkou Alpine nie je zrovna dobrá správa, lebo to takmer určite bude znamenať zdraženie (pretože Alpine je viac ako Renault, za čo si bude treba zaplatiť, presne v štýle Cupry).
https😐/www.youtube.com/watch?… :yes: :yes: :yes:
Dneska už i https😐/www.evo.co.uk/toyota/yaris/202068/toyota-gr-yaris-2020-review-a-true-homologation-superstar :yes:
Ale ...Pažout GTI mrtev.
FoFo RS mrtev.
Astra OPC - pod drnem.
Některý vostrý japonci (i když ne HH - WRX,Evo) dávno mrtvi.
Podle mě další pod nůž asi půjde CTR.