Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault Mégane R.S. čeká konec. Špatná zpráva to ale být nemusí

24 komentářů

CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - hugino
hugino
Presne tak prežijú len najlepší a najsilnejší. :yes: Golf GTi,Cupra Leon alebo Octavia RS a možno ešte Civic R-Type a Focus RS.Ostatný ako Toyota,Opel,Mazda alebo Kia nemajú adekvátny model.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Což ale není Golf = obzvlášť tahle generace https😐/www.autoforum.cz/…tak-aby-prohral/

https😐/www.youtube.com/watch?… :yes: :yes: :yes:

Dneska už i https😐/www.evo.co.uk/toyota/yaris/202068/toyota-gr-yaris-2020-review-a-true-homologation-superstar :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
180kW Cupra s DSG ani Octa určitě nejsou nejlepší HH. 308 GTI byla výborná, akorát drahá. MRS byl minimálně v předchozí generaci legendární. :no:
Avatar - hugino
hugino
Je velmi diskutabilné ktoré je najlepšie.Pre niekoho Octa pre iného Focus.Niekto to používa každodenne niekto len cez víkend na okruh.Výkon nie je všetko nie každý potrebuje 300 k +.Ale v konečnom dôsledku prežijú tie ktoré sa predávajú.Kde sú legendy ako Mitsubishi,Subaru alebo Lancia.Ide o to že ešte sú automobilky ktoré tento druh áut stále ponúkajú a ostatné chcú len Crossovery aleb SUV a hlavne elektrifikované.Keď budú na sídliskách z okien trčať káble a na chodníkoch sa o ne budú chodci potkýnať to ešte len bude sranda.O tom som písal.Golf GTi založil túto kategóriu a ostatný sa ho len snažia neustále dobehnúť ale on je stále o krok vpred. :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj nejlepší HH sou typu karoserie Okta 😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
I30 N je nič?
Anonym
A Golf R. A další.
Ale ...Pažout GTI mrtev.
FoFo RS mrtev.
Astra OPC - pod drnem.
Některý vostrý japonci (i když ne HH - WRX,Evo) dávno mrtvi.
Podle mě další pod nůž asi půjde CTR.
Anonym
"Doba elektrifikovaných hot hatchů je zkrátka tady."
A kde jsou! Kde je ta doba a ty auta!
Tohle blbé rádoby zajímavé elektro-ejchuchu na konci článku je směšný.
Ano jistě. HH s váhou přes 1.5tuny je snem každého řidiče.
Jinak článek je hodně spekulativní, ale přesun pod Alpinu by byl logický.
Avatar - SKAY
SKAY
I s řádově vyšší cenovkou bo Alpina...
ericn
No a tím půjdou prodeje ještě více dolu 😁
traveldrive
Nemusí zásadne byť. Alpina je drahá, lebo vyrába špecialitky, auto na úrovni MRS bude musieť mať podobnú cenu ako doteraz, inak by proti Cupre alebo Golfu asi neuspel... Keď si to uvedomujeme ty, tak určite aj oni. Roobia z ereska ALpinu aby predali viac, nie aby predali menej, nie? A pre tých menej ortodoxných Megane GTI možno zostane, o ňom reč nie je.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ekonomický tlaky si nevybíráš = a teď to je a bude dík světový pandemii = eště horší

Masovky zdraží(ly) ale nějak to jde = okrajový modely to budou mít ještě (mnohem) těžší
pogo26
Zatím to vypadá tak, že začal konec spalováků a dál budou jen za příplatek, aby cena byla podobná EV.
Avatar - iudex
iudex
Čo píšeš je mimo realitu. Emisné pokuty nepustia a mainstreamový Renault nebude vedieť utiahnuť také pálky ako sa budú platiť za vysokovýkonné (=vysokoemisné) športiaky, resp. ak to plne premietnu do ceny, kupujúci to nebudú vedieť zaplatiť (resp. nebudú ochotní zaplatiť pri mainstreame). Kdežto u športovej, "prémiovej" značky bude vyššia cena zákazníkmi skôr akceptovateľná, čiže je šanca, že za drahý hotheč pod značkou Alpina budú ľudia skôr ochotní zaplatiť ako za drahý hotheč pod značkou Renaultu.
Btw. u nás faceliftovaný Megane RS vôbec nie je v ponuke, ale v Nemecku začína tesne pod 40t eur. To je len o 1500 eur menej, ako tam stojí BMW 128ti. Takže priestor na zdražovanie pod značkou Renaultu proste nie je. Kto by kúpil Renault za cenu BMW?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Zatím tu máme dvoutunové koncernové plečky, se kterými bude zábava asi jako s dehtovou ORS v kombajnu.
Arese
Nechápu, jak může výše uvedený závěr jinak totálně tragického článku autor jakoby otočit do pozitivní roviny - ubohá fraška. Který příznivec hot-hatchů by si koupil nějakou předraženou a těžkou hybridní plečku, pravděpodobně navíc ještě s automatem?!! 😲 😒 😒 😒
P.S. Milé evropské značky, těšte se, jak vám v kategorii hot-hatchů nakope zadek dříve podceňovaný Hyundai! Ten jediný totiž se svojí i30N (a již brzy i boží i20 N) nabízí přesně to, co zájemci o hot-hatch chtějí! Nemyslel jsem si, že to někdy napíšu, ale je to tak - Bravo, Hyundai! 😄 :yes: :yes: :yes:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
A jako obvykle po těch tvých předpovědích bude situace úplně jiná. 😁 😁
Arese
Jasně, a milovníci hot-hatchů budou stát fronty na ty odporné těžké hybridní krumply bez manuálu? To si fakt myslíš, jo? 😒] 😒] 😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
kto by to este pred 2 rokmi cakal ze dnes uz aj i30N bude zaujimavejsia volba ako RS megane ...

hyundai :yes:
Avatar - iudex
iudex
Tak na rozdiel od redaktora si myslím, že je to zlá správa v oboch prípadoch. Ak Megane RS skončí bez náhrady, je to zlá správa bez ďalšieho, proste ďalšia legenda odchádza do histórie a Renault už nebude produkovať (po tom, ako už dávnejšie skončilo Clio RS) žiadne ostré auto.
A aj alternatíva, že by Megane RS pokračoval pod značkou Alpine nie je zrovna dobrá správa, lebo to takmer určite bude znamenať zdraženie (pretože Alpine je viac ako Renault, za čo si bude treba zaplatiť, presne v štýle Cupry).
pogo26
Výrazné zdražování aut se spalovákem je realita, které zatím dost voličů tleská.
Arese
Ono na každého jednou dojde. Jen co si takoví volici půjdou koupit auto! 😒]