Český herec a dabér Martin Písařík je motoristický obojživelník. Zvládá řídit automobily i motocykly. S jednostopými stroji dokonce vyráží na daleké cesty.
Dobrý den Martine, vaše cestovatelské dokumenty jsou skvělé. Zhltl jsem vše, co je na iVysilání jedním dechem. Zvlášť Irák mě potěšil. Byl jsem v Iráckém Kurdistánu asi před 5 lety a u dokumentu jsem nahlas vykřikoval "Tady jsem byl. A tady taky. ...". Trochu škoda, že jste nedojeli přes Sulajmánii až na východ do Halabdžy.
Lehce jsem se podíval i do východní Afriky. Ze západní jsem měl respekt.
Jsme podobného věku a mám podobně staré dítě. Nedoveu si ale představit, že bych ženě oznámil, že 3 týdny z 5 týdnů dovolené strávím v Africe :-). Máte můj obdiv.
Jsem rad ze padli komunisti. Kdyby ne, nikdy bych se nedozvedel kolik divnych a jak moc divnych lidi v tomto narode existuje. A zemrel bych v nevedomosti
Dokumenty jsou skvělé. Když jsi prominentní držťka (komediant) tak s takovým nápadem prostě nemůžeš pohořet. Zasponzoruje ti to ČT z koncesionářskejch poplatků a jak vidno, někteří duchem méně obdaření jedinci pak ještě chrčí blahem a obdivují tě jako idol.
Hele Písařík mi nevadí, dokumenty taky koukám. Ale kdby to dělal za svoje by to bylo lepší.
Jako že si za svoje koupí techniku, vše vyrobí a pak to věnuje ČT? Takhle to někde funguje?
Pokud to má diváky a stálo to přiměřený peníz, tak je to podle mě v pořádku. Od toho koncesionářské poplatky jsou.
Youtube?
No tak dobře.
Když se nad tím zamyslím...je to v rámci využití těch peněz v ČT ještě jedna z nejlepších alternativ. Jak jsem napsal - taky na to koukám.
Ale nemám moc rád vyvážení komediantů po světě za naše prachy. Prostě má platit: "Chudej jako herec." :-!
Tento tvůj názor je podobně kreténský, jaký prezentoval náš prezident Z., podle kterého je nejlepší, když naši umělci mají holý zadek, protože pak z nich údajně padají nejlepší umělecké výkony.... :-(:no:
Připojuju se s pochvalnými slovy o tomhle seriálu, mám docela nakoukaný i jiný dobrodružný cestopisy, ať už motorkářský (Liška + Révai, poslední film Marka Slobodníka) nebo autařský (pokud se dá Trabant považovat za auto :) ) a tenhle projekt nad nima poměrně vysoko vyčnívá profesionalitou i atraktivitou. Samozřejmě jsou díly lepší i slabší, ale standard je nastaven vysoko a ta půlhoďka vždycky uteče jak voda. Kdyby seriál vznikal je pro mě, ocenil bych detailnější zaměření na itinerář cesty, používanou výbavu, na techniku motorek a na podobný nezáživný témata, a to na úkor pasáží "o lidech", kteří mě nezajímají, ať už jsou bílí, černí, žlutí nebo zelení, v Česku, v Austrálii, v Africe nebo kdekoliv jinde. Ale chápu, že tvůrci i diváci to mají většinou jinak. Btw kdyby někoho zajímalo víc detailů o tom, jak se tenhle projekt urodil, včetně toho, jak nejjednoduchá k němu vedla cesta, může kouknout třeba na tenhle rozhovor s Igorem - https://youtu.be/DLvZ60P6xNM (Motoplky jsou dostupný i jako podcast na Spotify).