Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Mustang Mach 1 už si můžete objednat i v ČR. Kolik stojí? A kdy se k vám dostane?

Ford Mustang Mach 1 je nejvýkonnější verzí ikonického amerického kupé, jakou si oficiálně můžete v Evropě koupit. Objednat si ho můžete i v České republice.
Zpět na článek
16. 11. 2020 20:57
17. 11. 2020 03:37
17. 11. 2020 07:17
17. 11. 2020 07:54
17. 11. 2020 08:11
17. 11. 2020 23:38
18. 11. 2020 09:07
18. 11. 2020 22:28
18. 11. 2020 22:28
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2020 20:57
Paráda
Jak se s tim vypořádají kritici snižování emisí který se přes XY vysvětlení domnívají že to je JEN v zlé EU to těžko říct (no lehko = svoje chybné vidění nikdy nepřipustí) ale auto je :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 11. 2020 21:01
Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Pro Ford neplatí emise? Ani hlukové limity? Neplatí emisní pokuty? Jak to s tímhle konkrétním autem dělají?
:yes:
Rozbalit vlákno
64
16. 11. 2020 21:33
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
To je mi v podstatě úplně jedno, hlavně že tady je! :-) :-) :-) :-! :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2020 21:47
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Takže přestaneš opakovat ty blbosti o EU = nebo viz já 20:57?
Avatar - twistedTSD
16. 11. 2020 21:59
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Kvůli okrajovému modelu, kterého se prodá pár kusů?
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2020 22:03
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Takže viz já 20:57 :-)

Hele a CO ty na třeba americký emisní limity? Tam je to 125g CO2/km = neni to vlastně při tamních běžnejch autech DALEKO PŘÍSNĚJŠÍ než našich evropskejch 95? :*) :-!
16. 11. 2020 22:09
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Emise neplatí pro auta, ale pro automobilky.
Ford zase tolik nedělá hybridy nebo elektromobily, aby s tím neměl problem.
Mustang - okrajový model? Není to nejprodávanější sporťák vůbec?
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2020 22:17
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Jo v celkových prodejích přes pěkný vlastně ve svý kategorii rekordní prodeje = je to v celkových početech prodaných aut v Evropě = okrajový model

A s cenou kde drobnej příplatek za vyšší emise = nehraje moc roli. Byť samozřejmě emise sou celkový. Ale Fordu neláme vaz jeden sportovní model kterýho místní prodeje budou kusový, ale OPAK https://www.autoforum.cz/…zastavit-prodej/
Avatar - twistedTSD
17. 11. 2020 01:23
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Ale snad se počítají z toho, co se prodalo. Mustang není základ nabídky a mají plug-iny.
17. 11. 2020 09:08
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Jen na vysvětlení: ptám se protože mě zajímá, že nové BMW s benzínovým šestiválcem musí mít mild hybrid, "ztlumený" zvuk, navíc zdraží a bůhvíco ještě a Ford přijde s posíleným atmosférickým motorem, který neplní vůbec nic a cena se zvýší tak nějak mírně.
Pokuty se počítají z toho, co se prodalo? A to je potom kupujícím zpětně naúčtují do ceny? Měl jsem za to, že emisní pokutu už výrobce promítne do ceny toho kterého vozu? Nebo se to rozpočítává průměrem a majitelé hybridů ji platí taky?
Pokud platí to, co napsal Karel a emisní pokuta je třeba 0,5M, proč není zohledněna v ceně vozu?
To jsou věci, které mě zajímají, ne kvůli tomu, že bych to Mustangu nepřál, ale jen ze zvědavosti, chtěl bych tomu rozumět.
Avatar - _Karel_
17. 11. 2020 09:30
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Vysvětluju si to tak, že i s emisní pokutou pořád nejsou v mínusu (americké ceny vypadají jinak, že jo) a berou to jako image maker. Je to vážně zvláštní.
17. 11. 2020 10:46
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Tady je to slovo hodně oblíbené, chápeš to tak, že ho "dotují"? :-)
Avatar - _Karel_
17. 11. 2020 11:19
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Ano, to slovo je vhodné :D
ale můžu být úplně vedle.
Avatar - speedfred
17. 11. 2020 10:47
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Chalani to vysvetľovali už v inej diskusii že do konca tohoto roku sa pokuty nevzťahujú na 5% predaných áut každej značky? Tá výnimka je do konca roku 2020. Od 2021 už vraj dvíhajú ceny aj u Mustanga.
Avatar - _Karel_
17. 11. 2020 11:20
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
O tom slyším poprvé, i to by bylo vysvětlení.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2020 16:53
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
To se tu probíralo už i v diskuzích a JE to PRAVDA

Pro kritiky jak často se poslední roky mění emisní pravdila NENÍ to kvůli zlé EU ale je to kvůli ZLÉMU vw. Fakt

Normálně je další stupeň další norma tak po 5ti letech ALE protože megagiga podvody Dieselgate https://www.idnes.cz/…est-oxidy-dusiku v TAK šíleném rozsahu že nešlo přikázat úplné plnění třeba od příštího roku PROTO je to tuhle pětiletku rozdělené na fáze = postupně ABY to automobilky zvládly dostat se zase do reálu = bez podvádění. A proto to je teď tak rozfázované vlastně každý rok další krůček = normální by to mělo být až zas po přijetí další generace = Euro 7
A jeden z těch "úlevných" postupných kroků k normálnímu plnění = je teď zanedlouho končící výjímka = pro (nejvyšších) 5%
17. 11. 2020 12:04
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Takže kupujte dokud budou? Jsem zvedav jak půjde Stang za 2M...
Avatar - speedfred
17. 11. 2020 12:38
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Tak on asi pojde ale nie v EU, príp už nie tak dobre až sa naplnia tieto scénare.
Avatar - KANKUNEN
17. 11. 2020 13:40
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Zásadní informace :yes:
16. 11. 2020 21:59
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Proste zaplati do kasicky EU vypalny par desitek tisic korun. Teda, zakaznik zaplati. Tohle bude mit emise tak 300 g/km. Ale je to krasny auto a krasnej neekologickej motor :yes:
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2020 22:06
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 má 268g CO2/km

Pro tyhle zcela okrajový auta = žádnej problém. A drtivá absolutní většina VČETNĚ ostrých kritiků o kterých mluvím v úvodním příspěvku jako si ty a Arese = nikdy neměla ani auto který ty současný emise umí = Camry 160kW nebo RAVku 222koní. A protože osud má rád černej humor = spíš nikdy mít nebude. O autech co dneska dávají emise co budou za dekádu 8-sport-engineered-prijizdi-jako-ostry-plug-in-hybrid-s-vykonem-360-koni-136164" rel="nofollow" target="_blank">https://www.auto.cz/…-360-koni-136164 nemluvě
16. 11. 2020 22:25
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Jdi už s tou z.a.s.r.a.n.o.u Camrynou a RAVkou do hajzlu. Kupuj si je třeba každý týden, ale nezamořuj s tím zdejší diskuse. Je to trapné a ubohé. ;-\ :no:
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2020 22:28
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Chápu = to jako uznání že ano auta týhle úrovně a výkonu co ty emise který kritizuješ dávají = si nikdy neměl a mít nebudeš. Prostě viz úvodní příspěvek + protože ti došlo že to tak je = přišlo urážení
16. 11. 2020 22:30
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Ne, Toyotu si opravdu nikdy nekoupím. To jsi uhodl úplně přesně. Mám spadeno na úplně jiné stroje! ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2020 22:36
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
No tak si kup podobně výkonný a s podobnejma emisema = jedno jestli od PSA nebo BMW nebo cokoli. Nikdo ti Toyotu nenutí to je PŘÍKLAD = že to jde. NEJDE o konkrétní značku = jde o tvůj zcela nesmyslný fanatismus. Vykřikuješ že si NEMŮŽEŠ kvůli ZLÝ EU takovýhle Mustangy apod koupit = no a můžeš. Jedno jestli chceš Ford, Lexus, BMW nebo cokoliv = chceš V8 = no tak si ho koupíš

To chápeš že MŮŽEŠ žejo?

Chyba neni v 50 let trvajících emisních normách a snaze omezovat emise = ale zřejmě v tvý hlavě. Prostě neni problém koupit si relativně zaplatitelnej V8 i s manuálem jak chceš neni problém koupit si ani V12 s manuálem = tady v Evropě

Takže viz úvodní příspěvek = PROČ kritizuješ?
16. 11. 2020 23:53
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Jo, zatím to není problém. U jednoho vyjímečného auta. Promluvíme si o tom tak za 2-3 roky, souhlasíš? ;-\
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2020 17:02
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Jak u JEDNOHO? :-O
Chlape přijde mi že KRITIZUJEŠ dokonce OSTŘE kritizuješ = ale jako u emisí, vlastně nevíš co

Jen trochu prémiovější ale de facto to samý je https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 to samý https://www.automobilrevue.cz/…valce_47786.html ale samozřejmě i BMW, Mercedes, audi Lexus má i https://www.auto.cz/…omba-roku-111966 dá se určitě dovézt i Camaro a pak tu jsou 4dvéřový V8 dneska už i použitelně jezdící SUV V8 případně sportovnější modely značky

Osmiválcovejch kupé je tu v nabídce = popravdě (bohužel) VÍC než trh žádá! Hele odpověz už na ty emise = v zásadě stejný sou všude = jedno jestli americe nebo i v číně. Jedinej rozdíl je že za celý ty dekády je to poprvé co evropa má o fous přísnější = i když pokud vezmu běžný evropský auto a americký = v reálu maj snad přísnější limity ;-)

Za 2-3 roky = tu budou V8 i V12 taky. Jen vzhledem k ekonomický realitě planety po covidu a naší už předcovidový https://www.irozhlas.cz/…y_2005201953_ada ke který s covidem přišel propad kurzu korunu = budou asi DRAŽŠÍ

Plus samozřejmě evoluce motorů se nezastavila tam kde bys chtěl ty v 80. letech na V6 Busso = výkonově dneska R3 toyoty ale TAKY s MANUÁLem :-!

Ale pokračuje a tam kde dřív bylo V8 nebo dokonce V12 stejnej výkon dává V6 https://www.maserati.com/cz/cs
18. 11. 2020 11:12
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
95g/km a 125 g/km je u tebe fous a jak by to vypadalo, kdyby to byly 2 fousy? :D :D Problém je že 125 g /km jsi schopen ještě jakž tak u spalovacího motoru dát. 95g/km už bohužel spalovák nedá. Ta hranice, kdy to ještě jde splnit a kdy ne se láme někde kolem 110 g/km Zbytek světa je nad touto hranicí a jediná EU hluboko pod ní, "Odborně" řečeno je to ten tvůj fous. :-[] :-[] , Takže tu svojí LEŽ o celým světě si strč do ***.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2020 11:28
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Aha = takže DÁL TOTÁLNĚ MIMO realitu :*)

Tak ZNOVA = běžný evropský auto https://www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/ tohle je průměrný výkon, docela SLABOTA žejo = jen spalovací motor s tímhle výkonem a 95g CO2 = to JAK VÍME jde. Tedy my to víme = k tobě to dle i posledního příspěvku = ještě nedorazilo :-)

A teď běžné auto v USA = velikostí a výkonem = a 125g CO2/km ;-)

Soustřeď se představuj si to porovnávej si to = to DÁŠ :D

FASCINUJÍCÍ je tvá závěrečná věta o LŽI = to se opravdu takhle totálně MIMO? Furt jen kritizuješ = a nevíš že to JE VŠUDE? Psal si že už chápeš Kjótský protokol dávaný dohromady před čtvrtstoletím = no tak STEJNÉ emisní normy CO2 má třeba i Čína = tam je to myslim 110g CO2/km = prostě CELÝ SVĚT

I když budeš sebesprostší o věcech který nevíš = FURT budou pravda. Ani další *** a autisti (zrovna nedávno dávali na ČT2 https://www.csfd.cz/…mercury/prehled/ je tam i konkrétní věta = parafrázuju = že to je OMYL že autismus je synonymum retardace = jak si i ty rád pleteš :-) Nekouknul ses? Tuctovej akčňák ale vidět se dal = teda já už před lety

Tak přes tvý VULGARISMY o věcech kterým nerozumíš a popírání viz tvá poslední věta = ta TVÁ věta je = naprosto jednoznačná prokazatelná LEŽ

Tak to zkus eště jednou promyslet běžný americký auto nejprodávanější tam je https://www.tipcars.com/…on-50047046.html + https://www.fordfseries.com/cs/?… a 125g a naše realita a tady to je německá jediná zem s neomezenou rychlostí https://www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/ a našich 95g CO2/km
18. 11. 2020 12:07
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Nech si ty svoje klišé s realitou. To nikoho nezajímá blbečku co ty považuješ za mimo realitu. Zajímavý jak se z toho teď snažíš vykecat. Nejdřív lžeš jak to tak má celý svět, ale pak neochotně přiznáš, že tak nízký limity CO2 u aut jako EU nemá nikdo na světě. Všichni jsou o desítky gramů výš. Alespoň, že to přiznáš. Takže teď už nemůžeš lhát, když si to přiznal. A taky by bylo ještě zajímavý zmínit kolik se platí výpalný za nadlimitní emise v jednotlivých státech. Jestli to navíc třeba není výrazně méně než to nastavila EU pro svůj trh.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2020 12:11
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Tvý chování je stejně tristní = jako inteligence = no aspoň to máš v rovnováze

Takže ZNOVU pro méně chápavé vulgární lháře: Už celý život (nejen) co jezdíš s autem = jsou ty emise ca podobné PRO CELÝ SVĚT. Jediná aktuální změna je = že minulých 50 let je měl nejpříspější někdo jiný = teď my. Je to správně PROTOŽE tu je nejvyšší hustota na km2, ale nechci ti to dál komplikovat = uznat že kapku víš oceán nevíš, že 99% věcí a souvislostí nechápeš a že je mraky lidí který jo = to je asi MIMO reálnou možnost = že bys to přiznal. Ale k těm emisím co opět dál překrucuješ a urážíš = teď už si ZMĚNIL rétoriku = a přiznáváš že g CO2/km nemá jen Evropa = VELKÝ (po)krok :yes:

ALE má to ALE = viz nejprodávanější auto v americe https://www.sauto.cz/…d/f-150/17818804?… a tamních 125g CO2/km vs naše realita https://www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/ a místních 95g CO2/km

Zkus na tomhle předchozím odstavci MÁKNOUT

Doplňkové dotazy = pro TEBE to bylo správně, dokud měl nejpřísnější emise = někdo jiný?

Třeba by ti pomohla vakcína zmiňovaná v úvodu https://www.mall.tv/udalosti-ludka-stanka/nahrazka-svobody-s-andrejem-a-pribeh-moznych-protibabisovskych-koalic :-!
18. 11. 2020 13:16
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Nééé vole bavíme se o emisích CO2 nesnaž se zase utíkat z kouta někam jinam a to klišé o oceánech a kapkách si taky nech. Ty tvoje výblitky zbytečně prodlužují tvoje příspěvky a nebaví me je ani číst. Proč je vůbec píšeš tak dlouhý, když obsahově v nich je minimum? Piš věcně, úderně, konkrétně ty ***, jinak se nebudu ani obtěžovat ty tvoje hov-na číst. Správné jsou takové limity emisí, které se dají plnit. Třeba jako to mají právě v okolních státech po světě. Jsem rád, že jsi přišel na to, že 95 g/km nemá krom EU nikdo, takže žádný celý svět viď ty ***! Ne že se pak jen do EU nevozí určité modely se spalovacími motory, protože je tady výrobci nedokážou ani homologovat. Ještě by mě zajímalo jak veliký výpalný se platí v jednotlivých státech za nadlimitní emise CO2. Nějak se mi to nepodařilo nikde najít.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2020 13:46
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
1) to že kapku víš a OCEÁN NEvíš = to není klišé. To jako bacha = to je REALITA

2) Emise aut CO2 = jsou tady (což si dodnes popíral) CELO SVĚTOVĚ. NE jen v Evropě teda EU = jak si tvrdil = a opět je historicky zaznamenáno. Opět lžeš a překrucuješ. Když ti holt asi došlo = že je to tak i jinde.
A není náhoda jak nejsi schopen odpovědět na americkou realitu nejprodávanější auto Ford F-150 a 125g a naší realitu viz odkaz na německý výkony aut a našich 95g

3) neskutečná DRZOST chovat se dlouhodobě jako totální svi.ně FURT všechny nad sebou (včetně mě) jen a jen a jen URÁŽET jak sou proti tobě debilní kre.téni tupý hovada atd. atp. a současně se nestydět si říkat o vysvětlení toho nebo tamtoho nebo o odkaz na.. :-O :*) :D :-! :-[]

4) dal sis změřit to IQ? Realita by tě TŘEBA dostala do reality = že všichni funkčně vzděláním atd. NAD tebou = prostě sou NAD tebou
18. 11. 2020 14:28
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Ale mě to nezajímá ty ***. Stačí to napsat jednou a netřeba s tím uměle natahovat ty tvoje literární díla. Ujasni si blbečku co jsem popíral. Rozhodně ne to, že se u aut sleduje spotřeba v rámci celého světa a je snaha o to, aby se držela v nějakých rozumných mezích respektive byla co nejnižší. Nebavíme se o tom co se kde na kterým kontinentu prodává. Proč to furt vytahuješ? Podstatný jsou limity v jednotlivých zemích v rámci světa. Tak proč se to furt snažíš okecávat ty pako?
Ehm tobě ještě nedošlo, že se takhle bavím výhradně a pouze s tebou a to právě kvůli tomu jak se neustále chováš povýšeně? Fakt ti to nedochází ty debílku? Nikoho jinýho za debila ani kreténa neoznačuju. To je další z tvých lží. A neřeš kdo je inteligečně nade mnou. Podstatný co si musíš uvědomit je, že ty seš hluboko pode mnou ty vocase :-[] :-[] :-[]
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2020 14:48
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
No vlastně jo = máš v hlavě (skoro) všechno OBRÁCENĚ než je = tak jo z tvého pohledu jsem POD tebou

4) ale tohle by si MĚL UDĚLAT = a fuk jestli tomu budeš říkat ve svém obráceném vidění POD nebo NAD. Prostě budeŠ vědět co si zač

3) bohužel i tohle je realita = urážíš MACHRUJEŠ nad celý obory lidský činnosti SE CHOVÁŠ POVÝŠENĚ furt celý roky = všichni sou podle tebe de.bilové a kre.téni a nikdo nic o svý práci neví = jedno jestli klimatolog nebo jen ten co testoval pneumatiky nebo někdo z ČVUT atd. VŽDY se nad nás POVYŠUJEŠ

1) tohle už ti (bez ohledu na IQ pokud ho nemáš 1000) došlo? Prostě drtivý většině věcí nerozumíš doslova NIC o nich nevíš. ŽE tu furt dokola píšeš že jo a jak sou všichni blbí = to je jiná
Prostě NIC NEVÍŠ NIC NEZNÁŠ = ale v tvym případě to doháníš EXTRÉMNÍ VULGARITOU + častým lhaním a vymýšlením si

DEJ si změřit to IQ = realita tě TŘEBA dostane do reality
Oba víme že to co si napsal že máš = sis vymyslel
18. 11. 2020 15:12
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
tak proč na mě vlastně neustále reaguješ ty pičuse, když mám IQ nesouměřitelný s tebou? Já se s nemám potřebu bavit s někým tvojí úrovně. Tak na mě nereaguj, dej si mě do HL. nebo holt musíš pokorně snášet jakým stylem se s tebou bavím :-[]
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2020 15:30
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Jen tě od první chvíle (USA podporujou vypatlance..) opravuju, když napíšeš nesmysl

No a tebe = to sere CHCEŠ říkat nesmysly

Verze že to jde říct slušně a nehádat se a nechrlit (bohužel doslova) vulgarit = tě nenapadla?

Nějaký to "aha sorry" a už mě dál prosím tě neopravuj CHCI plácat s Jerrym a dalšíma naše kraviny = co tahle cesta? Kdo má pravdu http://www.drsnysvet.cz/…-kdo-za-to-mohl/ motorkář nebo cyklista ;-)
Avatar - twistedTSD
17. 11. 2020 01:30
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Víš co? Podívej se na plány EK třeba pro rok 2030 a pak vykládej něco o V8.
18. 11. 2020 08:39
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Proč do všeho motáš ty emise CO2? Ty nikoho normálního vůbec nezajímají. Jestli nemáš na benzín, tak je to čiště tvůj problém.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2020 10:36
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Viz já 22:34 16.11. závěrečný odstavec

EDIT s tím normální je problém (a to ti to CO2 vysvětlovalo už hodně lidí včetně odkazů = jedno jestli si je vůbec NEčet, NEpochopil NErozumíš = když ti z toho vyšlo NEmáš na benzín
18. 11. 2020 11:08
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Já chápu, že probíhá změna klimatu a existuje nějaký Kjótský protokol, ale pořád nevidím důvod proč by normální lidi měly zajímat emise CO2 u jejich aut, když auta jsou naprosto marginálním a zanedbatelným emitorem skleníkových plynů. To se ti už pokoušelo vysvětlit několik lidí a ty tu matematiku prostě nedáváš. To je stejný jako kdyby si řešil kolik CO2 vypustí člověk, který běží a že vypustí významně víc než ten který jde. Prostě marginalita, kterou nemá cenu řešit.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2020 11:11
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Super fajn mám radost :yes:

Tady už jde teda jen o pojem "normální" = ten přiřazujeme primárně SOBĚ a SVÉMU okolí

Co těch amerických 125g a jejich velikost aut vs našich 95 a naše https://www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/
18. 11. 2020 11:13
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
viz já 11:12
17. 11. 2020 07:52
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Doporučuji HL, diskuze je pak mnohem čistší bez trollů. ;-)
18. 11. 2020 08:38
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Nemůže s nima jít do hajzlu, protože jiný auta absolutně neuznává. Prostě existuje jen RAV nebo Camry. Možná ještě Auris a Corolla, ale to jen hybridní. Jiný auta Hamuna prostě nebere, protože klimatická dohoda je slovo boží. :D
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2020 10:42
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Nestačilo napsat: JSEM Ryccardo HLOUPÝ a nepřipouštím že nad MOU inteligencí = nic není. Tím pokryješ VĚTŠINU vět co si tu napsal = jednoduchý nekomplikovaný TO dáš a nemusíš si furt VYMÝŠLET = jak to tak často a asi rád děláš. O věcech o kterých doslova NIC NEvíš, ale tvrdíš že ty tupý hovada co to studujou nebo to je jejich profese = tomu vůbec nerozuměj. Jedno jestli ČVUT a emise aut nebo jen testy pneu = nejsi mžikem na JEJICH úrovni ne Ne NE = ty si NAD. A ze své výše (hlouposti) vidíš jak sme všichni MIMO ničemu nerozumíme a TY VYVOLENÝ IQ 1000 nám to vysvětluješ

Tvůj pohled: Všechno co nechápu (což je většina aneb KAPKU vím OCEÁN NEVÍM) je určitě ŠPATNĚ BLBOST KRAVINA NESMYSL :-)
Je chvilku zábavný ale třeba to CO2 ti vysvětlovalo poslední rok(Y) hodně lidí = včetně odkazů. Ale když sme u toho další otázka co na ně TAK NERAD odpovídáš = evropských 95g CO2/km tě uvádí v šílenství jak NELZE plnit = co amerických 125g CO2/km? Není to v reálu vlastně PŘÍSNĚJŠÍ norma?

Zajímavý že po TOLIKA odkazech a bájení o motoru https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 to tvoje hlava FURT NEpobrala = ne že by to u jinejch věcí jako dotování nafty bylo kdy jinak, ale i tak to překvapí ;-)

Taky žeru https://www.koenigsegg.com/ a z běžnejch https://www.alpina-automobiles.com/de/ :yes:

Ale celý je to vo NEználcích co sice už ví že tu jezdí běžný auta plnící emise co budou za dekádu https://www.youtube.com/watch?… ale prostě tak jako kdysi protestovali proti zlýmu světu obviňující nebohý VW Dieslegate protože MOC přísný emise = tak to samý dělaj dál a dál a dál = i teď

Zajímavý že NEJvětší bojovníci proti omezování a emisím sou ti = co nikdy auto výkonu a úrovně jen tý Camry natož PHEV RAVky a už vůbec ne toho Pažoutu = neměli (a pokud nedá Sazka ani mít nebudou :-!
18. 11. 2020 11:18
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Ano tupý hovado jsi a navíc nestudovaný. Další co to odhalil byl naposledy curwasportiva :D A neříkej furt MY ale TY. Ty tady meleš ty svoje ho-vna podkládáš to odkazama, který ovšem neobsahují argumenty, který si vymýšlíš a tvoříš si kolem sebe armádu imaginárních vědců, kteří tvrdí to co tady furt meleš. Proště ču-rák!!!

Ještě se prosím rozepiš o tom jak 95 je větší než 125 tahle tvoje novátorská úvaha mě zaujala :-[] :-[]
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2020 11:31
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Zrovna včera tu někdo zmínil co říká odborná literatura: "Když dojdou argumenty nastoupí urážky"

Jj curwasportiva = je TVÁ úroveň znalostí. Takže TO je vysokoškolská úroveň? :-!

Já myslel že vzdělaný lidi NEMÁŠ RÁD a VYSMÍVÁŠ se jim PROTOŽE = maj (díky tomu čtení kterýmu se vysmíváš a těm 10 000 hodinám co zabere studium kterýmu ses taky vysmál) JINÝ názory

Curwasportiva = má STEJNÝ jako ty :-O
Viz tady https://www.auto.cz/diskuse/77858/1#… jó ekonomický vzdělání se prostě POZNÁ = stejně jako moje bakalářský https://www.televizeseznam.cz/…-vyhody-64112027 :*) :-!
Mimochodem Štastné pondělí Jindřicha Šídla https://www.televizeseznam.cz/…/stastne-pondeli bys měl mít jako POVINNOU výuku (nejen) politiky ;-)

Říkám MY = co na tom nechápeš? Já opět jen chápu a SOUHLASÍM se světem = a proto na různý věci můžu dávat odkazy. Takže MY všichni vs TY a rohYpnol a Jerry.Gunman a tak. MY = ty furt dokola všechny ve všech oborech urážíš a kritizuješ jak sou proti tobě tupí a blbí a kre.téni a já nevim co (teď zrovna světový emise = a napsal si že víš co je Kjótský protokol takže MY = vědecká obec celý planety zastoupená politiky CELÉ planety = MY všichni). No a pár brblalů = jako si TY

Až tak MOC MIMO = že ti v hlavě vyšlo = 95 je větší než 125? Nebo TADY je mez možností tvý hlavy? NEdovedeš si to dát do dalších souvislostí? Nejprodávanější americký auto a těch 125g a německej průměrnej výkon aut a těch 95g? TADY je problém?

ZKUS radši než furt BOJOVAT PROTI světu a tvrdit že všichni NAD tebou sou vlastně POD tebou = si půjčit třeba tu CAMRY = a porovnat si hybrid 160kW s vlastním autem. A nemusí to bejt jen Toyota = zkus třeba něco od PSA 8-sport-engineered-prijizdi-jako-ostry-plug-in-hybrid-s-vykonem-360-koni-136164" rel="nofollow" target="_blank">https://www.auto.cz/…-360-koni-136164 dneska vlastně už https://www.auto.cz/…mbolizuje-136754
18. 11. 2020 13:27
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Takže ty seš inženýr ekonomie s bakálářským titulem. Hmmm tak to jsi přímo über ekonom, který má jistě právo posuzovat jak jsou ostatní ekonomové proti tobě pitomý :D :D Bože ty seš fakt tupá lůza.
Ty sice dáváš spousty odkazů. Ovšem ty většinou směřují na stránky kde se vůbec nenachází důkaz pro to co ty tvrdíš, ale pak už dál meleš jak si dával odkaz. Měl by si za to dostávat vždycky pěstí do xichtu. A přestaň mi furt cpát to Camry. Já ho nechci!!!! S mým autem jsem spokojený. Mám rád úplně jinou skupinu aut než nudnýho hybrida a líbí se mi o to míň o co víc se mi ho snažíš vecpat jako naprosto nejdokonalejší auto na světě.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2020 13:42
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
ŽE sem inženýr = sis VYMYSLEL TY
ŽE nejsem a ŽE jak mě tím dostáváš = sis pak VYMYSLEL zase ty :-)

ŽE ekonomický plácání ála ty viz naposled curwasportiva je VYSOKOŠKOLSKÉ vzdělání = sis VYMYSLEL furt jen ty ;-)

Aneb CO SI NEVYMYSLÍŠ = to není pravda :yes: :D

Nikdo ti Camry NECPE = ani TO nechápeš? To je HODNĚ HODNĚ HODNĚ zlý :'-(
Jen KDYŽ to léta kritizuješ = tak sme ti s mikesusem doporučili VYZKOUŠET si = co to kritizuješ. A porovnání podvozku chování auta všeho se SVÝM autem. Ať si nemusíš VYMÝŠLET = ale máš REÁLNÉ porovnání. Ne naše (protože tomu nevěříš) ale SVÉ VLASTNÍ

Ne ostatní ekonomové nejsou proti mě pitomí = ale když někdo věci VŮBEC NEROZUMÍ plácá KRAVINY který by dal (jak ty říkáš) absolvent 3 semestrů = tak prostě POZNÁŠ že to není ekonom (ani z Ústí :*)
Sorry všem solidním ústeckým absolventům = já prostě znám 2 a 2 z těch 2 = no jsou znalostmi NAD curwasportiva ale jinak.. :D :-!

Tak tyhle tvý věty o Camry = to je fakt FATÁLNÍ NECHÁPÁNÍ psanýho textu = naprosto tristní = ale asi to vysvětluje všechno. Včetně toho že čumíš na text https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit a hádáš se že sem si to vymyslel já. A že to tak není a k tomu samozřejmě stovky a stovky urážek a vulgárních slov

EDIT = zkusil si PROMYSLET těch F-150 125g a našich 95?
Takže svět by podle tebe byl dál v pořádku = kdyby světovej lídr v emisích byl = dál někdo JÍNÝ?
18. 11. 2020 14:35
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Ty si tvrdil, že máš vystudovanou vysokou ekonomickou najednou už inženýr ekonomie nejseš a jiným, kteří jsou se posmíváš, že to není možný, protože nesdílí stejnou ideologii jako ty. To může dělat jen menéněcennej dement s narušenou osobností. :-[] :-[]

Ano EU by udělala normální krok, kdyby z těch 130 g/km šla v letech 20-25 třeba na 115-120g, aby to šlo ruku v ruce s technickým pokrokem a vývojem motorů v automobilkách. Nijak by to ani neodporovalo ty debile kjótskýmu protokolu ani snahám o snižování CO2, takže se opovaž to vytáhnout jako argument! Zároveň by to bylo v souladu s tím co se děje ve světě. Nebyli bychom v rámci EU jak ostrůvek debility co si hraje na spasitele světa.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2020 14:45
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Tak ZNOVA pro prolhané extrémně vulgární popírače (skoro) všeho = inženýra SIS VYMYSLEL pak SIS VYMYSLEL že nejsem inženýr a tím SIS VYMYSLEL jak si mě dostal. Od začátku do konce VŠE sis vymyslel = takhle si vystačíš i s paní dlaňovkou? :-!

Neposmívám se = je mi z vás spíš SMUTNO. Jo ideologii a žvásty = na ty tě a další užije. Ono se to POZNÁ (jak víš PROTO si přece VYMÝŠLÍŠ děkany apod. kteří řekli..) když někdo žvaní a popírá i nejjednodušší věci = že nemá ekonomický vzdělání = ani na úrovni těch 3 semestrů.
Plus to že se TY s někým SHODUJEŠ = to je skoro záruka že vzdělání nemá. Viz ekonomický KECY ŽVÁSTY PLKY = naposled curwasportiva

No a naopak = to co ti příjde jako BLBOST NESMYSL KRAVINA = jedno jestli ekonomická nebo jen test pneu = tak to je REALITA. Viz ty a čínský pneu

Furt si nezvlád ten ZÁKLAD = amerických 125g CO2/km a tamní běžný (nejprodávanější) auto https://www.autooutlet.cz/…ew-802a-panorama a našich 95g = co je vlastně (furt dál) přísnější?

Tak si neodpověděl = snahy snižovat emise aut tu sou už PŘED tím než ses narodil. Celou tu dobu jsme nebyli první = tak TO ti vadí? Kdyby dál byl první někdo jiný = tak jo? DEBILITA co furt TUPĚ opakuješ o "ostrůvku debility" = to je CO? Fakt FURT NEchápeš = že to je celej tvůj život? Jen se teď POPRVÉ prohodilo pořadí? Ale viz ten Ford F-150 = ani to vlastně spíš ne?

Chápeš ale (viz odkazYYY) že tu už dneska jezdí auta co nemaj problém plnit emise co budou za deset let? Zatímco ty furt bojuješ proti těm SOUČASNÝM
18. 11. 2020 15:14
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Tohle nečtu. Tak znova. Napiš to kratší a bez tý tvojí omáčky. Dělej!
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2020 15:25
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
:yes: :D
18. 11. 2020 08:35
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Jak pro tyhle okrajový auta žádnej problém? Jako že jich jezdí tak malý procento, že se jejich provoz na klimatický změně nijak neprojeví? Nebo jak to myslíš? Ne já skutečně nikdy neměl a v dohledný době mít nebudu auto, který plní nesmysl v podobě 95 g/km. Já totiž takový auto NECHCI. Mě absolutně nezajímá u mýho auta jaký má emise CO2. Kdyby stál vedle sebe 20 let starej 330i bavorák v Mpaketu nebo nějaká nová Toyotí hybrido mrdka tak hádej jaký auto u mě bude mít větší cenu a všimnu si ho :D
18. 11. 2020 22:25
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Mám to naprosto, ale úplně stejně! ;-) :yes:
16. 11. 2020 22:10
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Zákazník asi nic neplatí, vzhledem k cene vozu.
Avatar - _Karel_
16. 11. 2020 22:18
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Nedávno tu Emel počítal od oka pokutu za Insignii 2,0T, a nepletu-li se, dopočítal se čtvrt mil.
Takže za Mustanga to musí být tak dvojnásobek.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2020 22:24
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Ale jde o celou nabídku = v případě Fordu to mělo být https://zpravy.aktualne.cz/…dacabc446a4d4ba/ ale nastal jim nečekanej a VELKEJ problém https://www.autoforum.cz/…zastavit-prodej/
16. 11. 2020 22:32
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Je to opravdu strašné, ve vedení EU sedí banda naprostých k.r.e.t.é.n.ů, jinak to není možné:
https://www.autoforum.cz/…ch-limitu-emisi/
https://www.autoforum.cz/…eu-byly-splneny/
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2020 22:34
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Ano 2x Petr Prokopec = co by lidi jako ty bez něj dělali? :D

Fakt VĚŘÍŠ tomu že všichni ve všech státech který sou narozdíl od komunistickejch časů volení a STŘÍDAJÍ se = tak sou VŠICHNI (proti tobě) k.r.e.t.é.n.i?
To že u nás furt dokola volíme soudruha do Strakovky i na Hrad TO je k.r.e.t.é.nismu, když už to slovo chceš použít :-O :-!

To fakt nechápeš = že si viz tady tohle auto nebo MŮJ oblíbený https://www.autickar.cz/…k-v-rouse-vlcim/ MŮŽEŠ KOUPIT co tě napadne? :-O

To fakt žiješ v absurdistánu svých představ = že to je JEN v Evropě? :D
Místní běžný auto viz německej průměrnej výkon má trapných https://www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/ co maj podle tebe říkat amíci = kdy při tamní velikosti aut maj 125g CO2/km?

Víš že si DNESKA můžeš koupit auta co splňujou emise co budou platný za dekádu? A sou to hodně slušný auta = mnoha značek? Proč když nemáš přehled = se HÁDÁŠ že všichni kdo to už před tím než ses narodil vymysleli a všichni kdo s tím snižováním emisí po celej tvůj život pokračují = sou PROTI TOBĚ úplně mimo (a říkáš jim i hodně vulgárnějš)?

Nemůže to mít jednodušší vysvětlení, že prostě mimo si spíš ty a ryccardo = než všichni nad váma? :-|
Avatar - Barrichello
18. 11. 2020 15:02
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Jo můžeš si koupit vš co chceš, ještžě 9 let, super. My si chceme koupit vše co chceme ještě za 40 let :-)

To je ten malej problém.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2020 15:05
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
No my = si to taky koupit budeme moc = nebo FAKT myslíš že za 9 let ne? ;-)

Ono i koně si můžeš koupit i dneska = ale holt už s ním nemůžeš jezdit po silnicích = šílená nesvoboda :-!

A to bylo "normální" na tom koni jezdit tisíce let = to auto na ropu to jen zlomeček tý doby :-)
Avatar - Barrichello
18. 11. 2020 15:09
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
Seš si jistej, že tvoji zelení soudruzi nezakážou jezdit s tím spalovákem i na poli a louce?
Já teda ne.

Koně taky zakážou, moc prdí a produkuje metan :-) :-) :-)

Co takhle zakázat lidi? Nebylo by to nejjednodušší? V USA ještě někde plány na neutronku mají ne :-)
17. 11. 2020 02:54
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
No prave. A Mustang GT stal tuším 1,1M i když žádné pokuty ještě nebyly před par lety a teď je za 1,3.
16. 11. 2020 23:52
Re: Už mi to prosím někdo vysvětlete:)
A v čem je proboha neekologický? Vždyť ta nejnovější verze už má i filtr pevných částic! :-)
16. 11. 2020 22:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
17. 11. 2020 07:17
Moc pěkný,
v té žluté, černé doplňky, paráda. Jen kola jsou zase zbytečně moderně tmavá, ale i tak. :yes:
Rozbalit vlákno
9
17. 11. 2020 07:27
Re: Moc pěkný,
A zatočí to v první zatáčce? :-) I když na jaře mi kdosi říkal, že v Mostě jezdí s Mustangem pod 1:40, tak asi ano :-)
17. 11. 2020 07:54
Re: Moc pěkný,
Mustangem pod 1:40? Hmmm, tak to bude asi GT3 z ADAC Cupu, to tam jezdí běžně v závodě Hurracán ;-)
Avatar - Dinar
17. 11. 2020 08:11
Re: Moc pěkný,
Akt. mustang jezdí pěkně, ale samo není to žádný okruhový nástroj, v sérii. Šikovný řidič by se s mustangem GT mohl dostat v Mostě ke dvěma minutám, 1:40 je, sám víš, čas úplně jiných strojů. :-)
17. 11. 2020 23:38
Re: Moc pěkný,
Ty fakt nevíš, že současná generace Mustoše už má víceprvkovou zadní nápravu a velmi slušné jízdní vlastnosti?! ;-\ ;-\ ;-\
18. 11. 2020 04:24
Re: Moc pěkný,
Nevím, proto jsem se ptal. Nikde jsem tyhle auta neviděl jezdit rychle, pokud nešlo o semafory :-)
Avatar - iudex
18. 11. 2020 09:07
Re: Moc pěkný,
Ja som jeden videl na Slovakiaringu. V kačírku. :D Ale neregistroval som, či to bola najaktuálnejšia generácia. A ono Mustang je trochu ako 911ka, sú tam také rozdiely medzi jednotlivými verziami, že sa nedá generalizovať, teda tento Mach1 bude asi niekde inde, ako základ a nejaká GT350R či GT500 bude zase inde.
18. 11. 2020 22:28
Re: Moc pěkný,
No tak si to vyhledej (třeba zde na auto.cz) a doplň si znalosti! ;-)
Avatar - Barrichello
18. 11. 2020 14:58
Re: Moc pěkný,
Camaro jí mělo už v 2010 :-)
18. 11. 2020 22:28
Re: Moc pěkný,
A co jako? Prodeji za Mustošem stejně drtivě zaostává! :-)
Avatar - Barrichello
18. 11. 2020 14:58
Takovýhle auto
a půlka diskuze o tom, jak to Ford dělá že to dokáže dostat ne trh a jak platí pokuty

Tady už je svět totální v pr*eli :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2020 15:09
Re: Takovýhle auto
Přitom tak jako celý životy diskutujících = sou tu 6ti-válce 8mi- válce i 12ti-válce a normálně si je člověk koupí. Když chce a hlavně má na ně = všechno JEN kecy

A přitom emise se snižujou = delší dobu než je většině diskutujích. V době kdy jediný co je zajímalo byla sváča z máminý kozy = už se bojovalo proti emisím aut ;-)
Avatar - Barrichello
18. 11. 2020 15:11
Re: Takovýhle auto
Problém je, že státy EU ti říkaj, že si to za 9 let nekoupíš, v Norsku dokonce za 4, resp. nepůjde to zaregistrovat do provozu. Tak tu furt nemel o tom, že to jde.

Nehledě na fakt, že kdo dělá nový V12? Rolls, Bentley, BMW a koooooonec.
Ještě má výhledově tvůj oblíbený Aurus :-)
Kdo tu má v Evropě V8 na trhu krom luxusních značek? Nikdo vid, akorát ameriky
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2020 15:35
Re: Takovýhle auto
Jde a půjde = v postkomunistický zóně = budeme ještě desítky let (přes OBROVSKÝ zlepšení) furt POZADU

Ale furt je tu PETR PROKOPEC https://www.autoforum.cz/…-vane-z-nemecka/ a vzhledem k investicím https://zpravy.aktualne.cz/…7deac1f6b220ee8/ asi bude na EU pěkně tlačit = tohle beze srandy

Ono většina evropanů nikdy neměla a nikdy mít nebude = ani 6 válců. Navíc dneska má R3 Toyoty = výkon ne až tak dávnejch V8 = to je další součást stejný problematiky

Že ty si hotovej že Putin vrazil obří prachy do auta pro svý kámoše = to bylo je a navždy bude smutný. KDO by podle tvý hlavy měl nabízet v Evropě z mainstreamu V8? Prostě svět funguje JINAK než bys ty chtěl a chápal = no a co "kapku víš oceán nevíš". Dneska je místo V8 8-sport-engineered-prijizdi-jako-ostry-plug-in-hybrid-s-vykonem-360-koni-136164" rel="nofollow" target="_blank">https://www.auto.cz/…-360-koni-136164 a R3 hybrid dává 1700 koní = ty bys chtěl aby se svět zasekl v úrovni kde se zaseklo tvé myšlení = to je VELMI ROZŠÍŘENÉ neboj nejsi v tom sám ;-)

Tenhle V8 co je mi tak sympatickej (a VELMi ho za konstrukci a proti konkurenci za spolehlivost a bez problémů s karbonem pochválil M.Vaculík) si můžeš samozřejmě koupit i v Evropě https://www.youtube.com/watch?… mimo to pěknej zvuk :yes: