Ekonomika

Zpět na článek

Nový poplatek za hluk a znečištění: Kamiony tím přispějí na protihlukové stěny

32 komentářů

Avatar - zaplosak
zaplosak
Dacani, hádejte kdo to zaplatí ve finále? Ano, správně... :no:
vlastimilcech
Správně! A kdo jiný? Přece to platit sami nebudou! Prostě se promítnou vyšší náklady vstupů....
scadar
Kdo jiny by to mel zaplatit nez ten, kdo si temi kamiony nechava vozit zbozi? Nechces to platit, nakupuj lokalni vyrobky... akorat se budes muset obejit bez mobilu, televize atd..

Obracene by to zase bylo nefer vuci tem, co si kamionama nic moc vozit nenechavaji, ale nechavat si v obci nicit silnice a cuchat ty smrady museji.
nikdoxxxx
Jen že ty lokální výrobky opět vozí kamion
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
můžeme očekávat zase o něco více polských kamiónů motajících se po silničkách okolo dálnic?
Avatar - speedfred
speedfred
Nie! Bude drahšia doprava a tým pádom tovar pre nás.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To bude jedno s druhým.
nikdoxxxx
Tvůj názor je pro nás stejně důležitý, jako by byl můj, kdybych se vyjadřoval k přechodu přes silnice pro klokany v Austrálii … .
scadar
Nemelo se nahodou zavadet myto plosne, na vsech silnicich, jedno kudy kamion jede? (seriozni dotaz)
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Něco o tom proběhlo, ale myslím, že zatím to tak nefunguje.
Avatar - curwasportiva
curwasportiva
No jo za “ekologii” se dnes schova vsechno... A kdo to vsechno zaplati? No prece koncovy zakaznik...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No a KDO by to asi měl zaplatit? JAK by sis to studente ekonomie představoval?

Díky našemu socialistickému zaostání až 80% ceny dopravních stav zaplatila EU = ale jinak obecně si to prostě platíme = my občané státu = kdo asi jiný? 😄
Avatar - curwasportiva
curwasportiva
No vitaj, absolvent Vysoke Skoly Zivota a znalec ekonomie a ekologie aby se neozval :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj NEpřekrucuju si to po svým = máš pravdu JSEM bakalář https😐/www.televizeseznam.cz/…-vyhody-64112027 :😉

Tak KDO jinej by to teda měl zaplatit? 😉
Avatar - elektrikar
elektrikar
Současně dochází ke změně emisních kategorií, kdy z emisních kategorií EURO 0–II; EURO III a IV; EURO V; EEV, EURO VI a vyšší se přechází na emisní kategorie EURO 0–IV; EURO V, EEV; EURO VI; emise lepší než EURO VI, a to z důvodu podrobnějšího rozlišení největší skupiny vozidel, resp. vozidel s největším podílem na dopravních výkonech. Celkové sazby mýtného pro vozidla v emisní kategorii EURO 0–IV budou nižší v porovnání se stávajícími sazbami mýtného. Důvodem je to, že u vozidel s horšími emisními třídami EURO bylo jejich zpoplatnění vyšší než by mělo být.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Seberte Havlíčkovi někdo už konečně ten metaamfetamin!!! To je fakt otřes co vymýšlí... Tušil jsem to že to tak dopadne - zlatej Ťok :-! :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nesmysl = oba plní ANO příkazy

Vzhledem k výši rozpočtu má celu dobu co je majitel ANO vicepremiérem a má současně ministerstvo financí i dopravy = ma jit na dalnice 2 snad i 3 násobek peněz
PŘEDSTAV SI = že za ty roky vzniklo 2-3 násobek km dálnic

V reálu vzniká tak málo = že už za Ťoka vymysleli kravinu kravin = aby to až tak neřvalo započítávají do New km dálnic = i opravené km D1

To že až s několikaletým zpožděním oprava D1 slavnostně skončí = tak PAK bude dal pokračovat, aby se to stihlo zrušili opravy mostů ty se budou opravovat až potom = to víš to si tu tuhle sám psal
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Muhehe... kdo by to před rokem či dvěma řekl. 😁 😁 Najednou budou lidi vzpomínat v dobrém na Ťoka. 😁
Avatar - elektrikar
elektrikar
Havlíček čistý perník.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Já žil v domnění, že více náprav = lepší rozložení zátěže na komunikaci = delší životnost silnic = menší ekologická i ekonomická zátěž. A světe div se, ono to platí jen u EURO6+??? Logika ministerstva je opravdu dechberoucí :no:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jestli tě chápu správně - myslíš to tak, že kamion opotřebí silnici méně, než osobák?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. chápeš mě blbě. Myslím to tak že kamion co má víc náprav opotřebí silnici méně než ten kamion co má náprav méně.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Aha, to jo. 😄 nečetl jsem článek.
Na druhou stranu předpokládám, že ten vícenápravový má větší nosnost.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Až tak moc ne =je lepší když má přetažený kamion víc náprav, ale to je všechno. I tak uškodí vozovce tisíckrát víc než běžný osobní auto

Tak to podporujeme dotováním jejich paliva = aby to náhodou někdo nevozil po kolejích :😉
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Příští rok půjde do Zemanova kanálu jen 15 000 milionů = Babiš je měkota (aby nedopad jak Měkota = Luboš :😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
my to zaplatíme a uživíme tím tisíce uředníků.
traveldrive
Zvýšenie poplatkov alebo zavedenie nových ešte nikdy nič nevyriešilo, a ekológiu alebo hluk už vôbec nie. Akurát to kopec ľudí naserie a vyženie im z vreciek peniaze, ktoré zase pristanú v iných vreckách.
Na hlavu je celý systém, ktorý sa systémom ani nedá nazvať, je to proste chaos a bordel. Jeden dopravca posiela kamióny servítkov z Poľska do Talianska, druhý z Talianska do Turecka a tretí z Turecka do Poľska. A je to vraj vporiadku, lebo to všetko sa zaplatí. A nikoho nekašle, že vozíme obrovské množstvá tovaru po štipkách v tisícoch a tisícoch kamiónov krížom-krážom po svete úplne zbytočne. Však peniaze tečú, že...
Avatar - Stejsn
Stejsn
Od doby, co dostavěli jihozápadní část pražského okruhu nemůžu spát s otevřeným oknem, hluk z této dálnice je značný (a to jí mám cca 2km od oken). Protihlukové valy nebo něco podobného bych proto opravdu uvítal. Ovšem na ždímání peněz věřím, na investici těchto peněz určitě ne. To je jako s ekodaní za stará auta - kam ty desítky miliard šly? Do ekologie spojené s likvidací starých aut? Prdlajs! Do záplat důchodového fondu, který se mezitím prožral jinde.
jhamil
No pokud vím, tak peníze z ekodaně šly na dotace na výměnu starých kotlů. Což taky považuju za pěknou blbost. Spotřební daně z paliv taky nešly do budování infrastruktury apod.
ivan_na
Je to nesmysl a kdyby radši řešili fakt důležité věci jako je překládání kamionů a dodávek, nebo nedodržování povinných pauz u dodávek. Jak tu píše kolega, tak tohle zaplatí všichni řidiči, protože se masivně zvednou ceny přeprav a zaplatí to ve finále koncový zákazník. Fakt je mi z toho špatně. Hlavně, že to, že řidiči jezdí 14 hodin denně, nikdo pořádně neřeší. Ještě se tím chlubí sami řidiči na internetu. Dělal jsem řidiče na osmipaletě dva roky a šel jsem z toho pryč. Nebýt CBD od firmy Cibdol z https😐/www.cibdol.cz/cbd-olej, které mi rovnalo spánkový režim přes dny pauz, tak už jsem buď bez papírů nebo ještě hůř. Ale to se samozřejmě neřeší...