Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
Th0r
3
To je rubrika autobazar nebo uz autovrakoviste. To byla uplne zbytecna prace 😁
Avantime
2
Zbytočná v kontexte, že tých áut u nás v bazároch veľa nie je, tak je otázne či takému autu venovať toľko riadkov.
Meky
Toyota - zije z uspechov minulych generacii.
V realite fakticky podpriemerne auto vo vsetkych smeroch.
Clanok tiez nespomina poruchy prevodoviek, ktore sa tiez vyskytuju.
:yes:
V realite fakticky podpriemerne auto vo vsetkych smeroch.
Clanok tiez nespomina poruchy prevodoviek, ktore sa tiez vyskytuju.
:yes:
Ty musis mat neskutocne ubohy zivot.
Pravde sa nedokáže každý pozrieť do očí :yes:
Hlavne ty. Este si nedokazal zareagovat na ziadnu argumetaciu v diskusii. Vzdy len vygrcnes svoj recitat.
Můj osobní názor je, že kvalita vyráběných aut jde v posledních 20 letech rapidně dolů. Osobně jsem to viděl hlavně u Mercedesu, podle tady toho článku https😐/www.garaz.cz/…y-bmw-rady-3-f30 (odkaz není celý - dejte si to do vyhledávače, je to na seznamu), to je podobné u BMW. U Toyoty o tomhle přechodu mluvilo hodně lidí se souvislostí přechodu výroby mimo Japonsko (např. Corolla UK a Auris). Snížení kvality výroby jde ale vysledovat i ostatního spotřebního zboží.
Povidalo se, ze Yaris vyrobeny ve Francii mel nizsi kvalitu, totez se povidalo o Avensisu z VB a nic z toho se nepotvrdilo. Naopak kvalita aut za poslednich 20 let sla vyznamne nahoru, jak v kvalite materialu, kvalita podvozku, odhlucneni, vybava. ALE kvalita u drazsich znacek jako je BMW, Mercedes byla hodne na houpacce - snaa usetrit se obcas silne projevila.
Pleties si dojmy s pojmami ´´Naopak kvalita aut za poslednich 20 let sla vyznamne nahoru, jak v kvalite materialu, kvalita podvozku, odhlucneni, vybava.´´
Spolahlivost, odolnost a kvalita dielov - ich dimenzovanie v tomto su auta z 80-90´s kvalitnejsie. Co sa zlepsilo za poslednych 20r je pomer kvality a ceny v prospech vyrobcov.
Spolahlivost, odolnost a kvalita dielov - ich dimenzovanie v tomto su auta z 80-90´s kvalitnejsie. Co sa zlepsilo za poslednych 20r je pomer kvality a ceny v prospech vyrobcov.
Jasne to to vidíš v interiéry nemá nič spoločné s reálnou kvalitou techniky. Ale tá je stále dosť poctivá. Autá kupujeme ako nové do firmy, ale potom pokračujú u známých a najstaršie už ťahá na 20 rokov, jeden z pravých Yarisov vyrobených mimo JPN. Najazdených cez 200 tisíc ťažkých km na krátke trasy a všetko drží podobne aj novšie kúsky. A na rozdiel od koncernu sa nemusíš báť kúpiť prve ročníky daného modelu.
Na kvalitu japonskych aut sa nestazujem, bol som skor konkretnejsi k tomu jeho prispevku. Kvalitativne normy maju Japonci prisnejsie, aj ked Toyota uz stihla vyskolit vsetky velke automobilky, takze tie rozdiely v prospech Japoncov su nizsie ako kedysi.
V oblasti spalovacich motorov je to vsak stale pomerne vyrazny rozdiel.
V oblasti spalovacich motorov je to vsak stale pomerne vyrazny rozdiel.
Mel jsem dvakrat Toyotu 😒br />
1. Yaris v automatu, motor 1.3 63kW - dovoz Francie, po bouracce. Opravil kamarad, ja dodelal klimatizaci a problemy nula. I po 14 letech puvodni vyfuk, zavady nula. Bohuzel druhou havarii uz neprezil
2. Avensis - koupen jako mirne ojety po roce uzivani a spokojene slouzil dalsich 6 let bez jedine zavady. Auto jezdi dodnes bez jedine zavady u noveho majitele.
U me nadprumerne auto s vynikajici kvalitou.
2. Avensis - koupen jako mirne ojety po roce uzivani a spokojene slouzil dalsich 6 let bez jedine zavady. Auto jezdi dodnes bez jedine zavady u noveho majitele.
U me nadprumerne auto s vynikajici kvalitou.
Máme doma cca pul roku Yarise z roku 2007 a tomu autu nic není, jezdí parádně, najeto cca 115 tisíc, aktuálně ho mám půjčený od táty, protože mi nebrzdí Clio :-!
Navíc je to dost živý autíčko, škoda hodně lehkého a strmého řízení, na dálnici je to pak až nepříjemné 😁
Navíc je to dost živý autíčko, škoda hodně lehkého a strmého řízení, na dálnici je to pak až nepříjemné 😁
Co bys na tom Cliu taky chtěl brzdit ? S těmahle autama musíš jezdit podle hesla "kdo brzdí, ztrácí". 😒]
A co se na Toyotách kazí? Od té doby, co jsme je do firmy pořídily, tak do servisu jezdíme jen na garančky.
Případně co kvalitnějšího bys doporučil.
Případně co kvalitnějšího bys doporučil.
A o jak starých autech se bavíš?
Auta měníme do 5 let stáří.
To mozete jazdit aj koncern v klude.
No, jelikož potřebujeme aby auta jezdila a ne stála v servisu, nebo jezdila do servisu a zpět, tak ani ne. Poslední auta od VAG co jsme měli/máme, F3, Yeti, Passat B7 a Leon bohužel ukázaly, že ani těch 5 let od novoty není záruka, že budou fungovat. Lépe řečeno, nějak fungujou, ale když jsou víc v servisu než na silnici, je na čase vzít něco spolehlivého
Čili tvoje zkušenost je taková, že na nových autech se nic nekazí a stačí jezdit na garančky. Gratuluju. Zkus si je podržet dalších 5 let. To ti už něco řekne.
Moje zkusenost je, ze na autech VAG se kazí spousty věcí uz v průběhu prvních 5 let.
To si mel ale hodne smulu. Mit ale novy auto tak te to nemusi ani zajimat. Proste jim to hodis na hlavu a nafasujes nahradni auto dokud ti to neopravi. Novy auta s premirou elektroniky stoji bohuzel vseobecne za prd a to nejen VW
Kdyby se to stalo na jednom kuse, tak řeknu, že to je smůla. Na dvou, ok, stane se, ale když je problémových 100%, O2, O3, Yeti, F1, F3, Passat B6, B7, to všechno bylo problematické přes únosnou mez.
Máš svoji firmu, nebo jsi zaměstnanec? Ono je hezké, že dostanu náhradní auto, ale tu ztrátu času mi nikdo nezaplatí. A jezdit 3x týdně do servisu tam a zpět, nebo někde stát u krajnice s nepojízdným autem, to je opravdu výhra vědět, že dostanu náhradní auto. Skvěle se to zákazníkům vysvětluje.
Když se jezdilo cca 1x týdně do servisu kvůli nějaké závadě, bral jsem to jako samozřejmost, že se může stát a auto s hodně elektroniky to bude dělat. Když to pak bylo už 2x-3x týdně, tak jsme vyměnili celej blbej VAG za Toyotu a zjistili jsme, že za 5 let se do servisu jede jen na garančky, případně sem tam za pár měsíců když mne irituje nějaké povrzávání.
Dám příklad, ségra si vybrala ve stejnou dobu Leona 3 jako já Corollu. Nechtěla Toyotu, že se jí Leon líbil. Za ten rok a půl už ho měla několikrát nepojízdného nebo v nouzovém režimu ( palivové čerpadlo opakovaně, váha vzduchu, snímač otáček kol a ještě nějaké další věci ). V servisu už strávil dobrých pár měsíců. Já jsem řešil přední parkovací senzory ( nejspíš poškozené od odletujícího štěrku ), chybný SW na wifi a uvolněný plast na dveřích.
Máš svoji firmu, nebo jsi zaměstnanec? Ono je hezké, že dostanu náhradní auto, ale tu ztrátu času mi nikdo nezaplatí. A jezdit 3x týdně do servisu tam a zpět, nebo někde stát u krajnice s nepojízdným autem, to je opravdu výhra vědět, že dostanu náhradní auto. Skvěle se to zákazníkům vysvětluje.
Když se jezdilo cca 1x týdně do servisu kvůli nějaké závadě, bral jsem to jako samozřejmost, že se může stát a auto s hodně elektroniky to bude dělat. Když to pak bylo už 2x-3x týdně, tak jsme vyměnili celej blbej VAG za Toyotu a zjistili jsme, že za 5 let se do servisu jede jen na garančky, případně sem tam za pár měsíců když mne irituje nějaké povrzávání.
Dám příklad, ségra si vybrala ve stejnou dobu Leona 3 jako já Corollu. Nechtěla Toyotu, že se jí Leon líbil. Za ten rok a půl už ho měla několikrát nepojízdného nebo v nouzovém režimu ( palivové čerpadlo opakovaně, váha vzduchu, snímač otáček kol a ještě nějaké další věci ). V servisu už strávil dobrých pár měsíců. Já jsem řešil přední parkovací senzory ( nejspíš poškozené od odletujícího štěrku ), chybný SW na wifi a uvolněný plast na dveřích.
On raz dávno kúpil 10 ročnú jazdenku s pochybnou históriou a keď sa tam vyskytol technický problém, tak vyhodnotil, že Toyota už nerobí spoľahlivé autá.
Jurasek
Ono když si někdo koupí diesel s moderním systémem emisí na ***čky po městě, tak to jinak dopadnout nemůže. Naše Verso má sice teprve 296 tisíc, ale minulý Avensis měl přes 600 než šel na vrakac. Oba D-Cat, nevýhodou je vysoká spotřeba, hold 5. Vstřik toho do výfuku napere dost, ale jinak když se tankuje dobrá nafta a dává VIF (Denso potřebuje vysokou mazivost nafty), tak je to spolehlivé. Ještě má Verso problém s brzdami, jsou tak na Yarise, rozjet tuhle krabici je mnohem jednodušší než ji zastavit...
Taky jsme měli avensis 2.2D-CAT. za 250tis km nebyl s autem jediný problém. U toho motoru bylo opravdu znát, že krátké trasy mu vůbec nesvědčí. Nám to jezdilo dálky, žádná aditiva se nepoužívala, jen nafta od Benziny nebo OMV. Tenhle motor potřeboval provozovat jako diesel, a pak byl naprosto v pohodě. Pak bohužel u menší bouračky prohlásila pojišťovna, že to je totálka.
To bych si mohl u VW nechat jen zdát, abych nemusel na nějakou reklamaci během 5 let nebo 250tis km.
To bych si mohl u VW nechat jen zdát, abych nemusel na nějakou reklamaci během 5 let nebo 250tis km.
pak ho kupili áčka a spokojne jazdi do dnes 😁
No koupil ho v aukci nějakej týpek z ČB, že to opraví. Mám pocit, že jsem ji i jednou potkal v Horažďovicích
https😐/www.youtube.com/watch?…
no ked som videl tento link, pozri si hore serial (kratky) o Ferrari 488, typecek to kupuje a pak to opravi a preda... je az sokujuce vtipne vidiet komentare pod videom ´´amazing job´´ ale musis fakt vidiet jak to typek opravuje 😁 Ak chce niekto Ferrari na Parížsku ulicu ... ideál.
no ked som videl tento link, pozri si hore serial (kratky) o Ferrari 488, typecek to kupuje a pak to opravi a preda... je az sokujuce vtipne vidiet komentare pod videom ´´amazing job´´ ale musis fakt vidiet jak to typek opravuje 😁 Ak chce niekto Ferrari na Parížsku ulicu ... ideál.
Avantime
Čo si na cestách všímam staršie Toyoty, tak je zaujímavé, koľko ešte jazdí prvých Avensisov. Chvíľu som sa staral o kamarátov naftový liftback, kým bol v zahraničí a to auto bol nezmar a nebyť blbca, čo nedal prednosť, auto určite jazdí dodnes.
Doma máme Verso 1,8 Valvematic a áno, je to neskutočne nudné auto bez štipky charizmy, ale asi som rád, že padla voľba na benzín práve z dôvodu jazdenia prevažne krátkych vzdialeností. Za sedem rokov žiaden problém, len prvú emisnú dalo auto na druhýkrát, čo sa v súčasnosti žiaľ stáva. Keď príde čas na ďalšie auto, už to bude dúfam hybrid.
Doma máme Verso 1,8 Valvematic a áno, je to neskutočne nudné auto bez štipky charizmy, ale asi som rád, že padla voľba na benzín práve z dôvodu jazdenia prevažne krátkych vzdialeností. Za sedem rokov žiaden problém, len prvú emisnú dalo auto na druhýkrát, čo sa v súčasnosti žiaľ stáva. Keď príde čas na ďalšie auto, už to bude dúfam hybrid.
Určitě pokud jezdíš krátké trasy, diesel obecně, obzvlášť pak ten od Toyoty, bude zlobit hodně brzy. Benzín je v tomto mnohem lepší volba.
Neříkám to úplně rád = ale pro takové případy = elektřina? :😉
To by sa oplatilo len v prípade Dacie Spring alebo elektrického Citiga/e-Upu, inak tam nevychádza nájazd a obstarávacia cena. ;-\
Keď bude rozdiel medzi yarisom HSD a podobne veľkým EV od zavedenej značky do 3000 EUR, tak sa o tom dá uvažovať. Zatiaľ je to luxus bez reálnej návratnosti.
Tiež ho máme v rodine. Už má 10 rokov a natočené cez 200 a mení sa len spotrebák. Pri kúpe to bola dilema benzín/nafta. Vyhral benzín tiež 1,8 Valvematic 😄
OLIVER _
Já už bych si u koupi ojetiny dával pozor. Minulý rok jsem si kupoval jednu z áček a nedopadlo to moc dobře a to se dušovali, že je to nejlepší auto v tomto ročníku co tam mají. Pche, už jim nevěřím ani slovo. Příště si raději pojedu všechno po své ose přes bazary, jako je třeba tento - https😐/autobazar.biginzerce.cz