Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Volkswagen začíná otevřeně hovořit o možném prodeji Lamborghini

9 komentářů

Anonym
zeštíhlování, přeskupování, vzájemné držení strategických podílů a hlavně okolo toho spousta kecání a rotování.
Pamatuju jak pan Piech ty značky přiváděl pod křídla koncernu. Prémiové značky jsou skvělé na vyzkoušení inovativní drahé techniky a vylepšení image celé skupiny.
Když už tohle nechápou, stačilo by se vrátit k přístupu Piecha alespoň v tom základním. Místo kravin začít mít za nejdůležitější snahu stavět co nejlepší auta. Prodeje pak přijdou samo sebou.
VW má hotovo, obrovské portfolium značek, prodejní sítě atd. Akorát to chce změnit přístup. Je za 5 minut dvanáct.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Hlavně neprodávat "Coviďákům"...... :-!
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Emel
Emel
Celkem se divím, že v diskusi ještě nezaznělo jméno Porsche.
Podle mě VW nutně nepotřebuje ty "super"sportovní značky a úplně klidně by si s Porsche vystačil.
Piech je koupil, protože je fanda a protože na to měl prachy... ale Lambo, Bugatti, Ducati jsou pro produktový mix zbytné, klidně by koncern mohl produktovat hypersportovní Porsche.
Bentley je hezká luxusní třešinka, ta mi dává větší smysl... ale taky by to šlo i bez ní.
Z pohledu strategie by byla zbytná i Škodovka a SEAT, protože se produktově překrývají s VW a nemají nic, co by VW nemohl vyrábět pod vlastní značkou.
Škodovka má svou pozici na trhu (a geograficky hezky doplňuje VW) a je zisková, takže pak samozřejmě není důvod na ni sahat, u SEATu to tak dlouho nebylo, teď už je to ale asi taky lepší.
Anonym
zbavíme se Lamborghini a Bugatti abychom se mohli naplno věnovat naší nejsportovnější značce. To je Cupra, zářící perla koncernu.
:-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mnohem hůř = koncern dohání svý dlouhodobý zaostá(vá)ní s emisema motorů tak extrémně https😐/zpravy.aktualne.cz/…7deac1f6b220ee8/ a http😐/www.hybrid.cz/…ii-s-northvoltem atd., že začne tlačit na EU aby https😐/www.autoforum.cz/…-vane-z-nemecka/

JSEM pro přechod na hybridní a pak elektro a vodíkový auta už protože pančitelka o ropě (spíš) nekecala :-!

Ale tenhle ULTRA ZRYCHLENÝ přechod PROTOŽE to tak VWychází jednomu mocnýmu koncernu = to je špatně
Avatar - CountachSV
CountachSV
Hezkej novej majitel by bylo BMW nebo MB, i když ti oba, ten druhej o trochu víc, mají teď dost starostí sami se sebou.
Audi už se díky vlastnictví Lamba dostatečně vyprofilovalo jako značka "takysesupersportem" a ano, uvědomuju si historii AU i investice VW do Lamba... nu a teď, milí taliáni, alou pryč z konzernu. Domenicalli každopádně měl v Lambu zůstat.
Za mě pozitivní náznak, dotáhnout do konce. I kdyby to mělo patřit Volvu, teda rejžožroutům.

Jinak kdo holduje starejm dobrejm káram, doporučuji na YT kanál Tyrrels Classic Workshop, Harrys Garage předpokládám, zná každej.
Avatar - kuk
kuk
Miliardově ztrátový Bugatti “odprodaj” za 1 Kunu Rimacu, každý vyrobený Bentley dotujou 20 000 $, Seat ještě dotovat nepřestaly a Lambo a Ducati už se jim taky zažírá.
13 miliardama $ už zadotovali svůj podvodnej Dízlgejt průser a taky museli zaplatit pokuty za účasti v obřích kartelech aut i náklaďáků.
A víte z čeho to platěj? Ze svý dojný krávy ze Škodofky. A to jim ještě háže VW koncern klacky pod nohy. 😁
Jen se snažte holenkové co pro ně pracujete ať to má Vlkohrad z čeho platit a manažeři zůstanou u koryt. Jo ty vily, jachty, hypoteky a průsery nejsou zadarmo. 😁
Avatar - kuk
kuk
Názorná ukázka toho že spalováky už nemaj budoucnost a padaj hromadně do hrobu. A kapela vyhrává. :-!