Bude to zajímavý boj. Hodně vyrovnané v říjnu Škoda dotáhla ztrátu. Dalo by se na to vsázet :D
Mazda jde hodně dolů, škoda mam její přístup rád, myšleno drží si "normální " motory. Až na ten elektrický omyl teď.
JJ z provaru Mazdy taky nejsem nadšenej.
S těma motorama a tak máš pravdu.
Ten přístup se líbí i petrolheadům i BYkupcům. Zdánlivě by to teda nemělo mít chybu.
Evidentně má...škoda.
Jo, ale kolik těch petrolheadů v té Evropě je, pět procent? A teď se o tu hrstku musí poprat všechny zajímavé modely a značky... To na Mazdu s dost rozporuplným designem moc nezbyde. Navíc za ceny, kdy jinde máš auto o třídu větší...
Za tím pádem je faktor X. Motor který jede do 4t ot. jako ten nejslabší a když mu dáš tak pořád nejede jako ta 2,5ka. Třeba CX 30 potřebuje umravnit plasty na polovinu a třeba podladěnou 2,5ku, to by pak bylo auto.
Přestaň už plácat ty BLBOkraviny = nerad sem sprostej ale zkus si NEVYMÝŠLET
Tohle opakování ruskejch hoaxů je fakt už TRAPNÝ = ŽE to je celosvětový ví každej kdo umí číst. Už hodně desetiletí = začalo to před 61 lety v Evropě před 50 lety = kolik let máš řidičák?
Ryccardo už pár dní řeší jestli je vlastně přísnější americkejch 125g CO2/km když tam eje nejprodávanější https://www.autoweb.cz/…mericka-octavia/ zatímco u nás je 95g CO2/km ale dlouhodobě nejprodávanější sou autíčka Polo, Clio, Golf, C3, 208, Captur, Corsa, Fiesta, Sandero a Duster nebo Yaris
V lednu jim drobátko maličko pomůžu, ve vyšších třídách jsou podle mě cenově docela dobří, pokud tedy nepotřebuješ hodně výkonný motor.
Všichni Mazdy velebí, nikdo nekupuje.
Já velebím a kupuju, ale diesely. Mám 3 ve firmě.
Teď jsme chtěli koupit M6 v dieselu, a málem jsme nic nesehnali, přestali je prodávat.
Všechno vsadili na Active-X G, ale zákazníci nechtějí vybírat z nabídky slabého a ještě slabšího motoru.
A přitom diesel jede parádně, skvělé auto, mám 2x M6 a 1x CX5, vždy 184 koní.
Když se podívám na SSY MOTORS, je mi za Mazdu hanba jak to nezvládají.
Mají plnou hubu řečí jak dávají dieselům další a další šance ale realita je taková, že jejich prodeje kvůli emisím a nákladům úplně zabili, a přitom ceny mají hrozně vysoké.
Prakticky jen 1 motor v nabídce + vysoké ceny = smrt Mazdy v Evropě do 2 let max.
X-G není ani přesvědčivě výkonný, ani nemá přesvědčivou spotřebu (CO2), zato je velmi drahý na výrobu.
DIESLE sli paradne, ale kazili sa - mozno su uz spolahlive., ale zla povest bude este dlho...
2 roky ci 18 mesiacov:
mazde sa podarilo rozpustit skoro cely "mazdaklub" drastickym zdrazenim, predajcovia pri upozorneni na ceny toyoty ci kie odporucali, ze si treba priplatit za mazdu alebo kupit tu toyotu ci kiu, no a niektori byvali mazdaci si dali poradit a kupili:D
Ja by som cakal, ze normalna firma by sla stylom, ze je nam luto, ale EU, pokuty atd. a zial musime zdraziet, ale oni GENIOVIA ze vraj rozposielaju hromadne (byvalym) zakaznikom, alebo ludom co im neuvazene nechali e-mail tie ich marketingove kecy ako super zlacneli a ake uzasne akcie maju - pritom drviva vacsina z tychto prijemcov mailu nema Alzheimera a vedia co to stalo pred rokom - nielen ze odradia klientelu, este si ju aj nastvu...
JJJ pěkně zdražili, M3 ztratila víceprvek a cena hezky mastná. Navíc hatchback se bud líbí nebo ne. Mně osobně vůbec, navíc prostor vzadu dost stísněný. Pokud teď nebudou prodávat, tak později nebude příjem z garanček, havárií apod. Třeba to tak chtějí.
Novy juke ma dobre ceny, a taky dopredavany tuscon stoji podobne ako cx3. Ale oni v mazde pojmu realna predajna cena konkurencie na trhu nerozumeju alebo nechcu rozumiet.