Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Evropský trh v říjnu 2020: Opětovný pád, hlavně pro VW, BMW nebo Ford

28 komentářů

Anonym
mezi Šáde a Kojotou!
A překvapivě na odstřel je Magda. To je strašidelnej pád.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Bude to zajímavý boj. Hodně vyrovnané v říjnu Škoda dotáhla ztrátu. Dalo by se na to vsázet 😁
Mazda jde hodně dolů, škoda mam její přístup rád, myšleno drží si "normální " motory. Až na ten elektrický omyl teď.
Anonym
JJ z provaru Mazdy taky nejsem nadšenej.
S těma motorama a tak máš pravdu.
Ten přístup se líbí i petrolheadům i BYkupcům. Zdánlivě by to teda nemělo mít chybu.
Evidentně má...škoda.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jo, ale kolik těch petrolheadů v té Evropě je, pět procent? A teď se o tu hrstku musí poprat všechny zajímavé modely a značky... To na Mazdu s dost rozporuplným designem moc nezbyde. Navíc za ceny, kdy jinde máš auto o třídu větší...
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Za tím pádem je faktor X. Motor který jede do 4t ot. jako ten nejslabší a když mu dáš tak pořád nejede jako ta 2,5ka. Třeba CX 30 potřebuje umravnit plasty na polovinu a třeba podladěnou 2,5ku, to by pak bylo auto.
Anonym
Jo asi jo.
Ale stejně bych nečekal takovej provar.
Přece to není tak zlý, aby prodali půlku aut co Hnisan?
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Holt na SUV s atmo dvoulitrem 150 HP už v roce 2020 nikoho nenachytají jako před 20 lety.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Tak tak.....poděkujme EU a ekofašistům...... 😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ve všech třídách rezignovali na diesely, a toto je výsledek 😐
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Přestaň už plácat ty BLBOkraviny = nerad sem sprostej ale zkus si NEVYMÝŠLET
Tohle opakování ruskejch hoaxů je fakt už TRAPNÝ = ŽE to je celosvětový ví každej kdo umí číst. Už hodně desetiletí = začalo to před 61 lety v Evropě před 50 lety = kolik let máš řidičák?

Ryccardo už pár dní řeší jestli je vlastně přísnější americkejch 125g CO2/km když tam eje nejprodávanější https😐/www.autoweb.cz/…mericka-octavia/ zatímco u nás je 95g CO2/km ale dlouhodobě nejprodávanější sou autíčka Polo, Clio, Golf, C3, 208, Captur, Corsa, Fiesta, Sandero a Duster nebo Yaris
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tak jestli EU může za to, že turbomotor s 80-90 kW je v provozu lepší, než atmosféra se 120 kW, pak jí opravdu upřímně děkuju.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
V lednu jim drobátko maličko pomůžu, ve vyšších třídách jsou podle mě cenově docela dobří, pokud tedy nepotřebuješ hodně výkonný motor.
Všichni Mazdy velebí, nikdo nekupuje.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jakým motorem?
Avatar - _Karel_
_Karel_
2,5i
Proč do***e nejde vložit text pod 6 znaků, WTF.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Já velebím a kupuju, ale diesely. Mám 3 ve firmě.
Teď jsme chtěli koupit M6 v dieselu, a málem jsme nic nesehnali, přestali je prodávat.
Všechno vsadili na Active-X G, ale zákazníci nechtějí vybírat z nabídky slabého a ještě slabšího motoru.
A přitom diesel jede parádně, skvělé auto, mám 2x M6 a 1x CX5, vždy 184 koní.

Když se podívám na SSY MOTORS, je mi za Mazdu hanba jak to nezvládají.
Mají plnou hubu řečí jak dávají dieselům další a další šance ale realita je taková, že jejich prodeje kvůli emisím a nákladům úplně zabili, a přitom ceny mají hrozně vysoké.
Prakticky jen 1 motor v nabídce + vysoké ceny = smrt Mazdy v Evropě do 2 let max.
X-G není ani přesvědčivě výkonný, ani nemá přesvědčivou spotřebu (CO2), zato je velmi drahý na výrobu.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
2 roky jim dávám, možná 18 měsíců.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Než zvýší podíl Toyota?
cudzinec111
DIESLE sli paradne, ale kazili sa - mozno su uz spolahlive., ale zla povest bude este dlho...

2 roky ci 18 mesiacov😒br /> mazde sa podarilo rozpustit skoro cely "mazdaklub" drastickym zdrazenim, predajcovia pri upozorneni na ceny toyoty ci kie odporucali, ze si treba priplatit za mazdu alebo kupit tu toyotu ci kiu, no a niektori byvali mazdaci si dali poradit a kupili😁

Ja by som cakal, ze normalna firma by sla stylom, ze je nam luto, ale EU, pokuty atd. a zial musime zdraziet, ale oni GENIOVIA ze vraj rozposielaju hromadne (byvalym) zakaznikom, alebo ludom co im neuvazene nechali e-mail tie ich marketingove kecy ako super zlacneli a ake uzasne akcie maju - pritom drviva vacsina z tychto prijemcov mailu nema Alzheimera a vedia co to stalo pred rokom - nielen ze odradia klientelu, este si ju aj nastvu...
jhamil
JJJ pěkně zdražili, M3 ztratila víceprvek a cena hezky mastná. Navíc hatchback se bud líbí nebo ne. Mně osobně vůbec, navíc prostor vzadu dost stísněný. Pokud teď nebudou prodávat, tak později nebude příjem z garanček, havárií apod. Třeba to tak chtějí.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Mazda hodí na evropský trh koblihu, nestojí jim to zato se tu pachtit... Já to vidím na max 2 roky. Stejně jako Suzuki...
Avatar - wakantanka
wakantanka
Pozri za aké peniaze sa reálne predávajú hlavne SUV od Nissanu a čo po novom za svoje autá pýta Mazda. Tam bude pes zakopaný.
cudzinec111
Novy juke ma dobre ceny, a taky dopredavany tuscon stoji podobne ako cx3. Ale oni v mazde pojmu realna predajna cena konkurencie na trhu nerozumeju alebo nechcu rozumiet.
admin Fusion webu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - kuk
kuk
Vítejte na funuse! Smradlavý spalováky mašírujou do hrobu. 😁 :-!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
NE. Bohužel do toho hrobu je stahován celý autoprůmysl díky EV ekofašistitkýmu projektu EU :-! :no: