Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Další elektrický VW? Čtyřdveřové Aero se bude vyrábět od roku 2023

Elektrická novinka se bude vyrábět společně s crossoverem ID.4 v německém závodu Emden.
Zpět na článek
20. 11. 2020 10:34
20. 11. 2020 13:22
20. 11. 2020 13:23
20. 11. 2020 13:46
20. 11. 2020 14:32
20. 11. 2020 15:21
20. 11. 2020 19:03
20. 11. 2020 10:15
A nechybí vám
tam vepředu něco, soudruzi?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
20. 11. 2020 10:26
BIO ekonomika funguje takto:
Obyčejný chleba stojí 30 korun, BIO 60 korun. Navíc obyčejná mouka je zatížená spotřební daní, aby stála jednou tolik. Nikdo biochleba nechce kupovat a navíc na obyčejném pekař vydělá na bio prodělá. No nic, stát ten BIO chleba bude dotovat, dotovat ho bude z té spotřební daně z normálního chleba přímo zákazníkům. Navíc sami výrobci začnou dotovat biochleba z toho obyčejného a tím podraží obyčejný chleba. Furt to ještě nefunguje. Co s tím, napaříme pokutu na chleba, protože není z biomouky. Z toho plyne co, že až se zakáže obyčejný chleba úplně , bude muset stát ten biochleba stovku. Mouka (u aut to je energie na pohyb) ale bude pořád potřeba, kombajny budou jezdit stejně.
Rozbalit vlákno
7
20. 11. 2020 12:00
Re: BIO ekonomika funguje takto:
Přirovnání vůbec nevystihuje to co se dnes v automotiv děje. Jestli něco vystihuje, tak jen úzké vidění problémů bez souvislosti.
Avatar - fostek
20. 11. 2020 12:37
Re: BIO ekonomika funguje takto:
Ne. Vystihuje to přesně.
A to píšu, i když se do mě Juha nedávno dost tvrdě navezl.
To jen ty jsi zaslepenej blbeček.
Avatar - KANKUNEN
20. 11. 2020 13:05
Re: BIO ekonomika funguje takto:
Protože si mě štval. :-) . No vidíš, jak jsou lidi úplně blbí, tak jednoduché kupecké počty a přesto to nechápou. Emisní mánie u aut, které jsou už velmi čisté je jako řešit jeden flíček, když ti rezne celé auto.
Avatar - fostek
20. 11. 2020 13:15
Re: BIO ekonomika funguje takto:
To je mi jedno. Když tě štvu, nasol mě.
Ale s tím výmyslem mě to dorazilo. Auto od tatínka. :-)
Ale v pohodě. Ani už nevím, čím jsem tě vytočil. :D
Avatar - KANKUNEN
20. 11. 2020 15:22
Re: BIO ekonomika funguje takto:
Já nevím co to bylo, ale divím se, že tak vystupuješ proti BRZ a vzteklému Yariskovi. Ty auta ti vykouzlí pocit štěstí.
20. 11. 2020 14:59
Re: BIO ekonomika funguje takto:
Současný autoprůmysl funguje zas takto: pepík si koupí ojetý diesel z DE, aby ušetřil. Pepík nemá na pravidelný servis a už vůbec ne na filtr pevných částic, tak jej "zrenovuje". Policie v pepíkově není schopna identifikovat pepíky a poslat je na STK. A tak kvůli pepíkovi musí Mařenka ve městě dýchat karcinogeny a Karel, který filtr mění pravidelně, tak taky. Pepíci tvoří 10% našich aut a způsobují 90% exhalací.
20. 11. 2020 19:00
Re: BIO ekonomika funguje takto:
A proto Pepíkovi snížíme spotřební daň z dehtu. Asi tak o korunu :yes:
Avatar - fostek
20. 11. 2020 10:34
Aero?
To je na žalobu z Česka. :-)
Rozbalit vlákno
1
20. 11. 2020 12:49
Elektro auta a ECO blázni
Při bližším pohledu na hospodářské výsledky je ale zjevné, že se ziskovostí Tesly to není tak růžové, jak se zdá na první pohled. Kromě tržeb z prodeje elektromobilů si totiž firma miliardáře Elona Muska vypomáhá také prodejem „odpustků“ výrobcům aut se spalovacím motorem. A to jak ve Spojených státech, tak v Evropské unii.

V USA funguje systém takzvaných emisních kreditů, které dostávají výrobci za prodeje elektromobilů. Pokud některá automobilka nevyrábí aut na baterku dost, musí tyto kredity získat jinak – například je nakoupit od konkurenta, který jich má nadbytek. Jde tedy o systém podobný emisním povolenkám v evropském průmyslu. Tesla za poslední roky na prodeji kreditů především Fiatu a General Motors vydělala stamiliony dolarů.

VÝBUŠNÁ TESLA
Výrobce elektromobilů potřeboval naplnit cíle a tak prý prodával vozy i s nebezpečnými bateriemi. Vědomě.

Adam Štěpánek

Evropský systém je jiný, podstata ale stejná: každá automobilka musí splňovat přísné emisní limity. Ty se počítají jako průměr z celé prodané flotily a za jejich překročení se platí vysoké pokuty. Toho využila Tesla, která loni uzavřela alianci se společností Fiat Chrysler. Díky tomu se emise z prodaných aut počítají dohromady jak z prodejů „špinavého“ Fiatu, tak „čisté“ Tesly. Fiat tak dosáhl snížení průměrných emisí a vyhnul se pokutě. Tesla to pro něj ovšem nedělá zadarmo.

Podíl odpustků na tržbách Tesly postupně roste. Podle agentury Bloomberg například loni v druhém čtvrtletí dosáhly 111 milionů dolarů z celkových pětimiliardových tržeb. Ve vychvalovaném druhém kvartálu letošního roku Muskova firma utržila za prodeje aut zhruba 4,5 miliardy dolarů a další půlmiliardu inkasovala od konkurentů právě za emisní kredity a vytvoření aliance s Fiatem. Jinými slovy, bez odpustků by byla ve ztrátě.
Rozbalit vlákno
5
20. 11. 2020 13:23
---
Ako sa vraví, kto chce psa biť, palicu si nájde. A ak nie, tak ho aspoň kopne.
Avatar - fostek
20. 11. 2020 13:46
Re: ---
No objektivně je to pravda.
Tesla vydělává na prodeji spalovacích automobilů, které nesplňují limity.
Tak to prostě je.
Prosté konstatování faktu není kopáním ani bitím.
20. 11. 2020 14:32
Re: ---
Tak tohle jen potvrzuje to pořekadlo o psovi.
Tvuj příspěvek je velké prekrouceni reality.
20. 11. 2020 15:21
Re: ---
Tesla má poloviční produkci než Škoda. Takže vzhledem k malé produkci si musí vypomáhat.
Škoda vyrábí víc a vypomáhá ji VW.
20. 11. 2020 19:03
Re: ---
pardon, tenhle článek napsal někdo, kdo se označil za fanouška Tesly

https://www.czechcrunch.cz/…emisni-normy-eu/

je to lež?
20. 11. 2020 15:17
jaká je plánovaná produkce EV u VW
Tedy i včetně Škody a Seatu?

A úspěšnost Tesly nemůžete hodnotit, když produkuje polovinu aut co Škoda.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku