Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Další elektrický VW? Čtyřdveřové Aero se bude vyrábět od roku 2023

18 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
tam vepředu něco, soudruzi?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Obyčejný chleba stojí 30 korun, BIO 60 korun. Navíc obyčejná mouka je zatížená spotřební daní, aby stála jednou tolik. Nikdo biochleba nechce kupovat a navíc na obyčejném pekař vydělá na bio prodělá. No nic, stát ten BIO chleba bude dotovat, dotovat ho bude z té spotřební daně z normálního chleba přímo zákazníkům. Navíc sami výrobci začnou dotovat biochleba z toho obyčejného a tím podraží obyčejný chleba. Furt to ještě nefunguje. Co s tím, napaříme pokutu na chleba, protože není z biomouky. Z toho plyne co, že až se zakáže obyčejný chleba úplně , bude muset stát ten biochleba stovku. Mouka (u aut to je energie na pohyb) ale bude pořád potřeba, kombajny budou jezdit stejně.
Hendly
Přirovnání vůbec nevystihuje to co se dnes v automotiv děje. Jestli něco vystihuje, tak jen úzké vidění problémů bez souvislosti.
Anonym
Ne. Vystihuje to přesně.
A to píšu, i když se do mě Juha nedávno dost tvrdě navezl.
To jen ty jsi zaslepenej blbeček.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Protože si mě štval. 😄 . No vidíš, jak jsou lidi úplně blbí, tak jednoduché kupecké počty a přesto to nechápou. Emisní mánie u aut, které jsou už velmi čisté je jako řešit jeden flíček, když ti rezne celé auto.
Anonym
To je mi jedno. Když tě štvu, nasol mě.
Ale s tím výmyslem mě to dorazilo. Auto od tatínka. 😄
Ale v pohodě. Ani už nevím, čím jsem tě vytočil. 😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Já nevím co to bylo, ale divím se, že tak vystupuješ proti BRZ a vzteklému Yariskovi. Ty auta ti vykouzlí pocit štěstí.
bez_prislusnosti
Současný autoprůmysl funguje zas takto: pepík si koupí ojetý diesel z DE, aby ušetřil. Pepík nemá na pravidelný servis a už vůbec ne na filtr pevných částic, tak jej "zrenovuje". Policie v pepíkově není schopna identifikovat pepíky a poslat je na STK. A tak kvůli pepíkovi musí Mařenka ve městě dýchat karcinogeny a Karel, který filtr mění pravidelně, tak taky. Pepíci tvoří 10% našich aut a způsobují 90% exhalací.
Mig_35
A proto Pepíkovi snížíme spotřební daň z dehtu. Asi tak o korunu :yes:
Anonym
To je na žalobu z Česka. 😄
traveldrive
Skôr z Maďarska, nie?
milous
Při bližším pohledu na hospodářské výsledky je ale zjevné, že se ziskovostí Tesly to není tak růžové, jak se zdá na první pohled. Kromě tržeb z prodeje elektromobilů si totiž firma miliardáře Elona Muska vypomáhá také prodejem „odpustků“ výrobcům aut se spalovacím motorem. A to jak ve Spojených státech, tak v Evropské unii.

V USA funguje systém takzvaných emisních kreditů, které dostávají výrobci za prodeje elektromobilů. Pokud některá automobilka nevyrábí aut na baterku dost, musí tyto kredity získat jinak – například je nakoupit od konkurenta, který jich má nadbytek. Jde tedy o systém podobný emisním povolenkám v evropském průmyslu. Tesla za poslední roky na prodeji kreditů především Fiatu a General Motors vydělala stamiliony dolarů.

VÝBUŠNÁ TESLA
Výrobce elektromobilů potřeboval naplnit cíle a tak prý prodával vozy i s nebezpečnými bateriemi. Vědomě.

Adam Štěpánek

Evropský systém je jiný, podstata ale stejná: každá automobilka musí splňovat přísné emisní limity. Ty se počítají jako průměr z celé prodané flotily a za jejich překročení se platí vysoké pokuty. Toho využila Tesla, která loni uzavřela alianci se společností Fiat Chrysler. Díky tomu se emise z prodaných aut počítají dohromady jak z prodejů „špinavého“ Fiatu, tak „čisté“ Tesly. Fiat tak dosáhl snížení průměrných emisí a vyhnul se pokutě. Tesla to pro něj ovšem nedělá zadarmo.

Podíl odpustků na tržbách Tesly postupně roste. Podle agentury Bloomberg například loni v druhém čtvrtletí dosáhly 111 milionů dolarů z celkových pětimiliardových tržeb. Ve vychvalovaném druhém kvartálu letošního roku Muskova firma utržila za prodeje aut zhruba 4,5 miliardy dolarů a další půlmiliardu inkasovala od konkurentů právě za emisní kredity a vytvoření aliance s Fiatem. Jinými slovy, bez odpustků by byla ve ztrátě.
traveldrive
Ako sa vraví, kto chce psa biť, palicu si nájde. A ak nie, tak ho aspoň kopne.
Anonym
No objektivně je to pravda.
Tesla vydělává na prodeji spalovacích automobilů, které nesplňují limity.
Tak to prostě je.
Prosté konstatování faktu není kopáním ani bitím.
Hendly
Tak tohle jen potvrzuje to pořekadlo o psovi.
Tvuj příspěvek je velké prekrouceni reality.
PowerHouse
Tesla má poloviční produkci než Škoda. Takže vzhledem k malé produkci si musí vypomáhat.
Škoda vyrábí víc a vypomáhá ji VW.
Mig_35
pardon, tenhle článek napsal někdo, kdo se označil za fanouška Tesly

https😐/www.czechcrunch.cz/…emisni-normy-eu/

je to lež?
PowerHouse
Tedy i včetně Škody a Seatu?

A úspěšnost Tesly nemůžete hodnotit, když produkuje polovinu aut co Škoda.