Výroba osobních aut v Česku za deset měsíců klesla o 21,4 procenta na 937.033 vozidel. Je to o téměř tři procentní body nižší propad, než za tři čtvrtletí.
Je vidět, že potika nemá žádnou koncepci, nedávno se vyplácelo šrotovné, teď se platí výpalné. To přinese snížení prodejů a s tím spojené souvislosti. Stejně si už plno lidí nechalo vypláchnout mozek a myslí si, že přidušení evropského automotivu zachrání svět.
Evropa je poněkud slepě zahleděná do jakési uhlíkové revoluce odmítá cokoli, co na papíře nevypadá jako zelený grál, ať už to reálně dělá cokoli. Před místními předpisy projde v podobných cenových hladinách leda malý přeplňovaný, nejlépe elektrifikovaný benzin, nebo rovnou elektrický pohon. Tím ale zájem o nová auta nezvýší. Spíš naopak. Navíc některé modely se už do Evropy ani nedostanou, jelikož nenabízí ten správný pohon.
No u nás se jistě bude zase lépe dýchat (myslím ironicky), pokud opravdu dojde k snížení spotřební daně nafty o korunu. Následovat bude zvýšená poptávka po levných dieselech, kterých se na západě zbavují díky různým omezením.
A náš stát? Momentálně ho řídí banda naprostých diletantů. Rozhazují ne miliardy, ale desítky miliard absolutně bez sebemenší známky odpovědnosti a sebereflexe. Takovýto postup chápu snad jedině od ČSSD, kteří ž zřejmě počítají s tím že ve velké politice končí a tak to mají ve stylu "po nás potopa". ANO je nejspíš tolik zahleděné do své lži o blahobytu, že té lži sami věří. A zbytek??
Kdo by to byl řekl, že Kalousek snad bude vykazovat nakonec nejvyšší míru inteligence z těch břídilů.
Nic se neprodává, všichni kňučej a proto Škoda chytře zařízla jedinej hit co se dobře prodával a to bylo elektrické Citigo. To prostě nevymyslíš. Ha ha ha. :D:D:D