Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
adamzprahy
Jak je to s homologací nástavby? Předpokládám, že tam nelze namontovat jen tak něco?
Zlevnění výchozího modelu a možnost lepšího a vlastního uspořádání pro práci, ale i cestování se mi zamlouvá.
Zlevnění výchozího modelu a možnost lepšího a vlastního uspořádání pro práci, ale i cestování se mi zamlouvá.
To je ale něco trošku jiného. Tahle nástavba je vlastně jen náklad do korby, u Chassis by se jednalo o montáž přímo na podvozek.
Tím jsem chtěl říct, ze specializované firmy...
tzn. že specializovaná firma ví jaké jsou náležitosti, takže tomu uzpůsobí návrh i provedení a zařídí homologaci? Nebo jsou nějaké předpisy, v rámci kterých je možné to ostavět (dodržení rozměrů, označení atd.) jen tak? Já fakt nevím, jen by mě to zajímalo.
Jakože jestli tahle verze je jen pro speciální pracovní verze nebo si to člověk může koupit a v rámci kutilství (nebo i ta firma) si to uzpůsobovat jak se mu zlíbí?
Jakože jestli tahle verze je jen pro speciální pracovní verze nebo si to člověk může koupit a v rámci kutilství (nebo i ta firma) si to uzpůsobovat jak se mu zlíbí?
S tím, co potkávám na silnicích, bych si dovolil tvrdit, že prostor pro homologaci je poměrně velký. Detaily ti samozřejmě neřeknu, ale když je možné na značky dostat i vlastní stavbu (ale je to drahé), pak to půjde i jen s nástavbou na podvozku. Veškeré důležité věci máš na samotném šasi (světla, brzdy...), a pokud dodržíš rozměry a hmotnosti, pak by to neměl být problém. Pořád to bude Ford Ranger.
soused dělá kde co pro brněnský Mercedes tak se ho můžu zeptat, viděl jsem tam spoustu přestaveb...
admin Fusion webu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
×
Sdílení komentáře
×
https://www.penta.cz/…529_d139231.html?…