Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Evropský Ford Ranger dostal novou nejlevnější verzi. Je bez korby

Ondřej Mára Ondřej Mára 24. 11. 2020 • 12:52
22
12
Zobrazit náhledy (22)
Ford Ranger Thunder Ford Ranger Thunder Ford Ranger Thunder Ford Ranger Thunder Ford Ranger Thunder Ford Ranger Thunder Ford Ranger Thunder Ford Ranger Thunder Ford Ranger Thunder Ford Ranger Thunder Ford Ranger Thunder Ford Ranger Thunder Ford Ranger Thunder Ford Ranger Thunder Ford Ranger Thunder Ford Ranger Thunder Ford Ranger Thunder

Jeden z nejúspěšnějších pick-upů na evropském trhu se nově objevuje ve verzi Chassis Cab, která umožňuje snadnou instalaci nástavby dle požadavků zákazníka.

Nejnovější přírůstek v evropské nabídce modelu Ford Ranger, nesoucí v tomto segmentu celkem běžné označení Chassis Cab, cílí především na zákazníky ze specializovaných odvětví, jako je stavebnictví, služby, lesnictví, armádní sektor nebo bezpečnostní a záchranné složky.

Vůz má totiž jednoduchou dvoudveřovou kabinu, za kterou je pouze rám připravený pro nástavbu dle požadavků zákazníka. S úpravou na míru přitom může pomoci některá z více než 160 specializovaných společností QVM (Qualified Vehicle Modifier, tedy "kvalifikovaný úpravce vozidel"), které pokrývají 13 trhů na starém kontinentu. A to vše při zachování standardní záruky.

Ranger Chassis Cab jsme připravili pro zákazníky, kteří pracují v nejnáročnějších prostředích a potřebují robustní terénní vozidlo, které zvládne převézt jejich speciální výbavu,“ uvedl v tiskové zprávě Paul Baynes, manažer přestaveb užitkových vozidel Ford of Europe.

Robustní konstrukce v kombinaci s listovými pružinami na zadní nápravě umožňuje vytvořit během konverze vozidlo s maximální hmotností až 3270 kilogramů, přičemž za jednoduchou dvoumístnou kabinou vzniká prostor na konverzi o délce až 2518 milimetrů. Ranger Chassis Cab si navíc zachovává schopnost utáhnout až 3500 kilogramů.

video

Zatím jediným dostupným motorem by měl být dvoulitrový čtyřválcový diesel EcoBlue o výkonu 125 kW (170 k) s nejvyšším točivým momentem 420 N.m. O přenos výkonu na standardně dodávaný systém volitelného pohonu všech kol s redukční převodovkou se pak bude starat manuální šestistupňová převodovka.

Díky světlé výšce 237 mm a brodivosti až 800 mm by měl Ford Ranger nabídnout solidní schopnosti i v náročném terénu, komu by to ovšem nestačilo, ten si bude moci připlatit za elektronickou uzávěrku zadního diferenciálu a volitelné terénní pneumatiky pro lepší trakci.

Objednávky na nový Ford Ranger Chassis Cab by měla automobilka začít přijímat na jaře příštího roku.

Související články

Témata
24. 11. 2020 16:57
Ford Novinky
Ford novinky nalznete na jednom miste: http://www.fordauto.sk/
24. 11. 2020 15:25
Re: Nástavba
soused dělá kde co pro brněnský Mercedes tak se ho můžu zeptat, viděl jsem tam spoustu přestaveb...
Avatar - Blue Sun
24. 11. 2020 14:10
Re: Nástavba
S tím, co potkávám na silnicích, bych si dovolil tvrdit, že prostor pro homologaci je poměrně velký. Detaily ti samozřejmě neřeknu, ale když je možné na značky dostat i vlastní stavbu (ale je to drahé), pak to půjde i jen s nástavbou na podvozku. Veškeré důležité věci máš na samotném šasi (světla, brzdy...), a pokud dodržíš rozměry a hmotnosti, pak by to neměl být problém. Pořád to bude Ford Ranger.
24. 11. 2020 13:44
Re: Nástavba
tzn. že specializovaná firma ví jaké jsou náležitosti, takže tomu uzpůsobí návrh i provedení a zařídí homologaci? Nebo jsou nějaké předpisy, v rámci kterých je možné to ostavět (dodržení rozměrů, označení atd.) jen tak? Já fakt nevím, jen by mě to zajímalo.

Jakože jestli tahle verze je jen pro speciální pracovní verze nebo si to člověk může koupit a v rámci kutilství (nebo i ta firma) si to uzpůsobovat jak se mu zlíbí?
24. 11. 2020 12:41
Re: Nástavba
Tím jsem chtěl říct, ze specializované firmy...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku