Novinky
Vij67
5
Dalsi hrebicek do rakve. Tak tohle se nepovedlo. Byly doby kdy Nissan umel delat skvela auta. RIP
Přejít do diskuze
Divím se, že toto řešení nevyužívají i jiní výrobci. Přijde mi mnohem lepší řešení mít jako hlavní motor elektro, který je tichý se super odezvou a točivým momentem a doplnit ho spalovacím motorem, který ho dobíjí dle potřeby v tom nejúspornějším režimu.
To se teprve uvidí, jaká je to cesta. Počkej si na první testy, do té doby je dost předčasné soudit, jak se jim to povedlo.
nissan ma v tomto smere prax... vid nedavno skonceny pulsar... nakysnuty prerasteny leaf.. novy elektro crossover ariya teraz toto.. co kusok to defakto vajce... na druhej strane ale priznavam ze napriklad novy juke sa mi ( uz konecne ) paci navzdory tomu len jedinemu motoru ( vytunenemu litru ) pod kapototu ... a potom este sa da povedat ze su vajcia a vajcia.. vid jazz.... strasne krasne auticko... a pritom je to tiez vajce... uz ale na pulsar sa nedalo ani moc pozerat ... no ale inak treba povedat aj to ze tento note svojou hranatostou a linkami mi je uz daleko blizsi ako bol este nedavno nejaky ten pulsar hoc to tiez nie je krasavec... ja neviem ale casy patrola a primery sa uz asi nevratia ze jo... mal som nissan kedysi snad najradsej z japoncov ( ved dokonca aj toyota vtedy mala strasne nudne vozy.v 90 rokoch aj este niekedy do roku 2005 a pozrime kde je dnes ) ale dnes je to uz fakt len minulost a nissan sa za mna stale akoby len hladal.... ok ten spominany novy juke ano... priznavam ten sa mi paci... ale len jeden pekny model za mna nadalej nestaci .... tak drzim palce aby ich coskoro bolo uz ovela viac ( vid chysta sa uz aj novy kaskaj )
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Je to robene ako JDM vozitko, asi by si to nemal riesit pohladom auta vzniknuteho pre EU ...
to platí čiste teoreticky,
ale ked odpočítame prevodovku, kardany, prácu motora v neefektívnych otáčkach, tak sa nakoniec dostaneme na vyššiu skutočnú efektivitu
ale ked odpočítame prevodovku, kardany, prácu motora v neefektívnych otáčkach, tak sa nakoniec dostaneme na vyššiu skutočnú efektivitu
Kam na tie nápady chodíš, prosím ťa? Nebolo by divné, keby predchodca bol lepší ako novinka?