Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Volkswagen stále slibuje lidový elektromobil, udrží cenu od 520.000 Kč?

39 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
bude az dojede na jedno nabiti 800km a bude stat pod 10 tisic EUR. Se soudruzskym pozdravem Klimaticke zmene zmar! Roman Horky
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Není problém vyrobit levný elektromobil, vždyť už jeden přes rok nabízejí. Zádrhel je v tom, aby byl použitelný. Id.1 bude beztak na úrovni Dacie Spring, akorát za cenu Golfu. Komu to budou prodávat?
brk77
Teď by mi to asi vadilo, protože od auta za půl míče mám poněkud jiná očekává, ale ono se možná časem ve jménu ekologie stane, že nejlevnější auto s takovou výbavou stát tolik prostě bude. ;-\

Aktuálně vidím pořád jako větší problém infrastrukturu. Já mám nejbližší veřejnou nabíječku asi 3km daleko. Na mapě jsem v padesátitisícovém městě napočítal 5 nabíječek a to čert ví, jak to funguje. U jedné je vyloženě napsáno, že je pro potřeby a návštěvy firmy, co si ji postavila. U druhé to není, ale taky vím, že to je aktivita firmy, co má elektromobily a má ji na své budově. I kdybych byl naprostý ekologický fanatik a snílek, tak si neumím představit, že bych provozoval elektromobil.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Hlavně si vezmi, jak navíc veřejné nabíjecí stanice zdražily. U některých pak jezdíš o poznání dráž, než se spalovacím motorem. Takže musíš mít ještě návod, kde nabíjet levněji. A s rozmachem a potřebou nabíjení více aut nikdo nezabrání, aby ceny rostly dál a dál. Protože těm, co nemají vlastní garáž, aby to dobili doma, nic jinéh nezbude.
DonVito
Ne, id.1 nebude se 45kWh na urovni Dacia Spring.

Na tehle nejnizsi urovni bude v clanku zmineny vuz od Cinanu.

Za 522tis Kc to bude normalne pouzitelny auto.
winder
Neverím. Bude to oklamané a lacné, ale za vysokú cenu. Porovnateľné benzínové auto bude najlacnejšie Sandero za 215 tisíc.
DonVito
Heled, ja budu ten posledni, kdo bude vychvalovat koncern. 😁

Ale doufam, ze to tak nebude.

Ja jsem zatim sam zklamanej z ceny id.3.
Pomer cena vykon tohoto auta je tak nejak..
na urovni ostatnich VW.
Malo (muziky) za hodne (penez).
winder
V tom prípade je tvoj optimizmus trochu nelogický.
DonVito
Na světě ale není jen koncern.
V Německu jsou teď dotace tak vysoké, že VW může prodávat draho.
Myslím, že VW má na id.3 za takovou šílenou cenu slušný zisk...

Není žádný důvod, proč by ceny EV neměly jít dolů.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
45 kWh je maximální kapacita nové platformy, ne baterie pro základní id.1. A tou třetí větou akorát ukazuješ, proč je ta vaše EV sekta k smíchu. id.1 bude maximálně odrbané městské přesouvadlo s dojezdem 150 km po dálnici, když přeženu. To je pro tebe normálně použitelný auto?
Arese
Přesně! :yes:
DonVito
Ta třetí věta jen potvrzuje můj dlouhodobý názor na koncern.

Daleko raději bych si koupil Nissan Leaf nebo Kiu Niro, který vypadají v interiéru v porovnání s id.3 jako luxusní auta.
Elektromobilita není k smíchu ani teď a už vůbec nebude za tři roky!

Ano i 150km po dálnici je pro mě normálně použitelný auto.
Víc než 150km bez zastávky běžně tak jako tak nejezdím.
Ale ber to jako skutečně můj pohled. 😉
Chápu, že normální člověk spíš ocení dojezd Tesly...
A zdejší diskutéři dokonce vyžadují 800km a nabití za 2 minuty, vím. 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Leaf? Předražená a zaostávající kasička na dotace. Niro nestojí půl mega a s tím luxusním interiérem brzdi.

Dojezd 150 km = 100 km jízdy do dalšího nabití do 80 %, to pro mě není svoboda pohybu. A to se tu bavíme o dojezdu s baterií ve 100% stavu a za ideálních podmínek.
DonVito
Leaf porovnavavam s id.3.

V kategorii pul milionu je aktualni nabidka nulova.

Leaf byl prvni poradny elektromobil a Nissan na nem uz nejaky cas (zdejsim antiEV navzdory) slusne vydelava.
Nepodcenoval bych ho tolik.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já jej nepodceňuji, Nissan na něm bezesporu vydělává. Ale za tržní cenu nemá smysl, ani na poměry EV.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak jak tohle říkáš ty, tak je to zaručeně pravda. 😁 😁 😁
Vedoucí Elesekty na českých webech DonVito 😁
Normáln ěpoužitelný není žádný elektromobil, natož pak lowend jdoucí po co nejnižší ceně. Odrbané na plech, čalounění maximálně na sedačkách a vsadím se ž emaximální rychlost bude 120 a dojezd 100 kilometrů v lepším případě. A to vše v Bratru za krásných půl míče 😁
Renoo
Nic extra levného od Číňanů nebude. Levnější asi jo, ale to je tak všechno. Mají problém s dovozem, clem a homologací. Asi jako kdybych si zajel pro do USA pro levný auto. Taky nakonec levný nebude. Budou muset postavit fabriku v EU a to poznají zač je toho loket. Tady stojí výrobní haly násobně víc než v Číně, dodržují se mnohem přísnější normy a hlavně to hlavní - cena lidské práce. Prodávat Geely v Rusku je něco jiného jak prodávat Geely v EU.
DonVito
A co myslis, ze bude Dacia Spring?
😉
Renoo
A kolik myslíš, že bude stát? Za 550 tis bych si to nekoupil i kdybych byl blázen. A kdyby to nějakým způsobem dotáhli žlutí komouši o 10 % levnější, tak to bude pořád drahý na to, co to umí a jak je zpracovaný.
DonVito
Ted stoji 450 tisic.
traveldrive
NIKTO NÁM NEDÁ TO, ČO NÁM VOLKSWAGEN SĽÚBI.
Avatar - xxc
xxc
Na druhej strane, zatial len VW dokazal urobit a predat jednoduche elektricke auto pre chudobu. A pritom celkom pouzitelne. Na Daciu sa este bude rok cakat.
Avatar - kaa
kaa
Nebude problém elektromobil vyrobit, problém bude ho prodat.
jam2015
To sú len vízie a mystifikácie VW.
Skončí to tak, že ceny materiálov na výrobu batérií pôjdu hore a vykalkulovaná cena pôjde do hája!
DonVito
No historie tak nejak dokazuje opak...

Jaka ze je cena kobaltu? 😁
V porovnani s rokem 2016?

A vyvoj ceny baterek???
Z 1.000$ za kwh v r 2010 az ke 100$ za kwh 2020?
PKP_
Navíc ani ten kobalt nebude tolik třeba.
DonVito
Jj

Bohužel anti-EV argumenty stojí běžně na přáních autorů.
Ne na relevantních datech.

Cena kobaltu nestoupá, cena baterií stále klesá..
Cena elektropohonu je také čím dál nižší, ostatně jako elektroniky obecně.
To jsou fakta.
Anonym
Celou neděli.
Mohl bys mi Máro vysvětlit, jak vypadá VW T-Rock?https😐/www.hezkekoberce.cz/…berec-T-ROCK-71/
Ale ce velikosti Pola to měl bejt asi T-Cross, ne? Nebo T-Roc?
Nebo T-Rex? :-!
DonVito
Nechci redakci hajit, alespon jak se to pise by mohla vedet...

Ale ty nazvy jsou tak (ostatne jako auta..) podobny (pitomy), ze se mi taky pletou.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ani nevím, proč se mi při spatření "T-Rock" vybavilo, že je to jméno jak pro špatnýho pornoherce.
Arese
...co je na elektrodopravníku za 520 000 Kč "lidového"? Pro normální lidi v České republice se cena lidového vozu pohybuje zhruba do 250 000 - 300 000 Kč (a kdo ví, možná ještě níž)! 😁
PKP_
Na druhou stranu když kouknu na nový auta, co jezděj kolem, tak že by to byly hlavně Fabie a níž, to mi nepřijde.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tak to si moc lidí nové auto nekoupí... To mi tedy řekni, kdo kupuje těch několik desítek tisíc aut ročně? A že by to zrovna byly jen Dacie a Fabie, to určitě nejsou.
Ale mně je to jasné, prostě na lepší nemáš, tak se ceny musí řídit podle tebe...
DonVito
Od Volkswagenu to bude lidový vůz vždy - v překladu. 😁
megacruiser
VW jen slibuje a reálně produkuje "lidový" elektromobil s cenou přes milion. Jedině toto co dělá GM v Číně, do města místo skůtru to bude stačit všem a kdyby to tu stálo třeba 150 tisíc, prodeje by šly skvěle. Málokdo hledá luxus, většině po městě stačí cokoliv ne moc nákladného kde neprší.
https😐/www.auto.cz/…ile-hitem-135696
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Lidi jezdí jen po městech? Kruci, zase dělám něco špatně... 😁
Renoo
Třetí auto do rodiny za půl mega obvykle fakt jezdí jen ve městě 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Kolik lidí má třetí auto za půl mega a garáž?