Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: VW ID.3 slibuje prostornost Passatu. Je to tak? A co dojezd v zimních dnech?

Zítra se můžete těšit na test Volkswagenu ID.3, koncernové elektrické novinky, se kterou se nejčastěji pojí slovo revoluční.
Zpět na článek
1. 12. 2020 18:04
2. 12. 2020 08:35
1. 12. 2020 18:07
1. 12. 2020 18:46
1. 12. 2020 18:48
1. 12. 2020 18:51
1. 12. 2020 18:47
1. 12. 2020 19:23
1. 12. 2020 19:45
1. 12. 2020 19:37
2. 12. 2020 11:33
2. 12. 2020 08:22
2. 12. 2020 11:48
2. 12. 2020 09:34
2. 12. 2020 10:59
2. 12. 2020 12:57
2. 12. 2020 14:13
2. 12. 2020 21:55
Avatar - Mikesus
1. 12. 2020 18:04
prostornost
Jestli tohle je prostornost o třídu většího auta, tak moje Corolla je stejně prostorná jako Passat :D

EDIT: To je tak dementní ten první příspěvek. Z PC jen přes mobilní verzi, jinak to nefunguje.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
2. 12. 2020 08:35
Re: prostornost
Jj, keď 178 cm malý redaktor má vzadu len pár cm rezervu, tam sa o priestore strednej triedy nedá hovoriť ani náznakom. To je na úrovni koncernových kompaktov, možno o centík viac ako Golf, ale určite nie viac ako Leon či Octavia.
2. 12. 2020 10:08
Re: prostornost
Tak ale Golf je etalon triedy. Cokovek vacsie ako Golf je o triedu vacsie auto :-)
2. 12. 2020 17:46
Re: prostornost - rozvory atd.
Slušná podélná prostornost Golfu vzadu je na podprůměrném rozvoru své třídy dána posunutím zadních sedadel do podběhů, a to o cca 10 cm. Tím pak ale na dané délce vozu vychází jeden z nejmenších zavazadelníků ve třídě - 370 l.
Podélná prostornost ID.3 je stejná, jako Golfu, ovšem na největším rozvoru třídy, který je tu kvůli slušnější kapacitě aku. - tedy kvůli jejich délce. A tím opět vychází jeden z nejmenších zavazadelníků ve třídě - 370 l. I při takové délce aku. dává jejich výška celkovou výšku vozu o cca 10 cm vyšší, než klasická konkurence, a přitom je výška nad sedákem vzadu jedna z nejmenších - pod 900 mm !! (900 mm je limit, jak víme).

ID.3, který je s velkým úsilím vyvinut od počátku jako elmobil, dává dobře nahlédnout, jak velké handicapy ve vnějších rozměrech, v obestavěném prostoru a váze elmobil vůči spalmobilům takový elmobil má. A naděje na skokové zlepšení tu není.
1. 12. 2020 18:07
těšim se
Těšim se na test. Opravdu. Mam rad nove věci a rad se dozvím neco zajímavého. Jenom se zkratka nemůže člověk zbavit pocitu, ze to je drahy a ta kvalita neodpovídá ceně. I Rasťo Chvala radši s tim jen blbnul ve sněhu než aby dodal seriózní report. Tak jak uvedl kdysi v rozhovoru, ze když je auto na picu, tak to nějak zaobalí, ale pozorný čtenář pozná ze je to cinknutý.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - SKAY
1. 12. 2020 18:46
Re: těšim se
V SM je srovnávak s Konou... Chvali vw podvozek adt tlumice ,komfort, mista akorat. Mínus cena 1,2. , plasty vevnitř.
Avatar - _Karel_
1. 12. 2020 18:48
Re: těšim se
Aniž bych ho četl - když už, tak bych radši tu Konu.
Avatar - SKAY
1. 12. 2020 18:51
Re: těšim se
WV el.platforma možnost 4 kolky.
Kona je prostě ,,normální auto,, s čudlikovým ovladaním :yes: Taky jemi sympatičtější i vzhledem.
Pak člověk vezme auto tip a tam BMW alpina ,a poslední edice M2 :*)
Avatar - rohYpnol
1. 12. 2020 19:36
Re: těšim se
Kona je bohužel výrazně menší.
2. 12. 2020 11:34
Re: těšim se
Je to pěkný, ale za tu cenu totálně ustřelený. Za to jsou normální dvě ICE auta.
Avatar - Cenda22
1. 12. 2020 18:47
Zima
Na horach uz je snih. Slo by ho tam protahnout a napsat dojmy?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - wakantanka
1. 12. 2020 19:23
Re: Zima
Ty vážne čakáš že dostaneš od redakcie odpoveď?
Avatar - Cenda22
1. 12. 2020 19:45
Re: Zima
Ne. Ale ze si to prectou. Coz prekvapive casto delaji.
Avatar - rohYpnol
1. 12. 2020 19:37
Re: Zima
Nešlo protože tam v zimě nedojede :-[] :-[] :-[]
2. 12. 2020 11:33
Re: Zima
Do kufru dieselagregát + několik kanystrů + spacák ... a dojede !!!
Avatar - .StenLi.
2. 12. 2020 11:48
Re: Zima
Celkom ma prekvapilo ze pani diskuteri z ACZ nesleduju Garaz testy.. resp. nezadaju svoje otazky do Youtube..
Avatar - rohYpnol
1. 12. 2020 19:39
Věděli jste např. že
ID.3 s největší baterií je homologován jen jako 4-místné vozidlo? Důvodem je ... HMOTNOST, ID.3 je prostě příliš těžká kráva!!!
Rozbalit vlákno
19
Avatar - twistedTSD
1. 12. 2020 20:10
Re: Věděli jste např. že
Ta hmotnost je šílená.
Avatar - rohYpnol
1. 12. 2020 20:13
Re: Věděli jste např. že
Ano, a výrazně rychlejší sjíždění pneu, výraznější zátěž na vozovky, vážnější dopravní nehody z důvodu těžších vozů a větší energii při nárazu... Nemluvě o tom co se odehraje s baterií po nárazu... tohle vše ti zelení zmetci zamlčují.
Avatar - speedfred
1. 12. 2020 20:47
Re: Věděli jste např. že
Nemám nič proti EV, ale pri Grožánovej nehode v F1 údajne mala svoj podiel pri výbuchu aj batéria. Možno iba špekulácie a hlavne to bol extrémny náraz.
Avatar - Blue Sun
1. 12. 2020 21:34
Re: Věděli jste např. že
Jasně, ty silnice opravdu pocítí rozdíl hmotnosti dvěstě kilo... asi jako mezi plným a prázdným autem... Ty jsi fakt magor.
Avatar - rohYpnol
1. 12. 2020 22:03
Re: Věděli jste např. že
Vysvětlovat ti, že někde projede těch aut třeba 50.000 za den je zbytečné že? To bys nepochopil.
1. 12. 2020 22:15
Re: Věděli jste např. že
50000 osobaku, to je jako 3-4 nakladaky
to bys nepochopil
hYhY rohY
Avatar - rohYpnol
1. 12. 2020 22:25
Re: Věděli jste např. že
Dokonale jsi se ztrapnil :-[] :-[] :yes:

1 nákladní automobil váží jako 12 500 osobních vozů... :-[] :-[] :-[] Tvl tohle by nenapsal ani dežo v první pomocné :-[] :-[] :-[]
1. 12. 2020 22:29
Re: Věděli jste např. že
1 pretizenej nakladak znici silnici jako az 16tis osobaku
to vi i maly dite
roHy hYhY
Avatar - rohYpnol
1. 12. 2020 22:34
Re: Věděli jste např. že
Z toho trapasu už se nevykroutíš :-[] :-!
1. 12. 2020 22:47
Re: Věděli jste např. že
50tis/16tis=3.125
hYhY roHy
1. 12. 2020 23:50
Re: Věděli jste např. že
https://zpravy.aktualne.cz/…f80ac1f6b220ee8/

rohYpnol se zase dozvi neco noveho.

A je pomerne jedno, jestli je to deset tisic nebo sestnact tisic.
:-O :-O :-O
Avatar - Blue Sun
2. 12. 2020 10:14
Re: Věděli jste např. že
A pořád to nebude mít vůbec žádný vliv, protože ta silnice je dimenzovaná na mnohem vyšší únosnost. Jestli osobák váží 1500 nebo 1700 kilo opravdu není na stavu silnice poznat.
To by pak musely ze silnic vymizet všechny ty vaše milované víceválcové šroty, protože jsou mnohdy ještě těžší. Ale určitě najdeš nějakou tupou výmluvu i na tohle, že?
2. 12. 2020 10:50
Re: Věděli jste např. že
Vyraznejsi zates na silnice bude, jen jsou tady vsichni mimo misu. Zatez silnic nespociva ve staticke hmotnosti, ale v krouticim momentu (ktery maji obecne EV vetsi) a hmotnosti. Tedy EV vice zatizi silnice pri rozjezdu nez automobily, ale pokud se bavime o osobnich vozech tak to poskozeni neni nijak drasticke. Sranda bude az prijdou na radu kamiony. Kdo neveri at se podiva na silnice v do kopce kde kamion musi vynalozit vetsi vykon a kroutak, nebo zastavky trolejbusu (pokud jsou asfaltove) to je panecku vlnobiti.
Avatar - Blue Sun
2. 12. 2020 13:12
Re: Věděli jste např. že
Největší vlnobití jsou před vesnicemi, kde všichni prudce dobržďují.
A ani vyšší točivý moment elektromobilů opravdu nezpůsobí vyjeté koleje na silnicích. Na to ta auta prostě nemají.
2. 12. 2020 12:35
Re: Věděli jste např. že
Máš tušenie, o koľko sa v posledných desaťročiach zvýšila hmotnosť bežných áut? Však minikompakty, ktoré donedávna vážili 800-900 kg, majú dnes 1000-1200 kg. Stredná trieda dnes pod 1,5 tony prakticky nejde a crossovery a SUV, ktorých sú zrazu plné cesty, sú bežne o nejaký ten metráčik-dva ťažšie ako ich klasickí predkovia. koľko pred 15-20 rokmi jazdilo po cestách dvojtonových oblúd a koľko dnes? Problém nie je s hmotnosťou EV, problém je v tvojej dutej hlave, že už nevieš, čo by si proti nim ešte vymyslel.
2. 12. 2020 11:41
Re: Věděli jste např. že
Ale no zase bych to tak nedramatizoval. Gumy na tu hmotnost můžou být širší, aby lépe roznesly váhu na vozovku (245 - 255 mm by měly stačit, aby tlak na vozovku nebyl přehnaný) . Rychlejší sjíždění gum kupce, který má 1,1 mio na tenhle pekáč asi nerozhodí. V případě dopravní nehody je tohle auto bezpečnější, protože je těžší. Co se odehraje s baterií po nárazu bych nechtěl vědět u žádného EV. Toho bych se trochu bál, ale Hamuna říkal, že EV nehoří a je to jen hoax, takže nevím :D :D
2. 12. 2020 12:47
Re: Věděli jste např. že
Baterky má EV zväčša v podlahe a až za prednou osou auta, takže nejakého poškodenia by som sa obával fakt až v extrémnych prípadoch. Podľa mňa je nádrž spalivom nebezpečná či bezpečná veľmi podobne.
Pneumatiky, pokiaľ viem, majú index, na akú hmotnosť auta sú určené. EV sú ťažšie, ale nie o tonu, aby bolo treba extra riešiť pneumatiky. Vpohode vystačia aj s bežnými rozmermi, táto starosť je zbytočná. Problémom bude skôr výchova vodičov, tí, čo si to neuvedomia, a budú jazdiť rovnako naplno s prázdnym aj naloženým autom (lebo ten pohon to zvládne), holt budú meniť gumy častejšie.
2. 12. 2020 13:51
Re: Věděli jste např. že
Jasně to máš pravdu. K poškození baterek by čelním nárazem dojít nemuselo. Tam bych se bál spíš kdyby auto šlo přes boudu nebo v případě sjetí do pangejta kdy to dostane ránu zepředu nebo tomu prolítne pod autem betonovej patník a poškodí baterii. Zbytek souhlas, ale neviděl bych to dramaticky.
Avatar - rohYpnol
1. 12. 2020 19:41
Zajímalo by mě
Jak to mají chlapci z VW vymyšlené v Rakousku. Tam je zakázáno vozit lyže uvnitř vozu. Jenže ID.3 nemůže mít střešní nosič :-[] :-[] Takže jak se dostat s ID.3 do Alp s lyžemi?? I když vlastně, ono tam ID.3 stejně nedojede že... :-[]
Rozbalit vlákno
38
Avatar - Roman Horký
1. 12. 2020 19:48
Re: Zajímalo by mě
nekdo natocte magora s EV v horach a dejte to na youtube. Chci se bavit
2. 12. 2020 10:55
Re: Zajímalo by mě
Keby chcel niekto natáčať magora, odkážeme ho na teba. ;-)
1. 12. 2020 21:06
Re: Zajímalo by mě
Proč lžete? V Rakousku není zakázáno vozit lyže vevnitř auta!!
To je hoax praštěných Čechů , kteří neumí číst.
Avatar - rohYpnol
1. 12. 2020 22:02
Re: Zajímalo by mě
Pokud jedete v poloprázdném autě a rozhodnete se lyže prostrčit sklopenou zadní sedačkou do kabiny vozu, hrozí vám v Rakousku vysoká pokuta. Rakouští policisté totiž zimní výbavu jako lyže, snowboard nebo i těžké lyžařské boty považují za náklad.

Hmm tak auto.cz opravdu lže... :D :D :-!
1. 12. 2020 22:18
Re: Zajímalo by mě
blbost
kyz je mas ve vaku a radne upeneny, tak ti nic nehrozi
hYhY
rohY
Avatar - rohYpnol
1. 12. 2020 22:29
Re: Zajímalo by mě
všichni lžou že... ty jsi chudák :-[] :-[]

ale jo, na někoho kdo neví kolik váží nákladní vůz slušnej pokus :-[] :yes:
1. 12. 2020 22:35
Re: Zajímalo by mě
kyz je mas ve vaku a radne upeneny, tak ti nic nehrozi
ses jen zbytecne vydesenej
nejhorsi smrt je z vydeseni
bacha no to roHy
hYhY
Avatar - rohYpnol
1. 12. 2020 22:38
Re: Zajímalo by mě
odborníci ... hrozí

topten ... nehrozí


No comment :-[] :-[] :no:
1. 12. 2020 22:43
Re: Zajímalo by mě
https://www.uamk.cz/…5000-euro-pokuty

"Samozřejmě, že hovoříme o konkrétní situaci. Tedy té, kdy jsou předměty uvnitř vozu, jako například lyže nebo lyžařské boty volně uloženy na sklopených zadních sedadlech osobního vozu. Nejsou náležitě upevněny, není zajištěna ochrana jak řidiče a posádky ... "

bacha na smrt z vydeseni roHy
hYhY
1. 12. 2020 23:56
Re: Zajímalo by mě
Nechapu, jak muze jeden clovek sirit tolik hlouposti.

Jen v teto diskuzi dve...

https://www.irozhlas.cz/…81645_pholinkova

A vrcholem je urazeni ostatnich, kteri mu dokazou, ze se myli.
2. 12. 2020 08:17
Re: Zajímalo by mě
to je tim, ze mnozi ctou jen senzacechtivy titulky, ale obsah clanku, ktery casto vyzni jinak, nepochopi. pak to tady vypada jak to vypada. a to nemyslim tyhle stranky ale celou spolecnost
Avatar - iudex
2. 12. 2020 08:37
Re: Zajímalo by mě
Teraz vážne, ako teda treba voziť lyže v aute, aby to bolo pre Rakúšanov kóšer? Vážne ma to zaujíma, na novom aute ešte nemám strešný nosič ako na predošlom, tak zvažujem, či môžem mať lyže dnu.
2. 12. 2020 09:17
Re: Zajímalo by mě
me se vejdou dvoje lyze do jednoho pytle a ty prostrcim dirou v zadnich sedackach. kdyz pytel prikurtujes, je to OK. nicmene, do zahranici jsem takhle jel naposledy pred cca 5 lety, protoze jinak jezdime 3-4, tedy 6-8 paru lyzi, a tedy box..

zazil jsem nehodu, kdy pocitac na sedacce za navigatorem (byl sem v aute nastesti sam) ohnul sedacku a vyletel prednim oknem. od ty doby si na tyhle veci davam velkej pozor. nejsem si ale vubec jistej, jestli by tvrdej naraz zadni sedacky plnej kufr udrzely...
2. 12. 2020 11:34
Re: Zajímalo by mě
Stačí je mít přikurtovaný, aby ti volně nelítaly po autě. To je celé.
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2020 19:21
Re: Zajímalo by mě
Neposlouchej kecy od těch co nemají žádnou zkušenost.
2. 12. 2020 11:43
Re: Zajímalo by mě
Já tam teda s lyžema uvnitř auta do Rakouska jezdím mám je protažený sklopenou loketní opěrkou, ani jsem netušil, že by se to nesmělo.
1. 12. 2020 21:39
Re: Zajímalo by mě
A jak je na tom ID3 s možností tažení přívěsu? Jak těžký zvládne? :-[]
Avatar - rohYpnol
1. 12. 2020 22:11
Re: Zajímalo by mě
Váží to dvě tuny ale nepřeveze to ani velociped ani lyže... Prostě je to senzační EV :-[] :-[]

Mimochodem vážně se moc těším na test spotřeby ID.4/Enyaq se střešním nosičem s koly... To bude krása ten dojezd...
2. 12. 2020 08:26
Re: Zajímalo by mě
Tak si to, vole, nekupuj. Vole. :D
Avatar - iudex
2. 12. 2020 08:39
Re: Zajímalo by mě
Jasné, neustále len kritizovať a hľadať chyby, proste to auto nie je pre neho a má milión klasických áut ako alternatívu.
Problém bude, keď tie alternatívy vymiznú (a bude to onedlho), potom tie nedostatky EV budú vypuklejšie a budú predstavovať naozaj problém (ak sa ich dovtedy nepodarí odstrániť).
2. 12. 2020 09:10
Re: Zajímalo by mě
nemuzes porovnavat dnesni elektromobil s elektromobilem za 10-15 roku, kdy budou mit spalovaky problem, nemuzes porovnavat ani dnesni infrastrukturu pokud jde o nabijecky s tou za 10-15 roku.
boom elektromobilu teprve nastava a s tim prijdou i novy varianty, podle me nabidka bude mnohem pestrejsi nez stavajici u spalovaku a to vcetne "uzitkovych" verzi
Avatar - iudex
2. 12. 2020 09:23
Re: Zajímalo by mě
Ja som optimista čo sa technického pokroku týka. Žiaľ ale pri EV sa to neponecháva na prirodzený vývoj techniky, ale sa politicky stanovujú limity bez ohľadu na to, či technický vývoj bude stíhať alebo nie. To platí ako pre nabíjaciu infraštruktúru, tak pre úžitkové vlastnosti EV. Veľa vecí sa vyrieši, ale mnohé sa nestihne a v r. 2030 môže byť veľký problém. Uvidíme.
2. 12. 2020 09:35
Re: Zajímalo by mě
podobne mnozi mluvili, kdyz po afere dieselgate EU natvrdo zacala vyzadovat limity pro NOx tak, ze musi platit i v realnym provozu. taky to mnozi kritizovali, ze to je neralne, a dnes se mnohy naftaky dostaly hluboko pod emisni limit...
kazdopadne, kdyz vezmu, jak se automobilky venovaly eletromobilum pred 10 lety a dnes, tak to je uplne jinej svet. a to sme teprve na zacatku.
kazdopadne se ale asi nejaky navyky zmeni, treba ujet za 16hodin 2tis km v kuse jen s trema kratkejma tankovanima a odskocenim na zachod mozny nebude. dnes bych to ale uz taky nedal jako pred par lety ...
Avatar - Ada je zase tady
6. 12. 2020 06:11
Re: Zajímalo by mě
Další důvod přiznat, že diesel je nejlepší alternativa pohonu osobního vozu!
Avatar - Blue Sun
2. 12. 2020 10:18
Re: Zajímalo by mě
Nezlob se, ale to se neponechává ani při spalovacích autech už třicet let. Kdyby mělo jít jen o samovolný pokrok, nikdy by nebyla potřeba zavádění katalyzátorů nebo vůbec jakékoli péče o emise a škodlivost aut. Kruci, že vám to nevadilo všem před dvaceti, patnácti lety, ale až teď? Mohli jste si přeci už tehdy stěžovat, že EU/EHS zavádí Euro 1, Euro 2 a další normy, a chce po výrobcích jejich plnění... Ale to nikomu nevadilo. A najednou se to bere jako politický nátlak?
2. 12. 2020 13:22
Re: Zajímalo by mě
Takhle to srovnávat je vrchol demagogie. Ten rozdíl je přece naprosto jasný - všechny předchozí regulace byly u splalovacího motoru proveditelné a hlavně se netýkaly nejedovatého CO2! :-(
2. 12. 2020 10:49
Re: Zajímalo by mě
Prečo žiaľ? Matička Zem melie z posledného, toto je síce len jeden z frontov, ale nechať všetko na voľný trh a voľný priebeh, tak by sa chodilo po uliciach s plynovou maskou medzi dieslami a benzínmi ešte za sto rokov. Nehovorím že to robia správne, je to pritiahnuté za vlasy ako dnes všetko, ale lepšie robiť niečo ako celkom nič.
Avatar - iudex
2. 12. 2020 11:27
Re: Zajímalo by mě
S tým súhlasím, tiež chcem, aby naše deti ešte mohli dýchať akotak čistý vzduch, len mám pocit, že práve automotive je oblasť, kde sa spravilo v tejto oblasti úplne najviac a aj tak sa na túto oblasť kladú najprísnejšie požiadavky a dávajú sa deadliny, ktoré bude ťažké (ak nie nemožné) dodržať.
2. 12. 2020 12:51
Re: Zajímalo by mě
To iba preto, že je v tom politika a motorista ako koncový užívateľ je dojná krava, ktorá sa nemá ako brániť. Toto čo dnes sa vie už dávno, a už dávno sa to mohlo postupne riešiť. Lenže boli prednejšie peniaze. Dnes už musia, z ekologického pohľadu nám fakt už tečie do topánok. Samozrejme, opäť sa hľadajú najmä spôsoby, ako na tom zarobiť.
Avatar - Ada je zase tady
6. 12. 2020 05:55
Re: Zajímalo by mě
Přitom by z ekologického hlediska stačilo na okamžité zlepšení málo - ukončit výrobu zážehových motorů a ponechat jejich použití jen pro ruční nářadí.

A u elektrovehiklů započítat do ceny náklady na zpracování jedovatých odpadů z akumulátoru.

Proč nadále vyrábět benzínové motory a elektrovehikly. když je k dispozici po všech stránká lepší a přírodu méně zatěžující diesel?
Avatar - Blue Sun
2. 12. 2020 13:14
Re: Zajímalo by mě
Já tedy nevím, ale z mého pohledu se nejvíce udělalo v oblasti průmyslového znečištění. A dost se šlape i po domácnostech, přitom ty náklady nejsou taky zrovna nijak nízké, a kromě samotné přestavby pak přichází dost často pravidelné provozní náklady na servisy a revize.
2. 12. 2020 13:25
Re: Zajímalo by mě
Kdepak, právě pokles škodlivin ve výfukových plynech u aut je za posledních 40 let největší. Asi tak o 98 %! :-) :yes: :yes: :yes:
5. 12. 2020 20:18
Re: Zajímalo by mě
Netrep, Arese, vieš prd a hráš sa múdreho.
2. 12. 2020 11:38
Re: Zajímalo by mě
Kdepak ... tohle je slepá cesta vývoje.
2. 12. 2020 10:46
Re: Zajímalo by mě
Zas si nemyslím, že alternatívy len tak vymiznú - to by boli sami proti sebe. Potrebujú točiť peniaze, teda vyrábať a predávať. Takže kým nebudú EV použiteľné a predajné na každé použitie, nejaká alternatíva určite bude.
2. 12. 2020 13:26
Re: Zajímalo by mě
Abys nebyl nepříjemně překvapen. Musíme být velmi ostražití, ti fanatičtí pseudozelení bruselští komunisti jsou schopni naprosto všeho!
5. 12. 2020 20:18
Re: Zajímalo by mě
Nie si trochu paranoidný? Spamätaj sa.
2. 12. 2020 09:34
Interiér
Prostornost údajně jak z Passatu, ale sedačky jak z nejlevnější Fabie :-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CommonUser
2. 12. 2020 10:59
EKO ?
Elektrina z uhlia v EV ?

https://www.focus.de/…id_11622440.html
Rozbalit vlákno
3
2. 12. 2020 12:57
Re: EKO ?
Bože, ďaší exot, čo sem ťahá tieto koniny... Tebe utiekla v elektromobile frajerka, že si naň taký vysadený?
Avatar - CommonUser
2. 12. 2020 14:13
Re: EKO ?
Vytiahni si hlavu z r..i a nastuduj si nieco, co tymi EV suvisi napr,. termodynamicke zakony, vlastnosti Litia a pod.

A nepisat kraviny ako tu na EV stranke:
"Účinnost elektromotorů u dnešních elektromobilů je přes 90 % a je to zhruba 5x více, než v případě spalovacích motorů. "
https://elektrickevozy.cz/…ro-elektromobily

https://auto.pravda.sk/…zal-to-lockdown/

https://www.spiegel.de/consent-a-?…

https://www.zeit.de/…hutz-elektroauto?…

Moc na mozocek ?
2. 12. 2020 21:55
Re: EKO ?
:yes:

Podle reakce urcite. :D
Avatar - Ada je zase tady
6. 12. 2020 05:41
dojezd
Někdy se jezdí i ve slané sněhové břečce při 10° pod nulou. V takové situaci bude spotřeba auta na baterky stoupat nad 30kWh /100km a dojezd toho vehiklu se dá předpokládat na 150km. To vše je ovšem teoretická hodnota, protože za 3 roky provozu bude kapacita toho akumulátoru poloviční...

Tipněte si, kdy nám média přinesou první příběh o řidiči, který umrznul v elektromobilu, kterému se vybila baterie? Zlatý diesel!
Rozbalit vlákno
0