Dakar 2021
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf VW bojuje o svoji židli. S velkým předstihem požádal o prodloužení smlouvy

Herbert Diess má být podle platného kontraktu šéfem VW Group do konce roku 2023. Už teď však dozorčí radu požádal o prodloužení smlouvy.
Zpět na článek
2. 12. 2020 12:05
2. 12. 2020 13:13
2. 12. 2020 13:27
2. 12. 2020 13:30
2. 12. 2020 15:25
2. 12. 2020 12:11
2. 12. 2020 12:14
2. 12. 2020 12:23
2. 12. 2020 13:17
2. 12. 2020 12:16
2. 12. 2020 13:16
2. 12. 2020 15:19
2. 12. 2020 18:52
2. 12. 2020 14:42
2. 12. 2020 12:47
2. 12. 2020 13:45
2. 12. 2020 14:23
2. 12. 2020 15:13
2. 12. 2020 16:49
2. 12. 2020 17:17
2. 12. 2020 17:27
2. 12. 2020 18:08
2. 12. 2020 18:31
2. 12. 2020 23:28
2. 12. 2020 12:49
2. 12. 2020 12:57
2. 12. 2020 13:18
2. 12. 2020 13:21
2. 12. 2020 16:29
2. 12. 2020 14:15
2. 12. 2020 14:19
2. 12. 2020 14:24
2. 12. 2020 14:29
2. 12. 2020 12:21
2. 12. 2020 12:50
2. 12. 2020 12:50
2. 12. 2020 13:19
2. 12. 2020 13:29
2. 12. 2020 15:03
2. 12. 2020 17:40
2. 12. 2020 16:30
2. 12. 2020 17:43
2. 12. 2020 18:16
2. 12. 2020 18:35
2. 12. 2020 18:45
2. 12. 2020 19:03
3. 12. 2020 05:35
3. 12. 2020 13:27
3. 12. 2020 15:52
2. 12. 2020 21:01
2. 12. 2020 22:33
2. 12. 2020 18:41
2. 12. 2020 14:14
2. 12. 2020 14:35
2. 12. 2020 15:25
Avatar - _Karel_
2. 12. 2020 12:05
Boj o židli
Obávám se, že pro VW už je pozdě. Vlak je rozjetý.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - WinDiesel
2. 12. 2020 12:07
Re: Boj o židli
... z mobilu nebo z počítače? :-!
Avatar - _Karel_
2. 12. 2020 13:09
Re: Boj o židli
Z mobilu, samozřejmě :'-(
;-)
Nejhorší je, že o tom píšeme v několika diskuzích, určitě si toho někdo z redakce všiml, ale reakce nula.
Avatar - kari.laz
2. 12. 2020 13:46
Re: Boj o židli
Pod diskuzí o Kawasaki jsem musel taky na mobil a ještě přepnout na mobilní verzi webu, jinak jsem byl bez šance.
Avatar - WinDiesel
2. 12. 2020 14:19
Re: Boj o židli
Vždycky asi musí někdo protrhnout panenskou ... :-O
2. 12. 2020 16:18
Re: Boj o židli
to teda... mě to taky nejde... šulíni to jsou, Křetínskej co to platíš (CNC) !!! Jestli takhle fungují i ty jeho elektrárny...
2. 12. 2020 12:26
Re: Boj o židli
rozjetý vlak nevadí, záleží jen na tom, kdo se cpe v bufeťáku a kdo leží s hlavou na kolejích... :-!
Avatar - WinDiesel
2. 12. 2020 12:39
Re: Boj o židli
... filozofe ... :yes:
Avatar - fostek
2. 12. 2020 12:48
Re: Boj o židli
Tak tak
Zbořil co Piech stavěl léta.
Začínám si být jistý, že jde o nějakou konspiraci. Fakt si myslím, že je to přinejmenším placený sabotér.
2. 12. 2020 13:13
Re: Boj o židli
A hlavně zrádce všech milovníků normálních aut a bezesporu spojenec Muska... :-O :-( :no:
2. 12. 2020 15:43
Re: Boj o židli
Zhlboka dýchaj, to prejde.
2. 12. 2020 13:27
Re: Boj o židli
to je zase narku. copak Piech stavel leta? nudna kvalitni auta?

VW se diva jak se Tesla rozjela a chce si take ukousnout z kolace. Na tom neni nic divneho.

Jak lidi breceli kdyz Porshe predstavilo SUV, a ono se to nakonec stalo drzakem automobilky (tusim 60% prodeju?)

Proste jen chteji zachytit trend a nebyt pozde jako treba Nokia kdysi a jak dopadla.

Passat konci, ne protoze VW se preorientovava na elektricka auta, ale protoze lidi je proste prestali kupovat a radsi davaji prenost SUV.

Lidi by meli prestat brecet.
2. 12. 2020 13:30
Re: Boj o židli
"Lidi Passat přestali kupovat." Typický příklad lži eurozeleného fanatika... :-( :no:
Avatar - WinDiesel
2. 12. 2020 14:55
Re: Boj o židli
Ta to prodloužení smlouvy mu ZAMÍTLI !!!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
2. 12. 2020 15:25
Re: Boj o židli
:D :D :D :yes: :yes: :yes: :yes:
2. 12. 2020 15:44
Re: Boj o židli
Len pokoj, lebo si cvrkneš a bude hanba. ;-)
Avatar - WinDiesel
2. 12. 2020 18:37
Re: Boj o židli
Já jsem si možná cvwrknul ale ty ses possrral. :D :D :D
2. 12. 2020 22:50
Re: Boj o židli
Omyl, to čo cítiš, môžu byť leda tak tvoje vlastné gate. Vyvetraj si, skoč do sprchy, a bude to okej. ;-)
Avatar - fostek
2. 12. 2020 14:56
Re: Boj o židli
Tesla prodelala raketu a nebejt prodeje emisních povolenek na spalovací auta, je v mínusu i ty poslední kvartály.
Nevíš,, nerozumíš, brebentíš.
Vole, nechápeš kvalitu VW dřív a teď , V kolika jsi jel novejch VW a co víš o jejich problémech, že tady meleš srance?
Piech stavěl nudná auta? Nebyl to on kdo přikoupil do koncernu a restartoval Lamborghini, Bentley a Bugatti?
Vyndej si hlavu ze zadku, šašku.
Lidi by meli prestat brecet? To ty bys mel prestat kafrat.
Avatar - speedfred
2. 12. 2020 16:26
Re: Boj o židli
Myslim ze Piech bol aj za masovým rozšírením 4x4 v osobákoch. Stál za úspechmi Audi v rely a bol parádny konštruktér ktorý to dokázal aj viest.
To malo byť na "misak "
2. 12. 2020 22:17
Re: Re: Boj o židli
Presne, ci uz vw mas/nemas rad, aj on urcite nebol bez chyb, ale bol to clovek s velky zapalom pre auta, tusim aj phaeton bol jeho dieta
Avatar - WinDiesel
2. 12. 2020 12:10
A až ty staré skryté struktury rozbije ...
... zjistí že s s vaničkou vylil i dítě.
R.I.P. Volkswagen.

Strategicky je to "správný" tah, 3-4 roky drtil elektromobilitu tak, aby se dostali do bodu, kdy už pro VW nebude návratu, a nyní se ho budou bát odvolat. Vyčůrané, slabé slovo.
Je to Helmut.
Mimochodem koncern je asi na bubnu, zrušil veškeré motosport-aktivity a Audi dokonce stáhnul z Formule-e ..
To už nám hodně napovídá.
Rozbalit vlákno
0
2. 12. 2020 12:11
MEB
MEB platforma je jednoznacne krok spravnym smerem. A diky jasnemu smeru mohl byt koncern chvili konecne vpredu (pred H/K napriklad).

Pritom je to tak snadny. Staci se podivat, jak to dela Tesla. A Diess to vi. :yes:

Bohuzel konzervativci budou hazet klacky pod nohy porad. Ti budou radsi, aby firma zkrachovala, nez aby vyrabela EV.

Myslim, ze do budoucna bude VW z MEB hodne tezit. A bude mit velkou vyhodu oproti kompromisnim EV typu 208, X3 atd.
Enyaq bude urcite velky uspech. :yes:
Budoucnost je v masove vyrobe EV.
Coz ukazuje opet Tesla...
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Roman Horký
2. 12. 2020 12:14
Re: MEB
Z čeho? Z čeho je budou vyrábět? Koukni na ten škodovácký městský sráč, na víc než na 500 kousků už nebyly baterie.
2. 12. 2020 12:23
Re: MEB
https://energycentral.com/…ttery-production

Vyrobni kapacita baterii se rapidne navysuje.
A kdyby byl nedostatek surovin, jiste by sla cena nahoru. Ale tak tomu neni!
Avatar - Blue Sun
2. 12. 2020 13:17
Re: MEB
Proč taky cpát prachy do levného městského auta, když mohou kapacitu využít pro mnohem výnosnější Enyaq a ID?
Avatar - WinDiesel
2. 12. 2020 12:16
Re: MEB
Ano je to správný směr do pekla,
aneb ... "dobrými úmysly jest dlážděna cesta do pekla"

... wole, nebudou ani EV ani VW a nebude to trvat dlouho. Ovšem ještě než VW ZKRACHUJE, POMŮŽE S KRACHEM TESLY, JEJÍŽ OBJEDNÁVKY V EVROPĚ JSOU NYNÍ UBOHÉ.
Nový výrobní továrna nepomůže, Helmuti berou vysoké mzdy, výroba bude drahá.
2. 12. 2020 13:16
Re: MEB
Jj zato v Kalifornii, tam delaji za kolik???
Mam dojem, ze prumerny plat je v Kalifornii vyssi nez v Nemecku. :-O
Plus doprava pres pul sveta a clo. :D

Prani otcem...
No vzdyt vis.

Uz zase krach.. Tesla i VW. Jasne. :D :D :D
Avatar - WinDiesel
2. 12. 2020 15:19
Re: MEB
Teď ještě ne,
Diesovi zamítli prodloužení a stejně tak může VW a Tesla spadnout do krachu.
Helmuti budou kupovat hlavně VW, protože jsou to německé ovce, jen 10% Němců kupuje jiná auta než německých značek.
Elektroprdy si navzájem mocně konkurují a je to už znát.
2. 12. 2020 18:52
Re: MEB
Spis aby se Tesla nesloucila s VW. ;-)
Posledni dobou to na to vypada...
Kamoseni Diesse a Muska.

To by ti je b lo. :D

https://www.auto.cz/…je-prosty-137031

Ve vysledku budou Nemci kupovat polovicni (nebo trictvrtinovou?) Teslu. VolksTeslaWagen. :yes:
Avatar - Roman Horký
2. 12. 2020 14:42
Re: MEB
Tohle jsem nikdy nepobral, proč Ílon nepostavil tu fabriku o pár kilometrů vedle. Prakticky stejná infrastruktura. Třetinové náklady na mzdy.
Avatar - twistedTSD
2. 12. 2020 12:47
Re: MEB
A co když se ukáže, že ceny už dolů nepůjdou a nebude šance se přiblížit prodejům tradičních řad? Co pak bude dělat koncern se statisíci zaměstnanců, který vše vsadil na jedinou kartu a vše ostatní zanedbal?

Ještě budeme vzpomínat na Piëcha... Diess je cvok, který se strašně moc chce zapsat do historie tím, že z koncernu udělá Teslu. https://www.autoforum.cz/…duvod-je-zrejmy/
2. 12. 2020 13:45
Re: MEB
A kdo nezanedbava vyvoj spalovaku???

Renault, PSA, spousta dalsich vyrobcu ukoncuje vyvoj spalovacich motoru.
Proc asi?
Ale jo rohYpnol a ty toho samozrejme vite vic nez Tavares nebo Diess. :D :D :D
Avatar - WinDiesel
2. 12. 2020 14:23
Re: MEB
a taky mají veliké problémy právě díky neprodejnosti EV
Avatar - twistedTSD
2. 12. 2020 15:13
Re: MEB
https://www.idnes.cz/…234_automoto_fdv jistě... Ukončení vývoje spalovacích motorů Renaultu jsi četl kde? To, že H/K rozšiřuje portfolio hybridů, Renault představil E-tech a Nissan chystá uvedení e-poweru do Evropy, jsem si asi vymyslel.
2. 12. 2020 16:49
Re: MEB
No mas pravdu, ze pro vsechny motory to prohlasuje zatim jen PSA.
https://www.detroitnews.com/…ines/6310384002/

Renault vyhlasil jen konec vyvoje dieselu. :yes:

Ale VW i Mercedes jsou na tom jako PSA.
Jen BMW ne.

Tady priklad Daimleru:
https://electrek.co/2019/09/19/daimler-stops-developing-internal-combustion-engines-to-focus-on-electric-cars/
Daimler stops developing internal combustion engines to focus on electric cars
:yes: :yes: :yes:

No uvidime, co se ukaze jako smysluplnejsi.
To je proste REALITA.
Jestli ti co investuji do nove technologie nebo ti co investuji do te zastarale odchazejici.
A bylo by vhodne uz skoncit s tou polemikou o duvodech a regulacich. To je proste REALITA.

Po vitezstvi Bidena v USA nejdulezitejsi casti sveta budou prosazovat co nejrichlejsi utlum spalovaku.
A sice Cina, Evropa, USA, Indie... :yes:
Avatar - twistedTSD
2. 12. 2020 17:17
Re: MEB
To, co je nová technologie a co zastaralá a odcházející, naštěstí není tvoje rozhodnutí. USA? Prober se, Biden nemůže říct obyvatelům v rust beltu, ať si koupí Teslu nebo jezdí 50 km do práce na kole, jinak tu máš za 4 roky Trumpa. Stejně tak nemůže potopit americký automotive, který stojí na SUV a pick-upech.
2. 12. 2020 17:27
Re: MEB
https://zpravy.aktualne.cz/…0e60cc47ab5f122/

Biden se vrati k Parizske dohode.
To staci.
Jestli ji bude chtit plnit, spalovaky zakaze co nejdriv jako GB.

https://www.gm.com/…ic-vehicles.html
Our Path to an All-Electric :yes: Future
Climate change is real, and we want to be part of the solution by putting everyone in an electric vehicle.
Avatar - twistedTSD
2. 12. 2020 18:08
Re: MEB
GB je úlet a jejich PM myslí přirozením, to musíš vidět i ty.

A v USA nezapomínej na kongres.

"O to víc zaráží, do jakých absurdit se pod praporem inovací nechá strhnout Evropská komise."
Přesně. :yes:
2. 12. 2020 18:31
Re: MEB
No ten clanek je o zmene postoje Nemecka resp. kanclerky.

Tady je videt, jak se pan Briza plete...
Avatar - Emel
2. 12. 2020 23:28
Re: MEB
V principu... vidím dvě varianty:
- Politici nevyměknou a budou držet zelený kurz. Spalováky zdraží nad ceny EV. Starší ojetiny bude prakticky nemožné provozovat. A aby se lid vesnický nebouřil, že jim berou kouřící Fabii TDI, tak se natisknou peníze a nějak rádoby systémově se nalijou na trh. Přesto se z vlastního auta stane mnohem více luxusní záležitost než dneska.
- Stane se z toho tak velké politické téma, že si politické strany nebudou moci dovolit jít proti vůli davu a nebudou dál zpřísňovat. Pak se za tržních podmínek EV auta masivně neprosadí a zůstane jim role rozvážkových dodávek pro velká města.

Osobně tipuju, že si politici vyberou možnost číslo 3 - budeme na papíře emise snižovat, aby si na nás nesmlsli Grétisti, ale zároveň budeme přivírat oči před tím, že lidi jezdí ve starých popelnicích a PlugIn hybridy v reálu jezdí za čtyřnásobek normované spotřeby. Do toho občas nesystémově vystřelíme nějakou dotaci, abychom vypadali dobře a třeba na tom sami něco trhli.
Avatar - fostek
2. 12. 2020 12:49
Re: MEB
Tesla co je věčne v mínusu a teď když je v plusu (vím, že bys hned kvičel) je to jen díky prodeji emisí čili díky VÝROBĚ SPALOVÁU?
Vím, že to nemá cenu, ale napsat jsem to musel.
Avatar - kari.laz
2. 12. 2020 12:57
Re: MEB
Ty máš štěstí, že je zákaz podomních šmejdů. K tobě přijít s hrncem, nebo polštářem za 150,- od ťamanů a říct ti, že to je budoucnost, tak to koupíš radši všechno dvakrát a ještě se staneš novým podomním prodejcem, co tomu bohužel ještě bude doopravdy věřit. Nezamýšlel jsi se čím to je, že jsi tak jednoduše zmanipulovatelný a stává se pak z tebe až fanatik?
Avatar - Blue Sun
2. 12. 2020 13:18
Re: MEB
Tak hlavně, že fanatická kampaň tebe a tobě podobných se od něj něčím liší... :-D :-D :-D
Avatar - kari.laz
2. 12. 2020 13:21
Re: MEB
Samozřejmě, ale ne každý jedinec to dokáže pochopit. Jako třeba ty ;-)
2. 12. 2020 14:15
Re: MEB
no s ix3 bych byl opatrny, podle prvnich testu jde o velmi usporne (na spicce tridy), za velmi konkurencni cenu (pod neprodejnym eqc a realne blizko hezkym kusum id4) dobre postavene auto.
A uplne narovinu na stredovej tunel vzadu stejne jako na frunk vetsina lidi kasle. Naopak na zpracovani a materialy ne..
2. 12. 2020 14:19
Re: MEB
Haha, na spicce tridy?
Neznam spotrebu BMW. Ale jestli to vis, tak mi napis, o kolik je vyssi nez Model Y. :-)

To ze je EQC s technikou ZF na chvostu neni zadne prekvapeni.

PS Neni to jen o rovny podlaze a frunku, ale o celkovym prostoru. X3 ma podelne nejdelsi mozny motor (R6) a z toho plynouci delku predni casti...
2. 12. 2020 14:24
Re: MEB
pri dalnicnich 130 s topenim cerpadlem pri teplotach kolem nuly byly nekde kolem 23kwh/100km. Coz je dle meho super vysledek. Po svym testu TMX neverim o Tesle nicemu, dokud to nevyzkousim. TMX realne jezdila za 30, zazraky se nedely. Ale vim, Y je modernejsi a mensi, musi byt jinde.
Mas pravdu, omezeni to konstrukcne ma, ale nez trpet vystrelky Tesly.. Hele narovinu resit to, tak vybiram mezi etronem a ix3, teslu uz bych si ani nesel zkusit, ja ty jejich drobny zaskobrtnuti nedavam
2. 12. 2020 14:29
Re: MEB
https://ev-database.org/…car/1136/BMW-iX3

Nasel jsem 16,1kWh BMW vs 14,4kWh Tesla na 100km. ;-)

Udaj MY je predbezny.
Spicka tridy je ve spotrebe kazdopadne vzdy Tesla. ;-)

Myslim, ze Model 3 uz je s kvalitou uplne v pohode.
Modelu Y bych se prvni rok trochu bal. :-)
Model X mel hodne much, obzvlast zpocatku. :D

PS Kdyz uz, tak bych zvazoval Enyaq. Etron je hroznej. A iX3 je proste naroubovany EV na spalovak.
Avatar - SKAY
2. 12. 2020 12:21
Místo
zeštíhlovat chce tak ať vyhodí prvně sebe :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - fostek
2. 12. 2020 12:50
Re: Místo
Nejlíp do vzduchu. :-!
Avatar - twistedTSD
2. 12. 2020 12:50
Re: Místo
Hned po koncernovém aktivistovi.
Avatar - fostek
2. 12. 2020 12:47
Má to jednu výhodu
Dies nejde "překonat". Při strašné smůle a blbosti jej lze v nejhorším nahradit stejným hovadem.
Rozbalit vlákno
1
2. 12. 2020 13:18
Re: Má to jednu výhodu
Přesně tak. Akcionáři by tohoto pseudozeleného šílence měli odvolat na hodinu, a ne aby pokračoval v likvidaci jejich firmy až do konce svého prvního funkčního období! :-O :-O :-O :-( :no:
Avatar - Blue Sun
2. 12. 2020 13:19
Tedy,
dvojnásobek zaměstnanců na stejná výrobní čísla? To je docela masakr. Nedivím se, že se za autoprůmysl tak bojuje, když se v něm schovává tolik neproduktivních lidí.
Rozbalit vlákno
15
2. 12. 2020 13:29
Re: Tedy,
Toyota je vzor vyroby pro cely svet.
Srovnani s Toyotou je velmi kruty.
Jejich vyrobni system TPS je skoro dokonaly.
A kopirujou ho castecne snad vsichni, nejen v automotive.

To je taky duvod, proc si za stejne penize muzes poridit mnohem kvalitnejsi auto (nez treba VW).
Druhy duvod je vertikalni integrace, tak jako u Tesly.

PS Je videt, ze Diess jde spravnym smerem. Zestihlovani je nutny. Obzvlast v Nemecku. Kdyby zdejsi diskuteri znaly platy neschopnych nemeckych manazeru VW, tak by psali jinak.
Myslim, ze by to mohlo posilit Skodovku, ktera je na tom (i nakladove) daleko lip.
Avatar - fostek
2. 12. 2020 15:03
Re: Tedy,
S tvou větou o manažerech VW se s tebou musí souhlasit. I když tam máš zase hrubku a nemám tě rád. Je to sebranka parazitů.
2. 12. 2020 17:40
Re: Tedy,
Jo ta hrubka, to je ostuda. :-)
Moc to po sobe nectu...

Promin, ja k tobe zadny city nechovam. ;-)
Avatar - Blue Sun
2. 12. 2020 16:30
Re: Tedy,
Jo, jejich systém kopírují všichni, ale proč ho tedy nedovedou zkopírovat i se stejnou efektivitou? Je to místním přístupem k práci, nebo odbory, nebo čím vlastně?
2. 12. 2020 17:43
Re: Tedy,
Je to staveny v prvni rade pro Japonce.
No a treba Cech neni Japonec..

Ale hodne zalezi na firemni kulture a jak to mysli vazne.
Jak to podporuje management a jaky lidi se tim zabyvaji.
Avatar - Blue Sun
2. 12. 2020 18:16
Re: Tedy,
Jasně, ale přeci jen, průměrná výkonnost Evropana není poloviční oproti Japonci, na to nehraju. Takže je to prostě jen schovka pro spoustu zbytečných lidí, kteří by tam vůbec nemuseli sedět. Asi něco jako ve státním sektoru vedoucí pro čtyřčlenný kolektiv a podobně. A nejhorší je, že lidi sami si o to řeknou, abys jim ustanovil někoho, kdo je povede. Kdepak, nulová snaha a chuť nést odpovědnost... A já vůl naopak si hlídám odpovědnost za všechny své podřízené a ještě nakukuju o stupínek výš, a zjišťuju, jaké až důsledky na vedení může mít jakékoli rozhodnutí, co uděláme.
Avatar - Emel
2. 12. 2020 18:35
Re: Tedy,
Podle mě je tohle hrozně ošemetný srovnávat... např. záleží, kolik toho dělá firma sama a kolik toho kupuje... nejen komponenty, ale i vývoj apod.
Záleží, jak široký má značka portfolio, jak diverzifikovaný... pokud prodáváš jednu Corollu po celém světě, tak je to jiná pozice, než pokud v každém regionu řešíš jiná auta.
A není řešení "stát se Toyotou"... Toyota se dostala tam kde je díky něčemu (spolehlivost, efektivita), Tesla díky něčemu jinému (inovace na zelené louce) a VW zase díky něčemu jinému (nabídka zákazníkovi na míru, mimo jiné). Stejně jako není řešením pro francouzské značky "stát se VW", jak se v minulosti mnohokráte přesvědčily...
2. 12. 2020 18:45
Re: Tedy,
Co znamena pro Francouze stat se VW?

Uz jsem to tu mnohokrat psal, mne je mnohem blizsi vyroba japonskeho/americkeho typu.

Zdejsi konfigurovatelnost v nizsich tridach mi pripada absurdni.
Podle me patri individualizace do luxusnich trid a nize rozhoduje value for money.
No zjevne se pletu. Lidi jsou ochotny platit koncernu nesmysl za individualizaci.
A ta individualizace je samozrejme m. j. na ukor efektivity vyroby a ve vysledku ceny.
Avatar - Emel
2. 12. 2020 19:03
Re: Tedy,
Mohl bych to rozepsat... ale ve stručnosti... mně třeba zase připadá absurdní, pokud MX-5 se samosvorem musí mít hlídání jízdy v pruhu. Obvykle chci auto s minimem výbavy, ale trvám na lepších světlech a motoru... což bývá problém.
A štve mě, pokud bych kvůli nějaké jedné věci co fakt chci (často lepší světla) musel koupit nějaký balík výbavy (viz před nějakou dobou paket Exclusive u Ceedu za 100t) a třeba i něco, co fakt nechci (panoramu, kožený sedačky bez ventilace).

Pokud je bonusem za menší konfigurovatelnost nižší cena, pak budiž, jsem ochotný dělat kompromisy...
Avatar - woody-alien
3. 12. 2020 05:35
Re: Tedy,
Takže konfigurovatelnost v nižších než luxusních třídách ti připadá absurdní ? No to zírám. Ještě že vás takových není většina. Nerad bych se dočkal toho, že mi v jiné než vyloženě luxusní restauraci namísto jídelního lístku rovnou přinesou tu jedinou hotovku, co dělaj, protože na efektivitu výroby a ve výsledku ceny to nepochybně má pozitivní vliv.
3. 12. 2020 13:27
Re: Tedy,
Ano, presne tak to je.

Proto ma McDonalds omezenou nabidku. ;-)
Avatar - Emel
3. 12. 2020 15:52
Re: Tedy,
Víš co si říkám? Jestli tahle tolerance k nekonfigurovatelnosti není větší u těch, co jsou zvyklí na ojetiny. Tam je člověk taky rád, když najde auto v dobrým stavu... a výbavu pak moc neřeší. Co si matně vzpomínám, tak jsem to tak dřív asi měl taky... jenže ono je taky rozdíl kupovat auto za pět nul nebo šest nul :-)
Avatar - Blue Sun
2. 12. 2020 21:01
Re: Tedy,
Jenže to je právě jádro problému - porovnáváme dva rovnocenné koncerny, co do objemu produkce i struktury hlavních značek. Diverzifikace portfolia nemá zase tak vysoké náklady, jak by se zdálo, pokud umíš s takovými věcmi pracovat. Základ vývoje je stejný, a i když auta vypadají navenek odlišně, pod plechy je stále stejné jádro. To udělá třeba 10 % celkové pracovní síly, ale ne více.
VW a nabídka na míru... už taky za poslední roky hooodně couvli, a dřívější možnosti jsou dnešním velmi vzdálené. Přesto počty zaměstnanců moc neklesají, což považuju za dost velkou chybu.
Avatar - Emel
2. 12. 2020 22:33
Re: Tedy,
No... já neznám ani jednu značku natolik dobře, abych byl schopný říct, jaká je struktura těch zaměstnanců, v jakých regionech, kolik značka využívá agenturní pracovní síly, kolik toho úplně outsourcuje k firmám jako Ricardo, Bosch, Aisin.
Pokud to chceš vztáhnout na koncerny a počet aut... tak je asi jasné, že na jedno vyrobené Lambo je potřeba víc lidí, než na jednu... třebas i Supru.

No, pokud sám CEO říká, že je to potřeba, asi na tom něco bude. Nebýt turbulencí na trhu, tak bych asi řekl, že není potřeba spravovat něco, co není rozbité - viz zisk koncernu za poslední roky, Dieselgate navzdory. Ale přicházejí těžké časy... tak nechci dělat závěry pro novou dobu na základě výsledků té staré.
2. 12. 2020 18:41
Re: Tedy,
No tak jednoduchy to neni.

Ta neefektivita je relativni oproti Toyote, coz je jednicka.
A ta neefektivita taky znamena, ze ty lidi tam muzou mit prace docela dost. :-)
Avatar - alf1963
2. 12. 2020 14:14
2025
Pokud projde euro 7 a konec spalováků 2025 ta mohou zavřít krám hned ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
2. 12. 2020 14:35
Val, val!
Táhni, křivonose! Hrobař VW.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
2. 12. 2020 14:56
Re: Val, val!
TO PRODLOUŽENÍ SMLOUVY MU ZAMÍTLI !!!
Informace visí na Autoforu
Avatar - alf1963
2. 12. 2020 15:25
Re: Val, val!
Tak ještě by mohl se odporoučet ten africký manager Schäfer.
2. 12. 2020 15:47
Re: Val, val!
Máš dosť toaleťáku?:D Potom vyvetraj...
3. 12. 2020 09:03
A tie lacnejšie modely Škoda...
chcú ako vyrobiť?
Tenšie plechy, sklá, lak...
Rozbalit vlákno
0
3. 12. 2020 09:05
Rozbiť staré štruktúry?
Však už dávno je známe, že Odbory zobú z ruky šéfom VW!
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku