Ostrý crossover nabídne vyšší točivý moment a upravený podvozek, převodovku, řízení i brzdy, díky čemuž by měl nabídnout výrazně lepší zážitek z jízdy.
....Nové tvary by navíc měly snižovat aerodynamický odpor vzduchu a současně by měly až o 35 % snižovat zvedání přední části vozu při prudké akceleraci......
Vysvětlil by mi někdo prosím jak může změna tvaru podružných karosářských dílů ovlivnit zvedání předku při akceleraci ???
není malá ale čakal som viac.
Tento predok keby dali na Stelvio tak by to bolo nádherné auto. A ten hvízdajúci kompresor :yes:
Sedačky krásne ale tie tablety to je hnus.
Pokud si jsem schopný nastavit kulturně teplotu, sitzny atd, jsem ještě spokojen. F-Pace facelift se povedl. Obecně se jim FL povedly, bohužel sedany nemají motory.
Tady je to ok. :D