Novinky
....Nové tvary by navíc měly snižovat aerodynamický odpor vzduchu a současně by měly až o 35 % snižovat zvedání přední části vozu při prudké akceleraci......
Vysvětlil by mi někdo prosím jak může změna tvaru podružných karosářských dílů ovlivnit zvedání předku při akceleraci ???
Vysvětlil by mi někdo prosím jak může změna tvaru podružných karosářských dílů ovlivnit zvedání předku při akceleraci ???
není malá ale čakal som viac.
Tento predok keby dali na Stelvio tak by to bolo nádherné auto. A ten hvízdajúci kompresor :yes:
Sedačky krásne ale tie tablety to je hnus.
Tento predok keby dali na Stelvio tak by to bolo nádherné auto. A ten hvízdajúci kompresor :yes:
Sedačky krásne ale tie tablety to je hnus.
P.S.: Tak ani se Safari první přidání příspěvku nefunguje. Váš IT by zasloužil už konečně vyměnit.