Novinky
je dobře udělané auto. že to štve i VW...takže je poslední taková.
Jsou tu ovšem dvě velká ale😒br /> - naprosto děsivě nezvládnutý kolabující infotainment
- nechutné ceny
Jsou tu ovšem dvě velká ale😒br /> - naprosto děsivě nezvládnutý kolabující infotainment
- nechutné ceny
Ty ceny jsou naprosto nechutne. Ale trzni.
jj, zdražujou všechny auta a některý jsou navíc střepy.
Když jsem tady před dvěma lety psal, že nová OC bude o 150 táců dražší, smáli se mi tu. Chytráci.
Bojím se o novou Fabii. Co bude stát.
Předloni )nebo loni?) tady byly akční modely za 200 s normál výbavou.
To je navždy pryč.
Když jsem tady před dvěma lety psal, že nová OC bude o 150 táců dražší, smáli se mi tu. Chytráci.
Bojím se o novou Fabii. Co bude stát.
Předloni )nebo loni?) tady byly akční modely za 200 s normál výbavou.
To je navždy pryč.
Uprimne jen ziram, co stoji auta. Cenovy skok jak p.ase.
Za to můžeme děkovat skvělým politikům.
Překopávat každých pár let motorizace kvůli zanedbatelnému snížení emisí, platit pokuty a vyvíjet technologie, pro které není odbyt, něco stojí... tak jsme si to zvolili.
S manuálem, se samosvorem... nakonec i s tím tříramenným volantem - takhle by to opět šlo. A klidně i v tý červený. Lift nebo combi... hm hm, skoro jsem byl rozhodnutej pro lift, ale tohle teda taky není zlý https😐/img2.auto.cz/…ull/6700150_.jpg
900t je dost... Focus ST je za podobný peníze... s větším výkonem a trošku slabší výbavou, s tradičnějším infotainmentem... od stolu se zdá Focus jako trošku lepší volba.
PS: Fakt se u RS245 udávalo 0-100 za 6,8? Za 6,8 to měla v papírech původní RS s 220k (a neměla nejmenší problém to zajet i za míň). Není to tak, že RS245 to uměla za 6,6 a tohle RS to má za 6,8s? Ach jo, jsem línej to hledat 😄
900t je dost... Focus ST je za podobný peníze... s větším výkonem a trošku slabší výbavou, s tradičnějším infotainmentem... od stolu se zdá Focus jako trošku lepší volba.
PS: Fakt se u RS245 udávalo 0-100 za 6,8? Za 6,8 to měla v papírech původní RS s 220k (a neměla nejmenší problém to zajet i za míň). Není to tak, že RS245 to uměla za 6,6 a tohle RS to má za 6,8s? Ach jo, jsem línej to hledat 😄
Jo, je to tak, RS245 měla 6,6, tahle má 6,7 resp. 6,8 s manuálem. To je ale za mne snesitelná daň za vyspělejší auto, hlavně uvnitř.
Mezigeneračně:
- Za mě je hlavní bonus VAQ v základu, to je fajn.
- Designově je to taky fajn... proti čtyřočku lepší, proti původní O3RS... jsem se ještě nerozhodl
- Celkově větší kola jsou plus, možná to bude k žití i na 19"... škoda, že tyhle tady jsou jediná hezká
- Zamrzí slabší nabídka barev, modrá a červená fajn, ale zelené je škoda.
- Interiér asi hezkej, ale novej infotainment by byl i bez záseků oříšek... a s tím co slyším je to přímo kokos
- přesto... pořád je to fajnovej mix dynamiky, výbavy, prostoru...
- Za mě je hlavní bonus VAQ v základu, to je fajn.
- Designově je to taky fajn... proti čtyřočku lepší, proti původní O3RS... jsem se ještě nerozhodl
- Celkově větší kola jsou plus, možná to bude k žití i na 19"... škoda, že tyhle tady jsou jediná hezká
- Zamrzí slabší nabídka barev, modrá a červená fajn, ale zelené je škoda.
- Interiér asi hezkej, ale novej infotainment by byl i bez záseků oříšek... a s tím co slyším je to přímo kokos
- přesto... pořád je to fajnovej mix dynamiky, výbavy, prostoru...
Pokud chceš auto, co něco uveze a nepotřebuješ kombi, je ORS zajímavější. Fokusu už bohužel chybí sedan, nebo liftback (ten nikdy neměl). Otázkou je, aby se lift nekroutil, z mé zkušenosti se staršími lift Škodovkami je to poznat ve vyšších rychlostech.
Jestli chceš kombík, pak oranžovožlutý Fokus ST ti budu závidět 😁
Jestli chceš kombík, pak oranžovožlutý Fokus ST ti budu závidět 😁
U Škodovky je pro mě bratelný oboje, u Fordu pro mě připadá v úvahu jen kombík... ale celkem to nevadí, proti kombíkům nic nemám.
Mě se vždy líbil sedan/lift, ale až na Cordobu, co jsem podědil jako první auto, jsem ho nikdy neměl 😁 Protože se mi líbí, ale není tak praktický. Dnes už je pro mne kombi nutnost, ale nyní máme 2, tak bych další auto asi i bral jako lift, koneckonců ty s ním žiješ a dá se to ne?
Fokus HB není použitelný jako rodinné auto, to je kompromis, tam je jasné, že každý, kdo jezdí více, než ve dvou potřebuje kombík, to se mi na Oktávii líbí, že i ta "krátká" verze je liftback.
Fokus HB není použitelný jako rodinné auto, to je kompromis, tam je jasné, že každý, kdo jezdí více, než ve dvou potřebuje kombík, to se mi na Oktávii líbí, že i ta "krátká" verze je liftback.
Jo, dá se to... akorát jsme zpátky u kočárku a v kombinaci s nějakou horolezeckou výbavou a tak to už znamená i na letní dovču po Čechách rakev na střechu, na což jsem teda nebyl úplně zvyklej. Ale běžnej provoz bez problémů.
Takže nový přírůstek? Gratuluji 😊 No, já řeším rakev na léto ve 3 😁 Nečekal jsem, že děcko zabere druhou pulku zavazadlového prostoru.. tu první má drahá polovička 😁
Já teď zjistil, že to "nové" ojeté auto má větší a pravidelnější zavazadelník, než Mondeo... to je smutné 😁 Nemá tak zkosenou střechu 😁
Já teď zjistil, že to "nové" ojeté auto má větší a pravidelnější zavazadelník, než Mondeo... to je smutné 😁 Nemá tak zkosenou střechu 😁
Už půl roku... ještě chvíli a vyměníme na cesty korbu za nějaký golfky a bude klid (relativně).
No, já už taky řeším rakev....nevím teda jakou souvislost to má s ročním obdobím...jo tady je to o autech. Pardon, spletl jsem si web. 😒] 😒] 😒]
Klub přátel žehu je vedle 😉 😁
Už mi je to jasný. Spletl mě jeden nick, podobnost je zřejmě čistě náhodná. Pořád tam prosazuje baterky, které rakvím sníží těžistě a při nájezdech do pece pak tyto drží jako přibité. Už nějak nevíme, co s ním. 😄
Díky za upozornění. To je když jeden rychleji píše, než myslí. Je to tak, z 0-100 km/h za 6,6 u RS 245 s DSG a 6,7 s u současné s DSG a 6,8 s s manuálem
A kde je uvedena cena?
Prehlednul jsem to, nebo v clanku skutecne chybi?
Vedle udaju o mnozstvi prodanych kusu minulych generaci. 😲
Klasicka tabulka pod clankem by nebyla na skodu.
Nebavi mi dohledavat si k clankum na acz zakladni informace jinde.
Drive jsem to psal o spotrebe v tabulce.
No tady ta tabulka pro jistotu chybi uplne...
Prehlednul jsem to, nebo v clanku skutecne chybi?
Vedle udaju o mnozstvi prodanych kusu minulych generaci. 😲
Klasicka tabulka pod clankem by nebyla na skodu.
Nebavi mi dohledavat si k clankum na acz zakladni informace jinde.
Drive jsem to psal o spotrebe v tabulce.
No tady ta tabulka pro jistotu chybi uplne...
Dalši pokus o auto ? Opět nic a vlastně předpokladaně zase žadne HOT se nekona.
Alespoň je to čisty spalovak s manualem nezmršeny nějakym tim hybridem a to se ceni.
Bohužel zmršeny je interier, ale to je napřič koncernem až tedy překvapivě ne u audi.
Alespoň je to čisty spalovak s manualem nezmršeny nějakym tim hybridem a to se ceni.
Bohužel zmršeny je interier, ale to je napřič koncernem až tedy překvapivě ne u audi.
Nevím, jaks to myslel.
Kvalita, zpracování a materiály interieru jsou na poměry třídy skvělé.
Jen ta ergonomie pokulhává.
Ale jestli chceš rejt...tak si uvědom, že Focus je vedle toho jako chromý prase vedle anglického plnokrevníka.
Kvalita, zpracování a materiály interieru jsou na poměry třídy skvělé.
Jen ta ergonomie pokulhává.
Ale jestli chceš rejt...tak si uvědom, že Focus je vedle toho jako chromý prase vedle anglického plnokrevníka.
Fokus ST? Hele, Fosteku, jsi přeci Guru automobolismu, tak určitě víš, že STčko není vůbec špatný... on jezdí dobře i ten základní litrovej ekobůst... ale to jako majitel supersportů přeci musíš umět posoudit, co dobře zatáčí, žejo 😊 To bych si o tobě musel myslet, že .... že tomu tak není a nekaž mi mou ideu o tobě 😉
Já reagoval na jeho rýpání. Sám vidíš, jak v tom pokračova níže a že je trapnej. Byla řeč o interieru. Ne o podvozku nebo motorech.
Trapně se navážel do škodovky a dělá to dál. Já nejsem její obdivovatel, ale to co píše on je směšný.
Jinak Ford samozřejmě taky dobrej, hlavně podvozky. Konec konců víš sám, jak trapný a zobecňující kecy mají majitelé koncernu na Ford. Tak tohle dělá miromen, akorát obráceně.
Trapně se navážel do škodovky a dělá to dál. Já nejsem její obdivovatel, ale to co píše on je směšný.
Jinak Ford samozřejmě taky dobrej, hlavně podvozky. Konec konců víš sám, jak trapný a zobecňující kecy mají majitelé koncernu na Ford. Tak tohle dělá miromen, akorát obráceně.
Ok Ok... ale jen malou technickou, Fokus 4 v interiéru udělal velký skok a myslím, že s Oktávkou 4 si nemají moc co vyčítat 😊
Miromen měří jen optikou své garáže.. dříve měl Golf, tak to bylo obráceně..
Miromen měří jen optikou své garáže.. dříve měl Golf, tak to bylo obráceně..
Uvědom si, že škodovka nikdy auta neuměla a dodnes neumi, fasuje se a zavaži se s ni vietnamske tržnice s tou bych se vytahoval leda tak na lady, žiguliky či dačie. Pokud nemaš rad auta a je ti jedno co pořidiš směle do plnokrevnika.
s Amundsenem z trojky a fyzickými ovladači.
Bez otravných asistentů v sérii protože hvězdy.
Bez OPF špuntu, start stopu atd...protože emise.
Bez pokuty EU.
By bylo super a stálo by asi o 200 litrů míň
To by byl trhák!
Bez otravných asistentů v sérii protože hvězdy.
Bez OPF špuntu, start stopu atd...protože emise.
Bez pokuty EU.
By bylo super a stálo by asi o 200 litrů míň
To by byl trhák!
To by byla Octavia 3 RS 😉
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mas u testu oktavky odpoved na tu picovinu cos napsal.
Staci reagovat na neco co si prectu poradne a ne jen bezhlave sem sazet srance jako kdyby mi bylo dvacet
za ty prachy to je teda terno
a nakope vám zadek každý Hyundai i30N a ještě jeho majiteli zůstane pěkný balík v kapse proti předražené ochcávce. Takže je to RS, sportovní to není, extra rychlé taky ne, drahé je to jako prase, tak co to teda je ? To fakt raději i30N fasback Performance a budu koukat na kyselé obličeje škodovkářů, jak mi mizí ve zpětném zrcátku
a nakope vám zadek každý Hyundai i30N a ještě jeho majiteli zůstane pěkný balík v kapse proti předražené ochcávce. Takže je to RS, sportovní to není, extra rychlé taky ne, drahé je to jako prase, tak co to teda je ? To fakt raději i30N fasback Performance a budu koukat na kyselé obličeje škodovkářů, jak mi mizí ve zpětném zrcátku
už jsme to pochopili. Máš rád škodovky a máš minulý eRSo. Netřeba to dál kotit. 😄
Ale nemam na drujhou strnu rad hejtovani za kazdou cenu. Toto auto proste je podle mne pekny na danou tridu/znacku.
To, že se v tom VW poslední dobou strašně mlátí je pravda. A škodovka s ním. Je to jen jeho část.
Pro mě byla dieselgate zadostiučinění, protože mě všechny ty koncernový lži štvaly.
Lživý bylo snad úplně všechno od spotřeby, přes zrychlení, index cx až po anketu v ADAC!!!
Dieselgate bylo jen vyvrcholení arogantního chování.
Ten koncern byl postaven na PODVODU!
Po dieselgate se to pomalu zlepšuje.
Probuď se.
Ta nabubřelost tam byla ještě s předchozím überCEO.
Omlouvam se za reakci znjine adresy, ale mne tato platforma dovoli jen asi 5 prispevku. Zrejme vi, kdy uz mam mlcet.
Proto ho nemam rad.
A taky na to doplatil - vic nez ostatni.
Omlouvaji to jen jeho fanousci.
Ani jsem si nevsimnul, ze to je jina adresa, nerikej. 😁
Tu spotrebu jsem uvadel bez kontextu dieselgate.
Ostatne to VW priznal, ze podvadel i (NAVIC k dieselgate) zde.
Ovšem tedy - "ráno vzbudí celou ulici" to je hodně velká nadsázka.
Nadsázka to je, ale ne moc velká.
Stále nedovedu pochopit, že někdo je ochotný tohle trpět v osobním autě.
Chápu a rozumím tomu, že design je věc skutečně velmi subjektivní, neodpustím si však napsat, že vesměs kritizované čtyřočko bylo z jistých bočních pohledů předku skutečně s chybami, ale při čistém pohledu zepředu se jednalo o vůz naprosto a jednoznačně originální, velmi hezký a hlavně nezaměnitelný s jakýmkoliv jiným vozidlem na trhu. Verze RS byla na rozdíl od této nejnovější verze líbivá.
Dřív jsem škodovku nenáviděl. Potom se dostala na vrchol mainstreamu až po bok VW a jako takovou jsem ji začal brát.
Uvidíme, jak to bude dál.
A hnusný interier bez tlačítek tu bídu jen korunuje :no:
RS má alespoň pěkný 3 ramený volant..