Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ada je zase tady
To se asi ve Vlkohradě pos-ra-lii. :no:
Krutá rána, co? Motor Fordu je lepší, než tvá modla.
Můžeš uvést jednu věc, v čem je čtyřválcový dvoulitr v Rangeru lepší, než V6 TDI v Amaroku?
Je to trošku zvláštně napsaný. Podle textu by tam furt měl být 3litrový V6, dokonce nový. Což je podle mě dobře, pickup šestiválec potřebuje, se čtyřválcem mi to připadá nemravný. Ale proč by pak ta "ostřejší" verze R jezdila se čtyřválcem? Přece nebude ten čtyřválec silnější než V6? Asi to blbě čtu...
Píšou to takhle všude, takže si dovolím lehce zaspekulovat, jelikož to nejspíš nebude chyba. V6 bude "tažný" motor, pro přívěsy a těžkou práci. R4 bude "zábavný", naladěný třeba na výkon ve vyšších otáčkách, nebo dynamičtější chování. Stávající V6 je taky slabší, než plánovaný motor pro verzi R.
Rozumím, ale to by pak bylo snad poprvé, co je v hierarchii nějakého modelu čtyřválec nad šestiválcem. Nebo teda nevím o žádném dalším výskytu. Zajímavé.
Taky mi není podobný případ známý, ale smysl by to dávalo. Možná by pro to "sportovní" pojetí byl šestiválec prostě příliš těžkopádný. A dvojitě přeplňovaný by už zase byl zbytečně výkonný s ohledem na převodovku (například). V téhle chvíli jsou to všechno spíš jen spekulace.
V6 je tezsi motor nez V4. V4 bude mit 2x turbo preplnovani, V6 ne. V4 tak lze ve vysledku naladit na vetsi vykon, ktery spolu s nizsi hmotnosti dava vice zabavy pro auto na hrani, jako ma byt Raptor. Btw. todle "ostre" auto miva totiz take nizsi uzitecne celkove zatizeni, nez obycejna verze, ktera je urcena k praci. Je to tedy "neocekavane", ale ve vysledku zcela logicke nasazeni motorizace.
Tvl, v článku píšou o naftě! A pak se bavíme o dvoutunovém pick-upu, ne o hatchbacku. To jsou nesmysly. Buď ten motor bude benzínový, nebo to bude šestivál, nebo cokoli jinýho, ale R4 nafta s 220kw jako "zábavná" verze pick-upu je kravina.
Stavajici Raptor to tak ma. ( Cituji https://autobible.euro.cz/…ni-jizdni-dojmy/ )
.... Ford nasadil do modelu Raptor dvoulitrový dvakrát přeplňovaný naftový agregát, naladěný na 157 kW (213 koní) a 500 Nm. Je paradox, že právě vrcholná verze nabídky modelu Ranger má nejmenší motor. Pro běžné verze je pořád k dispozici pětiválec 3.2 TDCi s parametry 147 kW (200 k) a 470 Nm. Pro Raptor je pak standardem desetistupňová automatická převodovka, která se sem nastěhovala z většího Raptoru. Není ale žádné tajemství, že stejný automat najdeme také v modelu Mustang.
Upřímně řečeno, kdo čeká od modelu Ranger Raptor dechberoucí dynamiku, bude asi zklamán. I když vůz působí hodně slibně, na trhu najdeme i výkonnější pick-upy. Například šestiválcový Amarok disponuje ve vrcholné verzi výkonem 190 kW (258 k) a sprint na 100 km/h zvládne za 7,3 s. Akcelerace z nuly na 100 km/h trvá v případě Raptoru podle oficiálních údajů 10,5 s, maximální rychlost je 170 km/h. Jenže nový Raptor není ani tak o rychlosti v přímce jako o schopnostech podvozku.
zdroj viz google....
.... Ford nasadil do modelu Raptor dvoulitrový dvakrát přeplňovaný naftový agregát, naladěný na 157 kW (213 koní) a 500 Nm. Je paradox, že právě vrcholná verze nabídky modelu Ranger má nejmenší motor. Pro běžné verze je pořád k dispozici pětiválec 3.2 TDCi s parametry 147 kW (200 k) a 470 Nm. Pro Raptor je pak standardem desetistupňová automatická převodovka, která se sem nastěhovala z většího Raptoru. Není ale žádné tajemství, že stejný automat najdeme také v modelu Mustang.
Upřímně řečeno, kdo čeká od modelu Ranger Raptor dechberoucí dynamiku, bude asi zklamán. I když vůz působí hodně slibně, na trhu najdeme i výkonnější pick-upy. Například šestiválcový Amarok disponuje ve vrcholné verzi výkonem 190 kW (258 k) a sprint na 100 km/h zvládne za 7,3 s. Akcelerace z nuly na 100 km/h trvá v případě Raptoru podle oficiálních údajů 10,5 s, maximální rychlost je 170 km/h. Jenže nový Raptor není ani tak o rychlosti v přímce jako o schopnostech podvozku.
zdroj viz google....
A jaká je pointa? 157kw je na biturbo naftu normál, vidíš někde 223kw? Proč takový motor doteď nikdo nemá? BMW, MB... proč by ho Ford vyvíjel? Jaký by byl smysl tak extrémně přefoukanýho čtyřválce? Ušetřit pár kilo na čumáku pickupu? Koupil by si takovou *** někdo v USA? To by musel být úplně padlej na halvu. A v Evropě? Kolik lidí? Pro koho by tak nesmyslný motor vyvíjeli?
A vsiml jste si toho, ze v tomto vlakne se resi, proc bude V4 v Raptoru a ne V6. Raptor jako ostre auto je staveno na schopnosti podvozku, ne na rychlostni okruhy. O vykonu 220 cosi (co v clanku asi maji blbe) tu nikdo nic nepsal,az vy.
O výkonu 220 cosi píšu od začátku, že takový motor je pitomost. Takže pokud tvrdíš, že v článku je chyba, což si myslím taky, pak nechápu, o čem tu točíš. Já tvrdím, že to nubude R4 nafta s 220 cosi kw.
2,0D s 223 kw - pokud to není chyba -bude podle mě peklo. Naftový čtyřválec kromě spotřeby - a to spíš jen hypoteticky - nemůže být lepší než V6, pokud ta V6 není zmršená, což v případě VW není. Pokud umím číst, Ranger Raptor má 157kw, posílení na 223 nějak nevěřím. Tak silnou R4 naftu snad nikdo nemá a nevidím důvod ji stavět.
To je podle mě celé blbost a spíše tam mělo být 223 koní, což by i odpovídalo možnostem. A nebo to bude doplněno nějakým nesmyslným elektromotorem a bude z toho PHEV, což je totálně k ničemu obzvláště u Pickupu. Takže tomu nevěřím. V6 TDI mělo 190kW ve své vrcholné verzi, jinak umí i samozřejmě víc. Navíc i spotřebou na těžké málo aerodynamické auto byl super. Neexistuje snad jediný důvod mít v tom dvoulitr místo třílitrové V6 a to klidně zase podladěné na 120kW -150kW.
velitel mesta bugulmy
(Omlouvám se, opakování příspěvku, tento debilní systém ho po několika chybách přidal znovu a na špatné místo.)
simson33
to je asi nejdůležitější zpráva, v dnešní době bych se obával napsat, že skutečně BUDE. Protože co bude VW prodávat v roce 22 asi zatím neví ani jeho produktový šéf.
"Nový Volkswagen Amarok dostane výrazně jiný než jeho technické dvojče".
es em lomos, tady smol pachol