Citroën se opět vrátí do střední třídy. Nová C5 ale nebude její typický zástupce. Francouzská značka si dělá věci po svém a bude to platit i pro nový model.
Z popisu nejsem schopný si udělat ucelený názor na vzhled. Pokud by to byl jen vyvýšený LB, tak super, to by bylo přesně podle mého vkusu, ael tady to bude spíše zase nějaký pseudocrossover anavíc s Airbump, to si na autě, co by mělo oplývat i nějakým náznakem luxusu v této třídě nedovedu představit. Mám pocit že to bude takový kočkopes.
A motory? Tam to snad ani nemá cenu komentovat. Okolo 4,85m dlouhý crossover s tříválcovou 1,2? WTF? A bez dieselu apokud jo, tak i s tak podměrečným 1,5HDI? Vždyť 2.0HDI by byl zrovna to nejlepší, co by se do toho dalo pořídit.
To je k neuvereniu ako vy dokážete totálne prekrútiť prebratu info .. :no:
1. Prvky crossovera a vyššia svetla výška - blud, na spy fotkách je jasne vidno že to auto ma malé 16 kolesa preto sa zdá karoseria oproti nemu zdvihnuta, keď tam budú 19ky tak to auto bude pôsobiť hneď inak
2. Základ 508L - blud 2, C5 ma zdieľať rovnaký základ ako DS4 II, v zahraničných článkoch sa hovorilo o dĺžke podobnej s 508L
3. Trojvalec a nedostupná 1.6 je další blud lebo o motoroch ešte rozhodnuté zďaleka nie je, jedine čo je iste že bude 225/300 koňový hybrid.
Naopak čo ste nejak vynechali je že sa uvažuje že C5 dostane k tlmicom s hydraulickými dorazmi aj ich elektrické ovládanie kamerou ako ma DS7.
A airbumpy? Tie na C5 nemajú byt vôbec.
I tak by ale ty nabízené motorizace byly výsměch! Tříválec 1,2 l v této kategorii ani nemá cenu komentovat a zdaleka ne každý chce hybrid! Takže bez 2.0 HDi a alespoň 1,6 čtyřválce budou prodeje v Evropě mizivé! :-(:no:
Ano to je jasne, každopádne nic nie je rozhodnuté a aj keby tam ten trojvalec bol tak je urcite lepšia voľba 1.2 114kW ako napríklad v superbe 1.6 TDi 88 kW.
Bohužel dneska je doba taková, že lidem za volantem je to jedno a řidičů je čím dál tím méně. Podívej se jenom zde na diskuzi, kolik lidí to podporuje, nebo jim je to jedno. Na netu jsou diskuze, kde si lidi čvachtají, jak je jejich 5008 s 1,2PureTech super a že to "jede jak z praku" . To samé v dieselech, kde si tam většina přemisťovatelů zvojí 1,6/1,5 HDI, protože na přemisťování jim to stačí. Podívej se pod diskuzi o novém Aramroku/Rangeru. Jak tam dokáží obhajovat R4 diesel místo V6 Diesel. Z lidí se stávají přemisťovači, pro které je řízení a celkový pocit z jízdy nepodstatný, hlavně že mají pohodlí, mraky asistentů, jsou online....
Země, kde se prodávají dražší vozy, mají obvykle extrémní automobilovou dopravu, která je každým rokem intenzivnější a většinu času stráví řidič v koloně, případně sem tam něco předjede a tím to hasne. Vzniklo velké množství času, který je ztracený absurdní činností, kdy se kouká na zadní světla toho, kdo jede před ním. Na to fakt silnej motor nepotřebuje asi nikdo.
Majitelé vozů PSA nikdy nepatřili, až na výjimky, mezi závodníky a nadšence řízení. I slabé motory stačí bohatě na dálniční provoz.
Prober se do reality, ten portál a jemu podobné čte zlomek řidičů. A část z nich má doma stejně olítanou ochcávku.
Pro většinu řidičů je řízení otrava. V 21. století není právě terno točit kolem, šlapat do pedálů a tahat za klacek. Jezdím hodně a většinu času stejně nakonec strávím ve městě na světlech, na dálnici, kde je 130, v obci 50 a mimo obec se ani nedá předjíždět, jak je tam narváno, ráno stejně stojím kolonu před sjezdem a k tomu poslední roky instalují nejen u nás stacionární radary. A do Německa, kde se dalo lítat po dálnici už taky nerad jezdím. Dálnice maj všude omezení, před a ve velkých městech je narváno. Zábavná je ta část, kdy jsem na benzínce a piju kafe.
Súhlasím s Renoo.
Povedz mi co je také zábavné napr pri každodennej ceste do práce na radení a hlavne v preplnenom meste. Na diaľnici je to v podstate šuma-fuk pokiaľ sa nedostaneš do kolony. Moderné automaty sú už takmer vo všetkom lepšie ako MT.
PS: a to mám v autách manuálne prevodovky . :-!
Tak asi záleží, kolik člověk najezdí a kde. Na 20min. cestu do práce po okresce nepotřebuji automat. Dvojnásob to platí, když podtáčí a podřazení trvá v řádu několika sekund.
Já ale nepíšu nic o řazení, ale o motorech. Jak tu někdo může v tak velkém autě jako je 5008 oslavovat 1,2 PureTtech a nebo nadřazovat R4 nad V6 v Amaroku. Tobě to opravdu nepřijde zvrácené?
3hrnek 1.2 PT není vůbec špatný motor, ale tak maximálně do nižší střední, v SUV typu 3008/5008 nebo střední třídě nemá co dělat. Stejně jako je to výsměch v DS, za ty peníze ;-)
Upřímně s tebou nesouhlasím, aktuálně používám OIV s DSG u 1.5TSI a nadšenej z automatu opravdu nejsem ( a to jsem se těšil ). Jezdit a automatem je prostě nuda za volantem a vytváří spoustu prostoru na věnování se něčemu jinému než řízení... Tedy hlavně ve městě... O to raději si sednu do rodinného Tourana s 1.4TSI a manuálnem ;-)
Tak si někdy zkus dopravu v Českých Budějovicích nebo v Ostravě, Plzni... malá města jsou kolikrát daleko horší. Už pak ani nemluvím o městech v zemích jako Německo, Francie, Holandsko... I jen objet Paříž po okruhu je zábava na dvě hodiny, natož jet do centra.
Bydlel jsem přes rok v Berlíně a do práce mi cesta ve špicce trvala hodinu, mimo špičku 45 minut. Rovněž jsem bydlel rok a půl v Mnichově a projíždět tunelama, kde jsou samý radary je pro silný nervy. Semaforu jak nasráno a na nich rovněž radary. Po německých dálnicích jedeš celkem rychle, ale kolem 15 až 18 hodiny zase hrozí stau. Kdo nezná naistalovaný radary kolem dálnic zaplatí celkem dost na pokutách, já platil nejvíc 108€. Například u Regensburgu na dálnici posečkáš i hodinu, proto někdy lepší jet přes město. Tak proto nemá cenu mít 300 koní a honit klacek. Jestli získáš chvátáním 15 minut na 200km je naprosto irelivantní. Otázka zní: 1.2 turbo do C 5 dostačující nevím, ale objednal jsem si ho do Grandlandu X s automatem. Grandland váží kolem 1 350kg. Výkon 130ps.
Ale ne každý žije v Berlíně. Jezdil jsem služebně po republice a rozhodně byly chvíle, kdy by se hodil výkon na předjetí nebo na to, aby motor v každém kopci netočil totální nesmysl. A klacek mě baví. 1.2 T jsem jezdil v 5008 a stačí to, ale tím to končí... v 508 jsem jezdil nejvýkonnější 1.6, ale nějak mě to nebavilo a víc mi tam sedí naftový dvoulitr.
To se nevylučuje, ale řídit auto mě nutí jen má cesta do práce a někdy nakoupit co je třeba k životu. I tak najezdím kolem 25 000 km ročně. Souhlasím, že silnější motor má své opodstatnění. Lituji ty, kteří si koupí auto s výkonem 66kW. Mé současný SUV má 110kW 2,0 diesel a stačí to. Jenže naftu již nechci. V některých městech v německu jsou větší idioti než si myslíme a naftu nechtějí do měst. Ten automat ovšem řadí v Grandlandu velmi dobře.