Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojetý Volkswagen Amarok: Spolehlivý parťák na práci i zábavu?

6 komentářů

Avantime
Sesternica má v Rakúsku farmu. Keď im doslúžila L200 z konca 90. rokov, tak kúpili od jedného lesníka Amarok, ktorému skončil leasing. V strašnom stave bolo to auto. 😁 Ale dali si ho pekne dokopy.

Aj oproti súčasnej L200 to má o dosť priestrannejší interiér a po rokoch lepšie drží pokope. Na ťahanie prívesov aj s koňmi to chcelo silnejší motor. Teraz tomu istému lesníkovi opäť skončil leasing, tak zobrali od neho zase Amarok, tentokrát už šesťvalec. Interiér už síce nevyzerá ako keby tam žilo prasa, ale korba je trochu otlčená. Ten facelift ale bol fajn posun.

Uvidíme, aký bude nový so základom Rangeru, asi to nebude zlý krok, s tým doterajším s V6 som čo to pojazdil a bolo to podarené auto. :yes:
moan78
Kua, to musi byt uspesny lesnik 😊 :yes:
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Oscar_Romero
Oscar_Romero
....a proto se to v terénu kroutí. Takový Hilux je fakt o dost lepší.
vrbam1
Jak jste přišel na to, že nemá rám???
vrbam1
Se článkem úplně nesouhlasím, mám Amaroka r.v. 2011 (made in Argentina) 2.0 BiTD 120kW (navíc chiptuning 155kW, 500Nm od r. 2012), najeto 250000km. Vlastním od nového vozu doteď. Kromě prkotin žádný problém, jen běžné servisy a údržby (olej každých 12-15tis.). V terénu zvládne také poměrně dost a je odolný, rozhodně se v terénu nekroutí a palubka ani nevrzne. Do dalšího Amaroka jsem již nešel, jelikož 4Motion nepovažuji za plnohodnotný terénní pohon. Zvolil jsem Ford F-150 Raptor 2020 a jsem nadmíru spokojen.