Novinky
že hybrid je nejúspornější ve městě. Ten můj není. Ten je nejúspornější na okreskách, respektive na mimoměsto. A neřekl bych, že s tím neumím jezdit.
Ten muj je nejuspornejsi na horach. Pokud tedy bereme uspornost jako 'kolik usetri paliva oproti beznemu spalovaku, ktery by jel stejnou trasu'.
Zalezi co znamená definice nejúspornější. Jestli to je absolutní hodnota spotřeby, nebo procentualni porovnani s průměrem ostatních aut.
Ja ve městě jezdim za podobne spotřeby jako mimo město, ted v teplotách kolem a pod 0 to je cca 4.5.
Takze mne v obou variantách nejlépe porad vychází město.
Ja ve městě jezdim za podobne spotřeby jako mimo město, ted v teplotách kolem a pod 0 to je cca 4.5.
Takze mne v obou variantách nejlépe porad vychází město.
.... jeden z nich už 27 příspěvků, a furt odmítá pochopit realitu.... krásný sluníčkový den.... 😁 😁 😁
Když pojede do Chorvatska, bude žrát 7.5 a mít horší emise, než TDI.
Proto nemusí mít dálniční známku atd. 😁
Tohle je jak za komárů - oficiálně se lže. Taky EU dopadne jako dopadl sovětský blok.
Nejhorší je, když nám tací vládnou.
Co se CO2 týká, bude mít horší emise, než TDI.
A prosím napiš a odpověz an👋ne: Věříš tedy tomu, že tento vůz má reálnou spotřebu 1.5 l/100km? Já jen s těma nesmyslama. Demagogu. A na co jede těch prvních 50km? Na vzduch?
A bohužel, já odpověděl. Ty ne. Děkuji.
Edit - promiň, přehlédl jsem další tvůj příspěvek.
Takze me klidne oznacuj za demagoga, ale stekas na spatny strom. Ja jsem nikdy nic takoveho netvrdil, ani s tim tvrzenim nesouhlasim.
Pro tvou informaci - u meho PHEV je ted dlouhodoba (za 2 roky, 2 cesty do Chorvatska a jednou do Italskych Alp na lyze, ostatni cesty 400+km nepocitaje) spotreba 2,7 l/100km. A ano, neni v tom zapocitana elektrika, jsem si toho vedom. V recenzi na MACZ uvadim, ze jsem "tankoval" v prumeru 4hWh/den, nez me to prestalo bavit zapisovat (cca po roce provozu). A nikdy jsem to auto nenabijel jinde nez doma, z bezne domaci zasuvky.
Ty invektivy si nech priste pro sebe.
Já se Superbem dlouhodobě kolem 5ky, ale je to ten slabej a jezdím s ním pomalu. Teď jde o to, když započteš elektriku...jestli to chceš. Ty jo, já ne. Všechno je OK.
Jasně -stačí kouknout na MojeAuto a vidím, že každej do nebe vychvaluje svoje auto. Možná by se na to dasla napsat diplomka z psychologie. Téměř všechny auta 9.5-10 bodů. Já bych žádnýmu ze svých nedal ani 8, a že jsou to kolikrát docela tzv."dream cars".
Ale u tebe to jde trochu do křeče.
Mimochodem "kdyby nenabíjel"? Co je to jako za obrat? a když bude nabíjet, pojede na vzduch? nebo eterickou energii? Proč všichni fotíte (jako chytrej Vejražka) svoje palubáky se spotřebou benzínu? To je jako kdybych já jel na výlet s benzíňákem a vyfotil na baráku elektroměr, že se nehnul. Vždyť je to vymknutý, kámo.
Jinak jsou dobrá s špatná auta ve své kategorii. Ale mainstream je dneska jen v nuancích. Na MojeAuto jsou ale všechna jen ta nejlepší. 😁
Reálnou spotřebu? Ale jenom jednoho ze zdrojů energie. O to tu jde. Nebo ti nepomáhá elektřina? popř ji máš zadarmo nebo se vyrábí a distribuuje s nulovými emisemi? Pokud ano, pmlouvám se. Pokud ne, zamysli se.
Edit: viz níže. Asi jsme se shodli. Ta metodika a z ní vyplývající dotace/úlevy mě deptá.
Ale se spotřebou 1.5 to stejně nejde.
Tak nekousej - nemám náladu se hádat.
Byl to příklad nesmyslu tabulkové spotřeby a myslím, že se to dalo pochopit.
Ale jde o trasy a počet najetých km, umění řidiče (nebo styl jízdy) a další faktory - čili jestli je to pro daného člověka rentabilní z hlediska negativ. Čili zvýšené váhy, zhoršených jízdních vlastností a především ceny celého ústrojí. A právě o tom by měl každý mít možnost si rozhodnout sám. Ne někde v Bruselu od zeleného stolu slepými sankcemi a dotacemi.
Ale vadi mi zavadejici informace, ktere nekteri (vcetne tebe) siri o pohonu, ktery jim nejde pod fousy. A mj. proto fotim spotebu svych aut - aby si kdokoli mohl udelat obrazek o tom, jaka je realita.
Jinak mě NEVADÍ PHEV. Mě vadí systém, kterej je protěžuje. Ty sis ho koupil za svý a je to tvoje rozhodnutí a jsi spokojen. Tedy vše v pořádku.
Jediní, kdo zakazují pohon, co jim nejde pod vousy, jsou regulátoři a kvičící elektrokomanda.
rekord bylo cca 8,5 za 1600km s dvěma kolama na tažným a při dálničních 160km/h a svižné jízdě. Ale průšvih je, že takhle naložený je to už mizerně ovladatelný
Podivat se muzes sam, je to vsechno v galerii u auta. Proto tam ty fotky davam, neni to kvuli narcismu.
Na dálku je to teda slabá výhoda.
Jak říkám - jde o to, co od toho chceš a jak a kam jezdíš.
Passat 140kW TDI totéž měl kolem 7, ale byl ve 4x4.
Takže se pleteš, TDI bude mít nepatrně horší emise jak CO2 tak škodlivých plynů. Nemluvě o tom, že PHEV určitě nenajezdí většinu kilometrů na trasách 3000km dlouhých. TDI má větší nádrž, takže se na tohle hodí líp. PHEV má ale zase nezávislou klimu, takže lezeš do vychlazenýho auta.
V celkovém průměru jsou naftové Pasáty v Německu kolem 6,5 litrů, PHEV Pasáty kolem 4 litrů benzínu + EL, čili jak z pohledu Co2 tak lokálních emisí prostě lepší.... ale oni to nechtějí slyšet, ztráta času to furt opakovat.....
A taky tu dlouhodobě píšu, že PHEV má smysl spíš ve velkejch rozežranejch autech. Protože řekněme si narovinu, že jestli auto velikosti Superbu žere 4,5 nebo 6,5l je asi každýmu jedno.