Výrobce nejlepších, nejpraktičtějších, nejpřitažlivějších a nejprestižnějších sportovních vozů světa a výrobce nejlepších luxusních, supersportovních, prémiových, supermainstreamových a mainstreamových vozů světa jsou spolu těsněji a těsněji provázání. Tohle může dopadnout zase jenom výborně. Do deseti let je VW světovou jedničkou. U mnohých, u znalých je ovšem tou jedničkou v jistém (rozhodném) smyslu již dnes. BRAVWO :yes:
No jen považ to portfolio značek - Seat, Škoda, AUDI, Bugatti, Lamborghini, Bentley, a postupně silněji a silněji vnímané spojení VW-Porsche... jo, tohle je dokonalý svět koncernu Volkswagen :yes:
;-) Musíme na to opatrně, neboť kdybych dnes napsal, že GOLF je vlastně Porsche... tak by na diskuzi museli zřídit ARO :-) Chytrej to ovšem ví už dnes... P.S. Čas přijde...
On byl Porsche už Brouk i KdF, i když by se taky mohlo napsat, že to byl upgradovaný Ledwinka z Tatry, že? Těch lidí, co tvoří historii, zas tolik není. :-) Ostatně fa Porsche pracovala třeba i na skeletu Felicie II ( série od dieselového motoru ), i na motoru a převodovce Samary. Takže proč by mělo překvapovat, že se vrtá v Golfu & spol.? :-)
Vím, ta Samara, ještě si pamatuji, když sem přišla, všichni jsme ze Světa motorů věděli, že na ní pracovali i u Porsche, tak jsme na to čekali, a když přijela, odpadávaly jí páčky topení jako přezrálé třešně... :-)
Musíme opatrně. To bys pak mohl i napsat, že legenda 911 je vlastně Golf a to by tě tu ukamenovali. 8-s btw. to bych si hodil i já. (myslím hodil jako hodil, ne hodil jako hodil >:-[] )
Nezapomněls u mnoha koncernových značek na kouzelné slovíčko nejKRADENĚJŠÍCH? Takové auto opravdu nechci, děkuji...
A ta světová jednička? Ještě teď se otřásám smíchy :-)
Asi v tom přehledu nej chybí i nejdražších.
Vzhledem k tomu, že Golf GP (někde uváděný jako VI) má být hlavně snaha o to, jak co nejvíce v rámci možností uspořit na Golfu V za přispění trochu většího faceliftu karoserie, tak bych ty aplikace řešení z Porsche do VW neviděl tak žhavé. A v článku samotném se píše především o spolupráci při vývoji hybridních pohonů.
Skutečnost, že VW už teď vyrábí auta patřící k tomu lepšímu na trhu, se tím nezmění.
za 10 rokov uz budem niekde ovela vyssie. Takze uz si nekupim Hondu, Mazdu alebo Toyotu.....ale kupim si konecne auto hodne mojho postavenia: LEXUS!
A ak by som nahodou dostal chut na nemca...tak to bude MERCEDES pripadne BMW !!!!
Mimochodom poznam uz par ludi, ktori mali MB S...potom kupili A8 a po mesiaci ju predali a znovu kupili S-ko. Vraj Audi sa na Mercedes nechyta, ze to je ako presadnut o triedu nizsie ;-)
Kdybych o tom nebyl přesvědčený, tak to sem nenapíšu. Schválně jsem se vyvaroval slůvku nejlepšímu.
Ano, cenově je VW z pohledu kupujícího drahý, ale co se týká technických řešení, je na výši. V tom mají korejci a spol. hodně co dohánět. A za tím si stojím.
Byl jsem se podívat na i30, chtěl jsem koupit stejné auto jako Golf, ale za méně peněz. Bohužel jsem se zmýlil. Koncepce stejná, použité materiály v interiéru dnes už taky, ale tím to končí. Když se ale podíváš třeba na lampičku vnitřního osvětlení nebo takovou malichernost jako to, že to osvětlení ti v Golfu po určité době zhasne, abys po tom co si necháš přes noc pootevřené dveře v garáži ještě ráno vůbec nastartoval, tak to pochopíš. Dále např. dotykové ovládání el. oken (je sice v prospektu vyfocené, ale v ceníku je uvedeno něco jiného) a mohl bych pokračovat. To korejské auto je prostě jednodušeji a levněji provedené. Ano, na druhou stranu je pravda, že čím je auto složitější, tím víc je na něm potenciálních zdrojů poruch.
A ještě jedna věc se mi u VW líbí. Můžu si i do základní výbavy za příplatek naporoučet věci, které jinde dostaneš jen s vyššími stupni výbav.
Chce to trošku uvést na pravou míru. Tak tedy: Výrobce nejlepších, nejpraktičtějších, nejpřitažlivějších a nejprestižnějších sportovních vozů světa - Ferrari. Nejlepších luxusních - 4.místo. Nejlepších supersportovních - ??? má vůbec takové ??? Nejlepších prémiových - 3.místo a neljepších mainstreamových - 2.půle první desítky. Takže tak nějak ;-\
Máš v tom dokonalý guláš, Hugo. Pokud nepovažuješ Bentley za dokonalý luxus, Lamborghini za supersport, chce to tu nevzdělanost napravit. Mrkni také na R8 od AUDI, to tě sejme. Jinak beru na vědomí, že ty považuješ za nej značku světa Ferrari. Já ne.
>:D >:D To nemyslis vazne!!!! AUDI R8 je tu dokopy 5 minut, no ty uz vies, ze je to SUPERSPORT??????
Mimochodom "broucku" ...videl si uz R8 live? Pretoze ja som mal tu cest sa v nom povozit a priznam sa, nic sa mi v tom nezdalo take super. 8-s8-s
Mas na mysli sportove uspechy, predajne, alebo ake... ? Ak sportove, tak tam Lamborghini nikdy nebolo zastupene, takze tam sa porovnavat s Ferrari neda. V predajoch je na tom asi tiez lepsie Lambo, hlavne posledne modely sa predavaju ako na pase.
PS: Supersporty od Ferrari su v porovnani s Lambom otrasne, ci uz Enzo, FXX...
Ani náhodou. To je lepší říct, že ferrari nemá alternativu k murcielagu. Ale nemůžeš srovnat masovku murcielago s Enzem, který je jinde jak technicky, tak cenově.
Lenze rec bola o kategoriach a Lambo vyraba len supersporty, Ferrari ma sirsi zaber. Ked uz ide o to porovnavanie alternativ z hladiska poctu kusov, tak teda Enzo a Reventon.
Tak když chytnu za slovo.... Nejpraktičtější sportovní vozy světa = Porsche. Ne, netvrdím to já. Tvrdí to motorističtí novináři za cca. posledních 20 let. A jestli ti nic neříká značka Lamborghiny....
nic proti Porsche,tuto značku mám hrozně moc rád,ale nesmíš to přehánět,NEJPRESTIŽNĚJŠÍ,NEJPŘITAŽLIVĚJŠ… A NEJLEPŠÍ JE FERRARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
axel springer je financne prepojene na vw...?? skusim si to preverit.Moja konspiracna teoria s virtualnym humanoidom s kodovym oznacenim gti nabera na rozmeroch >:D Neberte ma vážne-srandujem.Aj ked..... ;-)