Novinky
Trochu života do zaprděný evropy 😁
špatně. Ale...
Ale co? Já bych většího brášku GV80 s řadovým šestiválcem v naftě zcela vážně zařadil na seznam kandidátů na další vůz. A ještě radši 3,5 V6 Twin turbo v benzínu. Na prestiž dneska už se,ru. Dneska je špatný všechno, jen se všechno ladí vyšší cenou a víc prolhaným marketingem. A zrovna GV80 mi v paketu Prestige přijde skutečně dotažený auto za solidní cenu. Teda v US cca 70 k US$.
Prej: Tak šup šup! Přijímat Hyundai platby hubou, jsou toho plný parkoviště.
Takhle dealerskej exot...neprodejnej a opěvovanej, horlivě bráněnej...kým? no přece...BYkupcema.
Takhle dealerskej exot...neprodejnej a opěvovanej, horlivě bráněnej...kým? no přece...BYkupcema.
To, co ty si myslíš, že je u Mercedesu "Active Body Control" je ve skutečnosti "Magic Body Control"
Rozdíl je právně ve aktivní práci s daty senzorů snímajících situaci a povrch před autem a s daty navigace. Původní ABC (předchůdce a nižší stupeň MBC) pracuje jen s daty v rámci auta (zatížení, náklon) a je starý asi 20 let.
Prej "to známe z Mercedesu". Ty znáš starou bačkoru.
Ale já vím, já vím. Tvoje neschopnost je náš problém. Nemusíme to číst.
Rozdíl je právně ve aktivní práci s daty senzorů snímajících situaci a povrch před autem a s daty navigace. Původní ABC (předchůdce a nižší stupeň MBC) pracuje jen s daty v rámci auta (zatížení, náklon) a je starý asi 20 let.
Prej "to známe z Mercedesu". Ty znáš starou bačkoru.
Ale já vím, já vím. Tvoje neschopnost je náš problém. Nemusíme to číst.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dodávky do Spojených států se očekávají ve druhé polovině roku 2021.
......po prez. volbách to už není tak jisté......... ;-\
......po prez. volbách to už není tak jisté......... ;-\
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
KDYBY to bylo o třídu větší a KDYBY ten 2,5T byl ideálně HEV, tak BYCH o něm hodně vážně uvažoval. Nesežralo by mě to, značka dobrý, kvalitě věřím taky, a líbí se mi.
Pokud by to v naftě stálo něco jako našlapanej Tiguan, tak by to byl dobrej začátek značky v Evropě.
Tak jako tak se na jejich auta těším.
Pokud by to v naftě stálo něco jako našlapanej Tiguan, tak by to byl dobrej začátek značky v Evropě.
Tak jako tak se na jejich auta těším.
Wiederverkaufswert.... :no:
Klidně pár kilo míň než ten Tigi.
Ale uvidíme, co to bude koštovat.
Podle mě to tu nebude.
Stejně je těch BY, co to auto nedá, moc. 😄
Klidně pár kilo míň než ten Tigi.
Ale uvidíme, co to bude koštovat.
Podle mě to tu nebude.
Stejně je těch BY, co to auto nedá, moc. 😄
Aby to stálo to co třeba Škodovky je pitomost. Přece jenom je to prémie, ať si o tom myslíš co chceš. Je jasný, že než se tu značka zavede (pokud vůbec), tak prodeje nebudou žádná sláva.
Přesto tomu fandím.
Přesto tomu fandím.
Hm...prémie je hodně o jménu. Teda v realitě - myslím prodeje.
Proto pohořel Phaeton. I když byl neskutečně dobrej a na základě Bentleye.
Podle mě to nepůjde - ale jako nevadí mi, kdybych se spletl.
Stejně - zatím vidíme jen obrázky.
Proto pohořel Phaeton. I když byl neskutečně dobrej a na základě Bentleye.
Podle mě to nepůjde - ale jako nevadí mi, kdybych se spletl.
Stejně - zatím vidíme jen obrázky.
On tu pokud vím Genesis už byl se sedanem a pohořel krutě. Jo, uznávám, někomu bude chybět image. Mě image moc nezajímá, a pokud vím tebe zas tak úplně taky ne. 😉
Phaeton možno pohorel, ale jeho úlohou nebolo trhať predajné rekordy, ale budovať image značky (presnte tú istú úlohu má mmch. Tebou nenávidený Stinger). A možno aj práve vďaka Phaetonu sa teraz Arteon predáva za fakticky prémiové prachy a ľudia to kupujú, lebo ten lepší image tam asi vidia.
A už jsi viděl nějaký videa s GV80 s řadovým 6válcem v naftě v plný náloži? Tohle by byl pro mě TOP STROP, co bych jako bychař chtěl. 😄
Jestli to začnou vozit oficiálně do EU a nepo.erou ceny a rozpočet dovolí, opravdu bych o nákupu uvažoval. A ještě radši s tím 3,5l V6 Twin turbo. Ale ten si pápne...
Jestli to začnou vozit oficiálně do EU a nepo.erou ceny a rozpočet dovolí, opravdu bych o nákupu uvažoval. A ještě radši s tím 3,5l V6 Twin turbo. Ale ten si pápne...
GV80 se mi vůbec nelíbí, ale ten šestivál by určitě špatnej nebyl, jen jak píšeš - živit to...
No proto v EU asi bude dávat víc smysl ta nafta. Ta Bude jezdit za 9. Ten 3,5 V6 spíš za 12-13. Na druhou stranu i když nemá parametry nejlepších z D3, tak má hezký zvuk, prý rychlé reakce na plyn a lineární neutuchající tah a kombinaci přímého a nepřímého vstřiku.
GV80 se ti líbit nemusí. Vkus je čistě individuální. Mě se naopak líbí ta dotaženost intriéru ve smyslu elegance, luxusu, ergonomie, prostoru, materiálů, zpracování. Všude kam sáhneš měkká kůže, kov, pravé dřevo, Alcantara. Nikde žádné zbytečnosti a otravnosti. Obrovský prostor, komfort, ticho. A plná výbava za cenu Touaregu Elegance v základu. Radši bych si odpustil pár moderních fíčur, které stejně budou k prdu, nebo nefunkční a dopřál si absolutní přepych. U GV70 už se hraje víc na design a neřeší se tolik, jestli si neotlačíš koleno. Poslední roky vůbec ergonomie napříč značkami silně pokulhává a je zázrak najít interiér, kde se člověk neotlačí až na modřinu a přitom dokáže to auto zaplatit.
GV80 se ti líbit nemusí. Vkus je čistě individuální. Mě se naopak líbí ta dotaženost intriéru ve smyslu elegance, luxusu, ergonomie, prostoru, materiálů, zpracování. Všude kam sáhneš měkká kůže, kov, pravé dřevo, Alcantara. Nikde žádné zbytečnosti a otravnosti. Obrovský prostor, komfort, ticho. A plná výbava za cenu Touaregu Elegance v základu. Radši bych si odpustil pár moderních fíčur, které stejně budou k prdu, nebo nefunkční a dopřál si absolutní přepych. U GV70 už se hraje víc na design a neřeší se tolik, jestli si neotlačíš koleno. Poslední roky vůbec ergonomie napříč značkami silně pokulhává a je zázrak najít interiér, kde se člověk neotlačí až na modřinu a přitom dokáže to auto zaplatit.
Interiér je luxusní, mě se nelíbí jen zvenku. Ty jsi v tom jel?
Nejel, ale určitě se budu snažit, jakmile se to sem začne vozit. Ano zvenčí je to takovej škaredej Bentley 😄 Jako je to zajímavý a opulentní a hlavně jiný. Ale já vůbec neřeším auta zvenčí. Jsem jinej. Nekupuju auto pro sousedy, ale pro sebe. Takže řeším hlavně interiér. A ten je v tomto případě naprostá pecka. Zatím jsem sjel asi 5 hodin videí z testů z Austrálie, US a Koreje. Za mne prostě naprostá dokonalost. Jediný, co mi přišlo divný byl sklon výškových repro High-End sytému Lexicon. 😄
Že pro tebe není důležitý vzhled auta je v pořádku, ale netuším, proč do toho mícháš nějaký sousedy. Když chci, aby se mi auto líbilo, nijak to nesouvisí s tím, že bych toužil po závisti nebo obdivu sousedů, chci aby se líbilo MĚ.
Ale jinak jo, i pro mě je interiér hodně podstatnej, ostatně v něm trávíme většinu času, že jo.
😄
Rozhodně se Genesisy půjdu svézt, až je sem přivezou.
Ale jinak jo, i pro mě je interiér hodně podstatnej, ostatně v něm trávíme většinu času, že jo.
😄
Rozhodně se Genesisy půjdu svézt, až je sem přivezou.
Tak to nebylo konkrétně na tebe. Ale spíš obecně. Dneska opravdu lidi řeší hlavně vnější design u všeho a chtějí být všichni hrozně in a machrovat a sdílet, aby to všichni viděli. Stačí se podívat na prodeje BMW řady 3. 95% prodejů je 320D 😁rive v M-Paketu. Hlavně ať to vypadá jako supersport a pořádně to drncá na 19-20" slupkách.a vyjede to uklouzanej kopec. Potkat 330i v zadokolce na 17" je scifi. A s čím se asi bude jezdit líp?
Chlapi neberte to jako nejaky osobni utok ale meli jste nekdy nejake drazsi auto? Proc tady vubec byt jen teoreticky resit jestli to bude zrat 3kc/km nebo 5kc/km? Vzdyt v tco je to naprosto jedno. Me treba rok provozu bmw x5 stal vic nez 20kc/km.. Vazne je pak dulezite kolik to zere? Kdyby to bylo nejuspornejsi auto, bude to tco 18kc/km.. To uz realnemu majiteli sandal asi nerozhodi ne?
Vynásob si ty dvě koruny třeba 50tkm, a máš rozdíl třeba pěkné dovolené. Není to o tom, jestli na tu vyšší spotřebu máš, ale jestli stojí za to.
Máte pravdu oba 😄 U auta za 2 mega jsou celkové náklady už značné a třeba 30 tis. ročně už s tím opticky tolik nepohne. Ale když se jezdí víc a udělá to 50-60 tisíc ročně? A konkrétně u tohoto vozu bude cena i pojistka na naftu nižší a to už cítit bude. Pak je tu taky potřeba návštěv benzinky. S naftou jednou za 900-1000 km a s benzínem každých 600? To taky každýho nebaví.
Tak šup, šup. Dneska je valcha u Kolmana!
FAK Študgart a Mnichof ...FAK D3!
Ja BYsom BYkupoval až BYsom brečal!
Lebo toto je hit!
Hit je ho mít (ve virtual garage vedle Stingera, Supry a Tesly)
Kufar taký, že BY tam náš nadržaný psisko Dukaj bodajčo otrtkal!
...ale auto je to pěkný.