Bohužel to jsou dnešní manažeři ( sláva tem dobrým). Používají vic kalkulačku než hlavu. A kdyz se něco vymysli, musi to byt z jejich hlavy, jinak to je špatně.
Jenže takhle ti v automobilce začnou cifršpioni uvažovat, vynásobí si vždycky částku za díl počtem aut a ty pak ve výsledku kupuješ auto ořezaný na kost, kde se každej halíř řeší. Škodovka jsou na to experti. Co na tom, že to jde kvalitativně dolů. Hlavně, že máme nějakej cost saving. Na druhou stranu úspory, který by neměly vliv na kvalitu z různých administrativních pohnutek klidně odmítnou, když s tím přijde dodavatel s argumentací, že to je neprůchozí změna.
Vidíš já to měl na Focusu z roku 2005 a senzory s tlačítkem na všech dveřích včetně kufru. To moje Octavia z roku 2014 neměla a do nové mi to daly teprve teď.
pořád mi sem nejde nic napsat
Včera tady na mne spousta dotazů a nedalo se odpovědět. Fakt, nechápu, proč se k tomu takhle divně stavíte? Proč vám to nemůže normálně fungovat?????
Ale vždyť já vím, o co je mé auto ošizené. Pásy jsem věděl předem, to bylo i v recenzích (ale chybělo to i některým modelům BMW, tam si to ale neodvážili kritizovat, protože příště už by jim BMW nic nepůjčilo). Na další jsem přišel sám. A je znát, že co si Španělé navrhují na autě sami, málokdy funguje dobře. Třeba katastrofální ostřikovače, které používá jen Leon, už jsem vyměnil za klasické koncernové. Ale Leon byl levný, takže z mého pohledu se to dá odpustit. Problém je, že dnes je ošizen i mnohem dražší Golf, nemluvě o elektromobilech za více než milion.
K čemu mi je litacka, kdyz se ani nedostanu z garáže abych dojel na P+R, nebo to zůstane stat někde na dalnici? :-[]
A to ja si klidně šťouchnu :D:D
P.S: SW mi přehrávali 3 hodiny a smazalo to všechno nastaveni. Wifi jsem radši ještě ani nekontroloval.
Já měl na minulém voze senzory jen vepředu a na kufru a vyhovovalo mi to. Hlavně jsem se mohl ujistit zatažením za zadní kliku, že mám opravdu zamčeno. Teď to mám všude a nijak extra to nevyužiju. Spíš to považuju za mínus. Mohlo by to být za příplatek, aby si každý vybral. U 508 na to šli víc od lesa a nedali tam třeba senzor nádržky ostřikovačů. To nevymyslíš...
Vzhledem k tomu, že klíče má v kapse řidič, tak se dá očekávat, že nejčastěji otevřu jako první dveře u řidiče. Ovšem alternativně občas otevírám levé zadní, ne přední u spolujezdce.
Mají to skoro všechna. Kromě některejch Seatů a Pažoutů. Seaty už většinou nemají ani madýlka na stropě.
Abys byl hogo-fogo, musíš koupit našlapanej prémiovej Seat - navoňenou bídu jménem Cupra.
Ale tady si to nemůžeš nastavit. Tak neblekotej.
Co sis koupil je tvoje věc.Ale řeči vo šizení jsou vod majitele vošizenýho VW fakt super.
Včera jsem už jednoho tady potkal. Nemám sílu na dalšího.
Podívej se na pásy. Máš je vejškově stavitelný? Já jen že to mělo Daewoo Matiz za 139.000.
Dneska ráno jsem ti říkal, abys s tím trapným chvalozpěvem na Toyotu trochu ubral.
Keyless měl samozřejmě Ford a všechny mainstreamové automobilky ve stejné době, jako Kojota.
Renault běžně na Meganech před více jak 15ti lety.
Nechej toho, fakt. Nic extra nemáš. Bohužel.
No a? Někdo si tak nastavuje i klasický centrál, aby se odemykaly jen dveře řidiče, respektive přední dveře. Já jsem třeba bezklíčkový přístup nechtěl vůbec a proto jsem nakonec zvolil verzi FR, nikoliv Xcellence. Dnešní auta mají spoustu různých "cinkrlátek", ale šidí se sedadla, odhlučnění a spousta dalších praktických věcí.
v nižších modelech senzor JEN U ŘIDIČE.
To je unikát.
Tak vono těch míst, kde je Seat vošizenej je hafo. Nevidí to jen blbec, co si vybírá káru podle vlastnoručně usmolené dementní tabulky. Víme kdo to je,,,
Třeba Superb míval jen vepředu, ale asi rok má i vzadu.
Na minulým autě jsem taky měl jen kufr a přední dveře, a není to žádná tragédie. I když dozadu chodím relativně často, je to k předním dveřím asi metr. Na druhou stranu teď mám keyless na všech, a nějaký jednotky tisíc bych si za to byl ochoten připlatit, víc ne.
Ne, ten bych si nepřál ani do nového auta. Jo, ale tohle je auto ojeté, na krátké trasy. Takže podmínka je jednoduchá technika a dobrá antikorozní ochrana. Na dálky mám samozřejmě diesel..
Máš HUD? Jinak není to tak dávno co se mi tady všichni vysmívali když jsem pochválil atmostérické beznínové 1,8i.
A měnič mám taky - kapalinou chlazený :-):-):-):-) To byl joke.Jakože není měnič jako měnič.
Tu jsem měl pujcenou od táty, clio je v garáži, je na prodej a místo něj mám do města Megana2 (koukám že vybavenejsiho, než Romanuv Prius) úsporným atmo dvoulitrem a měničem.. :-[] žena nechce manuál, tak aby s tím taky jezdila :D
Hele mě se ten dnešní newspeak ještě úplně nepodařilo pojmout. Takže s tím trollem, já opravdu neumím precizně chápat sémantiku toho vyjádření. Omlouvat se nemusíš, měl jsem si to prostě zjistit ale byl jsem líný a přišel trest. Kromě toho, že jsem si rýpnul do Forda mi šlo taky o to sdělit zábavnou formou, že úplně stejné technické řešeni přijala Toyota už dávno, asi věděla proč. Ono se opravdu častěji chodí zepředu.
Nezáviď, že nám k Fordům dávají permice na vlak :D Dokonce prý k novým PHEV hybridům Fordu dostaneš i tramvajenku na pražskou MHD... však víš, když už máš to auto do města.. :D
Hele, proč si nejdřív nezjistíš informace, než tu takhle hloupě vykřikuješ a navážíš se do jiných automobilek. Já proti Priusu nic nemám, ale ty se chováš jako pitomec, zamysli se...
LOL já jsem ten omezovač za 3 roky neměl možnost vyzkoušet. Ale asi moc nefunguje, protože na youtube jezdí borec s Priusem 200. Je to ale magor, je to nesmysl. Tak až se někde v 250 zabiješ tak dej vědět, pošlu ti věnec.
Ale to víš že jo, ty musíš být strašný duševní mrzák, vid? :D Ford před deseti lety samozřejmě keyless vstup měl, dával se určitě do Mondea MK4, která se vyráběla od roku 2007 a co si pamatuji z mainstreamu, tak ho měla i v roce 2002 Renault Laguna... Mám to i na Méganu z roku 2008... tyjo, to je co? Jo a ani jedno auto nemá omezovač na 180ti....
vynechala Toyota u mého auta už před 10 roky. Doteď mě to sere že musím šahat na přední kliku. Jo vlastně, v té době se o tom Fordovi ještě vůbec ani nezdálo.