Ty jsi asi nedávno dal svého kačera na půdu... TOYOTA nedávno oslavila 50 let v motoristickým sportu... A co se týká sport aut Celica a Supra ti asi nic neříká... Tři tituly MS Rally ve značkách asi také ne... A to nepočítám úspěchy v okruzích v USA Camry,Tundra a dálkové závody... Asi ti to ale nemá cenu říkat :no: Toyota je prostě špatná a je trochu škoda,že právě ty užitková auta u nás TMCZ nenabídne :-!:no: To VW to jsou závoďáci ,maj na budíku někdy i 320... >:D >:-[]
vidim jak to turuje v F1 uz vic jak 5roku ma vic penez k dispozici jak benetton z mclarenem dohromady a stale nic a to zoufale kupuje evropske ing. + prestehovala svoji centralu do Kolina. Nejake okruhy v USA nemaji zadnou relevanci, nejdulezitejsi zavod pro vyrobce je 24Lamans a potom F1, ty ostatni sleduje jen mala skupina lidi.
Nikdo netvrdí že je Toyota vedoucí značkou automobilového sportu,ale napsat že nejde se sportem dohromady je opravdu pitomost,např. historie světové rally hovoří za vše,historicky nejvíc titulů získal koncern Fiat (10x Lancia a 3x Fiat) a hned po něm je Peugeot-Toyota-Citroen...
Ty oslíku tu centrálu v Kolině má od 80.let,je tam i firma TTE co auta od Toyoty upravuje...A o Rally jsi neslyšel?Podle názoru velké většiny odborníků ma tento sport větší propagační váhu než celá F1...Už kvuli tomu,že tam auto vypadá jako auto... Jsou státy,kde má i větší sledovanost... Radši už nic nepiš,když znáš jen F1 a užitkové vozy >:-[]
Le Mans, pane Samueli?
1999, třída GTP, Toyota GT-One. Tréningové časy: první, druhá a pátá příčka. Kvalifikace: první, druhé a osmé místo na startu. Bohužel se všechny tři vozy dočkali úderu pod pás od Francouzů - pneumatik Michelin. Poslední GT-One vedla s přehledem závod, když jí v poslední hodině rupla Michelinka. A tudíž skončila Toyota druhá. Třídu GTP Toyota vyhrála, ale dojela jako jediná, tak se o tom moc nemluví. Ten ročník byl vůbec hodně zajímavý.
Co se F1 týče, pane Samueli, je to chyba továrny. Lidi jsou, ale snaží se aplikovat stejnou metodu, která automobilku dovedla na vrchol průmyslu. Toyota Way. A ve Formuli jedna to prostě fungovat nemůže.
Vy jste, ovšem, pouhý zaslepený ignorant, pane Samueli.
Nečekám od Vás uznání svého pochybení, dokonce ani jen pochopení souvislostí.
Říkají ti něco jména Juha Kankunnen a Carlos Sainz?? A Toyota Celica??Tak tady neplácej hovadiny ;-) A MR2 existovala daleko dřív než nějaký Boxster,takže opět vedle >:D
No, kdybychom chtěli být detailisté, tak první MR2 celkem přesně kopírovala ideu Fiatu X1/9: velkosériový motor z jiného auta, ale umístěný za přední nápravou, střešní targa panely, výklopná přední světla... Musím ovšem říct, že na Bertoneho úžasný návrh X1/9 se MR2 IMHO tvarově naprosto nechytala.
To máš pravdu,stará MR-2 je okopčený Fiat X1/9,stejně jak třeba Mazda MX-5 je Lotus Elan ;-) Japonci kopírujou,s tím už nic neuděláme,ovšem v některých směrech jsou ty kopie dotažené k dokonalosti :-)
posledni mr2 odkopirovala design skoro 1:1 od boxteru, obycejna zenska ani nerozezna rozdil. Byla to tenkrat v usa mezi motoristy dost velka tema, porsche je i chteli zalovat ale potom nato vybodlo, protoze mu neni primi konkurent.
Toyota ma z kopirovanim velke zkusenosti ls430 je tez 1:1 z sklasse.
posledni mr2 odkopirovala design skoro 1:1 od boxteru, obycejna zenska ani nerozezna rozdil. Byla to tenkrat v usa mezi motoristy dost velka tema, porsche je i chteli zalovat ale potom nato vybodlo, protoze mu neni primi konkurent.
Toyota ma z kopirovanim velke zkusenosti ls430 je tez 1:1 z sklasse.
to iste, toyota fuj, fuj, ze? co na tom ze KAZDE sportove auto od Toyoty sa stalo legendou? (ae86, mr2, supra, celica), ale hlavne ze ty sa vyznas... ty internetovy odbornik na uzitkove auta
mozno v usa mezi pubertaky, nevim zeby nejaky sejch si ty jejich sroty kupoval, legenda ma porsche, ferrari, jaguar, slr, bmw, quattro par amiku a 1 honda
Rad bych se podelil o vlastni skusenosti, okolo Australie (18,000km) jsem jel Toyota Celica, najezdil jsem pres 50 tisic Toyota Camry, na tyden jsem si vymenil s kamaradem moji Hondu S2000 za jeho MR2. Muj verditct je ze Toyota je jedno z nejspolehlivejsich aut ktere jsem mel, ale obavam se ze ta spolehlivost je vykoupena tou sportovni dusi. MR2 vs S2000 se neda porovnat, Supra vs Boxter se take neda porovnat a tak to jde dal. Standartne prodavane Toyota je v celku velmi meka, dost toho snese, neni az tak presne responsive, nedava pocit 100% kontroly nad rizenim (bavime se o sportovni autech bezne dostupnych v obchodech za normalni ceny ne Lambo atd.) Samozrejmne pokud se vetsina aut poradne vypracuje/tuning tak se vysledky dostavi viz. Sainz atd, coz jsme si vsimly i ze Skoda Fabia. Toyota je schopna postavit sportovne vypadajici lidove auto, ale obavam se ze ma jeste co dohanet za GT-R, S2000 a samozrejmne evropou.
bojim sa, ze nezamiesa. ako poznam pristup toyoty, bude to sice velmi vykonne auto, ale jazdne vlastnosti M3 nedosiahne. to je len taky moj pocit. ale rad sa necham prijemne prekvapit
ty ses setkal jednou se spatnou toyotou na kterou pripada asi 10 spatnych kusu od kazde jine znacky? (krome vetsiny japonskych) tak to toyota je na tym jeste dobre.
Už někdo někde viděl jak bude vypadat? Tak se snad dočkáme Couline.Věděl sem, že mě TOYOTA chytne, ale,že to bude tak návyjový jsem opravdu nečekal.(horší než ženský, alkohol, a drogy dohromady)
Vzhledem k tomu, že neni moc many, bude jí muset stačit, že jí umeju, musim dát Benďákovi to křídlo ať ho nastříká, nebo bude lepší když bude černý. Co myslíš?
Kez by prisla Velka Toyota Supra a postavila se proti Nissanu GT-R. To byly auta! Supra a Skyline GT-R R34! Skyline resp. GT-R tu uz je, tak jeste prosim Supru! MOC PROSIM! :-(
Nove GT-R uz ide do predaja.Na okruhoch v Nurburingu bol rychlejsi ako 911 turbo a neoficialne spravy hovoria ze to bude novy rekord trate.Rychlejsi ako GT-2 od Porsche.Legenda pokracuje ma 3.8 twin turbo a 500 konikov.Cena v UK bude medzi Ł 55000-60000.V marci za zacne predaj a Top Gear bi ho uz mal zacat testovat kazdu chvilu...
Supra, Skyline GT-R a NSX ... hovorí to väčšine ľudí niečo?
No... kto sa odváži degradovať japonské káry je tak trochu, povedzme lahkovážne slabomyselný a mal by sa ísť najprv niekde liečiť a potom pomalyčky nasávať nejaké informácie aby ... ak raz nebesia dovolia ... nepustil do gatí ak by raz mal to šťastie žeby videl niektoré z týchto vozov na živo.Myslím tým Supru, NSX či Skyline GT-R s poriadne prekopaným motorom... A tu je zásadný rozdiel oproti povedzme napríklad majiteľov Porsche, Lamborghini či Ferrari. Tí si kupujú tieto vozy na to aby o nich vypovedali - pozri sa na mňa, možem si dovoliť Lambo - snažia sa robiť nimi dojem a sadajú si do nich v väčšinou v obleku. Naproti tomu už spomenuté japonské káry si kupujú väčšinou fanatici ktorý dobre že si po auto do predajne neprídu v monterkách no a hneď ako si ho dovezú domov, už ho zatvárajú do garáže dvíhajú kapotu a snažia sa motoru viac či menej podkúriť. Sú to totiž autá nie pre snobov ale pre skutočných pacientov ktorý majú benzín v krvi. A takýto človek Ti kľudne povie že Ferrari či Porsche je *** a ak to Porsche máš, tak ťa kľudne vyzve aby ste si to rozdali na okruhu či na šprintoch. A ver tomu že Ti to isto poriadne naloží... Sú to totiž vozy pre inú cielovú skupinu a ten kto tvrdí že japonci majú vyrábať len úžitkové vozy ... to je totálne rúhanie. Neni tomu tak dávno, popvedzme pár rokov a ani ja som nepovažoval japonské káry za nejak extra vynimočné, no zisil som ako strašne som sa mýlil. Sú to káry natrepané najlepšou technikou aká sa momentálne dá vyrobiť, potenciál zvišovania výkonov motorov je neskutočný a aj neskutočne jazdia. No na to aby to človek pochopil musí jednoducho dozrieť...
Tak to by som fakt chcel vidieť čo by spravil dusík s motorom Škody 120...Ak máš s tým pozitívne skúsenosti tak nám sem hoď technológiu ako na to a zajtra ráno si na inzerát dáku škodovku kúpim aby som na semaforoch nasieral ľudí v bavorákoch či audinách... A ešte tak na okraj. Chlapi čo dokážu narvať do auta komplet nitro systém zrejme nebudú žiadny buberťáci, ale podľa mňa majú o dosť väčšie skúsenosti s autami ako pravdepodobne mi všetci dokopy čo sme sa tu v tejto diskusii zišli.
ty auta na zapade nemaji zadnou vahu ani jmeno, mozno v byvalich komunistickych zemich, kde chlapci snivali o celice, protoze mela elektricke otevirani oken.
Na BBC pravidelne predvadeji lide jak Prot, Lauda svoje auta a nic japonske tam nenajdes, stejne jak v poradu "nej. kult auta" tohoto stoleti v USA vyralo porsche 936 pred ford gt40
Uz za hitlera byli auta co meli zrychleni za 3s., qauttro z 80let zrychlilo za 2,5s. Skyline je 20 roku do zadu dneska o neco takove jednoduse neni zajem, Porsche 936 a pod. skoncili v 70letech. Umeni je vyrobit auto z krasnym designem, perfektni bezpecnosti a technikou, kdo kazdy rok dostava oceneni nejlepsi motor sveta, vime,stejne jak nikde v F1 nevidim sikmooke techniky
Si poriadne mimo, kámo. Tieto káry majú práveže aj na zápede svoje meno. Kopa z nich sa ich predá okrem Japonska, tež v USA a v Austrálií... Myslím že jednoducho nedokážeš pripustiť žeby pinpongáči dokázali urobiť niečo fakt dobré. Aspoň tak to cítiť s Tvojich príspevkov... Mal by si si pozrieť nejaké materiály. Myslím tým na triezvo!!!
Jestli umíš číst koukni na článek o soutěži v designu aut,kde v luxusních autech první dvě místa obsadil Lexus... >:-[] A hodnotili to nejlepší Ewropští estéti... Jsi totálně OUT..
S tou F1 je to pořád dokola. Nezapomínal bych na to, že jako královna motorsportu je prezentována v evropě. Japonci maj svou formuli Nipon a velmi sledovaný a oblíbený seriál JGTC. Stejně tak v USA o hodně polulárnější seriály než F1.
To, že na západě nemaji sportovni auta z jap. jmeno je přinejmenším odvážné tvrzení. Naopak japíkum se podařilo vytvořit prakticky legendy na které dost často nebyla u jiných výrobců odpověď.