Auto pěkné, ale místo této nástavby by byla rozhodně lepší silná hydraulická ruka - ta by zastala více práce. Případně pokud nutně muselo být teleskopické rameno ,tak zvolit jiného dodavatele. Ta nástavba AV30 od ČKD je totiž za zenitem a práce s ní je hrůza. A ta nosnost 30 tun je jen s vyložením 1 metr a ještě pouze při ideálním ustavení :no:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ČKD Autojeřáby Slaný je legenda v Jeřábech s letitými zkušenostmi a ty jeřáby dávají na podvozky různých výrobců. Pokud je to za zenitem, proč si to hasiči objednali?
Legenda možná jsou. Ale podívejte se na jejich konstrukci, která je přes 30 let stále stejná. Například obdélníkový profil ramene - to už nikdo ze světových výrobců nedělá ani v nejnižší kategorii mobilních jeřábů (pod 20 t).
Stačí porovnat parametry AD30 od ČKD a AC30 od Demagu. A to ani nemluvě o ovládání - to je úplně jiná dimenze.
Jediné čím autojeřáby ČKD bodují je nízká cena, ale to je vše. Technicky jsou hodně zastaralé a kvalita je podprůměr.
A ti hasiči co tuto techniku využívají na ní nadávají (a je jedno jestli to je AV30, AV20 nebo AV14).
Stačí porovnat parametry AD30 od ČKD a AC30 od Demagu. A to ani nemluvě o ovládání - to je úplně jiná dimenze.
Jediné čím autojeřáby ČKD bodují je nízká cena, ale to je vše. Technicky jsou hodně zastaralé a kvalita je podprůměr.
A ti hasiči co tuto techniku využívají na ní nadávají (a je jedno jestli to je AV30, AV20 nebo AV14).
Daleko lepší službu odvede třeba toto:
https://www.pozary.cz/…zku-tatra-force/
nebo:
https://www.pozary.cz/…du-zabrany-skod/
Při podobné ceně...