Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Mustang Mach-E se chystá na evropské trhy, kvůli tomu prošel úpravami

Od prvního představení Fordu Mustang Mach-E uběhla již delší doba, začátkem příštího roku se však první čistě elektrický model z nabídky Fordu vydá i na evropské silnice. A kvůli tomu podstoupil i pár vylepšení.
Zpět na článek
10. 12. 2020 15:05
11. 12. 2020 17:04
23. 12. 2020 06:27
10. 12. 2020 15:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
10. 12. 2020 15:28
Tohle auto má z Mustangu
jen jméno.
Ale Ford asi jede tenhle trend - Puma je to samý. I když původní Puma byla super, není to zdaleka taková legenda jako ´tang. Prostě marketingový prznitelé jedou bomby. Co ještě chybí? Přece další Crossover jménem F-150 a nakonec: SUV GT40!
:no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
10. 12. 2020 17:19
Re: Tohle auto má z Mustangu
minule som prvykrat uz videl v premavke novu pumu... a skutocne krasne auto ako sa mi potvrdilo aj nazivo ... tu nejaky prezvejkany focus hatch ( teda vyjma kombika ) razom ani nedava moc dovodov preco ho uprednostnit pred pumou

navyse je puma nielen sik.. ale aj hodne prakticka... vyssia svetlost je tiez velke plus dnes uz aj v "mestskej dzungli" popretkavanej retardermi a kdejakymi prapopodivnymi obrubnikmi a zabranami

zaujimal by ma test puma vs captur..... to bude asi hodne tesne... :yes:
10. 12. 2020 15:44
2200kg základní model
...topka bude mít +-2400.
..to bude zase mrtvejch losů a zezutejch gum v pětašedesáti. :-[]
Když v devadesátkách vyjel Mercedes S W140 zvaný "Mamut" (tenkrát nevěděli, co se chystá) s dvanáctiválcem, byly časopisy plný keců, že to už je i na největší a nejluxusnější auto moc. Že to fakt Mercedes přehnal. To šestiliko melo 2180kg...
Časy se mění.
Zůstaňme u Mercdesu...1997...když tenkrát malý áčko "nezvládlo" losí test byla toho doslova plná média - hlavní zpráva. I v magazínech o háčkování. Aféra, která stála Mercedes 300.000.000DM aby to vyřešil.
Dneska v podobných rychlostech zouvají PHEVka gumy a elektrohujeři řeší dojezd a insta-smrkáči odemykání mobilem...
edit - nevím, jak na tom bude Mach-E, myslím to obecně - k úvaze mě dovedla děsivá hmotnost auta.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - KANKUNEN
10. 12. 2020 16:33
Re: 2200kg základní model
Ničemu nerozumíš, čím víc tun, tím víc eko. Těžké auta mají úlevy, lehké zátěž. A těžké mají emise nula, emise se násobí a na konci je nula a nula krát mega je nula.
10. 12. 2020 16:38
Re: 2200kg základní model
:D :yes:
sorry, že jsem tak blbej. ;-)
10. 12. 2020 18:08
Re: 2200kg základní model
https://youtu.be/Sv9Oo5TMiWw

Tesla Model X
2.562kg
Neni to (jen) o hmotnosti.

Je to o hmotnostnim rozlozeni. ;-)
Ktery je v pripade poradnych EV temer dokonaly.

PS To, ze je Tesla Model X ekologictejsi nez Dacia Spring (lehka auta), vymysli jen troubove.
Model X se srovnava s Q8 (2.170-2.440kg).
Ktery z techto dvou aut je asi vic eko, pri ekvivalentni spotrebe WLTP Modelu X 1,9l/100km? :yes: :yes: :yes:
https://ev-database.org/…-Long-Range-Plus
Takze ne, provozni emise nejsou nula, odpovidaji spotrebe asu 2 litry benzinu.
:-O :-O :-O
A emise na vyrobu?
Ty nebudou ani u Q8 pri obdobny homtnosti zrovna zanedbatelny...
10. 12. 2020 18:27
Re: 2200kg základní model
Samozřejmě rozložení hmotnosti a výška těžiště hrajou svou roli.
Ale prostá hmotnost samozřejmě taky.
10. 12. 2020 18:28
Re: 2200kg základní model
Proto je v te vete v zavorce "jen".
10. 12. 2020 18:32
Re: 2200kg základní model
jj.
Třeba to malý Áčko tenkrát zachránila více-méně elektronika.
Pak jsou tady pneu a taky konstrukce podvozku atd.
Já jen, jak jsou auta dneska strašně těžká.
10. 12. 2020 18:34
Re: 2200kg základní model
To je pravda.

U EV za to muze hodne baterka.
U spalovaku bezpecnost.
A taky to, ze auta porad rostou. :-)

Treba prvni a aktualni generace Golfu nebo Civicu.
https://www.budgetdirect.com.au/…ving-models.html
Akorat ty obrazky nejsou v meritku.
Avatar - twistedTSD
10. 12. 2020 21:05
Re: 2200kg základní model
Podle EU je EQV stejně ekologické jako Spring a stokrát ekologičtější než Fabia.
10. 12. 2020 21:19
Re: 2200kg základní model
EU nebo tvy vymysly?

https://www.electrive.com/…sions-than-ices/

According to a new study conducted by the Technical University of Eindhoven on behalf of the Green Party in the German Bundestag, currently sold electric cars are responsible for significantly lower CO2 emissions compared to internal combustion engines (ICE).

These figures take into account both the production and the use of the vehicles. A Tesla Model 3, for example, produces 91 grams of CO2 equivalent per kilometre, which is 65 per cent less than the 260 grams of a Mercedes C 220d. According to the study, Model 3 has thus already made up for its CO2 deficit due to the production of the battery after driving 30,000 kilometres. :yes:
10. 12. 2020 22:25
Re: 2200kg základní model
Rada mudreho muza: pred tym ako si precitas studiu, citaj kto ju zaplatil...
Ale je pravda ze ak sa berie do uvahy LCA tak EV potrebuje maximalne 150 000 km ak je vyrobene a jazdi v EÚ na to aby dorovnalo benzin/diesel. Ale tu viac ako typ auta zohrava ulohu typ baterie a zdroj elektrickej energie, ktory bude pouzity na vyrobu EV (reps vyrobu baterii) a na jeho pohon...
Avatar - twistedTSD
11. 12. 2020 00:37
Re: 2200kg základní model
I kdyby to bylo věrohodné, jak to vylučuje to, na co reaguješ? 91 gramů je zhruba na úrovni té Fabie. EU Tesle 3 počítá 0 gramů emisí. Dvakrát.
11. 12. 2020 08:19
Re: 2200kg základní model
Tady se dávají dohromady přímé a nepřímé emise. Není to tak snadno porovnatelne.
Dvojnásobné započítáváni je jen přechodné období pro podporu automobilek.
Avatar - twistedTSD
11. 12. 2020 12:10
Re: 2200kg základní model
Ale je, nebo proč mě mají zajímat přímé emise CO2?
11. 12. 2020 16:12
Re: 2200kg základní model
Vyroba Fabie?

Vyroba, doprava, tezba paliva pro Fabii?

Pak budes mit srovnatelnou hodnotu s 91g Tesly.

Fabii tipuju na 130g.

Golf tdi ma 140g.

https://www.greencarcongress.com/…90425-vwlca.html

PS K otazce primych a neprimych emisi.
Za prvy: Prime emise NIKDY netvori JEN co2.
Za druhy: Kdyz pocitas neprimy emise EV, MUSIS pocitat i neprimy emise spalovaku.
10. 12. 2020 17:13
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
11. 12. 2020 08:22
Re: Ford Novinky
Hej, tomuto hajzlovi by sme na oplátku mohli trochu zaspamovať ten jeho podarený web. Ak niečo nemám rád, tak príživníkov, čo takto zasierajú cudzie diskusie.
11. 12. 2020 17:04
Design
Už jednou zkoušel Ford změnit design Mustangu a téměř se přestal prodávat. Tohle bude stejný případ. Je to vzhledově nudná tuctovka, ne to krásné agresivní auto.
Rozbalit vlákno
0
23. 12. 2020 06:27
Jízda pro radost
Konečně jeden jediný konkurent Tesly v normální ceně pro takové to domácí sportování :-) Všechny ostatní auta, se kterými se daly trochu řezat zatáčky, byly o milión dál, obyčejnější verze Mustangu bude podle mě dostupná pro normální lidi, aniž by jim doma vynadali, že si kupují něco zbytečného. Na https://elektromobilne.cz/…konkurent-tesly/ se píše, že se bude objednávat jen online, jinde jsem tuhle informaci nenašel, znamená to, že nebude na prodejnách Ford?
Rozbalit vlákno
0