Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Automobilky varují: Nové plány EU na elektromobily jsou nereálné

294 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tak co Ozzmane?? Fakt si myslíš že to je v zájmu automobilek po dohodě???
Avatar - Warrual
Warrual
Myslím že se automobilky měly ozvat už dávno. Ekologie je důležitá ale musí se hlavně prosadit rozumně.
JosefBrofsky
Jak tohle prosím souvisí s ekologií? Cílem je vybrat prostředky na import a dotování migrantů ... a přes auta to jde snáz, než třeba přes čajové konvice ... to je vše.
pogo26
Automobilky a celý průmysl obecně se ozývají už hodně dlouho. Bohužel to však hodně lidí nechce slyšet a moc toho nechápe.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To víš že jo 😊 Babiš taky do médií říká, jak je poctivý 😁 Navíc je to zase nějakej výkřik do tmy. Zase si se nachytal na bulvár 😊 Blahopřeji
Niemand
Je smutné ako plytko väčšina diskutérov premýšľa. Mnohé firmy majú oficiálne účtovné položky honosne pomenované lobing. Určite tam topia stovky miliónov na to, aby mohli plakať v mediach.
Niemand
Ty veríš tomu, že všetci úradníci sa tam dostali poctivo a nepodliehajú žiadnym tlakom zo strany firiem?
Pre pár rokmi sa menil v EU tabakový zákon. Jedna z dotknutých firiem mala v účtovníctve 1,5 miliardy EUR na lobing ohľadom toho zákona. To je 3 miliony na hlas. Za tie peniaze toho poslanca buď podplatíš alebo skompromituješ.
Arese
... ekoteroristé v EU budou i nadále k varování automobilek před naprostou nereálností jejich šílených plánů slepí a hlubší. Realita je prostě nezajímá, prostě to takto chtějí a basta! 😲 😒 :no:
ryccardo
Ekoteroristi jsou zlo, ktery zene EU do zahuby.
Avatar - Anonym
Anonym
přesně tak
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak tak = známí analytici VŠEHO (co jim to vychází VŽDY OBRÁCENĚ = než světu) tedy Pat a Mat a Bat aneb inteligence EU schovaná na ACZ 😉

Chlapi jako FAKT věříte že všechno je blbě PROTOŽE to vy nechápete rsp. představujete si JINAK? 😁

Je ale fakt že jeden eVWropský koncern co dlouhodobě zaostával v emisích spalovacích motorů investoval gigantické sumy do EV = takže bude teď tlačí https😐/www.autoforum.cz/…-vane-z-nemecka/ a bude asi tlačit VWíc než je zdrávo

Ale vy myšlením důchodci = v naší díky komunistům (stále ještě) zaostalé zemi = v klidu dojezdíte s nějakým spalovacím vrakem. ANO slovenský komunista během posledních 7 let zajistil že JSME v infrastruktuře extrémně zaostali = takže KLÍDEK PATe a MATe a BATe 😉
ryccardo
Tak si nejak neuvedomuju ty blbecku ze by se te nekdo ptal na nazor, tak co se zase vtiras? Nikdo se s tebou nebavi vid 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz já 19:59 a 18:43 😄

Myslíš že tim urážením CO? Zmizí stovky blbostí co si tu napsal? Od NOx po třeba tu Felicii? 😲
Ne jen k velmi vysoký chybovosti + umyslnému lhaní + přidáváš NAVÍC nikdy nekončící sled vulgarit. O

Viz já 18😁6 druha věta = fakt? Opravdu?

Myslíš že někdy přestaneš MACHROVAT? Jak všichni všechno dělaj blbě? A správně je to přitom PO TVÝM?

CO ta poslední kravina Felicie je větší než Auris? Už ti došlo že to je GOLF? Jen s lepším závěšením kol atd.? Že si ZASE ani v tomhle NEtrefil realitu?
Hendly
Ryccardo vždyť má ale pravdu. Vw nacpalo do ev peníze a chce je zpátky. Dostane je zpátky když bude lobovat za návrat spalovaku?
ryccardo
Zpátky je dostane, když bude prodávat auta, na kterých mají velkou marži a EU z nich nebude dřít výpalný za nadměrný emise.
Hendly
To nedává logiku. Ev do kterých investovali musí prodat, aby se jim vratila investice. Když prolobujou návrat spalovaku tak ty investice budou pryc a budou muset zase investovat do spalovaku.
Nadavas tu Hamunovi, ale měl by jsi se spíš zamyslet nad jeho argumenty.
Arese
No právě. Neměli ty miliardy cpát do elektrošrotů, které většina zákazníků nechce!
Hendly
Asi veri že je chtit budou.
ryccardo
Ne. Ona jim EU nedává jinou možnost než stavět a tlačit na trh EV a PHEV. Není to o tom co chtějí zákazníci.
ryccardo
Ale v tom jim přeci nikdo nebrání prodávat EV. Spalováky se prodávají není potřeba je nijak prolobovávat. Je potřeba, aby EU svýma požadavkama na výpalný nechala výrobce (nejen VW) na běžných autech taky něco vydělat. A myslíš si že lidi budou kupovat EV s cenou přes milion nebo spalovací auto za poloviční cenu? Jestli v něčem vidím perspektivu pro normální konfekční auta, tak PHEV, který kombinuje výhody spalováku v podobě neomezeného dojezdu a zároveň nemá problém s emisema.
Hendly
Ty úplně prehazujes pořadí věci.
Vw investovali do ev a aby se jim investice vrátila potřebuje ev prodávat. Prodávat je bude když zůstanou nastavena dnešní pravidla.
Proč by např vw tlačil na změnu pravidel?
ryccardo
Aby mohl prodávat nejen EV, ale i spalováky, který už má vyvinutý a jejich prodejem vydělává peníze. Myslím, že částečné rozvolnění pravidel by evropské automobilky uvítaly a jiné by to třeba odradilo od opuštění nesmyslně přísného evropského trhu.
Hendly
A to snad nemůže prodávat spalovak?
pogo26
Při normě 59 g ne.
Hendly
A kde je norma 59g?
ryccardo
Zřejmě myslel 95g
pogo26
Ne, zanedlouho to bude 59 g a automobilky nežiji ze dne den
Hendly
59g je myslím rok 2030.
pogo26
Jak jsem psal. Automobilky nežiji ze dne na den.
Hendly
Je to 10let + samozřejmě diskuze co byla před tím schválením.
Jen pro představu, podívej se jak daleko byla ev v roce 2010.
pogo26
Člověk, který u toho osobně byl, mluví jinak.
https😐/www.idnes.cz/…756_automoto_vok
https😐/svetprumyslu.cz/…-vzbuzuji-obavy/
".....Takový je prostě europarlament, vyžaduje ambiciózní cíle, chce ukazovat světu, že jsme světoví lídři. Když jsme argumentovali, že to bude mít zásadní vliv na konkurenceschopnost, tak to evropské orgány neslyšely. Naopak tvrzení bylo, že taková regulace zvýší naši konkurenceschopnost na zahraničních trzích mimo EU, což ale není pravda. V zemích, kam evropské automobilky vyvážejí, nejsou nikde tak přísné limity CO2....."
Zdroj: https😐/www.idnes.cz/…756_automoto_vok

"......Ale hlavní potíž byla v tom, že proti nám stáli lidé, kteří problematice vůbec nerozuměli a rozumět jí nechtěli. Legislativa se řešila především přes výbor na ochranu životního prostředí a tam byli lidé, kteří našemu průmyslu nerozuměli a když jsem s nimi mluvil, bylo to, jako bych mluvil do zdi. Problémem také je politický boj v samotném parlamentu, jednotlivé strany jdou proti sobě a prosazením určitých věcí si dokazují svou sílu. Vy tam mezi tím stojíte a snažíte se to usměrnit, jenže je to velice těžké. Navíc se komise obává i neziskových organizací jako například Greenpeace.......'
Zdroj: https😐/www.idnes.cz/…756_automoto_vok

""..........Podobné pochybnosti vyjadřuje také Evropské sdružení výrobců automobilů (ACEA), které má pro změnu strach, že závazek ohrozí pracovní místa v automobilovém průmyslu. Podle něj je norma snížení emisí zcela nerealistická a politicky motivovaná, jelikož nebere v potaz technologickou a socioekonomickou realitu.

„Členové Evropského sdružení výrobců automobilů jsou samozřejmě připravení pokračovat v redukování emisí, ale dohodnuté cíle jejich snížení kladou extrémní požadavky na automobilový průmysl,“ nechal se slyšet generální tajemník ACEA Erik Jonnaer........."
Hendly
A koukal jsi se do toho svého druhého odkazu? 😄
Tam jsou zase opačně názory.
pogo26
Generální tajemník Evropské asociace výrobců automobilů (ACEA) říká něco jiného než ty. On u těch jednání byl. Ty asi ne.
Hendly
Byl v téhle pozici do roku 2013...
pogo26
Právě o té době tady píšeš.
Hendly
A kupodivu se nic z toho co píše nestalo. Je tu limit 95g, automobilky mají nové modely a jede se dal.
Avatar - Anonym
Anonym
Z uniklých materiálu o Euro 7 vyplynulo, že jsou tam návrhy mezi 20-50 Mg, což žádný spalovací motor nikdy nesplní. Tak tu neplácej o tom, co bude platit už jen 4 roky, to je strašně krátká doba.
Hendly
Euro neřeší co2.
Co je Mg? 😄
pogo26
Seriózní tisk dává prostor různým názorům. Proto tam je i ten slovenský politik.
Hendly
Jinak ten článek z idnesu vyznívá úplně jinak než se tu vytrzenyma kouskama snaží naznačit. Vlastně je to velice přínosný rozhovor. Třeba přínos emisních limitu pro životní prostředí tam velice hezký popisuje.
ryccardo
Prodávat s pokutou znamená jinými slovy, že nemůže.
Hendly
Samozřejmě že může. A nastaveny limit je presne takový aby mohly prodávat splovaky, ale zároveň i ev do kterých investovalo.
Stále je to o tom co napsal Ham. Jestli nechtějí investice do ev odepsat tak limit musí zůstat.
pogo26
Spalováky může prodávat mimo Evropu, kde nejsou likvidační normy. Také do nich musí investovat.
Hendly
Mimo trhy EU se většinou zuzitkovavaji staré motory z EU.
ryccardo
95 g/km čistý spalovák nedokáže splnit, takže je to jak píšu já. Může prodávat - s pokutou. A abych vyráběl něco za co budu platit pokuty a snižovat si tak velevýznamně marži? To mi nezbyde než to nevyrábět nebo to prostě prodávat ve zbytku světa, když EU vedou demagogický zelený hovada. Výsledkem jsou pak

https😐/www.auto.cz/…jske-trhy-135378

nebo

https😐/www.autoforum.cz/…vykly-podezrely/

V podstatě sis poslední větou odpověděl. Limit musí zůsta. EV je totiž jinak neprodejný. Jediná šance je zakázat s pomocí norem ICE a nutit lidi kupovat elektrifikovaný auta.
Hendly
O té poslední větě se přece celou dobu bavime 😄
Výrobci mají nainvestovani do ev a když se limit změní tak většinu investic nedostanou zpět. Ham to psal hned na začátku.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Kyliánek je duševní gigant! 😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Chápu že to tak z tvého pohledu muže vypadat :😉

Už ti došlo že

- palivo pro diesly (v osobácích) MUSÍ být DOTOVANÉ?
- na benzín z barelu ropy dojedeš dál než na naftu?

Znám žáčka ZŠ co to chápe = -co ty po mnoha odkazech a vysvětleních?
ryccardo
Proc sem porad pises ze z benzinu vyrobenyho z jednoho barelu dojedes dal? Myslis jako ze z barelu ropy vypadne rafinaci vic benzinu nez nafty? Chapu ze vlivem slozeni ropy dostanes z barelu asi 39 litru benzinu a 27 litru nafty a co jako? Co by si jinak s tou naftou delal nez ze ji pouzijes jako palivo? Kvuli tomu bychom meli jako zavrhnout naftovy motory?
jakubMG
To je nad Hamunovy schopnosti...on si mele tu svou, a když mu do toho nepasují fakta, tím hůř pro fakta.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo = ono to je ale PŘESNĚ NAOPAK = ty nechápeš o čem je to vůbec řeč = tak si říkáš.. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Po TOLIKA vysvětleních TOHLE? 😲 😒

NE je to (celý roky furt jen) o OSOBNÍCH autech a dieslu

Na to kolik věcí nevíš = a necháš si je vysvětlit si pak (velmi často velmi mnoho) SPROSTEJ = co na TOMHLE nechápeš? Rsp. o čem se to teda roky hádáš?

Naftu pro osobní vozy ABY byla konkurenceschopná (nesmysl co furt i po vysvětleních a odkazech OPAKUJEŠ o nějaký český koruně padesát už nekomentuju = myslim že NIKDY to 1,50 nebyla) MUSÍŠ dieslu palivo DOTOVAT. Ano tisíce vět a vulgarit že určitě NENÍ dotovaná = že to bys přece věděl = sou blbokraviny nesmysly fatální neznalost kombinovaná s arogantním machrováním = nevim PROČ by čistě ekonomickou věc měl znát běžnej člověk = no jak se ukázalo taky nezná. Jako DRTIVOU VĚTŠINU všeho = nejen ekonomickýho

Takže dotování jednoho ropnýho paliva proti druhýmu je multimilardová kravina = ví každej ekonomicky vzdělanej = neni problém že ty ne JE PROBLÉM že to popíráš je VELKEJ PROBLÉM že extrémně vulgárně

A protože desítky milionů osobních aut v evropě jezdí na naftu spotřebují denně zbytečně miliony barelů ropy NAVÍC. Tvá otázka "co s tou naftou" je opět výmluváná = no to co všude jinde a používal jí tam kde je efektivnější. V autě to NENÍ = tam je levnější efektivnější benzín a CNG a LPG a elekřina

Otázka ZAVRHNOUT naftový motory je to samý = naprosto nesmyslná. Furt odkaz kterej si dostal stokrát = vysvětlení Vaculík v ČT24. Nafta u aut zhruba od 3,5 tuny = s lehce přivřenýma očima u největších SUV. Jinak DE. BI. LI. TA = prodělečná. Čistě finančně a obří problém sou i ty stovky milionů barelů NAVÍC

Furt je to jako energie = NENÍ jedno jestli příštích 60 let (abych použil tvou formulaci) bude za 1/3 ceny nebo za 3násobek ceny
Co ta Drábová a KDYŽ SE DUKOVANY NEpostaví NIC se neděje?
pogo26
Nafta dotovaná opravdu není. Naopak, stát z toho má desítky miliard ročně.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nehádej se o čem NIC nevíš = děkuji

Nafta je dotovaná = a teď se soustřeď NIJAK to nesouvisí = že z jejího zdanění má SOUČASNĚ stát i příjem

Pojem DOTACE zelená nafta = zná každá trubka = souhlas? Co myslíš má z ni stát SOUČASNĚ i tak příjem? Co myslíš?

Navíc pro jízdu na naftu spotřebujeme o miliony barelů ropy VÍCE + musíme její cenu dotovat = totální úchylka. Šílenější je už jenom místní POPÍRÁNÍ = hele PROČ si to vlastně napsal? Na základě jakého ekonomického vzdělání?
jakubMG
Zelená nafta je dotace zemědělcům v CZ. Nejde ji prodávat přímo bez daní, protože by na ni jezdil kdekdo. Tak stát jako podporu zemědělství tyto daně zemědělcům vrací. Jde o dorovnání podmínek našim zemědělcům alespoň na dohled k úrovni podpory zemědělství v dalších zemích EU.
Nižší zdanění není v běžném slova smyslu dotace, i když uznávám, že se v politice i některých článcích o ekonomii pro nižžší zdanění pojem dotace používá.
Ovšem v tom kontextu, ve kterém o naftě píšeš ty je termín dotace nesmysl.
Ale jak jsem psal, tobě fakta v světonázoru nepřekážejí.
pogo26
O dotacích píší pomatenci, kteří chtějí lid přesvědčit, že peníze na dotace EV někde jsou. Bohužel nejsou a vše jde na dluh.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jen v CZ? Tobě fakta v názorech fakt moc nepřekáží 😄

Ale o tom to nebylo že ano = ale o tom že dotování ZVÝHODŇOVÁNÍ a SOUČASNĚ daň se nevylučuje

FAKT: Dotování nafty je velký problém = a zcela pokřivilo trh + jak vidno i CHÁPÁNÍ lidí

FAKT: s dieslem v osobním autě je VYŠŠÍ spotřeba ropy

FAKT: kolik energie vydají lidé aby popřeli FAKTa je fascinující
pogo26
Už konečně pochop, že nechápeš slovo dotace. U politika a jemu podobných je to pochopitelné, u tebe je to na facku.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako FAKT? 😲 😁

Sakra takže program Dotace zelená nafta = je sakra CO? 😄

Na základě jakého ekonomickýho vzdělání to tak zarytě tvrdíš????????
pogo26
Najdi v nějakém rozpočtu kolonku: dotace nafty a netahej sem nějakou zelenou naftu. O té se spolu nebavíme.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty si nějak víc retardovanej? DOTOVÁNÍ nafty = je problém kterej zcela POKŘIVIL i chápání lidí = třeba tvý asi docela DOST zdá se :😉

Na základě ČEHO zpochybňuješ výraz dotování nafty? Mě nejde o slovíčko = mikesus to hezky a významově správně nahradil ZVÝHODŇOVÁNÍ = a to to mi jde. Při rovnejch podmínkách = diesel v osobních autech není konkurenceschopný = O TO JDE

Ale dotace zelená nafta zjevně znáš = takže o TOM se bavíme. Současně zvýhodnění (dotování) a současně daň pro stát

Takže = už JASNO. Nebo je to dál na facku? Myslim pro tebe = že se hádáš o něčem o čem pravcděpodobně víš NULA naprosto NIC. Takže na základě ČEHO vlastně = ses rozhod se hádat že to tak není?
jakubMG
Hele, nechci nijak zpochybňovat tvou sexuální integritu, ale hádáš se jak holka.
ryccardo
čurá-cká autistická dutá palice si furt mele svojí 😁 😁

Nechceš zase chvilku vystupovat pod tím tvým ženským pseudonymem? Abys to jako střídal víš 😁 😁
ryccardo
jj já myslím, že mu ta změna pohlaví jen prospěla 😁 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Jsem hrdý že mam spalovací vrak, v kterém nikdo z Vás co jste tady ani neseděl 😄 😄 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ze takato "vynutena elektromobilita" je defakto cesta do pekla... tak uvidime... ale zatial to tiez nevidim na nejake masove riesenie ako nahradu spalovakov a zaroven aby to aj bolo ekologickejsie riesenie to uz vobec... a aj miilony ton bateriek asi tiez nebude sranda "ekologicky" zlikvidovat ... ale tak koho zaujima ze co bude potom a po nas a "zajtra" ... hlavne ze teraz " dnes" sa mame fajn a biznis frci a na papieri je vsetko ciste aj s patricnym cool efektom dnes uz tak ziaducim .. ved "moderna doba" si predsa ziada moderne riesenia darmo ze koleso uz okruhlejsie viac nebude ani o dalsich 1000 rokov... ukol proste znel jasne....
Avatar - Erich
Erich
EU si vůbec neuvědomuje souvislosti ekologických dopadů svých tupých rozhodnutí.
30 milionů rádoby ekologických automobilů by obsahovalo 15 miliard tun!!! kyselin jezdicích po silnicích.
Je to hrozné číslo, obzvláště když si uvědomíme že i kilo různých kyselin s obsahem těžkých kovů dokáže zamořit x tun vody v naších tocích, rybnicích i moří.
A nemusíme zacházet až k důsledkům uniku kyselin z aut do přírody. Tyhle kyseliny se musí někde získat, vytěžit a vyrobit. Už jen tady by došlo k hrozné újmě na přírodě.
Děsivé? Ano a přitom jsem popsal pouze zlomek ekologických katastrof které by vznikly tímto neuváženým politickým rozhodnutím. Přitom stačí se trošku zamyslet.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jako že by jedno elektrické auto mělo v sobě 500 tun kyselin? Já chápu, že nenávist vůči elektromobilům je prostě silná, ale psát kvůli tomu až takové lži, to je fakt moc.
Děsivé tedy něco je - ale elektromobilita to není. Spíš zaslepenost a hloupost lidí jako ty.
topten
ale zni to "hezky"
a par pitomcu co neumi do 5 pocitat na to ulovi ...
Avatar - Erich
Erich
30 000 000 x 500 kg je kolik?
topten
15mld kilo
si precti ten blabol co jsi napsal
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tvl, rodiče ti nekoupili do školy kalkulačku, že se musíš ptát?
Avatar - Erich
Erich
Jasně, vytvořil jsem pořádný kopanec. 😒
topten
stavaj se i horsi veci :yes:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
A těch 500 kilo kyselin je kde? Máš pocit, že akumulátor je tvořen jen kyselinou? Vždyť metrák z hmotnosti auta je jen obal a chlazení. I z těch zbývajících kilo je nějakých kyselin jen velmi málo, a ještě ke všemu jsou v tuhém stavu. Tohle není olověný akumulátor, kde všechno plave v kyselině.
Avatar - _Karel_
_Karel_
je, jestli jsme vůbec schopni vyrobit tolik baterek, i s ohledem na to, že Evropa není jediná, kdo je chce.
Resp. tedy nejde o výrobu baterek, ale o suroviny.
Ale to je jen jedna z otázek, kromě infrastruktury, a kromě toho, že EV zatím bez výrazných donucovacích prostředků kupuje málo lidí.
Avatar - Erich
Erich
Jasně, vytvořil jsem pořádný kopanec. 😒
Avatar - Erich
Erich
Nebylo mým úmyslem balamutit svět. Pouze poukázat na skutečnost jak je dnešní kyselinový směr nebezpečný. A nejedná se pouze o automobily, ale i o naše domácnosti a dílny. Všude kde se člověk podívá, tak jsou baterky. Přitom každým nabijením dochází ke ztrátám energie od desítí procent. A to pouze u nových akumulátorů., které strárnou hodně rychle.
Takže by jsme měli počítat i s ekologickou likvidací a recyklací. Vše z toho si vyžaduje další energie a samozřejmě i unikům surovin.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nezapomínej, že podle ekoteroristů budeme bateriemi vykrývat situace, kdy nesvítí a nefouká. Nějaké elektromobily budou vedle toho jak plivnutí do moře.
topten
rocne se v EU proda cca 12mil aut, za 10 roku 120 mil
30mil je 1/4
vidim to tak, ze kolem 2025 1/4 nove prodanych aut budou elektroauta
v 2030 prinejmensim 1/2
tedy 30mil jezdicich elektroaut v EU v 2030 je real
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ročně se aut v Evropě prodá 17mil.
topten
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak to mě udivuje, že EU tvoří prodeji jen dvě třetiny Evropy. Ok.
topten
to me taky
vpodstate krome malyho svycarska a jeste mensiho norska (na pocet obyvatel) v evrope zadna bohata zeme mimo EU neni.
v celym rusku vcetne asijskych stepi a turecku se taky asi neco proda
ale i tak ...
DonVito
Ukrajina, Belorusko, Moldavie 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
V EU se PRODALO!!!

Navíc počty byly prodané nepředražené EV!!!

Prodeje půjdou dolů. A čím víc bude EU tlačit EV, tím víc to bude drhnout a tím víc to půjde do 3,14.

Ty čísla jsou jen politickým bullshitem, kterým může věřit jedině k*k*t :-!
topten
jasne
automobilky teprve elektromobily zacinaji ve vetsim vyrabet
tesla za 2 roky bude v nemecku vyrabet pul mil aut a chce stavet dalsi automobilku
ale vsichni jsou kok*oti a prodeje pujdou dolu ...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
chtít prodat a prodat je sakra rozdíl.

Musk ale místo prodeje aut zvažuje raději prodej automobilky!!! A ví proč :-!
topten
automobilky si to zrejme nemysli
povime si uz koncem pristiho roku
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Musk nezvažuje žádný prodej automobilky, zase lžeš.
Freddka
Musk nezvazuje prodej Tesly, Musk zvazuje nakup jine automobilky
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
To je logické. Ten EV průšvih je třeba monetizovat, dokud má ještě nějakou cenu.
JosefBrofsky
Prodeje půjdou dolů ... doteď byly elektroauta masivně dotované, ale to nemůže trvat donekonečna ... a potom prodeje klesnou ...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tesla "bude" vyrábět co Tesla prodá.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Blbců je na světě dost. Prodávají se i rendlíky...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj blbců je na světě dost = ešte že se inteligence planety schází v diskuzích ACZ 😁

EDIT to že člověk používá 10% mozku je mýtus = mozek používá asi 10% lidi :-!
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Pořád jen tvá vzteklá přání...
cudzinec111
rocne to kleslo o vyse 25 percent, tie slavne predaje. Vdaka krize budu klesat dalej. Do 2025 by sa to sice mohlo stabilizovat, co su najoptimistickejsie odhady subdodavatelov, ale vtedy zacnu platit nove emisne limity, t.j. de facto zakaz spalovacich motorov a zase to skolabuje. Ak budu trvat na tom predaji elektromobilov, tak jednoducho znicia cely EU trh s automobilmi a s nim aj EU vyrobcov... Vivat EU... Budeme tu ako v Kube s 30-rocnymi autami, ak nezakazu/nezdania aj tie. Svetova velmoc, kde si clovek nemoze dovolit kupit auto - vivat EU.
DonVito
Elektromobil neni auto?
Aha. 😄

PS Je to podobny, jako si nemuzes koupit novy auto s EU 5. Jen EU 7 uz bude znamenat prevazne EV. :yes😒br /> Vim ze petrolheadovi je to proti srsti.
Ale tomu se rika vyvoj, pokrok, posun vpred, progres. 😉
pogo26
Pro hodně lidí je problém cena. A dotovat se taky nebude věčně.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dotovat? To je VTIP? 😁

Teď si dotování nafty v bilionech POPŘEL 😲
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Jj. Pokrok nezastavíš. Už od roku 1835 válcuje EV všechnu technologickou konkurenci...
Avatar - Anonym
Anonym
O takový progres nikdo nestojí a budeme proti tomu bojovat vsemi prostředky.
cudzinec111
Proti vyvoju nic nemam, prave naopak, nech sa vyvija "ostosest" a vymysli sa nieco lepsie - synteticke paliva, vodik, solid state baterie toyoty, alternativne paliva, fullhybrid na lpg/cng, najvacsia brzda vyvoja je EU, lebo oni vedia, ze len elektro a vsetko ostatne je treba zakazat...

Inak si mi nahral na smeč😁 - nie, elektromobil nie je (plnohodnotne) auto😒br /> - nikam s tym nedojdes, a ak aj ano, nedojdes späť
- na dialnici to zerie minimalne 2x viac ako na okreske, to s benzinom nedokazes, absolutne nevhodne na rychlosti nad 100 km/h v tomto stadiu vyvoja bateriek...
- nikde to nenabijes, ak nemas garaz s elektrikou, tak mas problem
- ak aj najdes nabijacku a bude volna, zaplatis viac ako pri tankovani benzinu
- ak si bezny clovek strednej triedy, nebudes si ten elektromobil moct dovolit kupit

Nie, elektromobil v sucasnej podobe nie je auto na velkoobjemovy predaj.
Jan Kowalski
Nebude se prodávat, protože nikdo nemá tolik peněz.
milous
KARANTÉNU CHA CHA ??? Je to velká lež! Covid odhalení v přímém přenosu. Raději se posaďte
12.12.2020 8:53
Michael Schnedlitz, poslanec rakouské Národní rady za Svobodnou stranu Rakouska, předvedl tento čtvrtek vskutku husarský kousek. Otestoval na koronavirus světoznámý nápoj, Coca-Colu. Neuvěříte, co se stalo! Má ho! Rakušan ale není první, něco podobného už zkusili v Africe. Ovce covid neměla, ale koza jo! Tropické ovoce rovněž covid mělo.

Je to velká lež! Covid odhalení v přímém přenosu. Raději se posaďte
Foto: AZy
Popisek: Poslanec FPO testuje colu na covid
Rakouský poslanec Michael Schnedlitz včera přidal na svůj facebookový profil záznam svého projevu v parlamentu, během kterého stihl otestovat na koronavirus světoznámou limonádu značky Coca-Cola pomocí v Rakousku masově užívaných testů.

K příspěvku napsal: „Dnes jsem naživo v parlamentu provedl covidový test. Masově používané testy na koronu jsou bezcenné! To také ukázal jednoduchý e😜eriment v parlamentu, kde měla cola pozitivní výsledek! Ale tato černo-zelená vláda utrácí desítky milionů daňových peněz právě za tyto testy. Je to více než zřejmé: Anschober a celá vláda jsou zralí na ODSTRANĚNÍ! Tady je kompletní řeč včetně testu koróny, kterou si můžete prohlédnout!“ V textu Schnedlitz narážel na zeleného politika a člena vlády Rudolfa Anschobera.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Covid podvod není. Je tu jeden fakt, který je naprosto nestranný - a to je počet mrtvých. Počty úmrtí jsou výrazně vyšší než srovnatelná bezcovidová období. Tj. Covid JE velká hrozba a kdo tvrdí opak tak je demagog a lhář. A pokud je to veřejný činitel (i bývalý) a zpochybňuje Covid, tak je to snad vlastizrada.

Ale co se testů týká, o tom se nebavím. Pravdivost testů je něco jiného.
DonVito
Covid JE.

rohYpnole, dnes jsi prijemne prekvapil.
V zaplave nesmyslu a nenavisti jeden dobry prispevek. :yes:
Xylo
Covid je z hlediska budoucnosti vyřešený. Ruská, čínská i americká vakcína jsou aplikovány, takže je jen otázkou času, kdy bude ohrožená skupina mít možnost si zajistit (získanou) imunitu, která by měla (dle údajů Pfizeru) chránit před touto virovou infekcí už čtyři týdny po aplikaci. Je poměrně zajímavé, že vakcína od Astra Zeneca vyvinutá ve spolupráci s Oxfordskou univerzitou je výrazně levnější než ostatní. https😐/www.bbc.com/…le-east-55250560
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
NE, není. Nikdo neví co virus udělá po očkování v populaci. Stačí aby zmutoval a může to být ještě horší. Taky nemusí.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Bububu.
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně tak vakcíny nebude mít ani jedna vedlejší účinky ani na jeednoho člověka. Povíme si za 5 let co to s kým udělá, halvně s lidmi z rizikových skupin....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Speciální díl pro tebe a ryccarda aspol. https😐/www.televizeseznam.cz/…-gauner-64118412 :-!
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Je to stejné svinstvo, jako zpochybňování faktu, že diesel má menší emise skleníkových plynů.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Už ti DOŠLO že diesel spotřebuje VÍC ropy než benzínový motor? 😲 😉
traveldrive
A tebe ešte nedošlo, že nafta je vedľajší produkt pri výrobe benzínu a je to de facto odpad? Odpad, ktorý sa skrátka využije?
Hendly
Poměr výroby nafta vs benzín jde měnit.
SLeon
A developeři a stavební firmy se radují. Nikomu nevadí, že ve městech se v létě nedá chodit po venku. Neustále se zastavuje čím dál větší plocha krajiny, vše se zalévá asfaltem a betonem, vznikají nové čtvrti a infrastruktura pro rostoucí populaci a to potom ještě budou přicházet migranti, takže se bude muset stavět mnohem více. Pralesy, z nichž většina padne pro GMO krmiva a pastvy pro zvířata, to je také jedno, neustálé produkování odpadu, který je nerozložitelný apod.
Ale instrukce EU jsou jasné. 0 g CO2 do x let.
Tak OK, ale potom se to dostane do mrtvého bodu, kdy už nepůjde dále snižovat emise. Potom se dostaneme do situace jako v dokumentu SVĚT BEZ ROPY na YT. Doporučuji zhlédnout. Z ropy je hromada věcí kolem nás, barev, laků, oblečení,...
Zajímalo by mě, jak potom budeme žít. Vrátíme se o pár set let zpátky?
Držím palce, ať to automobilky přežijí. Ale hodně z nich se asi musí spojit a sdílet techniku a know-how, jinak skončí. Nikdo by asi nechtěl EV a automobilovou výpočetní a autonomní techniku od čínského FOXCONNU...
DonVito
Martin63
Celý problém Evrupské unie je, že tam sedí 80% lidí, kteří měli být již dávno psychiatricky léčení, pouze nejsou diagnistikování. Jsou úplně odtžení od realného života. Pro ně končí problém vozidel zásuvkou na zdi. Nevidí dál, neříkám, že to není potřeba řešit, ale každý normální člověk logicky uvažující dávno ví, že elektrodebilita není řešení. Vymýšlení dalších emisních norem jako Euro 7 je nesmysl, je to jenom nástroj jak tahat peníze z výrobců vozidel. Měli by udělat s e zpřísňováním norem stopstav a dát automobilkám čas na vyzkoumání smysluplného druhu pohonu. Emise Evropy svět nespasí, když zbytek světa kromě USA na to zvysoka kašle.
DonVito
topten
kdo jinej ma prijit se zmenou a novou technologii nez bohatej Zapad??
Martin63
Změna musí mít smysl, nedokážu si představit někoho kdo si za elektro pověsí karavan a pojede do Chorvatska na dovolenou, to bude puťák od zásuvky k zásuvce.
topten
vetsina aut nema kouli pro malej vozejcek, natoz aby tahaly domecek na koleckach
ryccardo
Presne, ten elektrickej kram je rad ze dokaze najet 200 km bez zateze.
topten
jen zoufaly vykriky ...
milanka
Ono to spíš dopadne tak, že do 20 let budou pouze EV a evropské automobilky dopadnou jak Nokia, Kodak ap.
pogo26
Pokud vše ostatní zakážou, tak celkem logicky budou jen EV. Právě před tímto automobilky varují.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
https😐/www.lucidmotors.com/

http😐/www.hybrid.cz/…lka-pres-320-kmh

Psal si že pro tebe je složitý naplánovat i jedna pauzu http😐/www.hybrid.cz/…ch-do-chorvatska delší trasu si nikdy nejel

VĚTŠINOU lidi co kritizujou = krituzujou PROTOŽE
a) věcem nerozumí nechápou
b) je to něco pro NĚ složitý

Pro tupý kretény a hovada atd. jak nazýváš lidi co nejsou na tvý úrovni = to ale složitý neni
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Nejlepší cesta k omezení CO2 je použití dieselu. :yes:
ryccardo
Hlavne u aut nema cenu CO2 takhle lamat pres koleno. Je uplne fuk jestli auta vypousti v prumeru 95 nebo 120 gramu.
ryccardo
Jasne ty vocase davej sem odkazy na auta ktery jeste nejsou vubec na trhu a krom par clanku na netu je nikdo nevidel. Mozna si mohl pridat jeste tenhle odkaz kdyz uz ses u tech planu a vizi

https😐/cs.m.wikipedia.org/…prise_(NCC-1701)

😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A přitom zrovna holandsko a caravaning... Ale věřím tomu, že tam kupují id.3 jen jako druhé auto do rodiny.

Akorát si *** neuvědomují, že emisní norma pohřbí právě to jejich první auto v rodině!
IPace
vypoctama to nemuze sedet a tech aut by se v EU do roku 2030 prodalo zcela jiste vic nez 30 milionu, problem je, ze automobilky to vesmes nechteji prodavat vic nez museji, takze vyrabi jen tolik aby splnili nejake cile ohledne pripadnych pokut za emise prodane flotily

kdys jsem objednaval Taycana tak jsem hned odzacatku vedel ze budu proste cekat temer rok na dodani auta, pritom u drazsi Panamery me bylo hned receno ze bych cekal cca 3 mesice ;-\ , no nic ja ten rok pockal 😒] manzelka si odeme prevzala iPace a jsme spokojeni 😄

pristi rok se ma u Berlina zacit vyrabet Y a 3 od Tesly a od roku 2022 ma bejt kapacita te tovarny az 1 milion aut rocne, tak na co jako chtej Evropske automobilky cekat? az jim ujede vlak jeste vic a Tesla s VW jim vypalej rybnik uplne?

elektromobilita je normalni spotrebni vec jako kazd ajina, mozna ne v CR ale v prumerne EU elektromobil nepredstavuje zadnou zasadnejsi investici oproti autu se spalovacim pohonem, rozdil v zasade treba pulrocniho platu, ovsem spousta zakazniku kteri by chteli nakonec narazi prave na fakt ze musi cekat, nesmyslne cekat na auto o mnoho mesicu dele nez u spalovaciho, takze co udelaji pokud nechteji cekat, no jdou do spalovaciho ci v lepsim priapde alespon do hybridu nebo plug-in hybridu pokud ta moznost je

jako jestli nekdo ceka ze zakaznici v roce 2030 budou preferovat prevazne spalovaky, tak je bud blazen nebo hodne naivni, tomuhle svetu vladnou penize a zakaznici kteri je utraci, a naprosto drtive vetsine zakazniku je uplne fuk na co auto jezdi, zajima je jen to kolik auto stoji a kolik budou provozni naklady, to proto se v Eu tolik uchytil diesel, protoze zakaznici vydeli o neco malo vetsi cenu ale vyrazne nizsi provozni naklady, dnes diesel stoji vesmes totez co benzin nebo v nekterych pripadech i hybrid, takze se kouka po tom kolik stoji provozni naklady, a tak tomu bude i za 10 let , na tom se nezmeni vubec nic :-!
DonVito
:yes😒br />
Blahopreju k Taycanu.

Lidi si neumi predstavit, ze za pet let bude svet jiny.
A jaky budou baterky (jediny problem EV) za deset let.

Stejne jako si nedokazou pripustit klimatickou zmenu i kdyz je vsude kolem nich, uz ted.
MrBeranek
Ale nebude. To jsou jen alarmistický kecy. Pamatuji si ve 2008, jakej to byl konec světa, ceny nemovitostí, že půjdou do kopru, banky taky, konec světa, nic nebude jako dřív bla bla bla. Ubohý kecy na strašení lidí - nic jinýho. S klimatickou změnou totéž a s elekroautama jakbysmet. Tohle strašení je tu pořád, nic nového pod sluncem. Jen agenda na vytahování peněz lidem z kapes a kontrolu nad nimi.

Svět bude za 10 let úplně stejnej jako dneska. Elektroaut bude jezdit pár (jen kvůli pokřivování trhu dotacema nebo pár hipíkům, co si chtěj připadat cool nebo se pokrytecky plácat po ramenou, že dělají něco pro životní prostředí) a spalováky budou v drtivé převaze.

Vsadím se, že jsi tu před deseti lety psal podobný bláboly a stalo se za tu dobu něco? VŮBEC NIC! Svět je pořád stejnej.
DonVito
https😐/zpravy.aktualne.cz/…115ac1f6b220ee8/
To myslis vazne?
Pripadaji te ty osobnosti vazne jako alarmisti??

Nic se nezmenilo za deset let?
https😐/evchargeplus.com/…-hit-4-millions/

A ke zmene klimatu.
Asi jsi mladej, ze nepamatujes zimy jako ja...
Avatar - Anonym
Anonym
Jistě že to myslí vážně a má pravdu. Straší se už 40 let 😄
nic se nestalo, strašilo se suchem a lidi čvachtali na nacucné trávě na zahradě a na polích byly laguny vody 10-25 metrů 😄 😄 😄
DonVito
To, ze je jeden rok srazkove normalni, nic nemeni na nepriznivem trendu.

To je ti snad jasny.

https😐/www.irozhlas.cz/…y_2012121551_onz

Citace😒br /> Z dlouhodobého pohledu podle něj srážek v Česku nijak neubývá, minulé suché roky představují spíše náhodu. Problém se suchem se však přesto zvětšuje. „Je způsoben vyššími teplotami, které vedou k tomu, že se více vody vypaří a vegetace je také žíznivější než dříve. Dalším faktorem, který se děje v důsledku vyšších teplot, je postupný úbytek sněhu, kdy zimní srážky většinou rychle odtečou a nezůstávají ve formě sněhu déle v krajině,“ uzavřel meteorolog.
😲 😲 😲 😲 😲 😲
Avatar - Anonym
Anonym
problém je v zadržování vody půdou a chybném lesním, vodním hospodářství, v betonování krajiny a megalánech. Ani na jedno elektroauta nepomůžou
DonVito
To ano, mimo jine.

Ale problem je PREDEVSIM ve vzrustajici teplote.
Rozklini si odkaz v mem predchozim prispevku.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ano. Skutečným problémem je CO2. Proto je třeba používat diesely na CNG
Avatar - Anonym
Anonym
teplota bude vzrůstat, i kdyby od zítra už nevyjelo jediné auto se spalovákem a to nejméně dalších 40 let.

Je potřeba se na to připravit, mimo jiné to říkala i Dana Drábová, což není člověk , který by neměl vzdělání, ba dokonce měla červený diplom.

Akorát ekobolševici jak ty to odmítají přijmout. Nehodí se Vám to do krámu, že
DonVito
Dana Drabova? :yes: :yes: :yes:
"Berme prosim klimaticke zmeny vazne. Zkusme se zamyslet nad svym zivotnim stylem."
Mas pravdu Ing. Dana Drábová, Ph.D., dr. h. c. mult. je vzdelana, ty cerveny diplome. A taky bojuje proti klimaticke zmene!

https😐/zpravy.aktualne.cz/…408ac1f6b220ee8/

Kouknul jsi se na video, Bariku?
Ocekavam, ze se budes ridit vyzvou sve autority, das mi za pravdu a zamyslis se nad svym zivotnim stylem.
Nebo by mozna stacilo mene prispevku na acz, ktere hlasaji opak toho, co tvrdi Drabova.
Avatar - Anonym
Anonym
a říká že se musíme připravit na změny, že nejdou zastavit. Nedávno sem tu linkoval článek....
DonVito
Ano, pripravit samozrejme taky!!!

Nicmene predevsim rika opak toho, co tu tvrdis ty.

Ja a Drabova rikame, ze je treba bojovat proti klimaticke zmene a ze za ni muze clovek co2 a dalsi sklenikove plyny.

Videl jsi to video?
https😐/zpravy.aktualne.cz/…408ac1f6b220ee8/
Jak mu rozumis?
Avatar - Anonym
Anonym
Já neříkám že člověk neprodokuje Co2, já říkám že zvýšení teploty nejbližších 50 letech nejde zastavit, nemáte sebemenší šanci, že CO2 není hlavní problém, že je tu i metan , oxid dusný, kácení pralesů a sibiře, jedovaté oceány a moře, neřeší zásadních problémů ve světě, neřešení přelidnění, neřešení zadržování půdy.

Ty blábolíš o tom, že se to řeší, realita není nikde vidět, kácí se dál, jedy sou dál v oceánech i moří, sůl z Aralu dál způsobuje tání ledovců v Asii, metan dál uniká, dál se hojí, dál se betonuje, staví sklady a dál sou megalány a konzum.

Tak kdo z nás lže....
DonVito
Polozil jsem ti dve otazky, odpovis?
MrBeranek
Samozřejmě, že to jsou alarmisti. Jen zmanipulovaný/vyděšený/navedený lidi. Nebo snad názor Veselovského, Svěráka, šéfa Vodafonu, šéfů bank a energetických společnosti nebo podobných korporátních panáků má nějakou váhu? Taky pracuju v jedný velký mezinárodní korporaci a dobře vidím, jak tyhle rádoby eko žvásty propadávaj "zvrchu dolů" a jak se toho management chytá, aby měl agendu k řešení a aby vykázali nějakou činnost. A nahoře u politiků to není jinak. Ti v té agendě mají bonus v tahání peněz z našich kapes a možnosti zdůvodnit, jak a proč nám mohou ovládat naše životy.

Jo, pár elektrik se prodá. Jak jsem psal, kde se deformuje trh nebo je dostatečná masírka nebo se znevýhodňujou spalováky, tak se kupující najdou, ale na normálním trhu by se nikdy neudržely a taky na svoje meze brzo narazí.

Změna klimatu. Že se možná otepluje? Možná jo, ale nic s tím neuděláme. Klima se vždy měnilo a vždy měnit bude. Nejsem proti ochraně přírody, ale klima nezměníme a ani neovlivníme. To si jen někdo na tom vybudoval agendu, aby mohl strašit a ovládat lidi. Prostě se tomu přizpůsobíme, jako jsme se přizpůsobili vždycky, ale nebude hysterčit, že za to můžeme a nenecháme se kvůli tomu ovládat politikama, kteří tvrdí, že je potřebujeme, aby nás "zachránili". Každý ať se rozhodne podle sebe. Chceš drahý elektroauto se zvukem šicího stroje, protože si myslíš, že tím chráníš planetu? Fajn. Tak si ho kup, ale za svý! Žádný dotace, žádný výhody nebo naopak nevýhody spalováků. Jenže to by se jich moc neprodalo, co?
DonVito
Zavidim ti tvuj klid.
Jsi stastny clovek bez obavy o budoucnost.

Jasne, klimaticka zmena je jen pro alarmisty, nic s tim neudelame a je to vlastne celosvetovy spiknuti na tahani penez. 😁
Ty mas fakt jednoduchej zivot. :yes😒br />
Obdobny nazory maji lidi jako ty i na covid... Muze za to Bill Gates, chce zbohatnout na ockovani atd.

https😐/cs.m.wikipedia.org/…tick%C3%A1_nouze

“Can anybody still deny that we are facing a dramatic emergency?” Guterres said on Saturday.
Ano, MrBeranek si nepripousti klimatickou nouzi a obvinuje UN ze spiknuti. WTF :no😒br />
Tyhle nicim nepodlozeny spiklenecky teorie uz me stvou. Jsou to vymysleny blaboly, kterym veri jen lidi, ktery nemaji jiny argument. Viz Barik a americky volby, jejich korespondencni hlasovani a vliv Venezuely.
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
MrBeranek
A co, že nějakej panák z UN něco říká? Řekne cokoliv, aby si svý teplý místečko udržel a přesvědčil tě o tom, že má právo tě okrást o část tvý práce (na daních), aby se z nich zaplatil jeho flek. Ale víš co, věř si, čemu chceš. Když věříš tomu, že to s tebou politici (a to na všech úrovních od naší české přes evropskou až na úroveň UN) myslí dobře a jde jim o tvoje blaho, tak si tomu věř. Když to nevidíš, tak jsi podle mne naivní, ale to je tvoje věc.

A nemusíš sem tahat žádná spiknutí, abys to viděl. To je prostě základ politiky - každej politik potřebuje, abys ho potřeboval a nakecá ti a udělá všechno pro to, abys ho potřeboval a aby si svoje místo udržel. Nebo tys nikdy žádnýho politika neslyšel lhát?
DonVito
Tvoje videni sveta je hodne dekadentni.

Neumis se moc orientovat.

Spiknuti sem tahas ty😒br /> "klima nezměníme a ani neovlivníme. To si jen někdo na tom vybudoval agendu, aby mohl strašit a ovládat lidi."

PS Ja verim vedcum, (kriticky) overenym zdrojum, vlastnimu vzdelani, generalnimu tajemnikovi UN a svymu rozumu. Komu veris ty?
MrBeranek
Apriori nikomu, protože lhát ti a manipulovat tě může kdokoliv. Rozhodující je, kam mne ta či ona víra vede. Pokud mne vede k závislosti, podřízenosti a ovládání, tak tam nejdu. Pokud mne vede k odpovědnosti za sebe sama, samostatnosti, soběstačnosti a co nejmenší závislosti na komkoliv nebo čemkoliv a k co nejmenší ingerenci do mého života, tak tam jdu.

U tak složitého tématu, jako je klima, prostě nemáš jak se zorientovat (musel by ses tomu tématu věnovat celý život a ani to by nestačilo, protože na řadu otázek prostě odpovědi nemáme a mít nebudeme). Věřit tomuhle vědci nebo tamtomu? Jak si vybereš, když ani sami vědci se neshodnou a názoru je tolik jako lidí? Já si vybírám podle výše uvedeného. Jakmile ale něco začně plkat, že mi sáhne do peněženky nebo mi bude diktovat, jaký si koupím auto nebo motorku, vím, že ho zajímá jen jediné - moc, protože lidi tak rádi druhým říkají, co by měli dělat.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Názorů je tolik jako lidí? Jako FAKT? 😉

Jen maličko zjednodušeně sou názory DVA

Jeden https😐/zpravy.aktualne.cz/…408ac1f6b220ee8/ lidí s mozkem https😐/zpravy.aktualne.cz/…c800cc47ab5f122/

No a pak ten druhej 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Když může být 1000 pohlaví, může být i 1000 názorů 😄 😄 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No na tohle těžko mysliteli žejo 😲 😁

Buď SOUHLASÍŠ s vědeckou obcí a závěry více oborů NEBO NEsouhlasíš 😉

Je to v zásadě jako buď souhlasíš se závěrem testu https😐/www.hifi-voice.com/…nki-studio-ex-m7 (u kterého si nebyl techniku neumíš posoudit a nic o oboru nevíš) nebo NEsouhlasíš. Takhle je to jednoduchý = jo tahle čínská mrcha (a nemám čínský státní praktiky a jejich komunistama řízenej kapitalismus rád) hraje FAKT DOBŘE. Tak co SOUHLAS nebo NEsouhlas? :😉
Avatar - Anonym
Anonym
Není vědec jako veděc a názory vědců sou různé vid....

jen si to umět přiznat, zelený marixisto 😄 😄 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano JEN SI to umět přiznat = drtivá absolutní totální většina = jen si to umět přiznat 😉

Je to spiknutí https😐/zpravy.aktualne.cz/…115ac1f6b220ee8/ celoplanetární https😐/www.csfd.cz/…anete/komentare/

Dlouhodobý PROTI tobě = ale ty se NEDÁŠ :-!
Tak alespoň mrkni na ten díl speciál PRO TEBE viz já 17:05 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Je to neobolševický tlak na změnu společnosti, omezování svobod, aby chuí byli ještě chudšími, ale my tu změnu nechceme odmítáme jí a budeme proti ní bojovat všemi, opakuji všemi prostředky.

A je nás takových dost, takže možná dostjde i na lidi visící z kandelábrů a střílení. Těš se. A budou ohnostroje z nabíječek a podb. vašich krámů.

Kamarád říkal, že bude spalovákem jezdit, dokud ho nezavřou do vězení. A všude kde on bude chtít. Takovýchhle lidí jsou miliony, co mají jasný a pevný názor. A neuhnou. Hodně lidí si bude muset rozmyslet, na kterou stranu se postaví.
Hendly
Neprehanis to už trochu? Podívej se na sebe kam jsi se dostal.. Volas po zabíjení..
Ještě se schovávat za "my"..
Avatar - Anonym
Anonym
Bude to odboj,proti další bolševické diktatuře, tentokráte zelené.

Evropu čeká občanská válka. Je jen na Vás, na jaké budete stát straně, jaká ta válka bude a jak v ní obstojíte.
My Vaše metody známe, a jsme připrveni je v plném rozsahu použít proti Vám.
DonVito
@ Barik😒br />
Metody vedecke argumentace a vecne diskuze?

O tom v tvem pripade pochybuju. 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Ne boševické zákazy, přikazy, omezení, speciální daně, díky kterým chudí budou doslova živořit, hledání třídního nepřítele společnosti, kterým bude každý, kdo bude dál chtít využívat fosilní paliva s svobodu indiduální přeprava a individuální volby toho čím budu topit.

To jsou Vaše metody.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Bariku v těchto debatách s tebou často sympatizuju, ale koukám, že ti fest hráblo. 😐
DonVito
@ Beranek😒br />
No bohuzel jen potvrzujes tu druhou vetu meho predchoziho prispevku.

Vis, treba co se tyce klimatu, existuje jen jeden "mainstream" nazor.
A jedna se o koncenzus DRTIVE vetsiny vedcu.

Z tveho predchoziho prispevku jsem pochopil, ze ho odmitas predevsim z obavy, ze te to bude neco stat... :no:
MrBeranek
Tak určitě.

Ale i kdyby to bylo, jak říkáš a byl jen jeden "správný" názor, ještě nic to neznamená. Nebo snad jsi nikdy neslyšel o vědcích, kteří píšou na objednávku? Nebo jsi měl možnost přezkoumat jejich závěry, aby sis ověřil, že jsou správné, přezkoumatelné, podložené, hodnověrné, důvěryhodné? Neměl. Takže jim prostě věříš. Proč by lhali, viď? V tak zpolitizovaném tématu jako je ochrana přírody, ale nemůžeš věřit nikomu, dokud nevíš, kdo ho platí a jak ke svým závěrům došel a jestli jsou důvěryhodné. A protože na důkladné zkoumání závěrů všech těch vědců obecně není čas (ostatně na to ani mnohdy nemá člověk odbornost), nezbývá, než se orientovat způsobem, který jsem popsal (tzn. všímáš si, kam tě ta či ona víra vede). Ale jo, tobě nevadí někomu slepě věřit. Tvoje věc. Já ale myslím, že (nejen) 20. století ukázalo, kam podobné přístupy vedou a snad by nebylo od věci se z těchto historických zkušeností poučit a vůči podobně zpolitizovaným tématům být preventivně kriticky-skeptický, dokud se neprokáže opak. Howgh!
Hendly
Tohle co píšeš je klasická taktika manipulačních webu. Zpochybnit vše 😄
Jsou jistá základní fakta z kterých lze vycházet a jejich ověření je celkem snadné.
Přijde ti snad normální otrávit si vlastní prostředí pro život?
MrBeranek
A to jsou která ta "základní fakta" ohledně vlivu člověka na změny klimatu, která lze snadno ověřit?
Hendly
Třeba kolik se každý den spotřebuje fosilních paliv a jaké jsou z toho emise.
MrBeranek
No to ses moc o tvrzené souvislosti mezi lidskou činností a klimatem nerozepsal. Chápu, že dokážeme změřit (cca), kolik toho vypustíme, ale já se tě ptal na ta "základní fakta" o souvislosti/závislosti emisí ze spalování fosilních paliv na klima. Určitě chápeš, že klima dokáže ovlivňovat spousta faktorů, takže prosím ta "základní fakta", proč snižování spotřeby u aut a motorek je relevantní.
Hendly
Tak víme co vypouštíme včetně toho kolik jedu. Takže víme jak moc si otravujeme vlastní prostředí.
Víme jak moc se zvedá koncentrace co2. Víme historii koncentrace co2. Víme že podobne množství nikdo nikdy tak rychle nevypoustel.
A hlavně víme jedno, že není cesta jít stejně dal. Nejde bez plánu vytěžit ropu, uhlí, plyn, dřevo atd.
Podívej se jk velký problém je nahradit aspoň částečně ropu jen v dopravě. A my prostě musíme nahradit skoro vše co má omezené rirodni zdroje.
DonVito
Beranku, to že se otepluje, už dnes chape každý (narozdil od doby před deseti lety).

Tobe bude dalších deset let trvat, než pochopis, ze za to muze clovek.
Nez prestanes tvrdit, že všichni vědci, NASA, UN, všichni signatáři Pařížský dohody (temer celý svět) jsou zmanipulovany. 😲

Tohle je tragédie. Pochybovat o všem, neverit ničemu a za vším hledat spiknuti. :no: :no: :no: :no: :no😒br />
Základní historická fakta jsou: prima souvislost mezi množstvím co2 a oteplovanim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

https😐/climate.nasa.gov/vital-signs/carbon-dioxide/

The Role of Human Activity

In its Fifth Assessment Report, the Intergovernmental Panel on Climate Change, a group of 1,300 independent scientific e😜erts from countries all over the world under the auspices of the United Nations, concluded there's a more than 95 percent probability that human activities over the past 50 years have warmed our planet.

1.300 vedcu z celého světa tvrdí, že za oteplování může s 95% pravděpodobností člověk.
Beranku, je pomerne odvazne, tvrdit opak.
Upinat se k naději 5%, že za to člověk nemůže a ze všechno bude fajn.
A k tomu si to hloupe oduvodnovat, ze se nenechas manipulovat, to už je ryzi pokrytectvi.
Ne všichni co maji nazor jsou zmanipulovany.
Ja se o danou problematiku dlouhodobě zajímám. A jestli je něco zmanipulovany, tak zpravidla články o tom, ze se neotepluje, ze elektromobil škodí víc než diesel a podobne.

Prokazatelne, viz odkazy😒br />https😐/en.m.wikipedia.org/…ange_controversy

https😐/innovationorigins.com/…inn-is-nonsense/
pogo26
Podívej se do minulosti. Lidé často uvěří nesmyslům a výsledkem jsou milióny mrtvých. Ti lidé většinou mluvili jako ty.
DonVito
To je ale hodne ubohy argument.
A zcestne prirovnani.

Bohuzel v pripade globalniho oteplovani je problem presne opacny.
Lide v nej (a v jeho pricinu) dostatecne "neveri".
pogo26
Ty se upínáš k naději, že za to může člověk . Takhle jednoduché to bohužel není .
DonVito
Nikdo netvrdi, ze je to jednoduche.
Globalni ekosystem skutecne neni trivialni.

Ale jsou tu jednoducha fakta😒br /> CO2 je sklenikovy plyn.
Clovek je nesmirnym producentem nadbytecneho (mimo prirozeny kolobeh) CO2.

A tohle vsechno potvrzuji vedci. Klimatologove, biologove, fyzici a jejich mereni a vypocty, ktere jsou volne dostupne. Viz treba NASA.
Ja tam zadnou manipulaci nevidim.
Muzes mi uvest KONKRETNE, co je na tech strankach manipulativniho nebo chybneho???
https😐/climate.nasa.gov/scientific-consensus/
pogo26
Boj se v podstatě vede jen o to, kam dát peníze. Někdo chce změnit svět a člověka , někdo by se přizpůsobil.
DonVito
To je ale kravina. O to se zadny boj nevede. To muzes jit rovnou kolonizovat Mars. A prizpusobovat se tam...

Prizbusobeni je nejen nerealne, ale hlavne by bylo vyrazne nakladnejsi!
Jak se chces asi prizbusobit zrovna u nas vyssim teplotam/vyparum. Proste tu bude sucho. A bude cim dal horsi. Zvraceni trendu oteplovani je jedina mozna cesta.

Zkus odpovedet na mou otazku, co je manipulativniho na mych odkazech na NASA.
Co je tam podle tebe spatne?
MrBeranek
Nešermuj tady "všemi" vědci. Není problém najít názory opačné😒br />https😐/www.e😜res.cz/…4_dx-zpravy_stes#…

A to, že vyšší CO2=vyšší teplota, je jen hypotéza. Existují názory, že ta závislost je přesně opačná. Viz např. kniha Miroslava Kutílka Racionálně o globálním oteplování. Tam se dočteš o mnoha dalších možných příčinách navyšování teploty, takže tu nemachruj, že je to "jasná věc".

Když bys skutečně věci zkoumal kriticky, jak shora uvádíš, měl bys mít spoustu pochybností, protože na tohle prostě nepanuje jeden názor. To, že je nemáš, jen ukazuje na míru dogmatičnosti, jak k danému tématu přistupuješ.
DonVito
Ja si za tim stojim a oba tve "vedce" vyvratim klidne jednim odkazem.

Jsou to lzi.
Tady konkretne, jak lhala Curry😒br />/…th_Curry_arg.htm
Favourite climate myths by Judith Curry
Below are many of the climate myths used by Judith Curry plus how often each myth has been used.

Climate myths by Curry What the Science Says Usage
"Global warming stopped in 1998, 1995, 2002, 2007, 2010, ????"
Global temperature is still rising and 2010 was the hottest recorded.

1
"Scientists tried to 'hide the decline' in global temperature" The 'decline' refers to a decline in northern tree-rings, not global temperature, and is openly discussed in papers and the IPCC reports. 1
"IPCC is alarmist"
Numerous papers have documented how IPCC predictions are more likely to underestimate the climate response.

1
"There is no consensus"
97% of climate e😜erts agree humans are causing global warming.
Kdyz si proveris fakta, tak to zjistis.

Bud muzes verit vedkyni, ktera uz vlastne vedkyne neni a Kutilkovi.
Nebo klimatologickemu summitu.

Mne to nebavi porad dokola vyvracet lzi o elektromobilite a o oteplovani...

Kutilka mohl brat nekdo trochu vazne pred deseti lety. Dnes je jasne, ze co prohlasoval, byly nesmysly.

NASA a 97% vedcu versus Kutilek. 😁 😁
MrBeranek
Ten link, cos dal, nefunguje. Z čeho cituješ to, co cituješ?
DonVito
https😐/skepticalscience.com/

Co tam je, jsem uvedl - anglicky v predchozim prispevku.
Výpis lží tvé autorky ''vědkyně''.

https😐/tamino.wordpress.com/…th-inserts-foot/
But even after reading this post, she still hasn’t disavowed the statement “There is no scientific basis for saying that warming hasn’t stopped.” In fact she commented on her own blog saying, “There has been a lag/slowdown/whatever you want to call it in the rate of temperature increase since 1998.” Question for Curry: What’s your scientific basis for this claim?

Judith Curry neni vedkyne, kdyz tvrdi, ze neni dukaz o tom, ze se oteplovani nezastavilo. :no: :no: :no:
pogo26
On i s těmi vědci trošku lže. Oni celkem logicky tvrdí, že za to může I člověk . To I je nejpodstatnější.
DonVito
Ne, nejpodstatnejsi je toto😒br />
https😐/climate.nasa.gov/scientific-consensus/

A pro laiky jeste toto😒br />https😐/zpravy.aktualne.cz/…25cac1f6b220ee8/?…

Planeta se otepluje nejvíc v historii měření. Koncentrace emisí oxidu uhličitého, který se na růstu teplot významně podílí, je nejvyšší za poslední minimálně čtyři miliony let.

Atmosféra se ohřívá kvůli vypouštění CO2
Jedním z nejškodlivějších skleníkových plynů je oxid uhličitý (CO2). Jeho koncentrace v atmosféře nezvratně roste a dnes dosahuje takových hodnot, které na Zemi nebyly za celou existenci lidstva. Přímo úměrně s mírou znečištění atmosféry roste i průměrná teplota.
MrBeranek
Jistě, odkaz na to, jak se někdo shodnul, že se shodne, vypadá argumentačně propracovaně, ale bohužel nemám kapacitu, abych přezkoumal, koho do toho zahrnuli a koho ne a kolik těch autorů, které tam zahrnuli, skutečně existuje a co přesně napsali a proč a z čeho vycházeli a kdo je platí atd. Dokud toto téma nepřestane být takovým politikem a tedy nástrojem na to, jak mi sahat do peněženky a říkat mi, jaké auto si mám nebo nemám kupovat, zůstanu z opatrnosti skeptikem, protože je jasné, že takové téma může být a také je snadno zneužitelné.
DonVito
Mohl jsi napsat rovnou, že nevěříš ničemu, co by bylo proti spalovacím autům / potenciálním výdajům z tvé peněženky.
Tzn. nevěříš ničemu, čemu nechceš. :no: :no:
Přesto že je to evidentní.

Ušetřil bych si čas argumentací.
Kterou jsi zaplaťpánbu snad akceptoval (minimálně ji neumíš rozporovat, což u tvých zdrojů není problém 😄 ).

A už nebudeš vytahovat loosery jako Kutílek nebo Curry!
To už chybí jen Kremlík a Klaus...

Klausova strana totiž tento boj.. ''nevyhrála'' 😁 😁 😁
https😐/zpravy.aktualne.cz/…3060025900fea04/

PS Souhlasím s tebou.., že na to ''nemáš kapacitu''. Tak o tom prosim tě nepolemizuj!
Hendly
To je dobrej argument:"nerozumím tomu takže to není pravda" 😄
DonVito
Jj, logicky by bylo dat za pravdu tem, co tomu rozumi...

Rict, ze to tak neni, kdyz tomu nerozumim, je proste jen hloupost...

Jenze nejjednodussi je si vygooglit pro tuhle hloupost oporu na internetu. :no: :no: :no😒br /> WTF
pogo26
Teď jde jen o to, kdo tomu rozumí. Ze strany ochránců EV a nových ekonorem tady zazněly manipulace, které jsem vyvrátil rozhovorem s člověkem, který u těch jednání osobně byl. Kdo tady tedy šíří hlouposti?
Hendly
Jaké manipulace si vyvrátil a o jaké vlastně šlo? V tom rozhovoru jasně zaznívá, že limity mají pro životní prostředí kladný dopad. Co kritizuje, že jednání o normě euro a limitu co2 nejsou provázané.
Je to rok 2013. A evidentně se nic z toho co předpovídá nestalo.
Asi nechtěný vtip z tvé strany je datum toho článku a návaznost na dieselgate 😄 Dokonce je nox a USA zmiňovanou jako pochvala 😄
pogo26
Vyvrátil jsem to, že automobilky tyto normy chtěly. Vyvrátil jsem manipulace, které jste tady šířili. Co jsi si z toho rozhovoru odnesl ty, je tvoje věc.
https😐/www.idnes.cz/…756_automoto_vok
Hendly
"Proto jsme vlastně určitou evropskou regulaci uvítali, jasně totiž určila, kdo jak má emise snižovat." 😄 Jak krásně jde vytržení z kontextu měnit smyl rozhovoru...

O to ale nejde, bavím se totiž o něčem jiném. Jde o to, že po tom co už např vw investovalo do splnění tohohle limitu tak teď nebude chtít ho znova rušit. A to je úplně něco jiného.
pogo26
Krásně vytrháváš věci z kontextu. Byla to jen část odpovědi na jednu z otázek😒br /> "Přinesla legislativa vůbec nějaká pozitiva?"
Ale, kdo chce vědět víc, tak si ten rozhovor přete sám.
Hendly
Ty jsi si snad taky nevybral jen to co se ti z toho článku hodí? Já jen ukazují jak to úplně snadno jde otočit.
pogo26
Vybral jsem to, co vyvracelo vaše manipulace.
Hendly
A já vybral co vyvracelo tvé tvrzení. Prostě bez kontextu s tím můžeš kroutit jak chceš.
pogo26
Ten datum nebí vtip. V té době se tom jednalo. Ne letos v prosinci. Právě o nox to taky je. V USA není a nebyl takový tlak na snižování CO2.
"....A evidentně se nic z toho co předpovídá nestalo......." Nevím o čem píšeš. O tom ten rozhovor není.
Hendly
O limitu 95g se jednalo v roce 2009.10.
Ty tu pointu nechápeš? Chválí jak dokázali vyřešit nox a co2 v USA u nafty🙂 A to právě v době kdy se ukazuje jak to bylo dosazeno😄
pogo26
Jaké byly a jsou normy na CO2 v USA? Už to chápeš?
Hendly
." V USA jsou například normy pro emise oxidů dusíku ještě přísnější než v Evropě, na druhou stranu tam není takový tlak na snižování emisí CO2. Když se podíváme na to, čeho evropský autoprůmysl z hlediska emisí CO2 a emisí dieselových motorů dosáhl, je vidět, že učinil největší pokrok na světě." Jak to dopadlo asi tusis i ty.
Hendly
Ty opravdu věříš že to všechno co lidstvo už víc jak sto let vypouští nemá na přírodu vliv?
pogo26
Vždy to vede k válce, chudobě, miliónům mrtvých. Teď to asi nebude jinak. Je to pořád dokola.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Snůška blábolů. Ty sis koupil elektro, takže ho chtějí nebo budou chtít všichni. Nabíjet budou prodlužkama.
DonVito
Konkretne?

Nabijeni je jednodussi nez tankovani.
Elektriku mas v kazdy domacnosti narozdil od benzinu...
A pripravit pomale nabijeni na ulici neni takovy problem, jen chtit.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nabíjení jednodušší než tankování??? Bože, zase ty EV lži!!!
DonVito
Ano, ani nemusis nikam jezdit.
Pokud mas RD.
Pokud ne, musis pockat, az na tom budeme za deset let, jako Norsko dnes.

https😐/e360.yale.edu/features/with-norway-in-the-lead-europe-set-for-breakout-on-electric-vehicles
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
POKUD 😁 😁 😁

Ano, pokud se budeme bavit o nereálném světě, který vůbec jako celek neexistuje ,tak opravdu EV je cestou.

= Jen klasické EV lži zkratomozka, polovina lidí bydlí v bytech, tj. možnost dobíjet doma NEMÁ a ani MÍT NEBUDE!!!. Za 10 let... 😒] 😒] 😒] za tu dobu se u nás nevydá ani platné stavební povolení na dopravní stavbu, protože každé rozhodnutí napadnou zelení bezmozci...

Takže ne. Prostě jsi jen typický sedmilhář!!!

P.S. Bav se prosím o REÁLNÝM světě který tady máme, a ne o tvým mokrým snu :-!
Víš, je to asi stejné jak kdybys vykládal, jak s naší armádou lze dobýt celý svět. Pokud ji 100000x zvětšíme, pokud nakoupíme jaderný arsenál, pokud vybudujeme námořní flotilu, pokud ... 😒] 😒] :-!
DonVito
To ma byt parafraze na moji drivejsi reakci na tebe, ze zijeme v realnem svete s dotacemi?

Tak to se nezdarilo. 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To není žádná parafráze. To jsou FAKTA KTERÉ ti absolutně nedochází.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A pripravit pomale nabijeni na ulici neni takovy problem.

A zase další LŽI!!! jE PROBLÉM UŽ JEN V TOM ZAJISTIT POTŘEBNÝ POČET PARKOVACÍCH MÍST!!! Natož pak DOBÍJECÍCH MÍST!!!
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Zase ti tečou nervíčky? To je krása. 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Aha a to nabíjení na ulici si představuješ jak? Každých 10 metrů nabíječka nebo prodlužky z okna?
DonVito
Staci se podivat do Norska, ty prodluzko.

https😐/e360.yale.edu/features/with-norway-in-the-lead-europe-set-for-breakout-on-electric-vehicles
Avatar - Anonym
Anonym
Norsko je těmi prodlužkami právě dokonale zadrátované ¨
https😐/www.autoforum.cz/…ly-neni-k-hnuti/
DonVito
Nemyslis si doufam, ze ten obrazek je realita.

😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁


... na internet dostalo satirické video 😲 zosmiešňujúce nórsku situáciu s elektromobilmi. Zobrazuje cyklistu, ktorý sa snaží dostať cez večernú ulicu v meste. Na samotnom úkone by nebolo nič vtipné, no v ceste mu stojí nespočetné množstvo káblov, ktoré si ľudia zo svojich domov naťahali, aby mohli dobíjať vlastné autá.

Jo promin, ty nevis, co je to satira....
Avatar - Anonym
Anonym
Ty videa z Norska jak se Tesla stojící u krajnice dobíjí elektrocentrálou sou taky satira a fake? Sem nevěděl, že norové sou takový humoristi, čéče 😄 😄 😄
DonVito
Tohle jsi evidentne nevedel, ty troubo.

Jinak bys nenapsal prispevek ve 21:17.
Avatar - Anonym
Anonym
Sám si trouba, mikrovlná.

Soudruh neobolševik Biden, zvolený na základě zfalšovaných voleb už kejhá že se připojí k dohodě.
Tak máš radost vid, bolševici všech zemí se opět spojí.

Ještě byste se společně mohli poklonit BLM, bolševik Hamilton bude mít radost 😄 😄 😄
Hendly
Zfalsovane volby. 😄 Děkuji ti, že mi svýma prispevkama nechávás nakouknout do tvých myšlenkových pochodů. Vždy mě zajímalo jak uvažuji lidé co věří takovým zprávám.
Avatar - Anonym
Anonym
Jistě že byly zfalšované, celé to korespondenční hlasování, hlasy lidí co jsou dávno mrtví, je toho podáno stovky žalob na soudy.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Bariku, Bariku...
Ano, miliony hlasů od mrtvých voličů. A jak to Donald ví? Říkala to Máňa, že to není směroplatný.
A proto vyhrává soud za soudem. Trapnost, zoufalost, málem přivedl zemi do občanské války. :no:
Avatar - Anonym
Anonym
Texas podal stížnost k ústavnímu národnímu soudu, chápu ze se to neomarxistum, komunistům a slunickarum nelibi ani soudruhům teroristum z BLM a podbnym elitam. Za Trumpem stojí pulka USA
Avatar - _Karel_
_Karel_
A proti trumpovi druhá půlka. co to vole dokazuje? 😁
Avatar - Anonym
Anonym
ty proti Trumpetovi jsou všichni poněkud tmavší, vid a pár bolševiků a pomatených feministických aktivistek 😄 😄 😄
Zbytek sou ty zfalšované hlasy a je to doma.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Si můj oblíbený analytik (všeho-míra) takže sem na tebe myslel = viz já 17:05 :-!
DonVito
Koukal jsi na zpravy, Bariku?

Texas zamitl zalobu Trumpa. 😲
Ze nebyla nicim podlozena.
To ale Barikovi nevadi...
Jen se opet ztrapnuje.
V teto diskuzi podruhe.
Poprve s prodluzkama (21:17)...
Avatar - Anonym
Anonym
Tu stížnost nepodal Trump, ale Stát Texas, a určitě jsi četl o tom, jak v desítkách měst protestovali Trumpovi přiznivci.

Texas si stěžoval na to, že dané státy letos změnily pravidla voleb a rozšířily možnost hlasování poštou, nedodal však konkrétní případy nesrovnalostí. K podnětu se připojilo i dalších 17 států, které vedou republikáni. Společně žádali nejvyšší soud USA, aby v žalovaných státech zneplatnil jmenování prezidentských volitelů podle výsledků voleb.
Hendly
Divný že zrovna když je covid rozšiřují možnosti voleb bez účasti. To bude konspirace. A nebo je to logické? 😄
Volas tu po násilí a zabíjení. To už není normální diskuze. EU je spolek demokratických zemí. Je to asi nejsvobodnejsi část světa.
Avatar - Anonym
Anonym
Jenže právě tyhle nové způsby jdou velmi snadno zamnipulovat.

Zatím je to relativně svobodné, zatím. Velmi brzo nebude.
Hendly
Chápeš že to na co odkazuje je známý fake? 😄
To z takových zdrojů cerpas svůj postoj k ev?
DonVito
Ano, viz autofory

Jenze on ani nepochopi, ze je to satira.
Viz Barik 21:17
https😐/www.auto.cz/diskuse/78192/1#…
Avatar - Anonym
Anonym
problém to není, jen to chce narvat stamiliardy do rekonstrukce rozvodných sítí, lekcde staré 40-90 let, včetně USA 😄 😄 😄 😄

A mít ten proud kde vyrábtě, ne na nestabilních deibili*ach typu fotovoltaika a větrníky, krámy závislé na stabilitě počasí.....Jenže to počasí milí šášulové stabilní nebude, takže v hurikánech, tornádech, vichřicích, krupobitích, bezvětří atd to bude fungovat skvěle, že jo 😄 😄 😄 😄 😄 😄

tešte se na blackouty, smát se bude ten kdo bude mít za humny les a dost paliva do elektrocentrál 😄
Jan Kowalski
Elektřina pro domácnost vaše auto nenaplní přes noc. A používání veřejných nabíječek je nákladné.
Hendly
?
IPace
nikde nepisu ze elektro je pro vsechny a je to prave presne to co pisu, nic o vetsinach nebo ze vsichni 😉 ted je elektrina pro nas co ji chceme, v komerci je stale bambilion aut s ostatnima pohonama a muze si kazdej vybrat 😉 mam i nekolik fosilnich aut, mimo jine prave treba i GT2 RS nebo Huracan, z veteranu pak Mach1, dve denerace M3 CSL, Skodu 450 nebo ted nechavam renovovat Taunuse GLX

nikdy bych nikoho nenutil aby si poruizoval neco coi nechce, at si kazdy koupi co je mu po chuti, od dieselu treba po plyn 😉 ale za ty roky v automotive vidim jak se meni poptavka, a automobilky budou nabizet vzdycky to po cem je prave ta poptavka, jenze ted tak nejak tvrdohlave jdou i sami proti sobe s tim ze nemaji dostatecne kapacity prave na vyrobu elektro, a zacina se jim do EU silne cpat zahranicni konkurence a vyzira jim zisky i dobudoucna 😉 nebo snad nekdo ceka ze treba Tesla nebo ruzne Cinske automobilky jako v EU neuspejou s elektrikama? no tak to je podle me hooodne naivni jedinec kterej do konce tohohle desetileti bude asi hooodne prekvapenej
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne To tak právě není. EV mobilita je nucena pro všechny!!!

Pokud by to bylo tak jak píšeš - kdo chce ať si koupí EV nesmysl za bambilion, tak je všechno ok. Bohužel není. Všichni dotují tyhle EV sra*ky a jsme neustále více a více omezováni v nabídce ICE.
IPace
"Všichni dotují tyhle EV sra*ky"
divny nam nikdo elektromobil nezadotoval, ani jeden z tech 4 co jsme kupovali 😒 asi nejaka chyba v Matrixu kdys rohYpnol
pise ze je vsichni dotuji
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To dotují myslím v širším přeneseném významu (=ano, konkrétní dotace ne). Tvoje EV byly zaplaceny mj. zdražením ostatních ICE vozů, jejichž prodeje musí ufinancovat vývoj EV. Takže ano, ostatní dotují tvoje EV. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ostatní dotují celý život NÁSOBNĚ vyššími částkami naftu = proti benzínu https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit Zajímavý že to NIKDY NIKOMU NEVADILO https😐/www.idnes.cz/…856_automoto_fdv

Ještě zajímavější že zlomková podpora BEZ emisních aut = šíííííleně VADÍÍÍÍÍÍÍ 😲 :😉 😁 :-!

Zatim to NIKDO NEvysvětlil = proč BEZ emisí vadí a část lidí typu ryccardo dokonce okecávala Dieselgate = z výfuku 1 dieselgate TDI jde to samé jako 10ti autobusům (zdroj měření Martin Vaculík a Dopravní fakulta ČVUT). Sakra VYSVĚTLÍ to absurdní absurdno někdo??? 😉

EDIT hele CO to je že vás výraz dotování (zvýhodňování) nafty TAK vyvádí z reality = že MUSÍTE popírat (realitu)? 😒 😲
pogo26
Rozdíl je v tom, že z nafty má stát peníze a na dotace EV si musí půjčovat. Docela podstatný rozdíl i bez zdroje.
IPace
kde si CR pujcuje na dotace pro EV? CR na firemni dotace na Ev a nabijeci infrastruktutu dostava finance z Evropskych fondu a pokud vim CR je co se pusobeni v EU v plusu

lidi kdys mate potrebu psat o necem takovem, proc si nejdriv nenajdete na tom internetu nejaky udaje jak to je?
pogo26
A EU si dle tebe nepůjčuje? A co spotřební daň? Po čem budeš s EV jezdit? A dle tebe mají všichni přebytek a nikdo si nepůjčuje.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Ty určitě nebydlíš v paneláku jako většina lidí, takže ti na nich nezáleží,,,,amen!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ne, tomuhle světu vládnou regulace a dotace. Snad si nemyslíš, že automobilky limitují výrobní kapacity proto, že nechtějí vydělávat.
tesnav
To, co budou lidi kupovat, bych nechal především na nich samotných. A máš pravdu, rozumný člověk kouká na TCO nebo si jich je aspoň vědom, co za ně dostane. A tam ten elektromobil zrovna extra neviniká, ptotože ty náklady jsou v mnoha zemích vyšší než u spalováku. A když k tomu přidám to, že pro většinu populace zatím EV nepřináší žádnou vyšší užitnou hodnotu proti jiným druhům pohonu, tak nečekám žádnou změnu mávnutím kouzelného proutku. I kolem sebe mám x lidí, kteří byli elekrrem před lety nadšení, ale reálně si ho v příštích letech nekoupí nikdo, z mnoha různých a 1000x všude zmíněných důvodů.

Stejně tak potřebná infrastruktura nevyroste sama od sebe přes noc, budou nutné investice ve stovkách miliard. Pro tebe možná není problém dát navíc půlroční plat navíc za spotřební věc s běžnou dobou držby 5 let, ale pro velkou část lidí to problém je. A to i třeba v tom Německu, kde spořiví Němci sakra přemýšlí nad tím, za co své peníze utratí.

A btw, je třeba pěkné, že s každým najetým kilometrem bych s EV ušetřil (pokud by mne zajímala spotřeba) asi tak 1,20 Kč/km, když tu jsou jiné náklady, o kterých se radši nemluví. Třeba to, že plná pojistka na TM3 vyjde na 40-50tKč. Já jsem svoje poslední auto pojišťoval za 12 a jen rozdíl v této pojistce mi pokryje asi 70% mého ročního nájezdu žravým benzíňákem.
Avatar - Anonym
Anonym
až budou měnit bterky nebo druhý koupující dostane za 8 let starý ojetý lekromobil cca 15% původní hodnoty, u vozu sez závadami tak 5%, tak to přestanou chtít, neboj.

Spalovák má taky nízké náklady, když maj někde normální cenu benzínu (USA) nebo když je jezdí na PG, nklady klidně 1 kč na 1 km 😄 😄 😄
DonVito
Porsche zrovna neni prilis poruchova znacka. 😄

A prestan si uz vymyslet to o osmi letech.
Osm let je zaruka.
Kolik let je zaruka na tvy auto???

Pletes si zaruku a zivotnost!
Avatar - Anonym
Anonym
Moje auto jezdí pořád i po 35 letech 😄 A klidně bude jezdit i za dalších 20 😄
U elektropleček zapomen, to už bude dávno na šrotišti

10let a víc žádná lionka nevydrží, aby měla pořád stejnou kapacitu, to vykládej někomu jinýmu
Avatar - Anonym
Anonym
A stále čekám na slibovanou novou generaci baterek do spotřební elektroniky, už 15 let slibovanou, realita je, že i nejlepší baterei do notasů mobilů, nářadí a sekaček jsou za 3 roky v tahu 😄 😄 😄

Kámošovi odešly baterky ve fotovoltaicee po 1,7 roce, dostal novou na reklamaci, druhé po 3,6 roce. Kvalita sama. Ale možná že ty moderní za 350 000 Kč fungují lépee než tyhle za 60 000, na ty ovšem bohužel nemá.....
IPace
proc srovnavas odpadni baterky bez BMS s bateriema do elektromobilu s BMS? ty baterky maj spolecne tak cca nazev, baterka do prumerneho notase stoji vyrobne cca 2 dolary, je to chemickej odpad vyrabenej za co nejmensi cenu s zivotnosti stanovenou na cca 300 cyklu 😉 takze srovnavat to s baterii ktera ma normovanou zivotnost cca 1500-3000 cyklu je asi jako srovnavat moturek z Trabanta s V8 motorem co je vykonove poddimenzovanej pro vetsi zivotnost z nejake ameriky 😉

ja treba ted nechavam renovovat Taunuse kde je 2 litrovej 6 valec 66kW, a po tech 47 letech a najezdu necelych 200 tisic km ten motor je v tak zalostnem stavu, ze momentalne neni funkcni, ale pokud dostane peci za odhadem 200 tisic, tak zase fungovat bude, ale nesmrtelnej teda asi fakt neni
Avatar - Anonym
Anonym
Protože už 15 let slibují do notasů telefonů, nářadí a sekaček a kýho vejra ještě zázračné baterie co vydrží xy hodin a několik let a skutek utekl.....
Baterie za 2 USD a prodává se za 3500 Kč, tak to musí být dobrej business. Se divím, že už v tom neděláš, bys už dávno musel předstihnout Gatese 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
S autem se musí jezdit, renovovat kousky co stály 15 let ve stodole je poněkud nákladnější.

Za 200 tis ten motor jde postavit asi tak 3x, ale nemíš být levej jak turecká šavle 😄

Můj otec najel na blbý šáde 1000 mb za 17 let 193 000 km a jezdila furt. Ale to auto mělo pravidelnou úržbu a péči a dostalo co potřebovalo.
IPace
a kolik ho ta pravidelna udrzba stala financi a hlavne casu? to taky zohednujes v tech tvejch fantaziich :-! aby ta 1000MB nakonec nestala na provozu vic nez jine nove auto

mimochodem ja v bateriich cca rok podnikam, ano je to dobrej business a vesmes ty naklady do toho vlozene se zaplati nekdy letos a poptavka v tom odvetvi stoupa celkem strmne nahoru 😄

a jo jsem levej jak savle, no a? kazdej umime neco a delame to co nas uzivi a treba bavi, a to ze nejsem automechanik asi nebude chyba, ja delam co me bavi a nakonec me to i slusne vydelava, tak proc bych jako mel delat neco jineho?
Avatar - Anonym
Anonym
Čas člověk kterýho auta baví nepočítá, navíc za totáče toho času bylo nepoměrně víc jak dnes, když tatík už byl 16:20 doma z práce a v létě si na tom mohl kutit do 9 do večera.
On třeba preventivně neco rozebral, promazal vazelínou a složil, nikdo další to nedělal, tak jim to nevydrželo nebo pak rozbírali věci 4 hodiny a otec 40minut 😄 😄

Když zavedli za totáčes tk pro stará auta (nálepky nebyly , ale auto se tam muselo přistavit, optej se pamětníků že ti nekecam) tak se seběhla celá STK, že je to první embéčko co má zrezlou olejovou vanu, ostatní olejničky .
To zas bylo o tom, že otec když mu vana lehce rosila vanu sundal, namazal jí Hylomarem, o čem 99% čechů dodnes nevíc co to je (https😐/www.litep4x4.cz/…tc3347--hylomar-)
Mimochodem tehdá patent Rolls Royce a tím to namazal a hotovka. Tubu získal od báby z výdejny v Avii, za čokoládu a 3 krabky cigaret HB, který zas měl od souseda co dělal navigátora u ČSA.

Takže asi takhle no.

Kámoš ted dělal generálku zadřenýho motoru na klice 2,7 V6 DOHC v Chrysleru, dělal si to sám s klukem a vyšlo ho to asi na 29 táců. A to je relativně moderní V6.

Já si zas na Rollsu měnil kompletně celý stěrače vč mechanismu který s tím hýbe, práce asi na 7 hodin, ale udělal sem to a zcela sám. Nikdy předtím sem Rolls neviděl.
A to je o tom nebát se a nebýt levej.
IPace
ale to jsou zajimave blbosti 😒]
tazke zacenm pekne poporade a ty blbosti rozcupujem jo

jako pokud je na baterie zaruka 8 let na 75% jejich kapacity, tak je divne ze by nekdo prodaval ojety elektromobil po 8 letech s cca 15% puvodni kapacity baterii, to by ten elektromobil musel ujet mnoho a mnoho set tisic kilometru, spis prez milion aby ta baterka byla vyzdimana na 15% zivotnosti a da se predpokladat ze takovej elektromobil by davno nikdo neprovozoval

nase servisni Tesla S z roku 2016 ma nejezdeno neco prez 300 tisic km a mame degradaci baterie o cca 14%, tedy degradace na tvych cca 86% 😒]

v USA je nizka cena benzinu diky tomu ze na benzinu neni zadna dan, takze navrhni v CR aby se zrusili dane na palivech, jiste ti vsichni riridic zatleskaj a zvolej te monimalne prezidentem :yes: doufam ze pak ale nebudes jinde argumentovat ze kdys stat nevybere na pohonnych hmotach nic na spotrebnich danich, tak kde vezme ty bambiliony? (cca 90 miliard)
ice1
Tak to ví každý, kdo má mozek v hlavě, že nápady Bruselských blbů, zcela odtržených od reality, jsou již na hranici fyzikálních možností. Ale komunisti si vždy mysleli, že poručí větru, dešti ... ti v Moskvě i ti v Bruselu.
Avatar - Anonym
Anonym
na komoru. Zelený bolševik horší jak rudý 😄
Avatar - Anonym
Anonym
hodláte dělat? Vždyť ovládáte nezanedbatelnou část průmyslu, který přínáší životní úroveň voličům těch politiků. Čekáte až to všechno spadne a neděláte nic že? BMW taky raději dodávalo Wehrmactu motorky a jiná firma Cyklon B pro SS. Ale že by se ozvali, že válka je vůl? To je ani nenapadlo.
topten
to byli aspon vlastni, ale takovi komunisti ze sovetskyho svazu skoro cele 2 roky od vypuknuti ww2 dodavali nacistum ropu, nerostne suroviny a obili. asi proto, aby se jim proti Zapadu lepe bojovalo.
a tresinkou na dortu bylo 5tis tun kaucuku, ktereho se nacistum zoufale nedostavalo na pneumatiky, ktery sovetsti komunisti dodali nacistu na jare 1941, cimz se strelili do vlastni nohy, protoze tim hitler moh spustit napadeni CCCP.
kdyby se amici a britove zachovali stejne jako sovetsti komunisti, tak by misto CCCP podporovali hitlera, tak jak stalin podporoval hitlera proti Zapadu ...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Zyklon B se vyráběl v Kolíne nad Labem... 😲
Avatar - wakantanka
wakantanka
My starší pamätáme plány päťročnice. Nakoniec sa aj tak nič z toho v skutočnosti nezrealizovalo, na papieri bol plán splnený na 130%, súdruhovia si zatlieskali, psy zaštekali a karavána išla ďalej. 😊
Avatar - Anonym
Anonym
Nic se nestalo, jenom nás to ekonomicky poničilo tak, že jsme se z toho doteď nevzpamatovali.
Avatar - wakantanka
wakantanka
To je dosť na polemiku. Skôr sa ale kloním k názoru, že to naše pomalé dobiehanie západu je a bolo skôr spôsobené tým ako sa všelijako privatizovalo + rozdelenie republiky atď.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To určitě neni na polemiku = I ta NUTNOST privatizovat a další PO revoluci (správněji po ekonomickém krachu soudruhů) je dána těmi pätročnicami = ekonomický vliv socialismu trvá (bohužel dokonce) dodnes
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Svinstvo je, že se elektromobilitě žádné emise nezapočítávají. Jestli mi chce nějaký klimaalarmista tvrdit, že Fabia je 200x horší co do emisí než Tesla X, tak buď lže, nebo se zbláznil. Taky je iritující, jak se z automotive dělá terč nejtvrdších regulací, protože např. na rozdíl od energetiky je vidět, aniž by to mělo smysluplný efekt.
DonVito
Nejaky zdroj?

200x horsi asi tezko.
Co je to zase za blabol?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Za prodej elektromobilu automobilka započítává 2x 0 gramů CO2. Za prodej Fabie zhruba 100.
DonVito
Tva citace😒br /> Jestli mi chce nějaký klimaalarmista tvrdit, že Fabia je 200x horší co do emisí než Tesla X, tak buď lže, nebo se zbláznil.
Konec citace

Jediny kdo si tu vymysli jsi ty.
NIKDO netvrdi, ze Fabia ma 200x nizsi emise.
To je jen tva dedukce.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Evropská unie hovoří o elektromobilech jako o bezemisních a jejich nulové emise započítává dokonce dvakrát. To je fakt.
DonVito
Heled, kdyz uz, tak o 200, ne 200x.

To je jen nastaveni pravidla, ktere to automobilkam USNADNUJE (umoznuje prodavat MIN EV a vic ICE)!!!
WTF

Az se ta nula bude pocitat jen jednou, budou muset automobilky prodat 2x vic EV, ty voe!

Zapoj nekdy mozek.
Jestli obhajujes klasicka auta, tak by sis mel prat, aby se ta nula zapocetla tisickrat!
A snizovala tak flotilovy prumer jeste mnohem vic.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To je věc, kterou si nikdo z těch pošahanců proti EV neuvědomuje. Kdyby nebyla 2x nula, tak dneska nekoupí žádnou výkonnější motorizaci a žádné větší auto.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
A to mám soudruhům děkovat, že tu vylhanou nulu započítávají ještě jednou? Pokud jim jde o klima a ne o lobby ani populismus, tak proč se nevytvoří splnitelná a spravedlivá metodika, která nepotřebuje takové stupidní korekce, ty voe?
DonVito
Zapocitat nulu jen jednou by bylo mnohem (2x) obtizneji splnitelne. 😉

Nemuzu za to, ze to nechapes.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To je zase argumentace. Místo abys přiznal, že pokud je cílem snižovat emise, tak jsou současná pravidla naprosto nesmyslná, složitá a sama sebe popírající, tak mi tvrdíš, že mám být rád, že úředníci přivřou oko a započítají jedno prodané auto dvakrát. Jako by se tím stupidita emisních limitů vyřešila.
DonVito
To nema cenu...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ano. Diskutovat s někým, kdo neumí zareagovat jinak, než "nechápeš to", protože mu došly argumenty, nemá cenu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Přesně tak :yes:
(20:57)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
bože, to jsou zas totálně demagogické lži!!!

2 x 0 za EV je jen jedna velká LEŽ, TO JE CELÉ!!!

TO je jen nastavení pravidla... = ano, to je OPRAVDU NASTAVENÍ CELÉHO PODVODNÉHO SYSTÉMU. A O TOM TO JE!!!
Freddka
Jeje to se jim ale nechce...

Samotna Tesla z jedne fabriky v Evrope ma v planu 500 tisic rocne (a zvazuji navyseni na milion), tj jen Tesla da klidne 5 milionu z tech 30 ... a behem dalsich 10 let lze predpokladat ze jeste jednu dve fabriky v evrope postavi, pokud bude zajem ... takze je klidne mozne, ze samotna Tesla zvladne tretinu z toho cile levou zadni ... 😄

Jo ze ostatnim se nechce, to ja celkem chapu, ale on se i z tech klasickych automobilek nekdo pochlapi ... osobne odhaduju napr. Mercedes.

PS: Oprava, Tesla zvazuje az 2 miliony aut rocne https😐/insideevs.com/…n-vehicles-year/
Takze mozna Tesla samotna zvladne 1/2 toho jejich 30mil cile haha to je vtipny.
A navic Musk je megaloman, takze pokud bude zajem, klidne postavi jeste dve fabriky a vyrobi jich do 2030 vic nez 30 milionu uplne sam, ani bych se zas tak nedivil ... 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Bože to jsou plácy plác. Viděl jsi někdy baterii a co má uvnitř? Tolik lithia a kobaltu nedokážou vytěžit ani ty africké děti. Afrických dětí je sice dost, ale těch surovin už ne.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Romčo, nelži pořád. Já vím, jak to není Prius, tak je všechno špatně, ale zase to nepřeháněj.
topten
vetsina lithia se tezi v australii a tam to zadny deti netezej.
vetsina kobaltu se tezi v kongu a tam to deti paberkujou a prodavaj cinanum, ale vetsina tezby v kongu pochazi tusim od britsko-svycarsky spolecnosti a ta s detma taky nema nic spolecnyho.
zajimavy, ze problem je na strane ciny, ale muzou za to ti druzi, cinu nikdo nekritizuje, to jen ten "zlej" Zapad ...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jj, Tesla zvažuje vyrábět půl milionu, milion, ne - pozor - dva miliony. Co ještě Tesla plánuje? Já jen, že ve své domovině doteď nezvládla ani ten půl milion. A jedna věc je vyrobit, a úplně jiná prodat.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
a za deset let bude stále nejlepším autem to, které má pod kapotou diesel. 😉
Martin Bažant
Co na tom že smradlavej VW nezvládne 😂 Tesla jistě ráda dodá z Berlína. Aspoň to bude jezdit 😉 Ti šejkové musí ale být vzteklý, a jejich 80 % peněz z hodnoty VW jim je k ničemu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Hitlerwágn - dobrý je, že debílci se poznají téměř vždy na první dobrou.
DonVito
Tady jedna aktualni (dnesni) zprava!
Ne, skutecne UN nejsou ani ekofasisti ani EU a ani jim nejde o to, znicit evropsky automobilovy prumysl... 😲
Jde o zachranu planety v klimaticke nouzi.
A to nejsou slova Grety, ale generalniho tajemnika spojenych narodu.

https😐/www.theguardian.com/…-ambition-summit

“Can anybody still deny that we are facing a dramatic emergency?” Guterres said on Saturday. “I urge all others to follow.”

Declaring an emergency would require countries to step up their actions on greenhouse gas emissions urgently. An increasing number of governments have a target to reach net zero emissions by around the mid-century, but few have detailed plans on how to get there.

Many countries are also pouring money into high-CO2 activities as they strive to recover from the coronavirus crisis and recession. Guterres noted that G20 countries were spending 50% more in their stimulus packages on fossil fuels and CO2-intensive sectors than they were on low-CO2 energy.
ryccardo
Placani prazdny slamy v mezinarodnim meritku 😁 😁

Ve ctvrty petiletce urcite nebudeme v EU produkovat zadny emise CO2 a tim se klima planety zasadne zmeni. Tomu se da jen zasmat 😁

A co tohle.

https😐/www.google.com/…ronment-54256826

To je za 40 let a to je Cina nasobne vetsi emitor CO2 nez cela EU. My se pretrhnem a zbytek sveta na to kaci. Vydava sliby co udela za 30-40 let.
DonVito
Z tveho odkazu😒br /> The announcement is being seen as a significant step in the fight against climate change.

https😐/plus.rozhlas.cz/…mysli-si-8361296
Citace😒br /> Čínský plán klimatické neutrality je ten nejambicióznější na světě, myslí si analytik

Čína, Japonsko a Jižní Korea 😲 naopak nově slibují, že stejně jako Evropská unie ve snaze omezit nárůst globální teploty dosáhnou nulových emisí oxidu uhličitého. Ty pod vlivem pandemie koronaviru přinejmenším krátkodobě klesly.
Avatar - Anonym
Anonym
Čína vypouští tuny jedů do řek a nelegálně kácí Sibiř a dovolí si plácat něco o ekologii, spolek pokrytců, lhářů a podvodníků!!

Trapné, že jim to někdo žere, ale tak marxista jako marxista vid 😄 😄 😄
DonVito
“Can anybody still deny that we are facing a dramatic emergency?” Guterres said on Saturday. “I urge all others to follow.”
ProchyTom
V hlave vymleto pekne hoši 😂
cudzinec111
ze ciel je sci-fi je jasne, co bude EU robit, aby nas vytrestala, ze jazdime nadalej svojimi starymi autami a nekupujeme nove v elektrike?

- zakaz vstupu aut so spalovacim motorom do mesta?
- kazdorocna ekodan na stare auta, cim starsie, tym vyssia?
- vysoke povinne poistenie na spalovaky?
- parkovacie miesta/jazdne pruhy a pod. len pre elektroauta?
- vyrazne zdrazenie benzinu a nafty?
- stk/emisna kazdy rok s poplatkom/danou za kazdy prejdeny kilometer?

alebo vsetko dokopy?
Avatar - Anonym
Anonym
To všechno se chystá a je potřeba se proti tomu zasadnim způsobem postavit.