Novinky
Další potvrzení absurdit CO2 limitů a dopadů na nás všechny. Ekofašističtí eurohujeři prostě všem tu EV mobilu vnutí hlava nehlava!!!
Konečně to tu někdo řekl. Dosud na to nikdo neměl odvahu.
Kdyby sis nebyl jistej - ano, je to ironie.
Kdyby sis nebyl jistej - ano, je to ironie.
To byla od tebe hrozně cenná informace. Kdyby sis nebyl jistej - ano, je to ironie 😒] :-!
Nechápu, proč takhle reaguješ na (bohužel) úplně pravdivý příspěvek.
Poslední dobou mi tak trochu připadá, že si jdeš pro BYkupecké a ekofašistické palce hlava nehlava.
...taky nadsázka 😄 - ale fakt si myslím, že Roháč má pravdu.
Poslední dobou mi tak trochu připadá, že si jdeš pro BYkupecké a ekofašistické palce hlava nehlava.
...taky nadsázka 😄 - ale fakt si myslím, že Roháč má pravdu.
Já si taky myslím, že má pravdu.Vážně. Už víc než rok. Podobě i hamuna má plus-mínus pravdu s dotovanou naftou. Jo, nemusím to čít, já vím, existuje HL. OK.
No ...nějak nechápu. V tomhle má podle mě pravdu.
Tak ještě jednou - ano, je to pravda. Ale psát to pořád dokola je a)zbytečný b) otravný
Aha. Tak teď to chápu.
Ale to mi nevadí. Prasata tady píšou do zemdlení hovadiny a tak 100x napsaná pravdamě nijak netočí.
Ale to mi nevadí. Prasata tady píšou do zemdlení hovadiny a tak 100x napsaná pravdamě nijak netočí.
A kdyby si to nevěděl, na naftu jsou dotace.... 😁
Ještě si zapoměl na další evergreeny, jako že VW neumí auta a nebo že vše ruské a americké je lepší
Ještě si zapoměl na další evergreeny, jako že VW neumí auta a nebo že vše ruské a americké je lepší
zbytečný - rozhodně NE!
otravný - hele, nechceš, nečti. Nikdo tě k tomu nenutí.
otravný - hele, nechceš, nečti. Nikdo tě k tomu nenutí.
On má Karel takové záchvaty, jestli jste si všimli, většinou píše docela rozumně vyváženě a potom najednou JEB HO !!! Totální úlet.
Snad se chce nějak odlišit, aby jako nebyl plebs ale něco lepšího ... Tak nás občas musí poučit a usměrňovat. 😐
Snad se chce nějak odlišit, aby jako nebyl plebs ale něco lepšího ... Tak nás občas musí poučit a usměrňovat. 😐
😁 😁 to celkem sedlo :yes:
Ale vůbec nic proti němu nemám. Občas se shodneme, občas ne. Jestli mě chce poučovat o tom co psát a co ne... beru to jako jeho názor. Asi tak.
Ale vůbec nic proti němu nemám. Občas se shodneme, občas ne. Jestli mě chce poučovat o tom co psát a co ne... beru to jako jeho názor. Asi tak.
Ramaekers uvedl, že na výrobu jednoho elektromobilu je třeba tolik vzácných kovů, s kolika si vystačí šedesát exemplářů Yarisu. A to je takový rozdíl, že jej relativně malé zlepšení provozní efektivity elektrického auta nedokáže přebít. Proto také Toyota navzdory své pozici ve světě bateriové elektromobily prakticky ignoruje.
Ať jde celá EU s tou svou elektromobilitou do * :-! :-! :no:
Ať jde celá EU s tou svou elektromobilitou do * :-! :-! :no:
Jsem pro ekologii - ale smysluplnou. Proto přitvrdím! Smrt pomýleným elektroprasatům!!! Vydechují CO2!
Chci je vidět hořet! Chci ty prasata cítit škvařit!
První do sprchy půjde Gretchen, na retardovaná sprostá s v ině!
...jisějste si mohli všimnout, že fostek dnes nezvládá svou krizi nesnášenlivosti. A jak já nenávidím Vánoce! A lidi! A auta! Život, vesmír a vůbec!
Chci je vidět hořet! Chci ty prasata cítit škvařit!
První do sprchy půjde Gretchen, na retardovaná sprostá s v ině!
...jisějste si mohli všimnout, že fostek dnes nezvládá svou krizi nesnášenlivosti. A jak já nenávidím Vánoce! A lidi! A auta! Život, vesmír a vůbec!
A proto Toyota začala ve velkém dělat plug-iny a chystá velkou ofenzivu elektromobilu. Jo jo, to je ta efektivita.😁 😁
Jsi zaslepené hloupé prase.
To není ze svobodného rozhodnutí téch automobilek. To je zhovadilými limity politickejch klaunů, které je k tomu nutí. Ty to opravdu nevidíš?
Je to jako kdybys napsal, že v roce 2020 lidi po celým světě udělali spontánní rozhodnutí nosit roušky a zavírat velkou část ekonomiky. A už bys zapomněl dodat, že je to kvůli pandemii. Až takhle strašně ty jseš blbej.
To není ze svobodného rozhodnutí téch automobilek. To je zhovadilými limity politickejch klaunů, které je k tomu nutí. Ty to opravdu nevidíš?
Je to jako kdybys napsal, že v roce 2020 lidi po celým světě udělali spontánní rozhodnutí nosit roušky a zavírat velkou část ekonomiky. A už bys zapomněl dodat, že je to kvůli pandemii. Až takhle strašně ty jseš blbej.
Ano, začít a skončit diskusi nadávkami, to fakt dává velkou váhu tvému názoru.
Když je ta Toyota tak efektivní a skvělá, proč chce dělat elektro? No jo, ono to zase TAK skvělé není.
Hele, upřímně, je mi ukradené, co si špíny jako ty myslí o budoucnosti a o tom, jak by měla vypadat. Celkově je pro mě důležitější čistští životní prostředí jako celek, než lpění na "starých pořádcích" ve světě aut. Šlape se po domácnostech, po firmách, tak bude i po autech. A že mě kvůli tomu anonymní nula fostek označí za blbého? Jo, z toho se fakt budu strašně moc hroutit. A víš proč? Protože i přes všechen tenhle kvikot stejně nic nezměníte, a o to dřív vymřete, až vás ten vztek složí. 😁
Když je ta Toyota tak efektivní a skvělá, proč chce dělat elektro? No jo, ono to zase TAK skvělé není.
Hele, upřímně, je mi ukradené, co si špíny jako ty myslí o budoucnosti a o tom, jak by měla vypadat. Celkově je pro mě důležitější čistští životní prostředí jako celek, než lpění na "starých pořádcích" ve světě aut. Šlape se po domácnostech, po firmách, tak bude i po autech. A že mě kvůli tomu anonymní nula fostek označí za blbého? Jo, z toho se fakt budu strašně moc hroutit. A víš proč? Protože i přes všechen tenhle kvikot stejně nic nezměníte, a o to dřív vymřete, až vás ten vztek složí. 😁
Ono by k čistšímu životnímu prostředí stačilo jezdit nynějšími novými auty. To, co nejvíc sviní vzduch, nejsou nová auta. A elektromobilita v nynější podobě jen zakonzervuje držení ojetin. Možná i zvýší.
Blbečku vždyť jsem ti to napsal - protože musí, neb jí to nařizují normy od politiků a úředník.
Jsi hiovado? Čemu nerozumíš?
Kdyby ses viděl objektivně, co za ubohou vypatlanou trosku jsi, zabil by ses sám a nečekal, až vymře generace, která ti vybudovala svět, ve kterým si žiješ jako prase v žitě a na kterej bliješ, aniž bys cokoliv dokázal. Nuličko.
Jsi hiovado? Čemu nerozumíš?
Kdyby ses viděl objektivně, co za ubohou vypatlanou trosku jsi, zabil by ses sám a nečekal, až vymře generace, která ti vybudovala svět, ve kterým si žiješ jako prase v žitě a na kterej bliješ, aniž bys cokoliv dokázal. Nuličko.
Hezky ses odkopal, jen co je pravda. 😁 😁 Aspoň se mám čemu smát. A navíc mám jistotu, že ať udělám jakoukoli blbost, vždycky je tu něco ubožejšího než já (ne, to "něco" není chyba)...
Nazdar Eurohujere, děláš pro Ďourovou nebo pro přímo Merkel?
Kdo Ti tak hezky vymyl mozek, tedy to málo co v hlavě máš?
Kdo Ti tak hezky vymyl mozek, tedy to málo co v hlavě máš?
´´Ano, začít a skončit diskusi nadávkami, to fakt dává velkou váhu tvému názoru.´´
Blue sun okrem toho ze si total bezmozok si aj zufaly a ubohy pokrytec... HL finaly pre persony tvojho formatu
ako priklad posluzia tvoje ´´nenadavky v tejto diskusii´´😒br />https😐/www.auto.cz/diskuse/78247/1
Blue sun okrem toho ze si total bezmozok si aj zufaly a ubohy pokrytec... HL finaly pre persony tvojho formatu
ako priklad posluzia tvoje ´´nenadavky v tejto diskusii´´😒br />https😐/www.auto.cz/diskuse/78247/1
...kolem elektrických aut příliš mnoho povyku pro nic (doslova použil termín „overhyped”) a politici při hovorech o nich snad ani nemohou chápat, co vypouští z úst.
...
Pokud tato změna proběhne, bude to podle Toyody stát kvůli změnám ve způsobu konstrukce a tedy i vývoje a výroby elektrických aut miliony pracovních míst výměnou za nic - výsledkem bude, že řada lidí přijde o práci, utratí se biliony korun za infrastrukturu a další zbytné investice a emise CO2 se stejně nesníží.
https😐/www.autoforum.cz/…rika-sef-toyoty/
Tak co vy elektrovypatlacni??? :-! Vyjádření někoho, kdo nemá hlavu až po krk vraženou v zadku Evropské unie :-!
...
Pokud tato změna proběhne, bude to podle Toyody stát kvůli změnám ve způsobu konstrukce a tedy i vývoje a výroby elektrických aut miliony pracovních míst výměnou za nic - výsledkem bude, že řada lidí přijde o práci, utratí se biliony korun za infrastrukturu a další zbytné investice a emise CO2 se stejně nesníží.
https😐/www.autoforum.cz/…rika-sef-toyoty/
Tak co vy elektrovypatlacni??? :-! Vyjádření někoho, kdo nemá hlavu až po krk vraženou v zadku Evropské unie :-!
Europrasata...tě anonymně palcují.
Oni na víc...ty nuly nemají.
Ale ty cítíš, že sám Ajatolláh na tvá slova reaguje pochvalným mručením a uznalým pokyvováním! A to je pro tebe ta nejvyšší odměna!
Oni na víc...ty nuly nemají.
Ale ty cítíš, že sám Ajatolláh na tvá slova reaguje pochvalným mručením a uznalým pokyvováním! A to je pro tebe ta nejvyšší odměna!
JE mi úplně jedno kolik palců dostanu od eurohujerů a ekofašistů.
Je mi jedno že někomu se nemusí líbit to, že se opakuji. Ale dokud se budou předkládat a prezentovat lži o přínosnosti EV mobility, dokud nám bude nucena volba PHEV, tak pokud budu mít tu možnost, tak proti tomu budu vystupovat.
Pravdu je třeba bránit!!!
Je mi jedno že někomu se nemusí líbit to, že se opakuji. Ale dokud se budou předkládat a prezentovat lži o přínosnosti EV mobility, dokud nám bude nucena volba PHEV, tak pokud budu mít tu možnost, tak proti tomu budu vystupovat.
Pravdu je třeba bránit!!!
Úplně radikální bojovník. Ve jménu pravdy kterou znáš jen ty...
Není to spíš tak, že si z informací vybírá jen to co do té tvé pravdy zapadá?
Není to spíš tak, že si z informací vybírá jen to co do té tvé pravdy zapadá?
Není.
To děláš ty, Hamuna a Blue Sun.
To děláš ty, Hamuna a Blue Sun.
Tak si přečti třeba ten rozhovor s člověkem z Porsche na který je tu odkaz.
A pak napiš jestli má k jeho názorům blíž Hamuna a nebo ty a rohypnol.
A pak napiš jestli má k jeho názorům blíž Hamuna a nebo ty a rohypnol.
a přesně tyhle mám na HL a rázem je z toho celkem rozumná diskuse 😁 😁 Fakt 😉
Ano, vymaž všechny co ti odporují a náhle jsi obklopen světem který ti bude kyvat jak máš pravdu. A to tě opět přesvědčí o tom, že más správný názor.
Sociální bublina se tomu říká a jeji působení je krásně popsáno.
Sociální bublina se tomu říká a jeji působení je krásně popsáno.
A přitom je to tak jednoduché! Stačí vyrábět VÝHRADNĚ auta s dieselem a hned spadnou emise CO2 z automobilové dopravy o třetinu! Namísto toho nám cpou předražené a neužitečné elektrovehikly, pro které není dost elektřiny.
UVALTE NA ELEKTŘINU PRO EV SPOTŘEBNÍ DAŇ alespoň stejnou jako na naftu! Už mne to dotování elektřiny a autíček na baterky, PLNÉ JEDOVATÝCH SAJRAJTŮ opravdu sere.
UVALTE NA ELEKTŘINU PRO EV SPOTŘEBNÍ DAŇ alespoň stejnou jako na naftu! Už mne to dotování elektřiny a autíček na baterky, PLNÉ JEDOVATÝCH SAJRAJTŮ opravdu sere.
K odignorovaniu priekopnika 4x4.
Aspon, ze sa vosiel odstavec od "hegemona".
A chodte uz do .rdele s tymi vyskakujucimi reklamami na kazdom kroku.
Aspon, ze sa vosiel odstavec od "hegemona".
A chodte uz do .rdele s tymi vyskakujucimi reklamami na kazdom kroku.
tohle je prechodnej stav, kdy se hybridni ctyrkolka dava nejdriv do drahejch aut a postupne prijde i do tech levnejsich.
takze jestlize octa scout se dnes nabizi jen s cistym spalovakem, vsadim boty, ze behem dvou let prijde v hybridu.
a vyvoj bude dal pokracovat, takze se dockame "falesnejch" ctyrkolek, kdy predek bude pohanenej spalovakem a zadek elektromotorem. pro vyjeti kopce k chalupe, nebo pro toho, kdy by se jinak nedostal domu, to bude naprosto dostacujici reseni.
cekam, ze behem par let se "falesna" ctyrkolka "probojuje" do aut velikosti fabie, kde bude vpohode stacit AKU 5kWh.
konecnej stav bude cistej elektro, kde vetsina aut prinejmensim od nizsi stredni bude mit variantu zadokolka/ctyrkolka.
takze jestlize octa scout se dnes nabizi jen s cistym spalovakem, vsadim boty, ze behem dvou let prijde v hybridu.
a vyvoj bude dal pokracovat, takze se dockame "falesnejch" ctyrkolek, kdy predek bude pohanenej spalovakem a zadek elektromotorem. pro vyjeti kopce k chalupe, nebo pro toho, kdy by se jinak nedostal domu, to bude naprosto dostacujici reseni.
cekam, ze behem par let se "falesna" ctyrkolka "probojuje" do aut velikosti fabie, kde bude vpohode stacit AKU 5kWh.
konecnej stav bude cistej elektro, kde vetsina aut prinejmensim od nizsi stredni bude mit variantu zadokolka/ctyrkolka.
Ty jseš tak chytrej. ...asi jako kus kravskýho lejna.
Na čo by v tej Fábii bola 5kWh batéria? RAV4 má cca 2kWh, Prius 4x4 cca 1kWh a podobne na tom bude aj Yaris Cross 4x4. Vpredu je generátor, takže ak treba potočiť zadok a baterka je prázdna, tak sa časť výkonu spaľováku použije pre generátor. Bez generátora to má zbastlené asi len BMW X1.
5kWh ti umozni 30-40 km po meste a emise pod pod 50g CO2/km se vsema bonusama
Takže už budeme všetci kupovať len dotované autá? Jazdím HEV a kolega PHEV rozdiel v prevádzkových nákladoch je asi 1,5 centu na km a to všetky cesty do práce odjazdí na elektriku. A dovolím si tvrdiť, že reálna uhlíková stopa jeho o štvrť tonu ťažšieho auta nebude nižšia.
neprepocitavej vsechno na penize
kazdej co ma aspon trochu technickyho citu trpi, kdyz nekolikrat denne startuje studenej motor aby s nim ujel jen par kilometru
kazdej co ma aspon trochu technickyho citu trpi, kdyz nekolikrat denne startuje studenej motor aby s nim ujel jen par kilometru
Jasné a preto, že trpíš kvôli štartu studeného motora, tak ti treba dotovať auto. Lebo PHEV s dojazdom 20-30 km by ma aj tak bez štartu motora nedostal do práce a späť. A aj tomu vyššie spomínanému v zime dojazd nestačí na celé kolečko a motor mu naskočí pár km od domu, ale ak to je v dotovanom aute, tak tým človek asi nemej trpí.
jestli je tvym snem fabia, tak tobe by to nedalo. jsou ale i hybridy, ktery na elektriku ujedou ke 100km a vzdalenost ujeda na elektriku se bude prodluzovat.
spouste lidi, co kazdej druhej den jede jen na nakup do lidlu nebo denne vezou deti do skoly/skolky za roh ulice by to dalo. a na vikend si ten motor naskocit nechaji kdyz jedou do davosu na chalupu.
vidis jenom svuj pohled.
spouste lidi, co kazdej druhej den jede jen na nakup do lidlu nebo denne vezou deti do skoly/skolky za roh ulice by to dalo. a na vikend si ten motor naskocit nechaji kdyz jedou do davosu na chalupu.
vidis jenom svuj pohled.
Nože prezraď, ktorý prejde 60km v zime? To dá možno chystaná RAV4 PHEV a to za strašnú cenu v jazdných vlastnostiach. Pribúdajúci elektricky dojazd zatiaľ znamená len stále ťažší ruksak za nápravou a jazdné vlastnosti idú do haja. A v zime to často kvôli kúreniu naštartuje aj na trase, kde dojazd nie je limitom. Tak k čomu to je? Len na to aby na to nejaký troll čerpal dotácie a bil sa do hrude aký je ECO.
Pro většinu lidí je problém cena.
kolik lidi u nas si koupi novy auto jako nepodnikatel?
20%??
nekdo kupuje novy, jenaj rocni, dalsi 3 lety, i ta 10 leta sunka si kupce najde.
bylo to tak vcera, je to tak dnes, bude to tak zejtra
nebo myslis, ze ti co si kupujou novy kazdej rok/druhej rok/ treti rok, ze uz nebudou, nebo ty ojety budou hromadit po garazich ??
navic ja predpokladam, ze s vyssi nabidkou a tedy konkurenci cena hybridu klesne
20%??
nekdo kupuje novy, jenaj rocni, dalsi 3 lety, i ta 10 leta sunka si kupce najde.
bylo to tak vcera, je to tak dnes, bude to tak zejtra
nebo myslis, ze ti co si kupujou novy kazdej rok/druhej rok/ treti rok, ze uz nebudou, nebo ty ojety budou hromadit po garazich ??
navic ja predpokladam, ze s vyssi nabidkou a tedy konkurenci cena hybridu klesne
"Vzhledem k udávaným 131 g/km zaplatí Fiat pokutu 4370 eur"
Ne. to zaplatí zákazník.
A mělo by to být uvedeno povinně v každém inzerátu a prospektu a konfigurátoru atd. Protože CO tam být musí. Ale to se ekoprasata bojej, že by se lidi, kteří až tak auta nesledujou, dozvěděli děsivou pravdu.
Ne. to zaplatí zákazník.
A mělo by to být uvedeno povinně v každém inzerátu a prospektu a konfigurátoru atd. Protože CO tam být musí. Ale to se ekoprasata bojej, že by se lidi, kteří až tak auta nesledujou, dozvěděli děsivou pravdu.
To je dobrej nápad. To by asi fungovalo :yes:
Ja som za a keď už sa to bude schvaľovať, tak nech je zelený poplatok uvedený aj na účte za elektriku.
Ale CO2 by tam mohlo být o třetinu méně, pokud by pod kapotou byl diesel!
To je samozřejmě naprostý nesmysl. Reálný rozdíl by byl pár gramů, jako je tomu u všech běžných aut. Diesel je k ničemu.
Tak klávesinicovýmu pilotovi a směšnýmu tlučhubovi jako jsi ty, niemandovi, co největší výlet má se smetím k popelnicím, nepochybně. I benzín a EV a vodík.
Na víc nemáš, ubohý mindráčku flustečku? 😉 Hele, tahle tvá křeč už je fakt zoufalá, ale znevažuješ tím jen sebe samotného. No jo, promiň, na pochopení toho certifikát z Mensy nestačí. 😁
Ne to je pravda.
Jsi pubertální ubožák bez auta, řidičáku, sexu a kamarádů co z frustrace trolí na webu pro příznivce aut, o kterejch nic nevíš. Takže? Křeč? Ale prosímtě. :-!
Jsi pubertální ubožák bez auta, řidičáku, sexu a kamarádů co z frustrace trolí na webu pro příznivce aut, o kterejch nic nevíš. Takže? Křeč? Ale prosímtě. :-!
Jasně, ty jsi na to naprosto dokonale kápl. 😁 No jo, hroutí se ti svět, takže kopeš do všech, kteří umí žít, zatímco ty umíráš. A víš co? Dobře ti tak, ty se svou frustrací musíš žít. 😁 😁
A děkuju za tu pubertu, ta potěší. Užij si svůj pocit moci, já jdu nahánět kilometry...
A děkuju za tu pubertu, ta potěší. Užij si svůj pocit moci, já jdu nahánět kilometry...
Ten duhovy panacik s ktorym sa tu dotahujes si chodi liecit komplexy z maleho pera na viacej webov,takze nielen na web pre priaznivcov aut :-!
Hele, ten chudák má jedinou šanci na přínos v tom, že diskusně zhasne.
Za mě stejně jako hamun je na HL a je klid, nehodlám s ním marnit čas. Bavil by ses s takovým ***m v reálu? Ne. tak proč se s ním bavit v diskusi zde... 😁 :-!
Za mě stejně jako hamun je na HL a je klid, nehodlám s ním marnit čas. Bavil by ses s takovým ***m v reálu? Ne. tak proč se s ním bavit v diskusi zde... 😁 :-!
:yes: :yes:
Souhlas. Stejně jako u elektřiny kde je vidět, kolik platíme všichni za politický projekt "čisté solární energie".
Jenže lidi jsou hloupý ovce. Zvlášť u nás. Stačí jim kobliha a jízdenka na MHD "zadarmo" a "pár stovek" k důchodu a nic dalšího je nezajímá... 😒
Souhlas. Stejně jako u elektřiny kde je vidět, kolik platíme všichni za politický projekt "čisté solární energie".
Jenže lidi jsou hloupý ovce. Zvlášť u nás. Stačí jim kobliha a jízdenka na MHD "zadarmo" a "pár stovek" k důchodu a nic dalšího je nezajímá... 😒
Ano, bohužel. Lidstvo zdegenerovalo. Už nehodnotí CO, ale jenom KDO! Oteplování je samozřejmě průšvih, ale změna se nedá řešit snahou okamžitým způsobem změnit chování lidstva, které se vyvíjelo po dobu posledního tisíciletí. Ta Gréta má v principu pravdu, že je nutná změna, ale naprosto selhává ve svých snech o způsobu řešení. Nevím to ani já, nejsem genius, ale jasné je jedno, lidstvo to bude řešit další desítky generací, protože na prvním místě lidských potřeb je: schopnost dýchat, voda, potrava, teplo, potřeba rozmnožování. Teprve potom jsou ty ostatní potřeby. Mimo jiné i pocit svobody. Zajištění dopravy zasahuje do těch prvních, fundamentálních potřeb, proto ji nemůžeme z fleku zlikvidovat. A zatím lidstvo nemá jinou možnost, než k uspokojení základních potřeb lidstva, než i nadále těžit ropu a zemní plyn, aby mohly být ty potřeby zajištěny. Proto proti nim radikálně bojovat je nesmysl. Jedinou cestou je investovat do nalezení nových energetických zdrojů, již méně škodlivých, než je ropa a zemní plyn a hledat jak zmenšit jejich negativní působení. Ta cesta stěží vede prostřednictvím těžby vzácných a jedovatých kovů a následným zamořováním přírody jejich chamickými produkty. Používejme to, co máme a pojďme to zefektivnit. Za poslední tři desetiletí se udělala spousta práce, byla by hloupost ji zahodit jen pro další posílení zbytnělého ega politiků. Dovedu si představit omezení letecké dopravy, vybavit lodě plachtami, řízenými počítačem, zavedení spotřební daně na neefektivní způsoby přeměny energie na výsledný produkt - ale to všechno jsou jen sekundární záležitosti. Primárním problémem lidstva je nutnost omezení natality - tedy nutnost omezení světové populace. Dovedu si představit, že (například formou vakcíny proti nějaké smrtelné nemoci) dojde k omezení reprodukční schopnosti lidí, pokud rodiče neprokáží schopnost uživit nejen sebe, ale i všechny své děti ve formě úhrady nějakého antiséra. Pokud se toto podaří zajistit, budeme mít čas se vypořádat s válkychtivými generály a třeba dokončit vývoj elektráren založených na jaderné fúzi. A třeba už do té doby budeme mít k dispozici několik dalších generací lehkých akumulátorů, aby bylo možné takto vyrobenou elektřinu uložit. Bojovat nyní proti současnému způsobu života lidské společnosti formou nějakých násilných omezení je kontraproduktivní. Musí jít o přirozený vývoj. Všechny formy násilí (třeba potlačení dieselových motorů jen pod kapotou osobních aut jsou kontraproduktivní).
Takže jsi za totalitní společnost která rozhoduje o tom kdo může mít děti?...
Míra porodnosti přirozeně klesá se vzděláním. Takže to bych viděl jako cestu já.
Míra porodnosti přirozeně klesá se vzděláním. Takže to bych viděl jako cestu já.
Proč ne. Může to být jedno z kritérií. Pokud mají rodiče vysokoškolské vzdělání, může být podmínka prokázání schopnosti uživit sebe a děti jako podmínka pro otěhotnění ženy odpuštěna.
Jako že rodiče s vysokoškolským vzděláním zaručí, že dítě bude taky geniální, nebo jak to je? Panejo, kolik já už viděl nebetyčných pitomců, kteří byli potomky vysokoškoláků...
Což je v případě e😜onenciálně se zalidňujících rozvojových zemí neřešitelné, protože jejich sociální vývoj je pomalejší, než nárůst populace. Tam je snad nejméně nelidským řešením ponechat volný průchod přirozenému výběru a nesnažit se zachraňovat nemožné.
Je to tak. Klíčem je tzv. udržitelný rozvoj. Místo udržitelného rozvoje se řeší politické projekty bez reálného dopadu a bez racionálního základu.
Zásoby fosilu jsou omezené. Nepochybně. Víme to všichni. Takže proč východiskem není toto omezené množství co nejracionálněji využít? Místo toho má někdo pocit, že řešením je ZÁKAZ VYUŽITÍ FOSILU, aniž by přitom řekl, čím tento výpadek nahradí!!! To je absolutní diletantství.
Ekofašisté tady předkládají naprosto absurdní limity na CO2, přitom je jim úplně jedno že v Rudém moři je tikající bomba mezinárodních dopadů... Atp.
Až se někdo zamyslí mj. nad ekologií letecké přepravy a až tady 1/3 Evropy přestane se svými rozežranými leteckými výlety na Maledivy a zamyslí se nad skutečným obsahem ekologie, tak pak se někdy v budoucnu můžeme začít bavit o emisích z osobní automobilové přepravy. Jestliže emisní limity jdou ruku v ruce s technologickými možnostmi, tak je vše v naprostém pořádku. Ale nyní jdou nové emisní limity vyloženě proti technologickým možnostem. A to značí jediné - dostáváme se na úroveň "víry", "politiky", "přání". Tohle nemá s udržitelným rozvojem společného zbla nic :-!
Zásoby fosilu jsou omezené. Nepochybně. Víme to všichni. Takže proč východiskem není toto omezené množství co nejracionálněji využít? Místo toho má někdo pocit, že řešením je ZÁKAZ VYUŽITÍ FOSILU, aniž by přitom řekl, čím tento výpadek nahradí!!! To je absolutní diletantství.
Ekofašisté tady předkládají naprosto absurdní limity na CO2, přitom je jim úplně jedno že v Rudém moři je tikající bomba mezinárodních dopadů... Atp.
Až se někdo zamyslí mj. nad ekologií letecké přepravy a až tady 1/3 Evropy přestane se svými rozežranými leteckými výlety na Maledivy a zamyslí se nad skutečným obsahem ekologie, tak pak se někdy v budoucnu můžeme začít bavit o emisích z osobní automobilové přepravy. Jestliže emisní limity jdou ruku v ruce s technologickými možnostmi, tak je vše v naprostém pořádku. Ale nyní jdou nové emisní limity vyloženě proti technologickým možnostem. A to značí jediné - dostáváme se na úroveň "víry", "politiky", "přání". Tohle nemá s udržitelným rozvojem společného zbla nic :-!
Zajímavé, že stále klades stejne otázky na které ti tu nejen jak stále znova odpovídám.
Např ropa, ano je jí omezené množství. Proto je nesmysl ji palit v autě kde je alternativa, když ji potřebujeme k mnohem důležitější věcem.
Letecka doprava je v přepočtu ekologičtější než auto. A jaký je rozdíl mezi cestou k moři letadlem a autem?
Mimo jiné jak víš, letecká doprava za emise platí.
Např ropa, ano je jí omezené množství. Proto je nesmysl ji palit v autě kde je alternativa, když ji potřebujeme k mnohem důležitější věcem.
Letecka doprava je v přepočtu ekologičtější než auto. A jaký je rozdíl mezi cestou k moři letadlem a autem?
Mimo jiné jak víš, letecká doprava za emise platí.
Chceš říct, že provozovatelé aut za emise neplatí? Vždyť daně dělají v ceně benzínu její převážnou část. A v některých západoevropských státech platíš při koupi auta ještě další, většinou brutální ekovýpalné. Tak tady nelži.
Klima se na planetě Zemi měnilo, mění a bude měnit, lhostejno zda zde byl, je nebo bude člověk. Člověk energeticky neovládá ani promile energie Přírody na Zemi a namyšlěně si myslí, že by mohl něco ovlivnit 😄. Jo a CO2 je neškodný nejedovatý plyn a je to pro rostliny totéž, co pro nás kyslík.
a) je to kravina
b) jsou mnohem nebezpečnější skleníkové plyny. Například metan!
A ten je zapotřebí pálit, protože vzniklý CO2 je mnohem méně "skleníkový" (prakticky řádově), než metan. Takže metan ve formě CNG je třeba spotřebovávat přednostně. Jak v zážehových motorech (v nouzi, protože mají mizernou termodynamickou účinnost), tak v elektrárnách a v dopravě především v dieselech s větší kompresí a tím i vyšší účinností. Asi nejhorší variantou je řetězec tepelná elektrárna na plyn - ztrátový rozvod elektřiny - ztrátový cyklus nabíjení a vybíjení akumulátorů v elektrovehiklech. Ten přímý způsob - spalování CNG v příslušně přizpůsobeném dieselu s plnou kompresí (to nejsou ty diesely přestavené na zážehové motory, jak je známe dnes) je energeticky mnohem efektivnější. Proto prvním krokem, který z toho plyne, je řádné ekologické zdanění zážehových motorů a elektřiny pro elektromobily na úroveň spotřební daně z nafty, či benzínu. Nu a další je uvedeno výše. Hlavně přestaňte dotovat elektřinu k nabíjení EV!
b) jsou mnohem nebezpečnější skleníkové plyny. Například metan!
A ten je zapotřebí pálit, protože vzniklý CO2 je mnohem méně "skleníkový" (prakticky řádově), než metan. Takže metan ve formě CNG je třeba spotřebovávat přednostně. Jak v zážehových motorech (v nouzi, protože mají mizernou termodynamickou účinnost), tak v elektrárnách a v dopravě především v dieselech s větší kompresí a tím i vyšší účinností. Asi nejhorší variantou je řetězec tepelná elektrárna na plyn - ztrátový rozvod elektřiny - ztrátový cyklus nabíjení a vybíjení akumulátorů v elektrovehiklech. Ten přímý způsob - spalování CNG v příslušně přizpůsobeném dieselu s plnou kompresí (to nejsou ty diesely přestavené na zážehové motory, jak je známe dnes) je energeticky mnohem efektivnější. Proto prvním krokem, který z toho plyne, je řádné ekologické zdanění zážehových motorů a elektřiny pro elektromobily na úroveň spotřební daně z nafty, či benzínu. Nu a další je uvedeno výše. Hlavně přestaňte dotovat elektřinu k nabíjení EV!
b) nebo NOx z vejfuku vetsiny dyzlu, kterej je 200x "ucinnejsi" nez CO2
mozna, ale srovnej jeho mnozstvi s CO2...
vysokou koncentraci CO2 (nad 10😖 (kyslik ma 21😖, neprezijes
takze tak uplne neskodnej neni
takze tak uplne neskodnej neni
Já vím dobře, kolik je v atmosféře kyslíku. A taky vím, kolik je v atmosféře dusíku. Tak nestraš s CO2.
Jenže to můžeš říct o každé látce. Ani vysokou koncentraci kyslíku bys dlouhodobě nepřežil. Dokonce i voda může člověka zabít, smrtelná dávka je zhruba 10 litrů.
uz ani CH-R ci CX-3 nemaju 4kolku? ale na druhej strane do ASX sa 4kolka po dlhom case ( s prichodom 2.0 motora v eu ) naspat vratila sranda.... kazdopadne bude zaujimave sledovat kolko mensich dostupnejsich 4koliek bude o dalsich 5-6 rokov v ponuke este na trhu ale mam citak ze to nebude moc pekny pohlad (a zda sa ze aj buduci duster uz pride o 4kolku a uplne vymakne - tym ale u mna uplne skonci ) .... a zase na toto vsetko doplati kto iny ako zakaznik... kdeze su casy ked sa dala slusna mala 4kolka kupit aj za 12 tisic eur ( suzuki SX4 .. svojho casu tretie najpredavanejsie auto v SR!!! prave aj vdaka svojej dostupnej 4kolke!!! ) ... ach jaj.... nikdy by som nepovedal ( a to auta sledujem 30 rokov ) ze nejaka ta dostupna sikovna 4kolka raz sa raz este stane vzacnostou ( a to mame v ponuke daleko viac aut na trhu ako pred 15-20 rokmi ) ale tak to vyzera ze smerujeme k tomu ... 😐 .... raz darmo.. tie zlate casy aut ( ktore som tak miloval ) sa uz za mna zrejme nikdy nevratia lebo dnes uz automobilky su nutene robit aj ( alebo len? ) to co nechcu ... a to nie je zrovna asi to co by im "davalo kridla" ani nejakut tu "radost do zivota" ......
na nasich cestach staci pohon 1 napravy a v polovici tych ostatnych pripadov stacia zimne pneumstiky v dobrom stave a nie uplne neschopny ovladac auta sediaci za volantom.
A za druhé provedení 4x4 sice obecně mívá oproti stejné 4x2 vyšší spotřebu a emise, ale je zároveň vždy těžší takže i limit emisí má výše. Možná se to v pokutách úplně nesrovná ale proč není o tomhle v článku ani zmínka ?
Škodovka teda přestala podle tebe svévolně vyrábět výdělečné a žádané auto. Jen tak. Z plezíru.
Kámo...zamysli se nad tím!
Zároveň přinese mnohým firmám nové možnosti.
Druha věc je strach který je umělé vyvoláván a mluvi se div ne o armagedonu. Já vidím ev spíš jako úžasnou technologickou příležitost.
Je zajímavé, že snaha vymanit se ze závislosti na ropě je tak negativně medializovana.
Asi proto, že skočit z bláta do louže se pozitivně medializovat nedá?
Prosazování je na základě dohody všech státu EU.
Iq mozes mat aj 300, ked mas eq zaporne.
Cele toto forum islo do sra.ciek a to pekne z kopca. Kazda debata konci pri dvoch troch temach, ktore si hejteri a trolli melu dokola. A do toho par cicerov ci psychopatov presne podla definicie, so svojimi dementnostami.
A redakcia je evidentne spokojna. Asi to nemaju kedy riesit, ked im chodi tolko omalovaniek od "sikovnych grafikov".
Chodim sem uz len minimalne a stale je to to iste dejavu.
Ne, já ti rozumím. Máš strach, tak potřebuješ nepřítele. A každý, kdo nekdáká stejně jako ty, je nepřítel, a musí být náležitě onálepkován.
Inu, užij si poslední chvíle slávy, stejně to nezastavíš. 😁