Zatímco vrcholné varianty jednotlivých modelů zlevnily o 2,3 procenta, vozy v základní výbavě o 0,6 procenta zdražily. Vyplývá to z aktuálního cenového indexu poradenské firmy EY.
Každá statistika má samozřejmě své limity, ale tady u té jsou jasně daná (poměrně jednoduchá) pravidla a zdroje : "EY sleduje spodní cenové hladiny (u nejlevnějších variant jednotlivých modelů) i vrcholy nabídek (nejdražší varianty jednotlivých modelů). EY analyzuje také další parametry nabídky vybraných vozidel např. z pohledu motorizací, výbavových stupňů a jejich vzájemné komplexity. Portfolio sledovaných modelů bylo rozšířeno na 55 modelů (z původních 42) napříč segmenty trhu na základě statistik prodejů z předchozích let (tyto vozy představují 72 % objemu prodaných vozidel na území ČR). "
Ernst & Young je jedním ze čtyř světových auditorů, který se například specializuje na interní podvody.