nejdriv ho postavili italove, ted ho zachranujou zabozrouti
Stejsn
2
Pochopitelně nebyl. Ale to máš se spoustou jiných, třeba Seat.
PowerHouse
2
A co Škodárna? My máme tak co vykládat.
Xylo
1
První auto, které jsem (s řidičákem) řídil byla 120L a to si myslím, že bylo tak specifické auto, že o nějakém opisování (od zahraničních firem) nelze příliš uvažovat.
traveldrive
2
Rusi neopisovali, licenciu si kúpili.
Škoda trochu odpisovala od Renaultu, pri vývoji Š1000MB mali ako etalón, s ktorým porovnávali, Renault 8. Smutné je, že jeho úroveň nedosiahli ani nástupom radu 105/120.
Anonym
0
Co takhle Samara, 110, Priora, Vesta? Všechno ruský motory, platformy atd
gargamel1
0
Na Samaru nakúpili 27 licencií. Zadná náprava Samary je od dvojkového Golfa, myslím. S motorom im pomáhalo Porsche, ako aj škodpvke pri Favorite, myslím, že aj podvozok ladili u Porsche
twistedTSD
0
To dostal za trest? Dělat pátý facelift jedničkového Loganu či novou masku pro Nivu bude určitě velmi naplňující.
traveldrive
2
Nie si trochu namyslený? Každé auto sa musí predávať a spraviť dobrý dizajn lacného auta môže byť ešte väčší kumšt.
Škoda trochu odpisovala od Renaultu, pri vývoji Š1000MB mali ako etalón, s ktorým porovnávali, Renault 8. Smutné je, že jeho úroveň nedosiahli ani nástupom radu 105/120.