Design
traveldrive
2
Nie si trochu namyslený? Každé auto sa musí predávať a spraviť dobrý dizajn lacného auta môže byť ešte väčší kumšt.
Přejít do diskuze
Rusi neopisovali, licenciu si kúpili.
Škoda trochu odpisovala od Renaultu, pri vývoji Š1000MB mali ako etalón, s ktorým porovnávali, Renault 8. Smutné je, že jeho úroveň nedosiahli ani nástupom radu 105/120.
Škoda trochu odpisovala od Renaultu, pri vývoji Š1000MB mali ako etalón, s ktorým porovnávali, Renault 8. Smutné je, že jeho úroveň nedosiahli ani nástupom radu 105/120.
První auto, které jsem (s řidičákem) řídil byla 120L a to si myslím, že bylo tak specifické auto, že o nějakém opisování (od zahraničních firem) nelze příliš uvažovat.
Na Samaru nakúpili 27 licencií. Zadná náprava Samary je od dvojkového Golfa, myslím. S motorom im pomáhalo Porsche, ako aj škodpvke pri Favorite, myslím, že aj podvozok ladili u Porsche
To dostal za trest? Dělat pátý facelift jedničkového Loganu či novou masku pro Nivu bude určitě velmi naplňující.