Elektromobilita
Průšvih zvaný "elektromobilita" v EU zaplatí drobní střadatelé devalvací svých úspor. A to by byl ještě ten dobrý konec bruselského poručíme větru dešti ... 😒
Který dobrák ti naklikal 5 mínusů za 7 minut?
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Moc dobře víš, že tady klikat minusy nejde. Každý je unikátní za jednoho uživatele, takže... zjevně dost lidí s takovou kravinou nesouhlasí.
Blu,sam vies najlepsie,ze niektori borci si honia ego a maju viac nickov ,len aby si umelo naklikali palce hore a pritom je to taka sprostost,ze nechapem,ze si niekto na takom niecom este zakłada,ze kolko ma palcov hore,alebo dole.Vid napriklad ty, sam mas kolkokrat desiatky minusov,len zato,ze si to ty a nie za tvoj nazor.
Jeden cas som si vsimol,ze niekto dokazal naklikat na supu aj stovky palcov hore,alebo dole..hekol ACZ-ku palce 😒] 😁
Jeden cas som si vsimol,ze niekto dokazal naklikat na supu aj stovky palcov hore,alebo dole..hekol ACZ-ku palce 😒] 😁
Myslel jsem, že jsi chytřejší.
Než ty? Vždycky.
Evidentně ne, když ti za ty roky nedošlo, že si tady někteří klikají plusy/mínusy dle potřeby.
NO jistě, když to není v souladu s tvým viděním světa, tak je to klikání dle potřeby. 😁 😁 Jsi vážně směšný.
A ako to podľa teba robia?
Já to nezkoumal a zkoumat nebudu. Kdysi na jistém zpravodajském serveru stačilo snad jen promazat cookies. Přinejhorším na to půjdeš přes multiúčty.
Mohu Vás požádat o upřesnění o vysvětlení vašeho výroku o devalvaci úspor drobných střadatelů způsobenou elektromobilitou? Nějak si nedovedu vysvětlit příčinnou souvislost mezi tlakem na výrobce aut se spalovacím motorem a znehodnocením měny. Děkuji.
Úpadek průmyslu (to už jsme v EU v několika odvětvích průmyslu zažili) - menší příjmy do rozpočtu - větší zadlužení - devalvace úspor.
Bude další level. Nikdo nebude chtít půjčit. Některé země EU už to ví.
Aky upadok priemyslu? Ved je to velka prilezitost priemyslu, vsetky auta na svete vymenit za elektricke v mene ekologie, len Europa sa nejak nechyta bohuzial.
Vyměnit všechny auta za elektrická s obludně velkými bateriemi asi vyřeší všechny problémy světa.
to nepisem, ze vyriesi vsetky problemy sveta, ale je tu obrovsky potencial pre novy priemysel a nie upadok
Jedno odvetvie zaniká, iné vzniká. Vždy to tak bolo. Kde je dnes kedysi rozvinutá výroba parných strojov? A kto dnes vyrába vozy, konské postroje?
Jsem fanda elektromobilů, ale to dnešní zelené šílenství povede jen ke zbytečnému zesílení principu - chudí chudnou a bohatí bohatnou. Fandovství je totiž něco jiného než nesmyslný fanatismus (ano, existuje i smysluplný fanatismus) co lidem něco vnucuje - v tomto případě elektromobily o které dle globálních prodejů zatím nestojí i přes nespravedlivé dotace.
Všem, kteří ještě nechápou v jaké jsme spirále idiocie otevře oči youtube video: Climate activist Greta Thunberg speaks in EU parliament - watch live.
Všem, kteří ještě nechápou v jaké jsme spirále idiocie otevře oči youtube video: Climate activist Greta Thunberg speaks in EU parliament - watch live.
Pokud vám vadí nespravedlivé dotace, pak se trochu divím, že vám nevadí zvýhodnění nákupu vozidel podnikateli (včetně fotbalistů, herců ...), kteří po nákupu dostanou zpátky celou částku z DPH a ještě si zaplacenou částku dají jako náklad do daňového přiznání. Proč si to stejné nemůže udělat i zaměstnanec - odečíst 21 % z ceny a snížit si daň z příjmu ?
Podnikatel samozřejmě musí tedy navíc odvést silniční daň - pokud má základní X5, pak ročně zaplatí necelých dva tisíce Kč.
Podnikatel samozřejmě musí tedy navíc odvést silniční daň - pokud má základní X5, pak ročně zaplatí necelých dva tisíce Kč.
Proč si myslíte, že mi nevadí? Nikde jsem nenapsal, že dnešní daňový systém je dokonalý. Vaše dedukce je směšná.
Slusna demagogie, asi jsi zapomnel ze stejny podnikatel platce plati DPH ze vseho co vydela. Az to co mu zbyde, plati dan stejne jako neplatce DPH.
To by se ti asi nelibilo, kdybys z vydelane stovky odvedl dvacku na DPH a pak dalsi skoro dvacku na dani z prijmu, o dalsich odvodech soc a zdr. nemluve. Kdyz si takovy genius ze to podnikani taky nezkusis? Byl bys do roka milionarem
To by se ti asi nelibilo, kdybys z vydelane stovky odvedl dvacku na DPH a pak dalsi skoro dvacku na dani z prijmu, o dalsich odvodech soc a zdr. nemluve. Kdyz si takovy genius ze to podnikani taky nezkusis? Byl bys do roka milionarem
DPH ti platí zákazník. To nejsou tvoje peníze. Ty ty jeho peníze jen pošleš dál.
Zamysli se nad názvem tý daně, chytráku.
Snad to někdy pochopíš.
To, cos tu nablil platí, jen pokud prodáš za stejnou cenu, za jakous koupil.
Jinak z každý koruny vylepíš 21 halířů.
Tak nemel.
Snad to někdy pochopíš.
To, cos tu nablil platí, jen pokud prodáš za stejnou cenu, za jakous koupil.
Jinak z každý koruny vylepíš 21 halířů.
Tak nemel.
Taky dobrej pacient. Zakaznik ano, ale pokud je platce DPH, tak se mu DPH zase vrati. A jsme zpatky u principu uctovani s nebo bez DPH. Auto bez nebo s.
Nevim proc se primitivove snazite delat dusno mezi podnikateli a nepodnikateli. Kazde ma svoje a jen blbec vidi jenom to nalestene auto.
Nevim proc se primitivove snazite delat dusno mezi podnikateli a nepodnikateli. Kazde ma svoje a jen blbec vidi jenom to nalestene auto.
Děkuji za poznámku, reagoval jsem na výrok pana Oscara- "zbytečnému zesílení principu - chudí chudnou a bohatí bohatnou" + nespravedlivé dotace. Podnikání mám vyzkoušené, od roku 2012 jsem spokojeným OBZP. Myslím si, že lidskou přirozeností je nechuť k přispívání na veřejné statky (placení daní), ale to neřeším. Nákup vozidla bez DPH je součástí daňových předpisů, které nijak nezpochybňuji. Jde o to, že dotace na elektromobily v ČR činily v roce 2019 200 milionů Kč, letos byl rozpočet snížen na 50 milionů Kč, Oproti tomu pokud "by oko" vezmu, že v roce 2019 se prodalo 250 tisíc nových osobních automobilů a vezmu průměrnou cenu (tu jsem nenašel, u ojetiny je přes 200 tisíc) 300 tisíc bez daně, tak počítám 200 000 x 0.75 (podíl prodaných aut podnikatelům) = 150 000 aut x 60 000 tisíc (DPH k pořizovačce), tj. 9 miliard Kč. Tedy to co srovnávám je dotace elektro autům ve výši 200 milionů a úleva (vrácené DPH) ve výši 9 miliard. Pokud jsem udělal ve výpočtu nějakou chybu budu rád za korekci.
Větší s rač k u jsem nečetl.
Ekonomické povědomí nula, zato huba plná levičáckrjch keců.
Tak OK ty šášo, ať si to odečtou. Ale ať teda z každý svojí vejplaty zaplaťej (mimo daň z příjmu, sociálního a zdravotního) ještě 21%. Protože to dělá každej ten plátce DPH, kterýmu ty tak závidíš.
To je totiž princip DPH.
Ekonomické povědomí nula, zato huba plná levičáckrjch keců.
Tak OK ty šášo, ať si to odečtou. Ale ať teda z každý svojí vejplaty zaplaťej (mimo daň z příjmu, sociálního a zdravotního) ještě 21%. Protože to dělá každej ten plátce DPH, kterýmu ty tak závidíš.
To je totiž princip DPH.
Ano, kdysi už mi něco podobného vysvětlil jeden moudrý odborář, totiž, že zaměstnanci, za které on se bije, jsou chudáci, kteří platí ze svých daní všechno všem, hlavně podnikatelům, kteří daně neplatí a žijí z odpisů. Radil jsem mu tehdy, ať tuto svou průlovou ekon. teorii publikuje, že to bude trhák, ale, těžko říct proč, neudělal to...
Nejsi také odborář?
Nejsi také odborář?
Pohľad zospodu bude vždy rovnaký, rob čo rob. Už viackrát som mohol začať robiť na vlastnú päsť, ale vždy som si to rozmyslel. S minimálnym kapitálom bez dostatočnej rezervy je to proste samovražda, štátu je fuk, či zarábaš alebo nie, zderie ťa z kože, lebo môže. Tak budem radšej ten malý zamestnanec, ktorý platí všetko všetkým. Síce je to kompromis, ale zicher.
Ne, jak jsem zmínil jsem osoba bez zdanitelných příjmů. Vy pane magistře byste to nepodpořil, aby se prodávaly auta pro všechny bez DPH ?
Mě se raději na daně neptej, být po mém, tak máme max. dvě, a zcela jistě by mezi nimi nebyla DPH, v tomto jsem velmi radikální, ne snad úplně libertarián, ale zcela jistě mám blíž k Hoppemu než Rusnokovi. 😁 😉
kdys od Japosnek vlady Toyota dostav rocne celkem slusnou sumu na vyvoj vodikoveho pohonu a na baterky nedostavaj nic, ma rikat ze vodikovej pohon je nic moc a baterky jsou super? to je jao chtit aby Babis verejne prohlasoval ze EU nepotrebujeme a meli by jsme z ni odejit, coz se mozna stane az EU opravdu prestane platit na jeho dotace 😒]
Jsem fanousek Toyoty.
Ma zrejme nejpropracovanejsi vyrobni system, velmi vysokou produktivitu, spickovou spolehlivost aut nebo třeba vynikajici full-hybridy. Nicmene s Toyodou nesouhlasim.
A akciovy trh si evidentne taky mysli neco jinyho nez CEO Toyoty.
https😐/mobile.twitter.com/…7403374400983040?…
Ma zrejme nejpropracovanejsi vyrobni system, velmi vysokou produktivitu, spickovou spolehlivost aut nebo třeba vynikajici full-hybridy. Nicmene s Toyodou nesouhlasim.
A akciovy trh si evidentne taky mysli neco jinyho nez CEO Toyoty.
https😐/mobile.twitter.com/…7403374400983040?…
Jo jo Tesla a ich bublina, esteze mozu predavat emisne povolenky.
Osierat zakony a emitovat prazdne "hodnotne papiere" - to je take tradicne americke.
Dalsi pokus zastavit vystavbu Tesly v DE😒br />https😐/www.msn.com/…oden/ar-BB1c5hAX?…
Za ekologiu - aj keby vsetci podochli. Novy slogan from USA.
Osierat zakony a emitovat prazdne "hodnotne papiere" - to je take tradicne americke.
Dalsi pokus zastavit vystavbu Tesly v DE😒br />https😐/www.msn.com/…oden/ar-BB1c5hAX?…
Za ekologiu - aj keby vsetci podochli. Novy slogan from USA.
Tečie do topánok.
Neboli schopní postaviť moderný diesel, to ešte nejako prežili.
Nedokážu postaviť ev a to je vážny problém.
Pretože spalovaky budú čoskoro zakázané, ani ich verne toyovce, ktoré sú schopné si kupovať technický a dizajnovo zaostale automobily im už nepomôžu.. Pretože zákaz je zákaz a bez ev nebudú predaje.
Som zvedavý co budu kopírovať ako prvý typ.
Tesla to asi nebude, tu nedokážu okopcit ani reveznym inžinieringom.
Neboli schopní postaviť moderný diesel, to ešte nejako prežili.
Nedokážu postaviť ev a to je vážny problém.
Pretože spalovaky budú čoskoro zakázané, ani ich verne toyovce, ktoré sú schopné si kupovať technický a dizajnovo zaostale automobily im už nepomôžu.. Pretože zákaz je zákaz a bez ev nebudú predaje.
Som zvedavý co budu kopírovať ako prvý typ.
Tesla to asi nebude, tu nedokážu okopcit ani reveznym inžinieringom.
Ty jsi ale řádná ***a ...
Někdo, kdo vyráběl hybridy 20 let před tím než je byli schopni vyrobit ostatní a nedokáže vyrobit EV???
No, víš, řeknu ti tvrdou pravdu - ty nedokážeš myslet :-!
Někdo, kdo vyráběl hybridy 20 let před tím než je byli schopni vyrobit ostatní a nedokáže vyrobit EV???
No, víš, řeknu ti tvrdou pravdu - ty nedokážeš myslet :-!
Presne tak, hlupák.
Medzi primitívnym hybridom a moderným ev je obrovský rozdiel.
Je to uplne niečo iné.
Ale *** bez vzdelania to nemôže pochopiť.
Medzi primitívnym hybridom a moderným ev je obrovský rozdiel.
Je to uplne niečo iné.
Ale *** bez vzdelania to nemôže pochopiť.
😒] 😒] 😒]
díky za potvrzení tvé (ne)inteligence!!!
Psal jsem totiž o tom, že ten primitivní hybrid tu je už 20 let 😒] 😒] 😒] A před 20-ti lety byl ten primitivní hybrid na tehdejší dobu dost složitý!!!
Ale opravdu jsi to evidentně nepochopil. A možná jsi to nepochopil ani teď i když jsem ti to vysvětlil polopatě 😒] 😒] :-!
díky za potvrzení tvé (ne)inteligence!!!
Psal jsem totiž o tom, že ten primitivní hybrid tu je už 20 let 😒] 😒] 😒] A před 20-ti lety byl ten primitivní hybrid na tehdejší dobu dost složitý!!!
Ale opravdu jsi to evidentně nepochopil. A možná jsi to nepochopil ani teď i když jsem ti to vysvětlil polopatě 😒] 😒] :-!
Osobne útoky namiesto faktov používa len úbohý vyjebanec - ako ty.
Ako som už uviedol, hybrid a ev sú technicky zásadne odlisne technológie.
Ako som už uviedol, hybrid a ev sú technicky zásadne odlisne technológie.
Jasné. Síce použiješ tie isté motory, invertory a aj chladenie a riadenie silovej elektroniky. Ale aj tak je to úplne iné, lebo sú tam väčšie baterky. No daj ešte nejaké tvoje múdra.
Jediný dôvod prečo ich ešte nepredávajú sú marže. Hybrid je ziskovi a EV od každého výrobcu zatiaľ stratoví. Preto majú automobilky kvóty na to koľko EV za rok pustia do obehu. Je to len kalkulácia s emisiami a výpočet najmenšej straty.
Som zvedavý o čom budeš mekotať keď budúci rok testy potvrdia učiniť na úrovni konkurencie od VW alebo H/K. Ktorá mimochodom s platformou pre EV ešte ani nefinišuje.
Jediný dôvod prečo ich ešte nepredávajú sú marže. Hybrid je ziskovi a EV od každého výrobcu zatiaľ stratoví. Preto majú automobilky kvóty na to koľko EV za rok pustia do obehu. Je to len kalkulácia s emisiami a výpočet najmenšej straty.
Som zvedavý o čom budeš mekotať keď budúci rok testy potvrdia učiniť na úrovni konkurencie od VW alebo H/K. Ktorá mimochodom s platformou pre EV ešte ani nefinišuje.
Mohu tě ubezpečit, že nic z toho, co jsi popsal, není stejné. No jo, promiň, někdo ti sahá na modlu Toyotu, to se nesmí...
Ten zbytek blábolů... fakt tomu ještě věříš?
Ten zbytek blábolů... fakt tomu ještě věříš?
Úplne rovnaké nie sú ani medzi dvomi hybridy, každá zástavba má svoje špecifiká. Ale to neznamená, že vývoj začína od nuly.
Alebo mi chceš dokázať, že EV sa predávajú bez obmedzení zo strán automobiliek?
Lebo zatiaľ si dokázal len to, že máš viac ako jeden Nick. Tak ťa zdravým Meky a aspoň viem koho ďalšieho si prihodiť na zoznam márnych trollov neschopných podložiť argument relevantným linkom.
Alebo mi chceš dokázať, že EV sa predávajú bez obmedzení zo strán automobiliek?
Lebo zatiaľ si dokázal len to, že máš viac ako jeden Nick. Tak ťa zdravým Meky a aspoň viem koho ďalšieho si prihodiť na zoznam márnych trollov neschopných podložiť argument relevantným linkom.
Hele, narodil jsem se sice za dob československých, ale fakt neumím psát slovensky, takže spojovat mě s někým, kdo píše slovensky, je opravdu hodně, hodně tupé. To jsi tedy dost zoufalý, když vymýšlíš takové konstrukce. 😁
Niemand znamená "nikto", čiže nula. A presne tak sa prezentuješ. Nula argumentov, nula rozumu. Prečo, dočerta, aspoň trochu nerozmýšľaš nad tým, čo napíšeš? BlueSun-a poznám osobne, a rozhodne to nie je človek, ktorý by nevedel, čo hovorí a zrovna také hlúpe obvinenie ako si napísal, si nezaslúži.
Neuveríš, ale viem čo znamená slovo niemand. Ja som argumenty dával a v poslednej diskusii aj podložené linkami. Za to od tvojho kamaráta som žiadny argument nevidel a bol prvý čo prešiel do invektív a nie je to len v tejto diskusii. Ale neboj už mu dám pokoj. Od dnes ho mam hate-liste. Do diskusii chodím hlavne pre doplnkové info. Ale od neho som tu ešte pod žiadnym článkom relevantnú informáciu nevidel. On si tu len vedie svoju "svätú vojnu".
Ty si velice technicky informovany - ako Meky, ale Zbirka.
Toyota moderny diesel pustila von v 2003 - ako prvy velkoseriovy diesel s NOx katalyzatorom - 2,2 DCAT.
Toyota moderny diesel pustila von v 2003 - ako prvy velkoseriovy diesel s NOx katalyzatorom - 2,2 DCAT.
Jo, první generace na nekonkurenceschopné technice a druhou jim musela technicky osadit Tesla, protože Toyota na to nemá. 😁 😁 😁
Tak hlavne je otazka, kde vybuchla zmluva s GM a preco sa TESLA hodila radsej k Toyote a co z toho mala, ze ...
https😐/www.greencarcongress.com/…mc-20100716.html#more
Zaujimave komentare.
https😐/www.greencarcongress.com/…mc-20100716.html#more
Zaujimave komentare.
Preco by mala Toyota kopirovat Teslu, ked si vyvinula vodikovu technologiu?
A je tá vodíková technológia rovnako perspektívna alebo lepšia?
Cokoliv je perspektivnější, než půl tuny lithia.
Uvidime. Ja si nemyslim, ze Toyota potrebuje curat proti vetru a nepochybujem o tom, ze vie a velmi dobre, preco do neho investovala. Je to uplne to iste ako s hybridmi. Toyota si sla s hybridom vlastnou cestou a dnes je na tom tak, ze vdaka nim aj bez elektromobilov splnuje emisie. Vzhladom na to, ze uz je tu druha generacia a je vyrazne lepsia, nez ta prva a vyvoj nekonci, som celkom optimisticky. Radsej budem stat na rade na "benzinke", kde sa dostanem na radu za par minut, ako okupovat stojany na hodiny a brzdit dalsich (https😐/www.youtube.com/watch?…)
Edit😒br /> Napriklad tu mi to dava vacsi zmysel, nez baterky - https😐/global.toyota/en/newsroom/corporate/34464066.html Dokonca je plan konvertovat aktualne dieselom pohanane na vodik. Takze nemusis kupovat novy tahac, staci ho upravit.
Edit😒br /> Napriklad tu mi to dava vacsi zmysel, nez baterky - https😐/global.toyota/en/newsroom/corporate/34464066.html Dokonca je plan konvertovat aktualne dieselom pohanane na vodik. Takze nemusis kupovat novy tahac, staci ho upravit.
Toyota sama toho do vodíku zase tolik neinvestuje, většinou čerpá dotace jako přímou podporu vývoje. Bez nich by se na to vykašlali už dávno.
To nejlepší co tu na ACZ bylo napsáno za dlouhou dobu.
Bohužel, odkazoval jsem na toto v diskusi již včera. A máme to světe div se zde https😐/www.autoforum.cz/…rika-sef-toyoty/
Tohle mi přijde skoro jako novinářský hyenismus, převzít obsah článku a ani neuvést zdroj... Ale dejme tomu, budu chtít věřit že zdrojem nebylo autoforum. :-!
Bohužel, odkazoval jsem na toto v diskusi již včera. A máme to světe div se zde https😐/www.autoforum.cz/…rika-sef-toyoty/
Tohle mi přijde skoro jako novinářský hyenismus, převzít obsah článku a ani neuvést zdroj... Ale dejme tomu, budu chtít věřit že zdrojem nebylo autoforum. :-!
...a nebo taky nikdy.
Masivní, 36 procentní pokles odbytu Škody v Číně v momentě, kdy trh jako takový roste o 12 procent. Ústup Škody ze slávy v Číně je obrovský a podle e😜ertů bezprostředně nezastavitelný.
https😐/www.autoforum.cz/…acina-byt-vazna/
Masivní, 36 procentní pokles odbytu Škody v Číně v momentě, kdy trh jako takový roste o 12 procent. Ústup Škody ze slávy v Číně je obrovský a podle e😜ertů bezprostředně nezastavitelný.
https😐/www.autoforum.cz/…acina-byt-vazna/
... je jasné každému, kdo nemá v palici nas*áno. Bohužel levičácká verbež má dnes v Evropě zelenou... Doslova. Snad se to šílenství tupých hlav povede zastavit, než napáchají větší škody než doteď...
S jednou časťou jeho vety sa aj dá súhlasiť: „Současný obchodní model automobilového průmyslu se zhroutí“.
Po prečítaní tohoto článku: https😐/auto.pravda.sk/…ako-je-to-mozne/ však začínam mať dojem, že sa nezrúti len obchodný model, ale komplet celý starý automobilový priemysel.
Po prečítaní tohoto článku: https😐/auto.pravda.sk/…ako-je-to-mozne/ však začínam mať dojem, že sa nezrúti len obchodný model, ale komplet celý starý automobilový priemysel.
No a co? Tak ať se zhroutí. Přijde něco jiného. Schopní se přizpůsobí, ti nejlepší vývoj potáhnou.
Lpění na starých pořádcích vede k úpadku pokroku a vývoje, což bylo v Evropě nádherně vidět předchozích dvacet let.
Lpění na starých pořádcích vede k úpadku pokroku a vývoje, což bylo v Evropě nádherně vidět předchozích dvacet let.
Tak, jak s přispůsobili za Hitlera nebo Gottwalda. Přijde něco nového. Pořád dokola.
Konečně tentokrát řekl pravdu o eurohujerech, ekofašistech a zkratomozcích někdo za mě 😁 😁 😁 :yes: :-!
Focus tvrdí, že automobilky vyrábajú len taký počet elektrických vozidiel, aký vygeneruje najnižšiu stratu.
To je překvápko EV zkratomozci co???
😒] 😒] 😒]
To je překvápko EV zkratomozci co???
😒] 😒] 😒]
Počkaj Meky pod modrým nickom ti vysvetlí, že je to tak správne. A tí čo ešte nepredávajú EV to nerobia preto, že vedia počítať, ale preto že nevedia vyvinúť EV. To, že EV dokáže vyvinúť kdejaká garážová firma ostáva jeho mysli ukryté.
Bohužel, svatá pravda.
Autoforum je něco jako parlamentnilisty. Prostě taková lampa která svítí přesně tak aby přilákala své vybrané můry které chytne do pavučiny polopravd.
Když se nad článkem uvedeným v odkazu zamyslis najdeš hned několik logických chyb.
Když se nad článkem uvedeným v odkazu zamyslis najdeš hned několik logických chyb.
Japonské automobilky sú oproti zvyšku sveta, čo sa týka elektromobility, dosť pozadu. Snáď okrem Nissanu, ale ten patrí do jednej skupiny s Renaultom. Americké, kórejské a samozrejme aj čínske automobilky sú oveľa ďalej. A tak sa pán Toyoda snaží robiť to isté, čo ešte ešte pred 3- 4 rokmi hovorili šéfovia európskych automobiliek. Že v úspech Tesly neveria, že si počkajú na vývoj v tejto oblasti, a množstvo ďalších kecov.
Čo sa týka výroby elektriny v Japonsku, tak o to by sa primárne nemali starať automobilky. Koncepciu do budúcnosti by mala mať predovšetkým japonská vláda.
Celkovo mám dojem, že Japonci strácajú v nových technológiách dych. Zatiaľ čo čínske, kórejské, ale aj americké firmy zaplavujú svet novinkami, o tých japonských sa to moc povedať nedá. Teraz Sony po dlhých rokoch predstavilo niečo nové - konzolu Playstation 5. Ale japonské mobily sa v Európe prakticky nepredávajú, z velikánov elektroniky ako boli Sony, Panasonic, JVC, Pioneer, Aiwa, Technics si svoju pozíciu drží len Sony, aj to len v televízoroch. Zaujímavý je však vzostup kedysi neznámej a podradnej značky Sencor.
Paradoxne aj pre mňa je značkou, ktorá znamená inovácie spojení s kvalitou, čínske Xiaomi.
Čo sa týka výroby elektriny v Japonsku, tak o to by sa primárne nemali starať automobilky. Koncepciu do budúcnosti by mala mať predovšetkým japonská vláda.
Celkovo mám dojem, že Japonci strácajú v nových technológiách dych. Zatiaľ čo čínske, kórejské, ale aj americké firmy zaplavujú svet novinkami, o tých japonských sa to moc povedať nedá. Teraz Sony po dlhých rokoch predstavilo niečo nové - konzolu Playstation 5. Ale japonské mobily sa v Európe prakticky nepredávajú, z velikánov elektroniky ako boli Sony, Panasonic, JVC, Pioneer, Aiwa, Technics si svoju pozíciu drží len Sony, aj to len v televízoroch. Zaujímavý je však vzostup kedysi neznámej a podradnej značky Sencor.
Paradoxne aj pre mňa je značkou, ktorá znamená inovácie spojení s kvalitou, čínske Xiaomi.
Vypadá to, že na salaši mají od včera internet.
Prostě pomocník pastevce. Svět vidí očima spotřební elektroniky. A co to ta Toyota nesvede? Umí odladit hybrid a EV ne. To je k smíchu. Základní problém EV je prodělek peněz u všech tří stran. Výrobce, zákazník, daňová pokladna.
Proto brzy skončí dotování elektřiny pro individuální dopravu. Je třeba na ni uvalit minimálně stejnou spotřební daň jako na naftu.
Dnes kWh stojí cca 4Kč, běžné auto spotřebuje okolo 2kWh na 100km. Na elektřinu zatím není uvalena žádná spotřební daň.
Běžné auto spotřebuje cca 7 litrů nafty, tedy spotřební daň na 100km dělá cca 70 Kč. Pokud bychom těchto 70Kč rozdělili na elektriku (70/25), zvedne se cena kWh pro dopravu téměř na dvojnásobek. Inu a včil se ukáže, jak výborné ty elektrovehikly jsou a kdo si je koupí...
Dnes kWh stojí cca 4Kč, běžné auto spotřebuje okolo 2kWh na 100km. Na elektřinu zatím není uvalena žádná spotřební daň.
Běžné auto spotřebuje cca 7 litrů nafty, tedy spotřební daň na 100km dělá cca 70 Kč. Pokud bychom těchto 70Kč rozdělili na elektriku (70/25), zvedne se cena kWh pro dopravu téměř na dvojnásobek. Inu a včil se ukáže, jak výborné ty elektrovehikly jsou a kdo si je koupí...
Ty si nedáš pokoj viď? Ta nafta se do tvýho motoru dostane JEN přepravou ropy pomocí ELEKTŘINY a jejím zpracováním pomocí ELEKTŘINY a do nádrže ji tankuješ pomocí ELEKTŘINY
S trochou nadsázky jede auto:
BUĎ jen na elektřinu
NEBO na elektřinu PLUS ropu
Vo TOM to je = všichni to dáávno VÍME. No všichni ne 😄
S trochou nadsázky jede auto:
BUĎ jen na elektřinu
NEBO na elektřinu PLUS ropu
Vo TOM to je = všichni to dáávno VÍME. No všichni ne 😄
...nablito od svědků Elonových. Jednou se o tomto bateriovém fundamentalismu bude psát v učebnicích dějepisu.
Elektromobil má pro mne smysl😒br />
1. Jeho pořizovací cena bude stejná s konvenčním autem. Jsem sice pro eko, ale né debil.
2. Ráno odjedu za prací +-150 km a po návratu domů auto nabiji z vlastní naakumulované energie. (slunce, vítr)
Stát přijde o spotřební daň a DPH, baroni (ropní, uhelní, jaderní, ad.) přijdou o kšeft. Takže vidím to dost černě.
2. Ráno odjedu za prací +-150 km a po návratu domů auto nabiji z vlastní naakumulované energie. (slunce, vítr)
Stát přijde o spotřební daň a DPH, baroni (ropní, uhelní, jaderní, ad.) přijdou o kšeft. Takže vidím to dost černě.
Myslím, že jsi narazil na jádro proč jsou tu diskuze jaké jsou. Ev znamená i nezávislost na monopolu s ropou, nakonec i na monopolu s ele. Dům s FVE a vlastnictví ev je ideální kombinace.
Myslíš že se ropné ekonomice nevadí představa aut která nepotřebuji ropu?
Stát přijde zatím o daň, ale nebude muset z ekonomiky nevratne vyvádět finance za ropu.
Myslíš že se ropné ekonomice nevadí představa aut která nepotřebuji ropu?
Stát přijde zatím o daň, ale nebude muset z ekonomiky nevratne vyvádět finance za ropu.
Hybridy už jsou přežitek a Toyota za Teslou zaostává minimálně o 6 let a nebude mít takovou elektroniku minimálně do roku 2025. Jejich vlastní slova. To z ní hustě z úst japonskýho inženýra. :-!
Tesla má několikaletý náskok v elektronice před Toyotou a VW
https😐/www.dps-az.cz/…red-toyotou-a-vw
https😐/electrek.c👋2020/02/17/tesla-teardown-6-years-lead-over-toyota-vw/
Tesla má několikaletý náskok v elektronice před Toyotou a VW
https😐/www.dps-az.cz/…red-toyotou-a-vw
https😐/electrek.c👋2020/02/17/tesla-teardown-6-years-lead-over-toyota-vw/
Elektromobily jsou cesta do pekel. Dokázali jsme žít se spalovacími motory několik desítek let a teď najednou se musí všechno dělat zeleně? No já vám nevím. Se podívejte třeba na spalovny a na celý odpadní průmysl. To je teprve bordel. Vyrobit dřevěné krabičky a dostat je na obchod https😐/www.firemnikrabicky.cz/…revene-krabicky/ stojí taky hodně peněz, o CO2 ani nemluvě.
Ty na to pořád koukáš jen svou sockovskou optikou malého českého človíčka, jenže realita je prostě naprosto někde jinde. A to ti zjevně nikdy nedojde.
Přes neznalostí dané a hoaxy podpořené PŘEDSTAVY Evropa vždy (už 61 let) byla a JE ve snižování emisi POZADU
Že jeden evropský VWýrobce s nimi měl dlouhodobě problém a rozhodl se dohnat konkurenci MEGA investicí do EV = které teď bude asi extrémně (i přes EU a budoucí limity) tVWačit = to je jiná věc
Co z toho bude uvidíme
To je úplně stejný jako v případě NOx, který produkovala naftový auta před 10 lety. Prostě si úředníci EU lžou do kapsy budujou Potěmkinovi vesnice a blbečci jako ty to žerou.
BTW všiml sis, že to dopadlo přesně jak jsem tenkrát říkal? VW se podojilo a auta si vesele dojezdí svůj životní cyklus ač se ti to strašně nelíbí a prskal si proti tomu jako naštvanej kocour 😁 😁
kolko km spravi PHEV podla normy ? Podla ktorej normy ?
Asi myslis normu na zahnutie uhoriek.
Hammuna,
tie elektrarne postavili elektro-stroje ? Ani prvu elektraren nepostavili elektro stroje.
Je to smutné. EU k nám i na Slovensko dává dlouhé roky peníze na rozvoj a rozvoj vzdělání. My o těch penězích rozhodujeme a pak nadáváme na EU. A jediný co si zapamatujes z toho všeho je fakenews o uhorkach.
Skus realne poziadat o ti fondy a potom mudruj. Prrrt o tom vies, vyzhaveny chlapec z reklam. EV a ani PHEV nejazdis.
RAV muze jezdit i za nulu kdyz to spravne nasimulujes. Problem je za kolik realne ta auta ale jezdi. A 1.5 litru to fakt neni.
je to nesrovnatelne s cimkoliv co jsem dosud v garazi mel nebo, mel moznost ridit, je to proste jine auto, ale zatim tech kilometru mam necelou tisicovku, tak je to prozatim jeste o tom nadseni 😄 s iPace se to srovnavat neda skoro vubec, to je jinej svet elektromobilu, ac i iPace se snazi bejt sportovni, tak je spise jen ridicsky zajimavej, v Taycanu je to ale o nekolik trid jinde ve vsech smerech
Vela stastnych kilometrov prajem s novou hrackou :yes: 😉
Argumenty o "nedostatku proudu" vychází z nesmyslného předpokladu, že se teď hned nahradí všechna auta a přitom nebude žádný rozvoj. Klasický blábol, který už ani v Evropě nikdo nebere vážně. Jo, Toyota je zoufale pozadu.
Čo sa EV týka hlavný problém je rozumne zapracovať komponenty do auta, aby to neskončilo ako pri ID3 kde je vzadu miesta ako v Yarise, lebo sa sedí vysoko a nie je kam dať hlavu.
Ale co, ty máš svou modlu, přes to nejede vlak... tvá zaslepenost je až taková, že musíš lidi obviňovat z tvorby více přezdívek... Jsi zoufalec.
Ty proste nechápeš vývoj. Ak má motor dlhšiu hriadeľ, tak z pohľadu vývoja je to ten istý motor. Tiež SW nemusí mať každý parameter natvrdo v kóde.
Podľa tvojej logiky sú motory 1,6 a 1,8/2,0 Valvematic každý iný. Ale v skutočnosti máju 90% dielov rovnakých. A vieš prečo? Lebo máš úspory z objemu výroby. A rovnako to funguje vo všetko automotive, každý sa snaží recyklovať veci všade kde s dá. Počíta sa s tým už pri prvotnom vývoji.
Krčit v koutě by ses měl = ne za občas fatální neznalosti prokládaný lhaním a vymýšlením = ale za extremismus v názorech a počet vulgarit
A nikdy nekončící arogantní machrování
Hlavne, kam by mela Toyota spechat, kdyz splnuje s prstem v nose EU limity jako jedna z mala? Kdyz prijde s elektrikou v jakykoliv forme, tak uz bude mit vystarano na dalsich 5 let, aniz by se zruinovala.
A jak píšu výše, Toyotu jako značku mám rád, takže o to více mě to mrzí.
"Tak jako všichni stále z povzdálí koukají v pohonech na Teslu, bude Toyota koukat na VW." To jsem fakt zvedavy, co se stane, az VW zabije spalovaky a bude vyrabet jen elektro, ktere si nemuze (nebo nebude chtit) koupit kazdy...
To je krásný, a k vystavení žádanky na psychiatrii to bude stačit.
"Jo... máš pravdu. Doma na monitoru už to vidím, v práci na notebooku to byla čistá černá. No, aspoň je vidět, co státní správa kupuje za šmejdy. Kalibrace barev zoufalá."
Osobně je mi šumák, c👋kdo tě živí, jen bys mohl možná být v těch prohlášeních konzistentní.
Nebo jiná historka?
Třeba, jak v práci u Blue Suna, šel náhodou kolem něj nějaký zaměstnanec státní správy s notebookem v podpaží, půjčil mu ho a on se jen mrknul. Tak to bude... 😁