Oblibám mladoboleslavských modelů u britské policie či záchranářů jsme se věnovali již nesčetněkrát. Podtrhuje ji nafasování nových plug-in hybridních Octavií a Superbů.
Konkrétně co jsou všechno ochotni udělat pro úsporu:
- napouštět si vodu na umytí rukou do umyvadla - i na veřejných WC
- nevytápět víc, než na 14 stupňů
- zásadně jednoduchá zasklení, žádná dvojitá skla nebo tak něco
- nemodernizovat interiéry budov
- kupovat auta Škoda, už více než 50 let, klidně i ty komunistické *** 105 apod.
- nechat se zabít COVIdem
- nacpat si do země milióny východňárů a potom kvůli tomu shodit celou ekonomiku
- potopit Titanik a ušetřit přitom na kapacitě záchranných člunů
- ještě jako velmoc, nechat se tehdy málem dobýt Hitlerem
Náš úpadek od Havla k Zemanovi je proti tomu sranda :*)
U nás je furt sranda = třeba člověka který SELHAL musel z funkce odejít pro NESCHOPNOST ZVLÁDNOUT LOGISTIKU (e-recepty) jsme povolali na zvládnutí https://www.seznamzpravy.cz/…ost-cechu-134401:-!
Chápu že to má být rádoby vtipná narážka na Škodovku, ale... "nechat se málem dobýt Hitlerem", vážně? Kdo má tedy být naším vzorem? Francie? Nebo snad Japonsko?
Kontext je kritika Británie. Odchod z EU, klidně i ty kohoutky na záchodech, to všechno beru. Ale druhá světová... no nic, pokud ti to samotnému nepřijde absurdní, tak je to asi zbytečný vysvětlovat.
A ty chceš tvrdit, že osud Británie (prohraná válka a invaze Němců do Británie) nebyla otázkou kritických 24 hodin? V mém chápání světa se tam slovo "málem" docela hodí.
Dějepis není můj koníček, ale mám to v hlavě tak, že rozhodující bitva o Británii byla ta letecká... a díky jejímu výsledku nikdy žádný pokus o invazi ani nezačal, takže je dost divoké spekulovat o jeho případném výsledku. I kdyby letecká bitva dopadla pro Německo dobře, tak situace na moři taky nebyla vůbec jasná.
To ale asi není pointa. Málem se nechat dobýt = nenechat se dobýt - na rozdíl od Francie a dalších. Anglie odmítla mírovou dohodu, cedila krev a vyhrála... takže mi nepřijde na místě britské působení ve světové válce zpochybňovat. Mám to v hlavě tak, že válku v Evropě rozhodlo 1) ukvapenost Německa vůči Rusku 2) vytrvalost Británie.
PS: Napsal jsem příspěvek a někam zmizel... tak doufám, že se neobjeví a nebudou tu dva
.... tak tady fakt nevím, jestli je to vhodné využití....
1) kolik takové auto najede denně? aby to tu baterku nesoslo na prvních 30km ostré jízdy a pak ji jen s sebou zbytečně netahalo.... a to vůbec nemluvím o tom jestli budou mít všechny hasičské/policejní stanice infrastrukturu na dobíjení.... (jestli dobíjet nebudou, tak je to naprostá zoufalost)
2) jakým stylem ta auta jezdí? špatné jízdní vlastnosti PHEV aut jsou notoricky známé, ostatně i Sup iV je v losím testu jako slon v porcelánu..... https://www.youtube.com/watch?…
3) vysoká zátěž na techniku v záchranných složkách kombinovaná se složitostí PHEV aut je taky potenciální zdroj problémů....
Prostě bych v tomto případě byl docela skeptický.... PHEV auta jsou prostě na klídkové dojíždění do práce, to není auto na akční použití....
PS: Sup iV mi někdy dělá že kabel se zasekne v tom nabíjecím portu a nejde vyndat.... musím auto zamknout a odemknout a tím se kabel odemkne a můžu ho vytáhnout.... už vidím hasiče nebo policajty jak běží do akce, zakopávají o šňůru, pak ji nemůžou vyndat.... no komedie....
Nejsi sám, kdo nad tím kroutí hlavou. PHEV pro záchranné složky je idiocie. Ale u Britů nehledej logiku. Třeba například vysoupili z EU (já vím, že kvůli nenávisti k imigrantům z východní Evropy), ale přitom dělají¨úplně stejné nesmysly,
Vítězství populistů a vystoupení VB z EU = to bude dost možná asi pro Británii VELMI DRAHÁ zkušenost. A dost možná další krok na až nepochopitelné cestě DOLŮ = viz já 9:44
Je to zajímavý že hybrid jízdní vlastnosti spíš zlepšuje (proti běžným verzím = lepší těžiště + lepší rozložení hmotnosti) a PHEV už zhoršuje = spíš je to jak batoh na břiše :D