Novinky
Zpět na článek
Mustang GT500 má lepší zrychlení na silničních gumách, technici mají vysvětlení
3 komentáře
adamzprahy
V čem vnímáš největší rozdíl mezi Pilot Sport a Super Sport? Jak to myslíš s tím komfortem? Měl jsem Super Sporty a byly opravdu super 😊) Na R19 245/40 jsem kupodivu vnímal minimální rozdíl v komfortu oproti zimním Pirelli SottoZero 3. Jediné mínus, po sotva 25k km běžného ježdění byly na výměnu, ale přiznávám, že jízdní styl nebyl zrovna nejšetrnější, takže to bych neřešil 😁
Mimochodem další (a velkej) rozdíl je v hlučnosti a komfortu. A i ve spotřebě.
Michelin Pilot Sport je asi nejlepší dostupná sportovní guma pro každodenní ježdění.
Cupovka je fakt na okruh. Jednou jsem zažil hrůzy s Toyama 888. Dunělo to jako bys měl vysypaný všechny ložiska. To je podobná ráce.
Mezi Pilotama Sport a Cupama je ještě Pilot Super Sport. Tam už jsou kompromisy v komfortu a atak, ale dá se to snést i na daily use. V podstatě jen na okruhu vydržej dýl, než ty Sporty. A Cup je moc. Rozhodně na auto jako Mustang, který má rezervy v jízdních vlastnostech. V rámci řeči o okruzích a desetinách.