Ted frci prej SUV. Daji se sehnat Macan 3,0 V6 f benzinu pitcho, po prvnim majiteli za 900. A nebo koupis kiu za 1,3 vybavenou takovyma vecma ze nebudes stihat tocit volantem..a nebo budes mit auto jaky si vzdycky chtěl? Pristoupis na jejich hru jako ovce? Muzes nam pak napsat zazitky a ze si poznal rozdil mezi citroenem a fordem a kufr ma o dvacet litru vetsi a podvozek mas jemnejsi a ze vis co je pro tebe dobre? Ovce treba strihat...
Chceš bejt přiteplenej niemand, co má problém s předokolním SUVkem vyjet ze zasněženýho parkoviště...anebo bejt chlap s koulema jako křemeny! https://www.autoforum.cz/…pada-podle-toho/ :D:D:D
A právě proto musíme ten dobytek držet v chudobě.
Zachraňujeme tím planetu.
Představ si, kdyby somálský haranti s nafouknutejma pupkama emitovali jako boháči!
Přesně to nikdo nechápe.
A Afrika jasně deklarovala, že se nehodlá žinýrovat. My i Asiati a Amíci jsme taky vybudovali naše bohatství na uhlí jiným fosilu atd. Oni cítí právo taky se ekonomicky zvednout.
Na konci století bude z Evropy chudej muslimskej spolek. Kdo na to bude mít. uteče do Ruska.
Do Ruska? Nyní tam 10 % populace vyznává islám, přičemž před 20 lety to byla zhruba jen polovina. Takže kdo tam bude na konci století utíkat, aby se nedivil, že Kreml má minarety a prezidentem je Mustafa Mohamedovič RasPutin :-)
krůta nechce auatomat a diesel...bla bla...OK
Takže po kecech místo o autech přijdou (nevyhnutelně) kecy o emisích a pokutách a zůstane jedno auto.
Toho jsem se nechtěl dožít.
Nic proti redaktorovi ani dotazu.
Mamka chtěla Yetiho s pohonem 4x4 a dieselem, tak do 200 tisíc Kč, z výbavy zmínila klimatizaci. Nakonec jsem ji přemluvil na sice dražší, ale skoro zánovní předokolku s benzínem ve skoro základní výbavě. Ale skoro každý, kdo do toho sedne, tak se ptá: "Je to čtyřkolka? Je to diesel?"
S autem je spokojená a na to její ježdění je to tak akorát. A já jsem spokojený, protože jsem do budoucna snad předešel řešení závad. A úplně si pozpěvuju při výměně oleje, což jde opravdu komfortně ... nadávám až nakonec při nulování servisního intervalu :D
Stejně jako tvoje žvásty.
Vsadím se, že tam máš 1.4TSI RFVP.(řetěz furt v pr deli) nebo stejně voňavou 1.2 nebo 1.8.
A breptáš vo servisní pohodičce.
Současný beznzíny jsou stejně poruchový, jako diesely. Mají taky filtr, mají turba, mají....
Lepší? Ty zpívající garážisto.
V době Yetiho byl lepší na výdrž diesel.
Tvá sázka je špatná. Ten Yeti má motor 1.2 TSI 81 kW s rozvodovým řemenem. Na fórech jsem nezaznamenal, že by ten motor měl nějaké problémy. Filtr pevných částic nemá, EGR ventil nemá ... ale turbo a přímé vstřikování jo, takže aditivaci benzínu beru jako nutnost.
Jinak mě na Yetim překvapila jízdní stabilita a zároveň dobrý komfort. A dále skvělý výkon halogenových světel. A pak dva retro prvky, které mi připomněly Škodu 120. Dlouhý pedál plynu uechycený do podlahy a zamykání víčka nádrže klíčem u základní výbavy Active, to byl při prvním tankování opravdu šok :D
Jediná velká nevýhoda je kufr v pětimístném uspořádání. I bez rezervy je spíše menší a i dojezdovka ho zmenšuje a plnohotnostná rezerva minimalizuje.
V tom případě jsem i d i o t.
Omlouvám se.
Yeti je dobré auto i v tétozákladnáí verzi a v naftě by byl zrovna tak. Jde o to, jak a kam mamina jezdí. Ale ani ta 110 není nesmrtelná - viděl sem sesypaný kusy. Rada od fosteka - nepodtáčet!
Halogeny budou projektorový (i když Active?) - po čase svítěj líp, než vadnoucí xenon.
S tím podtáčením je to bohužel problém, protože to má neskutečně dlouhé převody a ve výsledku to mamka občas dost podtáčí, protože předtím měla naopak HTPéčko s ultrakrátkými převody. Občas to jede po dálnici a tam to kvůli krabicovité karoserii dostane vždy slušnou zátěž.
Active po faceliftu má obyčejná dvouparabolová světla s žárovkama H7 pro tlumené i dálkové. Svítí to líp než jedničková Fabia nebo trojkový Leon (s halogeny). A o některých asijských autech bych s nadsázkou řekl, že je Yeti přesvítí už jenom denním svícením :-)
Jako nejsou halogen jako halogeny. Mám poslední R. V. Megana 2 s klasickými světly, v druhém autě pak adaptive LED a není to tak propastny rozdíl, jako když jsem předsedal z jiných halogenu. Dokonce svítí do Běla, ještě jsem nezkoumal, co tam je za žárovky, mám to chvíli.
Pravdu máš, ta aerodynamika je u Yetiho hrozná, což je znát hlavně na dálnici. Kvůli zcela svislému zadku ten vzduchový vír za ním to auto přímo táhne dozadu... :-(:no:
Další potvrzení absurdní emisní politiky EU. Totální diskriminace AWD, zatímco PHEV které si neprávem snižují emise nabitými akumulátory...
Omezování nabídky, zásahy do lidské svobody výběru dle VLASTNÍCH POTŘEB...
Bohužel, u Suzuki AWD také postupně vypadává... Benzinový Duster AWD ale stále existuje... I když už přijde na šíleného 0,5 M ... Za mě buď Vitara nebo Duster.
Ti, co o tom rozhodují, si jezdí po městských bulvárech v drahých autech, kde je dnes čtyřkolka víceméně standardem. Že někdo z Krkonoš potřebuje levnou čtyřkolku, to je netrápí.
najlepšie by bolo ak by si pani šla Vitaru vyskúšať a zhodnotiť či vie akceptovať hluk od podvozka-kolies, celkovo, podvozok tvrdý. Japonci a Kórea v tejto cenovej triede je na tom dosť zle. Vitara aj Duster sú lacaky- samy tvrdý plast ale jedno musím po vlastnej skúsenosti dodať- bol som skúsiť Dustera LPG po hodnotení p.Vaculika aj mojom vyskúšaní, konštatujem ze duster je tichý , pohodlný, cena OK. ťahalo by ma to ku Suzuki, ale ten hluk neviem akceptovať , tak za mna Duster keď 4x4 tak s 1,33,tu som jazdil v Kadjare a v pohode motor, hlavne tichučko. A to som "Dieslomil" pokial to je rozumne z pohladu užívania. potom uz najradšej smer PLYN , len škoda ze tak malo výrobcov ide cestou LPG. CNG je alternatíva , len nemá rozvinutú sieť čerpačiek.
S tymi “ hnilimy crevami” by som si taky isty nebol...., aj 1,33 je novy motor a na moje prekvapenie v Kadjare - bracho ho ma, funguje a obstojne s nim funguje. Nieje to sice 2,0 ale aj pri nalozenom aute s 3 byciklami hore to vela nezralo a dobre islo. A ceny? Ano aj Duster je uz drahy ale to uz vsetci idu hore s cenami, kvoli zbytocnostiam co eco teroristi z EU vymyslaju....budem mat este raz duster LPG na viac dni a celkom sa tesim. Ked pridu 2021 so 6 gang, sice uz s GPF bude zas o kus lepsi-bohuzial aj drahsi.
.
O3 se mi líbí po stránce designu.
1.8 se snad povedla na konci životního cyklu.
4x4 je doplněk, který se aktivuje občas.
DSG (která) má svoje mouchy.
Jako, proč ne: https://www.sauto.cz/…ctavia/106788323
Velice dobré auto, i když spotřeba asi pod 8.5 litru nepůjde - ale spotřeba pro vás zřejmě není priorita, když chcete benzín. Osobně bych si vybral Golfa Alltrack TSI, který je kratší a lépe se s ním parkuje / manévruje, ale Octavia nabídne ještě vzdušnější interiér. 1.8TSI je vcelku spolehlivý (kladem je i vstřikování MPI), ale víc žere než pozdější 2.0TSI 140kW - který bohužel nebyl ve Scoutu. Super je i intuitivní interiér s tlačítky. Převodovka je bytelná s mokrými spojkami - velká výhoda, a vydrží až 400 Nm, motor je naladěný na 320 Nm - takže v rezervě zůstává 80 Nm. Octavia předokolka 2.0TSI 140 kW + 7°DSG u švagra jezdí za 7 litrů, takže je to na vás, co preferujete (průchodnost terénem vs. spotřeba). Scout je pohodlnější, ale na dálnici i kvůli vyššímu podvozku a turbulencím pod ním znatelně více spotřebovává paliva.
4 kolka s manualom a prepinanim 4x4 a 4x2 je Dacia Duster full vybava s kamerovym systemom a 150 konovym motorom vcetne tazneho zariadeia sa vojde do 20 000 eur
Ekoteroristi svými debilními nesplnitelnými limity...
...CO2 dostupné čtyřkolky prostě zlikvidovali. Zůstává jen pár posledních mohykánů a jejich ceny už taky nejsou takové, jaké ještě před pár lety byly. Co na tom, že o ně zákazníci mají zájem, ekoteroristy totiž nějaké tržní principy nezajímají! Zato plánovat rádoby zelené hovadiny, zákazy a omezení jim jde náramně! :-O:-(:-(:-(:no::no::no: